SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
WIst niet dat hij nog nieuwe muziek maakte.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Voor het eerst sinds jaren een nieuwe single van...Billy Joel - Turn The Lights Back On
Dat deed -ie ook amper. Een album met klassieke muziek heeft -ie gemaakt. Dit is z'n eerste pop-single in 17 jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
WIst niet dat hij nog nieuwe muziek maakte.
Wist ik ook niet. Maar ik hoorde wel meteen dat hij het was en dit is wel echt een lekker nummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
WIst niet dat hij nog nieuwe muziek maakte.
Ja, het is sowieso wel een typisch Billy Joel-nummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef DJ11 het volgende:
En een heel duidelijke knipoog naar Piano Man...
Al heeft het mis. Het is het jaar van de draak.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van deze uitzending:Al Stewart - The Year Of The Cat
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al heeft het mis. Het is het jaar van de draak.
Goed jaar, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al heeft het mis. Het is het jaar van de draak.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef brother52 het volgende:
Oh wacht, dat is volgende week pas het is nu nog het jaar van het konijn.
Ja, inderdaad. Het heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Melting het volgende:
Die hoge stemmen..... ik blijf het bijzonder vinden.
Alweer even geleden dat ik deze gehoord had.quote:
Ja, ik ook. Hoewel ik van hen ook meerdere cd's heb. Doe jij nog wat met je cd's?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer even geleden dat ik deze gehoord had.
Alleen maar rippen, en verder niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Hoewel ik van hen ook meerdere cd's heb. Doe jij nog wat met je cd's?
Ja, ik vind het rippen van al mijn cd's zoveel werk eigenlijk. Ik ben er wel aan begonnen, maar moet er nog een hoop.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen maar rippen, en verder niets.
Alleen als ik nieuwe koop, luister ik die nog wel in de auto. Mijn autoradio heeft geen bluetooth, of usb poort.
Wel een cd speler.
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het rippen van al mijn cd's zoveel werk eigenlijk. Ik ben er wel aan begonnen, maar moet er nog een hoop.
Ik ben daar ooit ook eens mee begonnen maar inderdaad vrij veel werk. Downloaden is dan een stukje gemakkelijker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het rippen van al mijn cd's zoveel werk eigenlijk. Ik ben er wel aan begonnen, maar moet er nog een hoop.
Klopt. Maar ik koop nog steeds cd's omdat ik soms vind dat de artiest dat verdiend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit ook eens mee begonnen maar inderdaad vrij veel werk. Downloaden is dan een stukje gemakkelijker.
Bij mij blijven de meeste tegenwoordig in het folie... Ik grab en stream alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen maar rippen, en verder niets.
Alleen als ik nieuwe koop, luister ik die nog wel in de auto. Mijn autoradio heeft geen bluetooth, of usb poort.
Wel een cd speler.
Dat gebeurd hier met dvd's.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mij blijven de meeste tegenwoordig in het folie... Ik grab en stream alles.
Ja, dat doe ik ook wel eens. Maar nieuwe aankopen rip ik direct. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik koop nog steeds cd's omdat ik soms vind dat de artiest dat verdiend.
Yep... herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel eens. Maar nieuwe aankopen rip ik direct. Dat scheelt.
Ik koop nog wel vinyl en als de artiesten naar Nederland komen een concertkaartje en soms een t-shirt. Op die laatste 2 zijn de marges wat groter.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik koop nog steeds cd's omdat ik soms vind dat de artiest dat verdiend.
Klopt. Ligt er bij sommige artiesten ook wel aan, waar ze komen. GnR kwam vorig jaar (of jaar daarvoor) in Groningen. Dat vond ik toch net iets te ver. (Om vervolgens wel naar PMJ te gaan in Groningen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik koop nog wel vinyl en als de artiesten naar Nederland komen een concertkaartje en soms een t-shirt. Op die laatste 2 zijn de marges wat groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |