Eens. Ze moeten gekleurde vlaggetjes tellen en nummers achterop gekleurde bordjes opschrijven. Wat je daar verder mee moet, moeten ze zelf bedenken. Dat is toch te summier!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
[..]
De spellen zijn te lastig of onhaalbaar, waardoor je geen mol nodig hebt om het spel te saboteren omdat er toch geen geld binnenkomt. Het is leuk als je echt kans hebt om geld te verdienen en de mol echt moeite moet doen om geld eruit te spelen of het spel te saboteren, wat subtiel moet gebeuren wil die niet gesnapt worden. Dat is nu dus totaal niet nodig.
En terughoudend met reageren als er iets wordt uitgelegd.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:05 schreef roos94 het volgende:
Maar is t niet gewoon Rian.. het minst in beeld
Vind je? Vond het nou niet direct spectaculair wat hij deed.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:55 schreef NailQueen het volgende:
De terugkeer van Dennis Weening is tot nu toe het hoogtepunt van dit seizoen
Het weerzien was al goed genoeg.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je? Vond het nou niet direct spectaculair wat hij deed.
Ik vond dat deel van de opdracht zo vaag, alsof hij alleen door het telefoontje van de nieuwe mol aan het versnipperen zou zijn gezet. Het was gewoon een nutteloos aspect van de hele opdracht.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was vooral een gevalletje fanservice. Was best aardig, maar heel erg boeiend was het nou ook weer niet buiten dat die dan de mol aan de lijn had.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Ook alsof het wat zou uitmaken als hij gesnapt zou worden door kandidaten.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond dat deel van de opdracht zo vaag, alsof hij alleen door het telefoontje van de nieuwe mol aan het versnipperen zou zijn gezet. Het was gewoon een nutteloos aspect van de hele opdracht.
Yup, ik heb me echt weer doodgeërgerd gisteravond. Ik vind dit misschien wel het slechtste seizoen van De Mol wat ik ooit heb gezien. Dat ligt aan de groep, de opbouw van de opdrachten, dat er in aflevering 3 nog iemand terug kan keren die er al een paar afleveringen uitligt, maar ook hoe alles in beeld wordt gebracht. Er is voor kijkers bijna geen touw meer aan vast te knopen zo.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ook alsof het wat zou uitmaken als hij gesnapt zou worden door kandidaten.
Eens. Plus dat het al duidelijk was dat het geld wat ze zo makkelijk konden winnen in de eerste aflevering toch vooral bedoeld was om later weer uit de pot te kunnen. Zo voorspelbaar.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik heb me echt weer doodgeërgerd gisteravond. Ik vind dit misschien wel het slechtste seizoen van De Mol wat ik ooit heb gezien. Dat ligt aan de groep, de opbouw van de opdrachten maar ook hoe alles in beeld wordt gebracht. Er is voor kijkers bijna geen touw meer aan vast te knopen zo.
Yup, alle kandidaten die totaal geen interesse in de pot hebben, maar alleen maar in jokers en vrijstellingen denken. Als je een slimme kandidaat zou zijn zou je je op dit momenten juist ook als kandidaat gedragen, dan valt de mol juist meer op voor jezelf om de eindstreep te halen. Maar nee, zo'n geile joker is fijnerquote:Op zondag 4 februari 2024 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Plus dat het al duidelijk was dat het geld wat ze zo makkelijk konden winnen in de eerste aflevering toch vooral bedoeld was om later weer uit de pot te kunnen. Zo voorspelbaar.
Net zo voorspelbaar als dat ze bij de bekendmaking van de mol weer gaan zeggen hoe goed diegene het gedaan had, want er zit zo weinig in de potAlsof deze opdrachten van vandaag wel zouden lukken zonder mol. Met natuurlijk als toppunt de -3000 die Sor pakte.
Kees zei gisteren letterlijk: Ik pak gewoon 3 jokers, wat kan mij het schelen…quote:Op zondag 4 februari 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, alle kandidaten die totaal geen interesse in de pot hebben, maar alleen maar in jokers en vrijstellingen denken. Als je een slimme kandidaat zou zijn zou je je op dit momenten juist ook als kandidaat gedragen, dan valt de mol juist meer op voor jezelf om de eindstreep te halen. Maar nee, zo'n geile joker is fijner
Ik zie dat seizoen met onbekenden nog wel regulier uitgezonden worden, ze zwemmen bij de NPO op dit moment niet bepaald in de kijkcijfersuccessen en dit zou meteen dik scoren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Op n npo start app dat bij veel gloednieuwe smart tv's niet meer werkt, echt wtf![]()
Klopt. Heb npo plus abo en mijn tv kan het niet meer draaien. Duur ding uit 2021..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Op n npo start app dat bij veel gloednieuwe smart tv's niet meer werkt, echt wtf![]()
Pfffquote:Op zondag 4 februari 2024 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb wel zin in de Vlaamse mol. Wordt vast veel toffer
Ja, dat. Kon gaan snipperen zonder dat de groep het tegen kon houden.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond dat deel van de opdracht zo vaag, alsof hij alleen door het telefoontje van de nieuwe mol aan het versnipperen zou zijn gezet. Het was gewoon een nutteloos aspect van de hele opdracht.
De hele opdracht was van vooraf aan al gedoemd om te mislukken, als of ze écht al dat geld hadden kunnen verdienen. Achteraf was het beter geweest om alle piñata's kapot te maken en meteen naar de locatie te gaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat. Kon gaan snipperen zonder dat de groep het tegen kon houden.
Volledig eensquote:Op zondag 4 februari 2024 15:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De hele opdracht was van vooraf aan al gedoemd om te mislukken, als of ze écht al dat geld hadden kunnen verdienen. Achteraf was het beter geweest om alle piñata's kapot te maken en meteen naar de locatie te gaan.
Ja met zulke opdrachten is er geen mol meer nodig, het draait vanzelf de soep in.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De hele opdracht was van vooraf aan al gedoemd om te mislukken, als of ze écht al dat geld hadden kunnen verdienen. Achteraf was het beter geweest om alle piñata's kapot te maken en meteen naar de locatie te gaan.
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:42 schreef TLC het volgende:
Bij die envelop opdracht had ik gewoon in de envelop gekeken, immers Rik heeft nooit gezegd dat je er niet in mag kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |