quote:
Wat mis ik? Of loop ik achter?quote:
Vanaf volgende week mis je Jeroen in de afleveringenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Wat mis ik? Of loop ik achter?
Blijkbaar.quote:
Ik heb het serieus gemistquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf volgende week mis je Jeroen in de afleveringen.
We keken naar wie is de molquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Wat mis ik? Of loop ik achter?
Ik ben oververmoeid en dus niet scherpquote:
Ik kijk eigenlijk ook alleen nog vanwege de omgevingsbeelden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
Het is heel lang terug volgens mij dat ik een hele aflevering heb gezien. Maar ik begrijp weer helemaal waarom: het gaat meer om de deelnemers en de mooie plaatjes ipv een spel.
Jammer dat de opdrachten ook niet duidelijk worden uitgelegd door Rik, en dat elke keer die deelnemers maar uitleggen wat we echt net precies hebben gezien.
De spellen zijn te lastig of onhaalbaar, waardoor je geen mol nodig hebt om het spel te saboteren omdat er toch geen geld binnenkomt. Het is leuk als je echt kans hebt om geld te verdienen en de mol echt moeite moet doen om geld eruit te spelen of het spel te saboteren, wat subtiel moet gebeuren wil die niet gesnapt worden. Dat is nu dus totaal niet nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk ook alleen nog vanwege de omgevingsbeelden.
Het spel vind ik totaal niet boeiend meer, allemaal te veel van hetzelfde, slecht toegelicht, niet of nauwelijks uitvoerbaar en BN'ers die beter zijn in geld verkwisten dan vergaren…
Het wachten is op de Vlaamse Mol…
Nou idd, veel beter! Wanneer begint die?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk ook alleen nog vanwege de omgevingsbeelden.
Het spel vind ik totaal niet boeiend meer, allemaal te veel van hetzelfde, slecht toegelicht, niet of nauwelijks uitvoerbaar en BN'ers die beter zijn in geld verkwisten dan vergaren…
Het wachten is op de Vlaamse Mol…
Meestal vrij snel na einde NL editiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou idd, veel beter! Wanneer begint die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Blues het volgende:
Vlaamse molHele trailers zijn er al voorbij gekomen, zie rubbereend in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #31 - La talpa in Italia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd het volgende seizoen niet met onbekende Nederlanders? Althans, daar was volgens mij sprake van.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan met BN ers, die boeit het geld totaal niet dus die verspillen geld als water om er maar in te blijven. Neem onbekende nederlanders waar 20/30’duizend euro echt veel geld voor is en dan ga je al een heel ander spel krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |