De parallel tussen Wie Is De Mol en De Mol zie ik totaal niet, ook niet qua opdrachten.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Snap de negatieve reacties hier niet zo. Het programma heeft duidelijk gekeken naar de Mol België en dus veel meer opdrachten bedacht waarbij de verschillende groepjes tijdens een opdracht elkaar kunnen beïnvloeden. Verder is er veel meer ruimte voor luchtigheid, overleg na een opdracht of gewoon hoe men het spel beleeft buiten alle opdrachten om.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Raar eigenlijk, want de regisseur van WIDM is al jaren dezelfde. Ik heb ook vaak het idee dat men bij De Mol inventiever is met de opdrachten, en ook met dingen als de trailer. Neem alleen de trailer van De Mol van komend seizoen al! De regisseur van WIDM kapt ermee na dit jaar, en misschien is hij er ook al echt wel op uitgekeken, en sijpelt dat ongemerkt toch wat door.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De parallel tussen Wie Is De Mol en De Mol zie ik totaal niet, ook niet qua opdrachten.
De Mol kijk ik graag, juist vanwege de vaak doordachte opdrachten en hoe die in beeld worden gebracht. WIDM kijk ik tegenwoordig vooral uit gewoonte. En vaak vraag ik me na afloop van een aflevering af waar ik naar heb zitten kijken, zo onsamenhangend en chaotisch als het de laatste tijd vaak is…
Men visualiseert daar de opdrachten veel duidelijker vooraf en tijdens de opdrachten voor de kijkers, dat maakt ook wel het grote verschil.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
k heb ook vaak het idee dat men bij De Mol inventiever is met de opdrachten
De regisseur heeft toch juist net afscheid genomen?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Raar eigenlijk, want de regisseur van WIDM is al jaren dezelfde. Ik heb ook vaak het idee dat men bij De Mol inventiever is met de opdrachten, en ook met dingen als de trailer. Neem alleen de trailer van De Mol van komend seizoen al! De regisseur van WIDM kapt ermee na dit jaar, en misschien is hij er ook al echt wel op uitgekeken, en sijpelt dat ongemerkt toch wat door.
Wat nu wordt uitgezonden is zijn laaste seizoenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De regisseur heeft toch juist net afscheid genomen?
Oh dat herken ik dan weer niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Snap de negatieve reacties hier niet zo. Het programma heeft duidelijk gekeken naar de Mol België en dus veel meer opdrachten bedacht waarbij de verschillende groepjes tijdens een opdracht elkaar kunnen beïnvloeden. Verder is er veel meer ruimte voor luchtigheid, overleg na een opdracht of gewoon hoe men het spel beleeft buiten alle opdrachten om.
Ze kunnen niet vertrouwen op de camera-ervaring van de deelnemers, en niet op publiek dat toch wel kijkt omdat die bekende Nederlanders/Belgen willen zien. Dan moeten de makers dus wat harder werken om er iets moois van te maken.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat herken ik dan weer niet.
Voor mij is De Mol veel spectaculairder, qua manier v filmen, sensationelere opdrachten en met kandidaten die echt fanatiek zijn en de mol willen ontmaskeren.
Weet niet of dat de reden is. De mol voelt veel gepassioneerder. Nederlandse seizoen als n herhaling v zetten, alsof de rek er uit isquote:Op maandag 5 februari 2024 22:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze kunnen niet vertrouwen op de camera-ervaring van de deelnemers, en niet op publiek dat toch wel kijkt omdat die bekende Nederlanders/Belgen willen zien. Dan moeten de makers dus wat harder werken om er iets moois van te maken.
Ben benieuwd of ze volgende week of de week erna gaan lasergamen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet niet of dat de reden is. De mol voelt veel gepassioneerder. Nederlandse seizoen als n herhaling v zetten, alsof de rek er uit is
Uiteraardquote:Op maandag 5 februari 2024 23:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze volgende week of de week erna gaan lasergamen.
quote:Aan het eind van elke aflevering maken de kandidaten een test; twintig vragen over de identiteit van de Mol. Degene die de minste vragen goed heeft beantwoord ligt uit het spel. Die persoon moet direct naar huis. Als er twee of meer mensen evenveel vragen fout hebben beantwoord, moet degene die het langst deed over het invullen van de vragenlijst naar huis.
quote:Aan het eind van elke aflevering maken de kandidaten een test; twintig vragen over de identiteit van de Mol. Degene die de minste vragen goed heeft beantwoord ligt uit het spel. Die persoon moet niet direct naar huis want omdat ze het zielig vinden, vinden we wel een manier om er weer eentje terug in het spel te krijgen. Hij of zij heeft ontzettend veel informatie over de mol dus je kan het risico nemen om als eerste af te vallen en dan te relaxen. Als er twee of meer mensen evenveel vragen fout hebben beantwoord, moet degene die het langst deed over het invullen van de vragenlijst naar huis.
Onzin want terug in het spel komen is niet standaard ieder seizoen. Het geeft dit seizoen juist een extra dimensie.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:40 schreef xzaz het volgende:
[..]Ze hebben hun website ook nog steeds niet aangepast. Moet ik het even doen?
[..]
Dit is het tweede seizoen. Maar het is gewoon geen regel meer; dan moet je het er ook niet neerzetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin want terug in het spel komen is niet standaard ieder seizoen. Het geeft dit seizoen juist een extra dimensie.
ja okequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een gevoel. Het is niet alsof je op basis van de afleveringen kunt weten wie het is
Ik denk juist daarom dat die de finale haalt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef Bofjijff het volgende:
Hopelijk babs eruit, dat terugkomen sloeg en slaat nergens op.
naja de theorie vond ik wel slim van rosarioquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Wat maakt het nu uit wie de penningmeester is
Maarja de Bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef Salina het volgende:
De maarja cultuur.![]()
Klinkt als een snowflakescultuur.
Maja de bij, Anna een kameel. Ik zie een dierenhint opkomen.quote:
ja, 20-tallig geloof ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hadden de Maya’s een positiestelsel?
Is voor Herman 'Tweewielers' de Schermman.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:40 schreef eborn het volgende:
Komt er ook een wielrenopdracht vandaag? Of is wat Anna aan heeft tegenwoordig 'in'? 🙃
Niks mis meequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:40 schreef eborn het volgende:
Komt er ook een wielrenopdracht vandaag? Of is wat Anna aan heeft tegenwoordig 'in'? 🙃
traumatisch slechte hints recyclen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef DaMart het volgende:
Meloen... dat is een anagram voor "een mol".
Broekje aan van haar wielrennende vriend Herman?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:40 schreef eborn het volgende:
Nee, een additief stelsel, net als de Romeinen. Gemengd additief positie. https://nl.wikipedia.org/(...)0gebruikten%20een%20(gemengd,daarmee%20een%20soort%20additief%20stelsel.quote:
Dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, een additief stelsel, net als de Romeinen. Gemengd additief positie. https://nl.wikipedia.org/(...)0gebruikten%20een%20(gemengd,daarmee%20een%20soort%20additief%20stelsel.
Dus de nul heb je nooit nodig, die zit alleen in een positie stelsel. Van beneden naar boven, de kleinste boven. Bij de Romeinen de kleinste rechts.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, een additief stelsel, net als de Romeinen. Gemengd additief positie. https://nl.wikipedia.org/(...)0gebruikten%20een%20(gemengd,daarmee%20een%20soort%20additief%20stelsel.
Ken je morsen?!?quote:
Inderdaad te opzichtig.quote:
Dat kan er dit seizoen ook nog wel bijquote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Waarom? Heb jij een titel?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
Het leren van de dans is tot nu toe erg nuttig geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |