Gewoon kijken naar het rugnummerquote:
Speelt ie?quote:
Deze wedstrijd vereist een fittie inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef RipCity het volgende:
over/under 87'ste minuut groepsgevecht op het veld?
Dat doet flakka met een mens.quote:
Sowieso met Berghuis en Brobbey erbij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vereist een fittie inderdaad.
Hup DR Congoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
Zit ik verdomme helemaal klaar voor de strafschoppen bij de Afrika Cup...
Scoren ze verdomme in blessuretijd van de verlenging
Zo zie je maar dat het niet alleen Feyenoord is dat wel eens benadeeld wordtquote:
Wat ben je weer vervelend vanavond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het niet alleen Feyenoord is dat wel eens benadeeld wordt
Alleen bij andere clubs huilen ze wat minder
Vermoeiende vent.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat ben je weer vervelend vanavond.
Wanneer heeft PSV voor het laatst een echte goede verdediding gehad?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was niet zo goed verdedigd bij Hato (en ook wat mazzel)
Voor wie juich jij?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
deze schijts heeft zijn vrienden doorgegeven dat 020 gaat winnen en dat ze wat geld moeten gaan inzetten
let maar op in de 2e helft
Wat is een verdediding?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer heeft PSV voor het laatst een echte goede verdediding gehad?
Schijtsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
deze schijts heeft zijn vrienden doorgegeven dat 020 gaat winnen en dat ze wat geld moeten gaan inzetten
Die Turk mag Jaaddaaanananahhhhhh beklimmen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Met Alexquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
voor 020 deze wedstrijdquote:
Marcellis-Maza.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Mario?quote:
Joe dan. En anders spel je zijn naam verkeerd vrees ikquote:
@frozen-assasinquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig is @frozen-assasin afwezig.
ik woon vrijstaandquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe je buren de groeten.
Ja het is met een S, u heeft gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joe dan. En anders spel je zijn naam verkeerd vrees ik
Dat is juist een van de betere/normalere Ajax-users.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Frozen-assassin afwezig.
Present, makker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had ook wel gerekend op eerwaarde @:Buitendam eigenlijk
Standard?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
Luikje mag wel eens een consult bij een psychiater boeken. Is al gefrustreerd als ie het veld op komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist een van de betere/normalere Ajax-users.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Verdomme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik heb echt zo'n ongelofelijke tering hekel aan die gozer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
Luikje mag wel eens een consult bij een psychiater boeken. Is al gefrustreerd als ie het veld op komt...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wow rustig, het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n ongelofelijke tering hekel aan die gozer.
Heel leuk elftal ja, mocht er graag naar kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso was dat een goede lichting van PSV.
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso was dat een goede lichting van PSV.
Luuk is mijn obsessie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Wow rustig, het is maar een spelletje
Hij heeft vast wel twee schermenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
@:KingRoland gaat ons nu verlaten want Kaapverdie gaat beginnen.
Luikje Berghuis?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vakantietje gepakt?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb kaapverdie op het 2e scherm @:zorro
Prima samenvatting.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel vermakelijk maar het is wel heel matig, van beide kanten.
Na 4x lezen zag ik mijn typo, thnx!quote:
Dan is het goed. Dan kun je mooi verslag doen tussendoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb kaapverdie op het 2e scherm @:zorro
Dan ga ik naar japan of koreaquote:
Precies zoals verwacht dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag nog wel een mooie actie van Brobbeast netquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ok.quote:
Met Noa ook al Lang.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Zorro het volgende:
Met Veerman had PSV natuurlijk al dik voorgestaan.
Zeg het ze!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dat nieuwerwetse gedoe om bij het opkomen van het veld even om een paar van die minipionnetjes heen te springen is bespottelijk.
Het heeft ook totaal geen voordeel, het slaat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dat nieuwerwetse gedoe om bij het opkomen van het veld even om een paar van die minipionnetjes heen te springen is bespottelijk.
Ze lezen ongetwijfeld mee.quote:
QUOTE VOOR DE 1-2.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het heeft ook totaal geen voordeel, het slaat gewoon nergens op.
Redemption Songquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Bob Marley?
@:mexicanobakker
Iets van warmere spieren ten opzichte van niet opgewarmde spieren lijkt me een no-brainer eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het heeft ook totaal geen voordeel, het slaat gewoon nergens op.
Eens, daarom is Redemption Song dus ook mijn favorietquote:
Dat kun je ook gewoon door andere oefeningen doen, dat hoeft niet zo overdreven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iets van warmere spieren ten opzichte van niet opgewarmde spieren lijkt me een no-brainer eigenlijk.
Ha Zorro.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Zorro het volgende:
Met Veerman had PSV natuurlijk al dik voorgestaan.
Maar dan is jouw bewering dat het totaal geen voordeel heeft dus lariekoekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon door andere oefeningen doen, dat hoeft niet zo overdreven.
quote:
Blind heeft er ook met trots op de bank gezeten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef RipCity het volgende:
Bayern Munchen en bergwijnzou iemand het echt geloven
Die hebben ook een bank die warmgehouden moet worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef RipCity het volgende:
Bayern Munchen en bergwijnzou iemand het echt geloven
Nee, dat deden wat ook niet in de kelderklasse, nog nooit een spierblessure gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan is jouw bewering dat het totaal geen voordeel heeft dus lariekoek
Zie het probleem niet zo. Lijkt me dat de nut en noodzaak van een warming up al lang en breed onder geschreven is. Daarbij zal ergens uit blijken dat er vlak na de rust meer blessures zijn ander introduceer je het niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon door andere oefeningen doen, dat hoeft niet zo overdreven.
Als je vlaliefhebber bent zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Blank is beter zeg ik altijd maar.
Werd vroeger ook nooit gedaan, begonnen ze gewoon meteen met de tweede helft. Het is allemaal "cameraadschap".quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan zal de 1-2 zo wel vallen.quote:
Douchemuntjes op?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ben ik weer
lang dousche genomen
lekker warm
ik wilde nog langer blijven maar ja
Jammer dat je dat niet hebt gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ben ik weer
lang dousche genomen
lekker warm
ik wilde nog langer blijven maar ja
Voorheen was het klaaszweetalles?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
Wat ruikt @:klaasweetalles opeens lekker
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben van gedachte veranderd
ik ben vanaf nu voor psv
020 mag geen europees voetbal halen
financiele crisis moet groter worden
Zouden ze dat nog steeds doen op de camping? Of is dat ook al contactloos. Stukje nostalgie, lijkt mij.quote:
Inrichting.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zouden ze dat nog steeds doen op de camping? Of is dat ook al contactloos. Stukje nostalgie, lijkt mij.
De camping waar ik wel eens werk voor uitvoer kun je gewoon gratis douchen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zouden ze dat nog steeds doen op de camping? Of is dat ook al contactloos. Stukje nostalgie, lijkt mij.
Ga maar naar het Feyenoord topic met deze onzin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De broer van Bob de Bouwer.
Klaasmeetalles
Meten is wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De broer van Bob de Bouwer.
Klaasmeetalles
Die was wel 'nuttig' bij de 1-1quote:
Wat voor werk doe jij op die camping?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De camping waar ik wel eens werk voor uitvoer kun je gewoon gratis douchen.
Tijd voor AZ en Twente om hun slag te slaan!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef RipCity het volgende:
Ajax/psv/feyenoord lijken sinds de winterstop wel chronisch vermoeid.
Jij bent de laatste die wat mag zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga maar naar het Feyenoord topic met deze onzin.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij op die camping?
Zo zo chique hoor. 4K tv in de tent dit dat alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De camping waar ik wel eens werk voor uitvoer kun je gewoon gratis douchen.
Het terrein waar ik onderhoud uitvoer kun je alleen bereiken via een camping, luxe vakantiewoningen waar ik het tuinonderhoud voor uitvoer op het hele ''park''quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij op die camping?
Ik stel me altijd voor dat Klaas semi illegaal woont op zo'n aftands terrein met wat voorheen vakantiehuisjes waren.quote:
hij gaat elke dag naar de sportschool zegt iequote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij gaat elke dag naar de sportschool zegt ie
dus lijkt me sterk
Frustrerend dat die altijd tegen jullie scoort hequote:
altidjquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Frustrerend dat die altidj tegen jullie scoort he
Fort Oranje godinnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stel me altijd voor dat Klaas semi illegaal woont op zo'n aftands terrein met wat voorheen vakantiehuisjes waren.
Hier trap ik niet in.quote:
Dat is de druk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef RipCity het volgende:
Ajax/psv/feyenoord lijken sinds de winterstop wel chronisch vermoeid.
We typen niet allemaal met een aanslag per minuutquote:
Oh okequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Frustrerend dat die altijd tegen jullie scoort he
Ik vind Luuk ondergewaardeerd in Nederland.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Frustrerend dat die altijd tegen jullie scoort he
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De aRENa jankt om een pingel
Hier was ongeveer zoveel aan de hand als net.
Wil je brobbey, weghorst of de jong in de spits tijdens het EK?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Luuk ondergewaardeerd in Nederland.
En dan zetten we Waterman daar neer?quote:
Uneken? Enige optie voorin op de bank.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zetten we Waterman daar neer?
Ja en Babadiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uneken? Enige optie voorin op de bank.
Die man heeft vier trema's.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gozubuyuk krijgt een lamme arm van al dat (terecht) wegwuiven van alles
Eens, dat is alleen maar show.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
De Super Bowl heeft niks met sport te maken
Ja en dan piswoest voor de camera dat ie moet optieven omdat een of andere projectontwikkelaar zijn paradijselijke hutje op de kop getikt heeft. Dat Klaas dan de woordvoering mag doen omdat hij overal wel iets van vindt.quote:
De tussendelinieclownquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef RipCity het volgende:
Die clown met z'n ajax vlag rent ook z'n rondjes weer.
Die probeert de kogels te ontwijken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef RipCity het volgende:
Die clown met z'n ajax vlag rent ook z'n rondjes weer.
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, dat is alleen maar show.
Winst Ajax ook, als Feyenoord blijft winnen dan.quote:
AZquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tegen wie moeten die dit weekeinde?
Maar Feyenoord blijft niet winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Winst Ajax ook, als Feyenoord blijft winnen dan.
Oh, dan hoeven we ook niet meer te kijken.quote:
Ik zou Luuk opstellen en dan Brobbey de laatste dertig minuten laten buffelen tegen vermoeide verdedigers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wil je brobbey, weghorst of de jong in de spits tijdens het EK?
Retteketetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Hup AZ.
@:zipportal
Luuk wou niet meer, nooit meer benaderen die gozer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou Luuk opstellen en dan Brobbey de laatste dertig minuten laten buffelen tegen vermoeide verdedigers.
Jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
PietjePuk zei 24 minuten geleden dat hij meekeek en pas nu is hij er
Tja Pietje Puk dan noem je ook wel een persoon op zegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
PietjePuk zei 24 minuten geleden dat hij meekeek en pas nu is hij er
😲quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjaak Zwart draait zich om in z’n graf
Usherquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, dat is alleen maar show.
Eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stelling: AZ is een mongolenclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |