Gewoon kijken naar het rugnummerquote:
Speelt ie?quote:
Deze wedstrijd vereist een fittie inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef RipCity het volgende:
over/under 87'ste minuut groepsgevecht op het veld?
Dat doet flakka met een mens.quote:
Sowieso met Berghuis en Brobbey erbij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vereist een fittie inderdaad.
Hup DR Congoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
Zit ik verdomme helemaal klaar voor de strafschoppen bij de Afrika Cup...
Scoren ze verdomme in blessuretijd van de verlenging
Zo zie je maar dat het niet alleen Feyenoord is dat wel eens benadeeld wordtquote:
Wat ben je weer vervelend vanavond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het niet alleen Feyenoord is dat wel eens benadeeld wordt
Alleen bij andere clubs huilen ze wat minder
Vermoeiende vent.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat ben je weer vervelend vanavond.
Wanneer heeft PSV voor het laatst een echte goede verdediding gehad?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was niet zo goed verdedigd bij Hato (en ook wat mazzel)
Voor wie juich jij?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
deze schijts heeft zijn vrienden doorgegeven dat 020 gaat winnen en dat ze wat geld moeten gaan inzetten
let maar op in de 2e helft
Wat is een verdediding?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer heeft PSV voor het laatst een echte goede verdediding gehad?
Schijtsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
deze schijts heeft zijn vrienden doorgegeven dat 020 gaat winnen en dat ze wat geld moeten gaan inzetten
Die Turk mag Jaaddaaanananahhhhhh beklimmen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Met Alexquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
voor 020 deze wedstrijdquote:
Marcellis-Maza.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Mario?quote:
Joe dan. En anders spel je zijn naam verkeerd vrees ikquote:
@frozen-assasinquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig is @frozen-assasin afwezig.
ik woon vrijstaandquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe je buren de groeten.
Ja het is met een S, u heeft gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joe dan. En anders spel je zijn naam verkeerd vrees ik
Dat is juist een van de betere/normalere Ajax-users.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Frozen-assassin afwezig.
Present, makker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had ook wel gerekend op eerwaarde @:Buitendam eigenlijk
Standard?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
Luikje mag wel eens een consult bij een psychiater boeken. Is al gefrustreerd als ie het veld op komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist een van de betere/normalere Ajax-users.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Verdomme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik heb echt zo'n ongelofelijke tering hekel aan die gozer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
Luikje mag wel eens een consult bij een psychiater boeken. Is al gefrustreerd als ie het veld op komt...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wow rustig, het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n ongelofelijke tering hekel aan die gozer.
Heel leuk elftal ja, mocht er graag naar kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso was dat een goede lichting van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |