Daar heb ik wat serieuzer spul voor in huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat dat genoeg zijn?
Moet je niet een beetje opbouwen richting Sanremo, of ga jij daar ook niet doorheen?
Ik zie dit nog steeds verrassend winnen en ik zou dat prima vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk dat dit in de finale staat
Suzan & Freek mogen hun schoenen nog niet poetsen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk dat dit in de finale staat
Vergeet de aansteker niet, als je niet rookt heb je die natuurlijk niet standaard in huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik wat serieuzer spul voor in huis
Goed dat je het zegt, nog even een lepeltje kopen!
Douze pointquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Hoeveel punten zou de Nederlandse vakjury dit geven als het gaat?
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet de aansteker niet, als je niet rookt heb je die natuurlijk niet standaard in huis.![]()
Daar loop ik tegenwoordig ook steeds tegenaan, erg onhandig.
Ik denk dat vooral de onverwachte verademing dat dit nummer geeft de magie brengt. En nu weten we wat er komt en verrast het minder. Maar het is nog steeds best betoverend tussen al het geweld.quote:
Bij mij is het tot nu toe ook op plaats 2 gekomen, inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef NailQueen het volgende:
Dit is mijn favoriet na Gothminister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |