Jawel, maar dat is niet zijn probleem?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:19 schreef zodeju het volgende: [..] Dus jij denkt dat Tom geen idee heeft hoe vreemd Ariana is???
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wait... Tom heeft ook een tongpiercing?
Dat wist ik nog niet!
Maakt m nog interessanter om mee te experimenteren
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Ariana hoort gewoon wat zij wilt horen. Ze luistert niet naar wat er gezegd wordt als Tom praat, het gaat erom dat hij haar aandacht geeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet zijn probleem?
Er komt al een psych aan huis, dat is niet zijn taak?
Hij heeft aangegeven niets te willen, tussen haar geblaat dat zij niets wil door, en dan is het klaar?
Dat zij dan blijft soppen is haar probleem. Als Tom gewoon doet tegen Arie is het niet goed, als Tom haar negeert is het niet goed. Dat kind heeft/is een probleem.
Tom maakt toch wel heel veel los.. zowel hier als in het huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana hoort gewoon wat zij wilt horen. Ze luistert niet naar wat er gezegd wordt als Tom praat, het gaat erom dat hij haar aandacht geeft.
En hij heeft er zelf geen flauw benul vanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom maakt toch wel heel veel los.. zowel hier als in het huis
Dat dusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hij heeft er zelf geen flauw benul van
Hij schijnt ook lange lippen te hebben volgens Ronahiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Vliegt zo over de schutting volgende rondequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop toch ergens dat er geen duo-wissel komt, misschien rent Ronahi dan nog wel gillend het huis uit
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Ronahi in de spiegelkamer een vreselijke zeur, toen ze eenmaal in het huis kwam, begon ik haar steeds leuker te vinden, tot Doraina erbij kwam, vreselijke meiden samen. En hoe ze nu is, stoken roddelen en vooral over Tom, omdat Tom niet mocht stemmen op wie hij wilde, maar rekening moest houden met haar, vanaf toen is het nog erger geworden. Begrijp ook niet dat BB het toestaat, dat ze zoveel fluistert, zij mag als volgende van mij weg. Nare meid
Echt hè, er is gewoon niemand die ik echt leuk vind.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef WatchYou het volgende:
Meest waardeloze groep ever!
Het is een experiment maak eens lol
Ik ben benieuwd hoe ze gaat konkelen als blijkt dat haar bff-je er vanavond uit zal moeten...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Ronahi in de spiegelkamer een vreselijke zeur, toen ze eenmaal in het huis kwam, begon ik haar steeds leuker te vinden, tot Doraina erbij kwam, vreselijke meiden samen. En hoe ze nu is, stoken roddelen en vooral over Tom, omdat Tom niet mocht stemmen op wie hij wilde, maar rekening moest houden met haar, vanaf toen is het nog erger geworden. Begrijp ook niet dat BB het toestaat, dat ze zoveel fluistert, zij mag als volgende van mij weg. Nare meid
had ik al gezien hmmmmquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Vorig jaar vond ik een saaiere groep.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef WatchYou het volgende:
Ze zijn allemaal toe aan een echt feestje maar BB zelf is heel erg gierig/saai dit jaar. Het is duidelijk dat het dit jaar alleen Kumbaya moet zijn dit jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef WatchYou het volgende:
vorig jaar was ook erg hoor toen hadden ze ook niet veel feesten en wat ze hadden duurde zeker niet langer als 2 uur en was ook nog met licht aanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal toe aan een echt feestje maar BB zelf is heel erg gierig/saai dit jaar. Het is duidelijk dat het dit jaar alleen Kumbaya moet zijn dit jaar
vind hem ook leuk. wil hem ook hebben hahhaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat huispak van Karen heeft geloof ik in alle kleuren ,en Rohani heeft er ook 1
Niet het roze pak van Kitty?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind hem ook leuk. wil hem ook hebben hahha
Karen vind het niet erg hoor zij gaat net zo in tom op als tom in haarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op geilen vindt, nu met het voeren is veel romantischer dan ooit Ariana heeft gekregen van Tom.
En denk niet dat Karen nu zo blij is en Tom claimt zoals Ariana doet.
Hij moet haar links laten liggen of zeggen elke keer als we een leuk gesprek hebben maak jij er veel meer van.
Dus dan zou Tom geen gesprek meer met der kunnen voeren, je gaat toch niet tegen iedereen waarmee je ingesprek gaat zeggen ja sorry maar ik ben niet verliefd op je, of hij zou dan met niemand kunnen praten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:55 schreef marky het volgende:
[..]
Zij had na het gesprek weer helemaal vlinders in de buik. Tom moet daar dan toch duidelijker in zijn.
ze had zelfs gezegd in de toiletten dat ze het helemaal geen leuke jongen vondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarbij, Arie had toch gezegd dat ze niks voor Tom voeldeTom moest het niet groter maken dan het was
Als hij net zo saai is als de vorige groep stop ik....Wacht nog even op de nieuwe.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik een saaiere groep.
Big Brother geeft ze ook niet echt veel... wordt tijd voor een feestje vanavond.
Nee ze vindt het zeker niet erg anders had ze dat wel gezegd.....Maar gedraagt zich toch anders dan Ariana.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Karen vind het niet erg hoor zij gaat net zo in tom op als tom in haar
Ja ook ja zo stom om binnen daar mee op te lopen,denk dar ariana het doet om de voorkant pruik te verstoppen want deze is niet mooiquote:
ja zoals het hoor gewoon volwassen manier, want denk echt dat ze elkaar beide leuk vinden hoor hun spraken over maatjes maar denk bij beide wel meerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee ze vindt het zeker niet erg anders had ze dat wel gezegd.....Maar gedraagt zich toch anders dan Ariana.
ze liep met die andere pruik ook met zo'n ding op ze heeft hem ook in het witquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ook ja zo stom om binnen daar mee op te lopen,denk dar ariana het doet om de voorkant pruik te verstoppen want deze is niet mooi
Bij ons in de vreetschuur (op de kazerne) werd ie van je kop getrokken, ongeacht de pruik die er wel of niet onder zitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ook ja zo stom om binnen daar mee op te lopen,denk dar ariana het doet om de voorkant pruik te verstoppen want deze is niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |