Jawel, maar dat is niet zijn probleem?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:19 schreef zodeju het volgende: [..] Dus jij denkt dat Tom geen idee heeft hoe vreemd Ariana is???
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wait... Tom heeft ook een tongpiercing?
Dat wist ik nog niet!
Maakt m nog interessanter om mee te experimenteren
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Ariana hoort gewoon wat zij wilt horen. Ze luistert niet naar wat er gezegd wordt als Tom praat, het gaat erom dat hij haar aandacht geeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet zijn probleem?
Er komt al een psych aan huis, dat is niet zijn taak?
Hij heeft aangegeven niets te willen, tussen haar geblaat dat zij niets wil door, en dan is het klaar?
Dat zij dan blijft soppen is haar probleem. Als Tom gewoon doet tegen Arie is het niet goed, als Tom haar negeert is het niet goed. Dat kind heeft/is een probleem.
Tom maakt toch wel heel veel los.. zowel hier als in het huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana hoort gewoon wat zij wilt horen. Ze luistert niet naar wat er gezegd wordt als Tom praat, het gaat erom dat hij haar aandacht geeft.
En hij heeft er zelf geen flauw benul vanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom maakt toch wel heel veel los.. zowel hier als in het huis
Dat dusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hij heeft er zelf geen flauw benul van
Hij schijnt ook lange lippen te hebben volgens Ronahiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Vliegt zo over de schutting volgende rondequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop toch ergens dat er geen duo-wissel komt, misschien rent Ronahi dan nog wel gillend het huis uit
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Ronahi in de spiegelkamer een vreselijke zeur, toen ze eenmaal in het huis kwam, begon ik haar steeds leuker te vinden, tot Doraina erbij kwam, vreselijke meiden samen. En hoe ze nu is, stoken roddelen en vooral over Tom, omdat Tom niet mocht stemmen op wie hij wilde, maar rekening moest houden met haar, vanaf toen is het nog erger geworden. Begrijp ook niet dat BB het toestaat, dat ze zoveel fluistert, zij mag als volgende van mij weg. Nare meid
Echt hè, er is gewoon niemand die ik echt leuk vind.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef WatchYou het volgende:
Meest waardeloze groep ever!
Het is een experiment maak eens lol
Ik ben benieuwd hoe ze gaat konkelen als blijkt dat haar bff-je er vanavond uit zal moeten...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Ronahi in de spiegelkamer een vreselijke zeur, toen ze eenmaal in het huis kwam, begon ik haar steeds leuker te vinden, tot Doraina erbij kwam, vreselijke meiden samen. En hoe ze nu is, stoken roddelen en vooral over Tom, omdat Tom niet mocht stemmen op wie hij wilde, maar rekening moest houden met haar, vanaf toen is het nog erger geworden. Begrijp ook niet dat BB het toestaat, dat ze zoveel fluistert, zij mag als volgende van mij weg. Nare meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |