Jawel, maar dat is niet zijn probleem?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:19 schreef zodeju het volgende: [..] Dus jij denkt dat Tom geen idee heeft hoe vreemd Ariana is???
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wait... Tom heeft ook een tongpiercing?
Dat wist ik nog niet!
Maakt m nog interessanter om mee te experimenteren
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Ariana hoort gewoon wat zij wilt horen. Ze luistert niet naar wat er gezegd wordt als Tom praat, het gaat erom dat hij haar aandacht geeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet zijn probleem?
Er komt al een psych aan huis, dat is niet zijn taak?
Hij heeft aangegeven niets te willen, tussen haar geblaat dat zij niets wil door, en dan is het klaar?
Dat zij dan blijft soppen is haar probleem. Als Tom gewoon doet tegen Arie is het niet goed, als Tom haar negeert is het niet goed. Dat kind heeft/is een probleem.
Tom maakt toch wel heel veel los.. zowel hier als in het huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana hoort gewoon wat zij wilt horen. Ze luistert niet naar wat er gezegd wordt als Tom praat, het gaat erom dat hij haar aandacht geeft.
En hij heeft er zelf geen flauw benul vanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom maakt toch wel heel veel los.. zowel hier als in het huis
Dat dusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hij heeft er zelf geen flauw benul van
Hij schijnt ook lange lippen te hebben volgens Ronahiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Vliegt zo over de schutting volgende rondequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop toch ergens dat er geen duo-wissel komt, misschien rent Ronahi dan nog wel gillend het huis uit
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Ronahi in de spiegelkamer een vreselijke zeur, toen ze eenmaal in het huis kwam, begon ik haar steeds leuker te vinden, tot Doraina erbij kwam, vreselijke meiden samen. En hoe ze nu is, stoken roddelen en vooral over Tom, omdat Tom niet mocht stemmen op wie hij wilde, maar rekening moest houden met haar, vanaf toen is het nog erger geworden. Begrijp ook niet dat BB het toestaat, dat ze zoveel fluistert, zij mag als volgende van mij weg. Nare meid
Echt hè, er is gewoon niemand die ik echt leuk vind.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef WatchYou het volgende:
Meest waardeloze groep ever!
Het is een experiment maak eens lol
Ik ben benieuwd hoe ze gaat konkelen als blijkt dat haar bff-je er vanavond uit zal moeten...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Ronahi in de spiegelkamer een vreselijke zeur, toen ze eenmaal in het huis kwam, begon ik haar steeds leuker te vinden, tot Doraina erbij kwam, vreselijke meiden samen. En hoe ze nu is, stoken roddelen en vooral over Tom, omdat Tom niet mocht stemmen op wie hij wilde, maar rekening moest houden met haar, vanaf toen is het nog erger geworden. Begrijp ook niet dat BB het toestaat, dat ze zoveel fluistert, zij mag als volgende van mij weg. Nare meid
had ik al gezien hmmmmquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat wist ik nog niet!
Vorig jaar vond ik een saaiere groep.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef WatchYou het volgende:
Ze zijn allemaal toe aan een echt feestje maar BB zelf is heel erg gierig/saai dit jaar. Het is duidelijk dat het dit jaar alleen Kumbaya moet zijn dit jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:33 schreef WatchYou het volgende:
vorig jaar was ook erg hoor toen hadden ze ook niet veel feesten en wat ze hadden duurde zeker niet langer als 2 uur en was ook nog met licht aanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal toe aan een echt feestje maar BB zelf is heel erg gierig/saai dit jaar. Het is duidelijk dat het dit jaar alleen Kumbaya moet zijn dit jaar
vind hem ook leuk. wil hem ook hebben hahhaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat huispak van Karen heeft geloof ik in alle kleuren ,en Rohani heeft er ook 1
Niet het roze pak van Kitty?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind hem ook leuk. wil hem ook hebben hahha
Karen vind het niet erg hoor zij gaat net zo in tom op als tom in haarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op geilen vindt, nu met het voeren is veel romantischer dan ooit Ariana heeft gekregen van Tom.
En denk niet dat Karen nu zo blij is en Tom claimt zoals Ariana doet.
Hij moet haar links laten liggen of zeggen elke keer als we een leuk gesprek hebben maak jij er veel meer van.
Dus dan zou Tom geen gesprek meer met der kunnen voeren, je gaat toch niet tegen iedereen waarmee je ingesprek gaat zeggen ja sorry maar ik ben niet verliefd op je, of hij zou dan met niemand kunnen praten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:55 schreef marky het volgende:
[..]
Zij had na het gesprek weer helemaal vlinders in de buik. Tom moet daar dan toch duidelijker in zijn.
ze had zelfs gezegd in de toiletten dat ze het helemaal geen leuke jongen vondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarbij, Arie had toch gezegd dat ze niks voor Tom voeldeTom moest het niet groter maken dan het was
Als hij net zo saai is als de vorige groep stop ik....Wacht nog even op de nieuwe.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik een saaiere groep.
Big Brother geeft ze ook niet echt veel... wordt tijd voor een feestje vanavond.
Nee ze vindt het zeker niet erg anders had ze dat wel gezegd.....Maar gedraagt zich toch anders dan Ariana.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Karen vind het niet erg hoor zij gaat net zo in tom op als tom in haar
Ja ook ja zo stom om binnen daar mee op te lopen,denk dar ariana het doet om de voorkant pruik te verstoppen want deze is niet mooiquote:
ja zoals het hoor gewoon volwassen manier, want denk echt dat ze elkaar beide leuk vinden hoor hun spraken over maatjes maar denk bij beide wel meerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee ze vindt het zeker niet erg anders had ze dat wel gezegd.....Maar gedraagt zich toch anders dan Ariana.
ze liep met die andere pruik ook met zo'n ding op ze heeft hem ook in het witquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ook ja zo stom om binnen daar mee op te lopen,denk dar ariana het doet om de voorkant pruik te verstoppen want deze is niet mooi
Bij ons in de vreetschuur (op de kazerne) werd ie van je kop getrokken, ongeacht de pruik die er wel of niet onder zitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ook ja zo stom om binnen daar mee op te lopen,denk dar ariana het doet om de voorkant pruik te verstoppen want deze is niet mooi
Momentje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Ashley is in 1 ding wel heel erg goed!... het hoogste woord voeren de rest is labberdekak..
Is blijkbaar een tasmaanse duivel denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat voor dood dier heeft Ariana op haar hoofd?
Ook een rooiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze liep met die andere pruik ook met zo'n ding op ze heeft hem ook in het wit
Gewoon over die blokkade heen gooienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien moet Doriana dan in een hotelkamer overnachten of zo, als de grens met Belgie nog dicht is
Op het nieuws hoorde ik dat de actie wordt beëindigd en ze ruimen alle rotzooi zelf op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien moet Doriana dan in een hotelkamer overnachten of zo, als de grens met Belgie nog dicht is
Kunt altijd een sluiproute nemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
Tom had nog geen minuut daarvoor er ook al 1 gelatenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:29 schreef BB-King het volgende:
Ashley denkt dat Glenn een scheet wil laten.
Ashley: Je laat het!
Dat moet je dus juist niet zeggen.
En ja hoor, Glenn doet het dus wel.
Oh ooh, nieuw drama incomingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Karen vraagt heb je al gelopen met Tom? Nee zegt ariana, maar ik ga niet achter hem aanlopen hoor. Als hij iets van me moet dan komt ie maar bij mijZij wilde toch met Tom wandelen?
Bij Arie weet je het nooitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Karen vraagt heb je al gelopen met Tom? Nee zegt ariana, maar ik ga niet achter hem aanlopen hoor. Als hij iets van me moet dan komt ie maar bij mijZij wilde toch met Tom wandelen?
kun je ook posten in haar profielpagina?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moest ik even van joyce plaatsen mooie foto van Alice
[ afbeelding ]
Tom heeft het voor 20:30 op de agenda staan wandelen naar de draaideur.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Ga het proberenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kun je ook posten in haar profielpagina?
Met botox in d'r lippen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ afbeelding ]
die hoeft niet naar de draaideur hopelijk, als een van de eerste twee veilig hopelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tom heeft het voor 20:30 op de agenda staan wandelen naar de draaideur.
Je spuit geen botox in lippen, daar gaat filler in. Botox verslapt spieren zoals in voorhoofdquote:
Ja dank je wel, ja vond hele mooie foto van derquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ afbeelding ]
Tom is niet eens genomineerd, vermoed dat er wordt bedoeld om uit te wuiven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die hoeft niet naar de draaideur hopelijk, als een van de eerste twee veilig hopelijk![]()
laat Ronahi's roddel/stookvriendjes maar allebei door die draaideur gaan, wordt weer lachen dan met mien jank
Dat is de wandeling van Tom en Arianaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tom is niet eens genomineerd, vermoed dat er wordt bedoeld om uit te wuiven.
Is die nou al geweest?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ariana wilde met Tom wandelen ja
blijft gewoon zo komischtop entertainment
Maakt me niet uit wat je er inspuit. Het ziet er niet uit. Zo ziet Alice er nu in ieder geval niet uit, gelukkig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je spuit geen botox in lippen, daar gaat filler in. Botox verslapt spieren zoals in voorhoofd
en kraaiepoten. Kan je niet meer fronzen.
Ja whahaha wat en figuur is het ook zeg niet normaalquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:29 schreef Hznootje het volgende:
O jee net zoals ze weg zou gaan als er geen koffie kwam hahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:34 schreef Hznootje het volgende:
Ariana zegt als ik blijf dan ga ik een paar mensen echt wel even op hun plek zetten..
Waarom? Zodat ze weer niets te doen hebben en bank hangenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:39 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen ze die balletjes confisqueren.
Dat ze iets anders verzinnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waarom? Zodat ze weer niets te doen hebben en bank hangen
En zolang ze Danny niet als een potentiële winnaar zien, zit hij daar nog wel een tijdje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:01 schreef Ireth het volgende:
Vind het best sneu om Danny te horen over zijn familie en vrouw die hier niet achter stonden..
Ja ze mochten geen speeltjes meenemenquote:
Ikk niet, hij had niet hoeven gaan zijn keuze.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:01 schreef Ireth het volgende:
Vind het best sneu om Danny te horen over zijn familie en vrouw die hier niet achter stonden..
Met een beetje mazzel deze week winterpenen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze mochten geen speeltjes meenemen
Ja maar ik bedoel ook niet voor hem sneuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikk niet, hij had niet hoeven gaan zijn keuze.
Ja vind ik ook, zo zet je je vrouw ook niet fijn neerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook niet voor hem sneu![]()
Ik vind hem sneu, dat ie er nu over gaat piepen.. juist omdat het gewoon zijn keuze was
Nou een beetje Botox in de lippen van Ronahi zou dan geen kwaad kunnen..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je spuit geen botox in lippen, daar gaat filler in. Botox verslapt spieren zoals in voorhoofd
en kraaiepoten. Kan je niet meer fronzen.
Beetje dom van Danny om dat de hele tijd op stream te gooien. Zal mevr Danny niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:01 schreef Ireth het volgende:
Nou lekker dan.. en dan gek vinden dat ze er niet achter staatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:04 schreef Ireth het volgende:
Oef, hij had niemand verteld dat ie zich had opgegeven, pas nadat duidelijk was dat hij mee mocht doen. Toen heeft ie het eerst aan zijn dochter verteld en veel later pas aan zijn vrouw! Die kreeg het het laatste te horen
The QUEEN, The LEGEND, wie andersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:22 schreef Ireth het volgende:
"Ga naar je tuintje en laat alles even los schat..."
3x raden wie...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel deze week winterpenen.
Heb ze voor nu ook uitgezet, denk dat er tot de live weinig gaat gebeuren.quote:
Ben er ook bang voor..eindelijk heb ik een dagje de tijd om te kijk…is het zo saaiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze voor nu ook uitgezet, denk dat er tot de live weinig gaat gebeuren.
Het spel element zit er voor deze week op, dat begint pas weer na de livequote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor..eindelijk heb ik een dagje de tijd om te kijk…is het zo saai
dan zullen ze voor een grote verrassing komen te staan danquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana: "Oh ik ga jullie wel missen hoor jongens!"
Dilano: "Ja maar we gaan elkaar nog gewoon zien"
Ariana: "Ja dat sowieso, maar ik mag toch wel zeggen dat ik jullie ga missen, als dat al niet mag!"
Jimmy: "Dat mag zeker!"
Ariana: "Maar ik we gaan elkaar zien, ik ga jullie supporten, hou het leuk samen, denk aan mij, denk aan het tuintje als je er doorheen zit, doe de ademhalingsoefeningen en alles komt goed. Geef alle negativiteit mee aan de wind en elke dag is een nieuw kans om er een leuke dag van te maken"
Lijkt wel of ze al afscheid aan het nemen is..
Johquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana: "Oh ik ga jullie wel missen hoor jongens!"
Dilano: "Ja maar we gaan elkaar nog gewoon zien"
Ariana: "Ja dat sowieso, maar ik mag toch wel zeggen dat ik jullie ga missen, als dat al niet mag!"
Jimmy: "Dat mag zeker!"
Ariana: "Maar ik we gaan elkaar zien, ik ga jullie supporten, hou het leuk samen, denk aan mij, denk aan het tuintje als je er doorheen zit, doe de ademhalingsoefeningen en alles komt goed. Geef alle negativiteit mee aan de wind en elke dag is een nieuw kans om er een leuke dag van te maken"
Lijkt wel of ze al afscheid aan het nemen is..
Van mij mag die Dora wegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
het lijkt mij namelijk gewoon sterk dat Doriana zoveel stemmen zal krijgen, niemand houdt van iemand zo sneaky, stil, jankerig en bedelend om vrijstellingen heel de tijd (en dan nog durven te liegen tegen Ashley dat ze niet voor vrijstellingen gaat)
Ik ben voorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dora weer lekker gaan exploren of cupcakes influencen![]()
[ afbeelding ]
Misschien wel een jong dingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik voorspel die mystery vrouw die misschien volgende week erin komt dan, een wat oudere vrouw denk ik, dat ontbreekt nog aan de line up van dit jaar
Is wel echt laat voor iemand om er nog bij te komen. Keek vanmorgen even 2 weken tot 16 dagen is beetje laatste moment geweest dat er nog een nieuw iemand in kwam de laatste jaren (op Danny vorig jaar en 1e jaar met veel opstappers na). We zijn nu 21 dagen onderweg ongeveer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik voorspel die mystery vrouw die misschien volgende week erin komt dan, een wat oudere vrouw denk ik, dat ontbreekt nog aan de line up van dit jaar
Een rooie missen we nog!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wanneer kwam de Sjakhals er vorig jaar in? Toch ook vrij laat??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is wel echt laat voor iemand om er nog bij te komen. Keek vanmorgen even 2 weken tot 16 dagen is beetje laatste moment geweest dat er nog een nieuw iemand in kwam de laatste jaren (op Danny vorig jaar en 1e jaar met veel opstappers na). We zijn nu 21 dagen onderweg ongeveer.
Daarom Doraquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:03 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Dori er uit gaat en dat Ronahi dan in een gigantische depressie schiet en de hele dag gaat klagen en huilen![]()
Ow wacht...
21 januari samen met Ias en ze begonnen op 6 januariquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanneer kwam de Sjakhals er vorig jaar in? Toch ook vrij laat??
Ow dat was dan nog vrij snel... voor mijn gevoel veel later..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
21 januari samen met Ias en ze begonnen op 6 januari
Dat zou echt heel erg leuk zijn... een 2de Kitty...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sowieso heeft dat groepje elkaar op een leuke manier gevondenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:11 schreef Frummelie het volgende:
Die Danny blijft er bijna in... heerlijk zo'n lachsalvo....
Ja die gaan lekker saampjes, leuk om zien...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso heeft dat groepje elkaar op een leuke manier gevonden
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die gaan lekker saampjes, leuk om zien...
Daar kijk ik liever naar dan die huilstruik en haar groupies...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso heeft dat groepje elkaar op een leuke manier gevonden
Samequote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar kijk ik liever naar dan die huilstruik en haar groupies...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Praten Ariana, Dilano en Jimmy nu slecht over Ashley ?
A gaat niet ver komen zegt A. Duizend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou me niet verbazenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Niets , dat Jimmy en Dylano zo mee lullen zegt meer over hunquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom ?
Wat heeft Ashley gedaan dat Jimmy en Dilano zo mee praten
Die heeft lol met Tom gok ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom ?
Wat heeft Ashley gedaan dat Jimmy en Dilano zo mee praten
Ik zou er rekening mee houden dat zij niet gaatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vreselijk mens die Ariana. Ik ben blij als ze vanavond opgedonderd is
Als dat dan maar niet ten koste gaat van het vertrek van Doriquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vreselijk mens die Ariana. Ik ben blij als ze vanavond opgedonderd is
Komt goed. Ik verwacht dat de meeste kijkers die gifspuiterij wel zat zijn, en anders pleurt ze uit zichzelf wel opquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou er rekening mee houden dat zij niet gaat
Jimmy heeft toch ashley en Glenn gesavedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana: "De enige die de pijlen op jullie gericht heeft, daar hebben jullie de pijlen ook op gericht; 'A' dus"
En daar heeft Ken Dilano spijt vanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jimmy heeft toch ashley en Glenn gesaved
Daarom snap ik dit allemaal nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en alleen voor het spelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
Dat iemand net doet alsof ie je aardig vind...
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Daarom snap ik dit allemaal niet
Dat was woensdag en sindsdien is er veel veranderd en nu zijn gevoel ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Daarom snap ik dit allemaal niet
De situatie in het huis is veranderd in de tijd dat die 2 in het kasteel zaten. Dilano gaf eerder vandaag in gesprek met Ronahi aan dat hij achteraf gezien een andere keuze gemaakt zou hebben.quote:
En waarschijnlijk is het over een week weer heel anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
De situatie in het huis is veranderd in de tijd dat die 2 in het kasteel zaten. Dilano gaf eerder vandaag in gesprek met Ronahi aan dat hij achteraf gezien een andere keuze gemaakt zou hebben.
Ariana moet echt geholpen worden maar Randy praat nu ook raar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
O my god ze is helemaal overtuigd dat het wat had geworden
Randy lult ook maar een beetje met haar mee en zegt ook niet echt hoe hij werkelijk over haar denkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ariana moet echt geholpen worden maar Randy praat nu ook raar.
Ff aan Ashley vragenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
En niemand die hardop schreeuwt "Hou op! Hij mot je niet!!!"
En nou heeft ie bindingsangst
Walgelijk mensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
Ik vrees met je mee...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:42 schreef lojanda het volgende:
Ik vrees voor Ariana maar ik hoop dat Doriana uitzwaait
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
wooooowquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:59 schreef ledn81 het volgende:
Vanmorgen Ashley en Ariegate op TikTok gezet. 97k keer bekijken in 5 uur ofzo
Och hemel, met JW!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat Esther in EJVJL tegen het hoogste level van koekoek zat. Blijken er gewoon nog veel meer levels te zijn!
Ja daar is ze stellig van overtuigdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:50 schreef Frummelie het volgende:
Die heeft echt te dicht bij de molen gezeten, denkt ze nou echt dat het iets had kunnen worden...
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
MeneerIreth komt de keuken uit...
"Is die randdebiel nou weer bezig??"
Ja en jammer voor Tom, ze gaat hem nu negeren...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:50 schreef Frummelie het volgende:
Die heeft echt te dicht bij de molen gezeten, denkt ze nou echt dat het iets had kunnen worden tussen haar en Tom...
Yep hij vindt haar leuk, en durft nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar is ze stellig van overtuigd
Eigenijk best zielig... jeetjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar is ze stellig van overtuigd
En hij voelt zich dus ongemakkelijk bij haar in de buurt...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Yep hij vindt haar leuk, en durft niet
Haha ook voor de 40ste keer..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en jammer voor Tom, ze gaat hem nu negeren...
Daarom mag ze nog wel een weekje blijven, thirst things first; Doriana...quote:
Eigenlijk wel triest voor hem want dit gedoe beïnvloed wel je verblijf daar kan me voorstellen dat hij zich daardoor minder vrij voelt om te bewegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en jammer voor Tom, ze gaat hem nu negeren...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
MeneerIreth komt de keuken uit...
"Is die randdebiel nou weer bezig??"
Waarschijnlijk bloeit hij dan weer helemaal opquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:56 schreef Ireth het volgende:
Mocht Arie vanavond vertrekken dan hoor je Tom een hele diepe zucht slaken zodra de draaideur dicht zit..
Ja mij ook, vooral Jimmy had ik toch anders ingeschatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:57 schreef Puzzie het volgende:
Dat Jimmy en Dylano zo diep in de reet van ari zitten valt me zwaar tegen
Ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja mij ook, vooral Jimmy had ik toch anders ingeschat
Dat hoort er ook wel een beetje bij dat je met je huisgenoten om moet gaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk wel triest voor hem want dit gedoe beïnvloed wel je verblijf daar kan me voorstellen dat hij zich daardoor minder vrij voelt om te bewegen.
Van opluchting!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:56 schreef Ireth het volgende:
Mocht Arie vanavond vertrekken dan hoor je Tom een hele diepe zucht slaken zodra de draaideur dicht zit..
Die zitten niet diep. Mocht ze weg zijn dan draaien die de kant op die voor hem het beste is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:57 schreef Puzzie het volgende:
Dat Jimmy en Dylano zo diep in de reet van ari zitten valt me zwaar tegen
nah nee. precies wel wat ik dacht. heb je ook geen zak aan. denken bijzonder te zijn vanwege drag etc.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja mij ook, vooral Jimmy had ik toch anders ingeschat
Zijn ze vaak ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:01 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nah nee. precies wel wat ik dacht. heb je ook geen zak aan. denken bijzonder te zijn vanwege drag etc.
Volgens mij weet Tom echt helemaal van niks hij heeft toen tegen Karen gezegd dat het niet zo is en klaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:56 schreef Ireth het volgende:
Je zal de hele tijd zo’n soppende dwaas achter je aan hebben en je wil er niets van weten.. daar wordt je niet blij van hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoort er ook wel een beetje bij dat je met je huisgenoten om moet gaan.
Zit ze ook nog de hele tijd te kreunenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom moet haar de hele tijd terugtrekken op dat bankje want anders glijdt ze er afquote:
Okayquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:15 schreef Ramptourist het volgende:
Waarom neuken ze niet gewoon. O nee dat mag niet meer
rohina is ver gezakt voor mij, ik zag het al in het introfilmpje van haarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:23 schreef OmaJacky het volgende:
Wat ik Tom net hoorde vertellen tegen Karen over het niet communiceren dat hij gisteren aan Ro vroeg of ze een pan met water op wilde zetten terwijl hij even ging douchen, dan kon hij daarna afwassen.
Ro heeft er dus tegen iedereen van gemaakt dat Tom haar heeft bevolen om af te wassen.
En daarom dat ze ging huilen.
Als Ariana straks weg is zit hij er niet op maar erinquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom vindt het niet leuk om op iemand te zitten. Niet nodig Tom
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:26 schreef zodeju het volgende:
Zie ik nu op dat schilderij staan 7+2=9
Het is een mirakelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:26 schreef zodeju het volgende:
Zie ik nu op dat schilderij staan 7+2=9
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:31 schreef odie22 het volgende:
ze zijn vroeg met eten, allemaal even klappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |