Dat moeten we even afwachten inderdaad maar het zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom gaat iedereen er doodleuk vanuit dat dit gerucht over Albon waar is?
Als ze nu zouden beginnen Lawson klaar te stomen zou hij een goede optie zijn. Maar ja, ze hadden liever Ricciardo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:24 schreef opgebaarde het volgende:
Leuk voor Albon.
En wie gaat Albon vervangen als hij niet snel genoeg is? Gasly?
Albon noemde AD2021 pure karma, dus misschien nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Albon niet in beeld zijn bij Mercedes?
Hij lijkt me na Sainz momenteel wel de meest gewilde coureur op de huidige grid voor de (top)teams. Of je moet Alonso nog meerekenen maar met Albon kies je wel voor de langere termijn en voor een coureur die zich nog kan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Albon noemde AD2021 pure karma, dus misschien niet![]()
Albon zal denk ik bij meerdere teams welkom zijn, ook bij Mercedes, maar kan me voorstellen dat RB zijn voorkeur heeft.
Het zou ook een klein beetje te maken kunnen hebben met de verschuiving in de top bij Red Bull, Mateschitz sr. was een dominante factor en terecht want hij heeft het concern groot gemaakt maar de Thaise kant heeft nog steeds de meerderheid. Thais kunnen heel beleefd iets influisteren maar dat betekent meestal wel dat je er naar moet luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Albon noemde AD2021 pure karma, dus misschien niet![]()
Albon zal denk ik bij meerdere teams welkom zijn, ook bij Mercedes, maar kan me voorstellen dat RB zijn voorkeur heeft.
Ik denk dat dit toeval was. Het blijkt een model van de winnende auto van de Grand Prix van Monaco in 1955 te zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:13 schreef Rnie het volgende:
Haha, hoe vet. Gewoon in plain sight.![]()
Peroni Ferrari sponsorship announcement from 2 days ago has car #44
[ afbeelding ]
Het zou Merc sieren om een rookie naast Russell te zetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:17 schreef ZaZoe het volgende:
Het zou best wel lachen zijn als Fernando volgend seizoen de move naar Mercedes maakt en vervolgens Hammie compleet kansloos achter zich laat.
Mick? Al is dat niet echt een rookie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zou Merc sieren om een rookie naast Russell te zetten.
Liamquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook mercedes heeft met een cost cap te maken...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mick? Al is dat niet echt een rookie.
Ik zou het prettig vinden als Liam eerst rustig een seizoen of 1 a 2 bij STR zou rijden. Opleiding rustig afmaken zeg maar. Beste voorbereiding mogelijk meepakken. Vóór hij definitief in het diepe gegooid wordt bij een topteam.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Liam
kunnen ze meteen van dat zure imago af komen
En helaas niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mick? Al is dat niet echt een rookie.
Eens wel, wel jammer dat ze het dit jaar niet al proberen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als Liam eerst rustig een seizoen of 1 a 2 bij STR zou rijden. Opleiding rustig afmaken zeg maar. Beste voorbereiding mogelijk meepakken. Vóór hij definitief in het diepe gegooid wordt bij een topteam.
yuki naar Merc en dan Liam in de VCARBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als Liam eerst rustig een seizoen of 1 a 2 bij STR zou rijden. Opleiding rustig afmaken zeg maar. Beste voorbereiding mogelijk meepakken. Vóór hij definitief in het diepe gegooid wordt bij een topteam.
Het zou me niet verbazen als ze Antonelli naast Russell zetten, als hij het goed doet in de Formule 2.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ricciardo exit en Liam in de VCARB. Honda zal Yuki wel willen behouden totdat hij met Honda mogelijk naar AM gaat vanaf 2026.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
yuki naar Merc en dan Liam in de VCARB
Was al bekendquote:
Het Verstappen effect.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze Antonelli naast Russell zetten, als hij het goed doet in de Formule 2.
Ja, inderdaad. Nooit gesnapt waarom RIC dit seizoen de voorkeur krijgt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens wel, wel jammer dat ze het dit jaar niet al proberen.
Nou, liever niet dus wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
yuki naar Merc en dan Liam in de VCARB
Contract?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nooit gesnapt waarom RIC dit seizoen de voorkeur krijgt.
Omdat ze wat meer ervaring in de VCARB wilden hebben. Het is niet meer alleen het opleidingsteam.quote:
Ik snap je niet? Je wilde Liam Lawwson toch wel bij STR (dus nu VCARB)?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, liever niet dus wat mij betreft.
VCARB is toch RBR? Althans, dat dacht ik. Misschien niet goed opgeletquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Je wilde Liam Lawwson toch wel bij STR (dus nu VCARB)?
Of wil je Yuki niet naar MERC?
Horner en Ric zijn goeie maatjes, Horner was het er niet mee eens dat Nyck dat stoeltje kreeg en heeft Ric gepusht, wat uiteindelijk lukte omdat Nyck faalde en hierdoor Helmut in z'n hemd stond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nooit gesnapt waarom RIC dit seizoen de voorkeur krijgt.
Niet onplausibel, thanks!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Horner en Ric zijn goeie maatjes, Horner was het er niet mee eens dat Nyck dat stoeltje kreeg en heeft Ric gepusht, wat uiteindelijk lukte omdat Nyck faalde en hierdoor Helmut in z'n hemd stond.
Maar als je A zegt moet je ook B zeggen dus is het makkelijker om een rookie een jaartje te laten koken dan Ric alweer te bedanken voor bewezen diensten.
Nee?quote:
Ik was er inmiddels achter (zie edit), maar thanksquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee?
"Visa Cash App RB, vorig jaar nog AlphaTauri en zusterteam van Red Bull Racing"
Ook wel Racing Bulls, maar ben met je eens dat de hele weg naar de naamswijziging erg verwarrend is.
RBR blijft RBR voor zover ik weet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was er inmiddels achter (zie edit), maar thanks
Nyck is begin oktober aangekondigd en Ricciardo eind november. Begrijp ik goed dat jij denkt dat Horner Ricciardo een contract heeft aangeboden om t.z.t. Nyck op te volgen en Lawson nog een jaartje te laten koken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Horner en Ric zijn goeie maatjes, Horner was het er niet mee eens dat Nyck dat stoeltje kreeg en heeft Ric gepusht, wat uiteindelijk lukte omdat Nyck faalde en hierdoor Helmut in z'n hemd stond.
Maar als je A zegt moet je ook B zeggen dus is het makkelijker om een rookie een jaartje te laten koken dan Ric alweer te bedanken voor bewezen diensten.
Nope, Nyck werd gecontracteerd voor een stoeltje terwijl Horner kennelijk liever RIC voor dat stoeltje had gezien. RIC kreeg vervolgens een contract voor voornamelijk PR-werk. Nyck redde het niet en RIC kreeg alsnog het stoeltje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nyck is begin oktober aangekondigd en Ricciardo eind november. Begrijp ik goed dat jij denkt dat Horner Ricciardo een contract heeft aangeboden om t.z.t. Nyck op te volgen en Lawson nog een jaartje te laten koken?
dat is de ultieme wraak van ALO, hij haat hem gewoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:17 schreef ZaZoe het volgende:
Het zou best wel lachen zijn als Fernando volgend seizoen de move naar Mercedes maakt en vervolgens Hammie compleet kansloos achter zich laat.
blondiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
VCARB is toch RBR? Althans, dat dacht ik. Misschien niet goed opgelet![]()
EDIT Inderdaad niet goed opgelet![]()
![]()
![]()
Heeft Helmut geen inspraak meer?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, Nyck werd gecontracteerd voor een stoeltje terwijl Horner kennelijk liever RIC voor dat stoeltje had gezien. RIC kreeg vervolgens een contract voor voornamelijk PR-werk. Nyck redde het niet en RIC kreeg alsnog het stoeltje.
RIC crashte en raakte gewond. Liam werd ingevlogen en deed het uitstekend. Maar Horner wilde niet RIC na nog geen half seizoen weer ad kant zetten ten faveure van Liam. Dus Liam mag nog een jaar zwemmen. Hem is wel een stoeltje beloofd voor 2025.
Cute!quote:
Het is hem gegund na wat hij heeft laten zien bij Williams.quote:
Misschien al gepost, maar hier is de reactie van Toto:quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef SiGNe het volgende:
Is er eigenlijk al beeld van Toto opgedoken?
Kan me voorstellen dat die er niet vrolijk van wordt.
Groots reactie. en terecht. Grootse coureur met een grootse beslissing.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien al gepost, maar hier is de reactie van Toto:
Voor 101 miljoen rijdt Lewis volgend jaar NASCAR.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
...
Lewis heeft gewoon een nieuwe uitdaging nodig, dat snap ik wel. Hij is gewoon niet iemand die zijn hele leven in hetzelfde autootje wil rondrijden, met dezelfde mensen. ...
Het begon met Angela...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Groots reactie. en terecht. Grootse coureur met een grootse beslissing.
Lewis heeft gewoon een nieuwe uitdaging nodig, dat snap ik wel. Hij is gewoon niet iemand die zijn hele leven in hetzelfde autootje wil rondrijden, met dezelfde mensen. Zeer begrijpelijk. Een mens heeft gewoon verfrissing nodig en nieuwe energie soms.
quote:It’s been a crazy few days which have been filled with a whole range of emotions.
But as you all now know, after an incredible 11 years at Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team, the time has come for me to start a new chapter in my life and I will be joining Scuderia Ferrari in 2025.
I feel incredibly fortunate, after achieving things with Mercedes that I could only have dreamed of as a kid, that I now have the chance to fulfil another childhood dream. Driving in Ferrari red.
Mercedes has been a huge part of my life since I was 13 years old, so this decision has been the hardest I’ve ever had to make. I’m incredibly proud of all that we’ve achieved together and I’m very grateful for the hard work and dedication of everyone I have worked with over the years and of course Toto, for his friendship, guidance and leadership. Together we have won titles, broken records and become the most successful Driver-Team partnership in F1 history. And of course I cannot forget Niki who was a huge supporter and who I still miss everyday.
I must also share my huge appreciation to the whole of the Mercedes-Benz board and everyone at the company in Germany and around the world for supporting me over these 26 years.
But the time is right to make a change and take on a new challenge. I still remember the feeling of taking a leap of faith into the unknown when I first joined Mercedes in 2013. I know some people didn’t understand it at the time but I was right to make the move then and it’s the feeling I have again now. I’m excited to see what I can bring to this new opportunity and what we can do together.
However, right now, I’m not thinking about 2025. My focus is on the upcoming season and getting back out on track with Mercedes. I am more driven than ever, I am fitter and more focussed than ever and I want to help Mercedes win once again. I am 100% committed to the job I need to do and determined to end my partnership with the team on a high.
Thank you to all of you who have been on this journey with me, you have all lifted me up as I chase my dreams and I hope I can continue to make you proud. As always, sending you my love and positive energy.
Dan moeten ze hem letterlijk uit die wagen takelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat gegeil overal op internet over Lewis en z'n 8ste WDC en dan ook nog in een Ferrari...
Wat als Verstappen niet stopt in 2028 en in z'n F1 carrière 9 WDC's wint, komt Lewis dan op z'n 50ste weer terug om WDC 9 en 10 te halen?
Mooie woordenquote:
Wat als hij komend jaar z'n 8e haalt en bij Ferrari zijn 9e en 10e?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat gegeil overal op internet over Lewis en z'n 8ste WDC en dan ook nog in een Ferrari...
Wat als Verstappen niet stopt in 2028 en in z'n F1 carrière 9 WDC's wint, komt Lewis dan op z'n 50ste weer terug om WDC 9 en 10 te halen?
De uitdaging om beter te zijn dan Russell was dan weer te groot. Hij zal wel denken dat dat een ongeevenaard supertalent is en Leclerc een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis heeft gewoon een nieuwe uitdaging nodig, dat snap ik wel. Hij is gewoon niet iemand die zijn hele leven in hetzelfde autootje wil rondrijden, met dezelfde mensen. Zeer begrijpelijk. Een mens heeft gewoon verfrissing nodig en nieuwe energie soms.
De ironie is dat Ferrari en Mercedes zowel in 2022 als 2023 vrijwel gelijkwaardig zijn geweest en beiden op gepaste afstand van Red Bull stonden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Precies. Merc had geen winnende auto, maar heeft de afgelopen jaren in races heel weinig steken laten vallen. Dat is waar het in een kampioenschap om gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De ironie is dat Ferrari en Mercedes zowel in 2022 als 2023 vrijwel gelijkwaardig zijn geweest en beiden op gepaste afstand van Red Bull stonden.
Er word nu vooral op forums gedaan alsof Mercedes ergens op de 5e of 6e plaats eindigde de afgelopen 2 jaar maar niets is minder waar.
Dit wordt wel een feest jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Jane het volgende:
Het duurt nog een jaar, maar op Twitter is de strijd al losgebarsten.
[ twitter ]
Albon wat bekend?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kreeg net wel iets mee dat Albon op social media een aftelklokje heeft dat over 50 minuten af gaat.
Ferrarifans zijn een interessante groepquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Jane het volgende:
Het duurt nog een jaar, maar op Twitter is de strijd al losgebarsten.
[ twitter ]
Benieuwd hoe dat gaat met de Hamiltonfansquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrarifans zijn een interessante groep
Die hebben kortsluiting.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat met de Hamiltonfans
Gaat alleen maar heibel opleverenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrarifans zijn een interessante groep
Vond het al zo rustig.quote:
Uhm, of Merc dacht 'je eisen worden een beetje bizar, hold your horses ouwe, we motten je eigenlijk niet eens meer, je gaat downhill en George is up en coming, dat maakt jou een slechte return on investment'. Business = business. Toto kreeg al geen multi-year contract meer rond nadat ze telkens zeiden 'ja, is zo goed als rond, we werken aan de details' en uiteindelijk moest Lewis ingeven en een jaar accepteren, want alternatieven niet echt voorhanden en gedwongen naar andere teams te kijken voor een sprankje van hoop op titel 8? Al had ik gedacht: concentreer je lekker op muziek, mode en ongerechtelijkheid in de samenleving ofzo en houd het voor gezien. Maar goed, ain't nuffin' like F1 than F1.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton is juist uphill gegaan in 2023 tegen Georgequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef shiz het volgende:
[..]
Uhm, of Merc dacht 'je eisen worden een beetje bizar, hold your horses ouwe, we motten je eigenlijk niet eens meer, je gaat downhill en George is up en coming, dat maakt jou een slechte return on investment'.
Zoiets zie ik nu ook voor me jaquote:
quote:Autocoureur Nyck de Vries moet de helft van zijn inkomen als Formule 1-rijder in het afgelopen seizoen afstaan aan Jeroen Schothorst. De vastgoedondernemer hielp De Vries aan het begin van zijn carrière met een lening van ¤250.000. De coureur, die in juli werd ontslagen door zijn F1-team, moet ook die lening terugbetalen.
Dit heeft de rechtbank Amsterdam woensdag bepaald in een rechtszaak die Schothorst tegen De Vries (28) had aangespannen. Achtergrond van de zaak was een lening die De Vries in 2018 afsloot bij Investrand, het investeringsbedrijf van Schothorst. De lening was bedoeld om de coureur voor eind 2022 ‘een basis te laten leggen voor een langjarige en succesvolle carrière als Formule 1-coureur’, zo werd in de overeenkomst vastgelegd.
Kwijtgescholden
De vastgoedmiljonair rekende in de overeenkomst 3% rente per jaar op de lening, met daar bovenop een afdracht van 50% van de inkomsten die de coureur zou gaan verdienen met diens Formule 1-gerelateerde activiteiten. Een belangrijk onderdeel van de overeenkomst was dat de lening zou worden kwijtgescholden als hij in 2022 nog steeds geen Formule 1-coureur was. Mocht hij in dat jaar echter wél actief zijn in de F1, dan liep de lening door en moest hij de helft van zijn bruto-inkomen afstaan aan zijn financier.
De coureur trad in 2023 toe tot het F1-raceteam van Alpha Tauri en hij was daarom van mening dat hij Schothorst niets meer hoefde terug te betalen. Maar de rechtbank verwerpt die redenering, aangezien hij in 2022 al wel als reservecoureur in de Formule 1 reed en tijdens de Grand Prix in Italië van dat seizoen meereed als invaller. ‘De Vries is in de relevante periode actief geweest als autocoureur in de Formule 1’, stelt de rechtbank.
De uitspraak is een onverwachtse wending in het conflict tussen de vastgoedmiljonair en de coureur. Vorig jaar won De Vries namelijk nog een kort geding dat Schothorst tegen hem had aangespannen. Toen ging het over de vraag of De Vries voldoende informatie had verstrekt over zijn inkomsten in voorgaande jaren; een verplichting die was vastgelegd in de leningovereenkomst. De rechter vond destijds dat de coureur zich aan de gemaakte afspraken had gehouden. Schothorst voerde afgelopen jaar een aparte bodemprocedure over de vraag of die overeenkomst nog zou doorlopen in het jaar 2023.
Principezaak
Schothorst reageert tevreden op de uitspraak. ‘Het was voor mij vooral een principezaak. Als kind leerde ik van mijn moeder dat je moet nakomen wat je afspreekt. Ik heb nog steeds veel respect voor Nyck als coureur. Hij is tenslotte met veel focus, toewijding en héél hard werken gekomen waar hij nu is’, zegt de vastgoedondernemer desgevraagd tegenover het FD.
Met een volgens insiders geschat jaarinkomen van ruim ¤2 mln als deelnemer van het team Alpha Tauri, waar De Vries tot vorig jaar augustus onder contract stond, betekent de uitspraak dat de racer ruim ¤1 mln aan Schothorst zou moeten terugbetalen. Schothorst wil niet kwijt hoeveel hij verwacht te ontvangen van De Vries.
Schothorst wuift de vraag weg hoe hij kijkt naar het rendement op de ‘investering’ in de carrière van de coureur. ‘Investering? Je kunt het veel beter vergelijken met roulette. Want de kans dat ik er überhaupt iets aan over zou houden was een kans van hooguit enkele procenten. Ik deed het uit liefde voor deze sport en uit sympathie voor de sporter in kwestie’.
De Vries beraadt zich op vervolgstappen, zo laat zijn advocaat Jeroen Bedaux van Osborne Clarke donderdag weten.
Moet Ferrari qua auto bouwen wel ff RBR en Newey bijsloffen. De laatste keer dat Ferrari een winnende auto had kwam dat doordat ze vals speelden met de brandtsoftoevoer. Die fluke van Saiz vorig jaar uitgezonderd, dat was nooit gebeurd als RBR de afstelling had weten te vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat als hij komend jaar z'n 8e haalt en bij Ferrari zijn 9e en 10e?
Ja ik speculeer ook maar even mee.
en na RB gaat Max naar Ferrari en wordt daar kampioenquote:Op zondag 4 februari 2024 10:31 schreef Middelpunt het volgende:
Ideale scenario:
Sainz wordt dit seizoen kampioen met Ferrari.
Volgend seizoen blijkt Mercedes het fantastisch voor elkaar te hebben en de opvolger van Hamilton wordt kampioen met Mercedes.
Uiteindelijk gaat hij met pensioen zonder 8e titel, wetende dat hij die wel gehad had, als hij bij Mercedes was gebleven.
Ik zie het ze tot 2026 ook niet redden qua auto en wat meen ik @Tijn al eerder aanhaalde het is bij Red Bull over de hele linie goed, coureur, auto, team, strategie, nauwelijks zwakke punten. Al zou dat in 2026 qua aandrijving wel kunnen verschuiven.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Moet Ferrari qua auto bouwen wel ff RBR en Newey bijsloffen. De laatste keer dat Ferrari een winnende auto had kwam dat doordat ze vals speelden met de brandtsoftoevoer. Die fluke van Saiz vorig jaar uitgezonderd, dat was nooit gebeurd als RBR de afstelling had weten te vinden.
1 heel duidelijk zwak punt: Perezquote:Op zondag 4 februari 2024 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het ze tot 2026 ook niet redden qua auto en wat meen ik @:Tijn al eerder aanhaalde het is bij Red Bull over de hele linie goed, coureur, auto, team, strategie, nauwelijks zwakke punten. Al zou dat in 2026 qua aandrijving wel kunnen verschuiven.
Er staat dan ook "coureur" en niet "coureurs"quote:Op zondag 4 februari 2024 12:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
1 heel duidelijk zwak punt: Perez
Fair enough, daar had ik even over heen gelezenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat dan ook "coureur" en niet "coureurs"
Sainz gaat sowieso niet naar RB trouwens, meen ik ergens gelezen te hebben. Of het ook waar is, is een tweede.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:39 schreef DKUp het volgende:
Mercedes met nummer 8 Georgie gaat ook niet de goede kant op![]()
Hammie haalde de puntjes binnen.
Albon waarschijnlijk naar Red Bull.
Sainz? Is ook niet briljant.
Team gaat de verkeerde kant op. Hammie bedankt. Hoewel ze binnenkort bij Mercedes wel minder op de tenen hoeven te lopen.
Geen tweede viool achter Verstappen willen spelen was het toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz gaat sowieso niet naar RB trouwens, meen ik ergens gelezen te hebben. Of het ook waar is, is een tweede.
Dat, en/of het gedoe tussen Sainz en Verstappen seniorquote:Op zondag 4 februari 2024 13:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen tweede viool achter Verstappen willen spelen was het toch?
Zolang Helmut er zit gaat dat niet gebeuren. Teveel "bad blood" tussen de beide families. (Sainz en Verstappen)quote:Op zondag 4 februari 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz gaat sowieso niet naar RB trouwens, meen ik ergens gelezen te hebben. Of het ook waar is, is een tweede.
Zie mijn post boven de jouwequote:Op zondag 4 februari 2024 14:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zolang Helmut er zit gaat dat niet gebeuren. Teveel "bad blood" tussen de beide families. (Sainz en Verstappen)
Jeetje wat doen ze bij Red Bull danquote:Op zondag 4 februari 2024 17:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Kamp Albon doet een poging tot 4D Chess?
Hmm die journalist kan er ook naast zitten. Albon zou mijns inziens de logische keus zijn, hij doet het prima bij Williams en je kaapt hem voor Mercedes weg.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Kamp Albon doet een poging tot 4D Chess?
Wat zou nu de oorzaak zijn van het hopen/tentoonspreiden van dit soort eigenaardige scenario's waaruit blijkt dat mensen een ander niks gunnen 🤔quote:Op zondag 4 februari 2024 10:31 schreef Middelpunt het volgende:
Ideale scenario:
Sainz wordt dit seizoen kampioen met Ferrari.
Volgend seizoen blijkt Mercedes het fantastisch voor elkaar te hebben en de opvolger van Hamilton wordt kampioen met Mercedes.
Uiteindelijk gaat hij met pensioen zonder 8e titel, wetende dat hij die wel gehad had, als hij bij Mercedes was gebleven.
Sneu inderdaad. Ik hoop gewoon op twee spannende seizoenen waarin Verstappen of Alonso de titel pakt.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zou nu de oorzaak zijn van het hopen/tentoonspreiden van dit soort eigenaardige scenario's waaruit blijkt dat mensen een ander niks gunnen 🤔
Lewis heeft nou eenmaal een niet zo hoge aaibaarheidsfactor met zijn diva gedrag.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zou nu de oorzaak zijn van het hopen/tentoonspreiden van dit soort eigenaardige scenario's waaruit blijkt dat mensen een ander niks gunnen 🤔
Kun je lang wachten. Max rijdt immers niet voor Ferrari, noch heeft hij de intentie er naar toe te gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Raikkonen en Alonso wonnen allebei hun eerste race voor Ferrari meteen. Vettel zijn tweede. Benieuwd of de Goat ook zo snel zal winnen.
Ik denk persoonlijk ook dat Lewis een grotere kans heeft op een 8ste titel als hij bij Mercedes blijft. Maar zijn overstap kan inderdaad wel voor wat leuke, onverwachte ontwikkelingen zorgen (ergens ruim achter ene Max V. met zijn Red Bullquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. Merc had geen winnende auto, maar heeft de afgelopen jaren in races heel weinig steken laten vallen. Dat is waar het in een kampioenschap om gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |