Dat moeten we even afwachten inderdaad maar het zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom gaat iedereen er doodleuk vanuit dat dit gerucht over Albon waar is?
Als ze nu zouden beginnen Lawson klaar te stomen zou hij een goede optie zijn. Maar ja, ze hadden liever Ricciardo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:24 schreef opgebaarde het volgende:
Leuk voor Albon.
En wie gaat Albon vervangen als hij niet snel genoeg is? Gasly?
Albon noemde AD2021 pure karma, dus misschien nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Albon niet in beeld zijn bij Mercedes?
Hij lijkt me na Sainz momenteel wel de meest gewilde coureur op de huidige grid voor de (top)teams. Of je moet Alonso nog meerekenen maar met Albon kies je wel voor de langere termijn en voor een coureur die zich nog kan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Albon noemde AD2021 pure karma, dus misschien niet![]()
Albon zal denk ik bij meerdere teams welkom zijn, ook bij Mercedes, maar kan me voorstellen dat RB zijn voorkeur heeft.
Het zou ook een klein beetje te maken kunnen hebben met de verschuiving in de top bij Red Bull, Mateschitz sr. was een dominante factor en terecht want hij heeft het concern groot gemaakt maar de Thaise kant heeft nog steeds de meerderheid. Thais kunnen heel beleefd iets influisteren maar dat betekent meestal wel dat je er naar moet luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Albon noemde AD2021 pure karma, dus misschien niet![]()
Albon zal denk ik bij meerdere teams welkom zijn, ook bij Mercedes, maar kan me voorstellen dat RB zijn voorkeur heeft.
Ik denk dat dit toeval was. Het blijkt een model van de winnende auto van de Grand Prix van Monaco in 1955 te zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:13 schreef Rnie het volgende:
Haha, hoe vet. Gewoon in plain sight.![]()
Peroni Ferrari sponsorship announcement from 2 days ago has car #44
[ afbeelding ]
Het zou Merc sieren om een rookie naast Russell te zetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:17 schreef ZaZoe het volgende:
Het zou best wel lachen zijn als Fernando volgend seizoen de move naar Mercedes maakt en vervolgens Hammie compleet kansloos achter zich laat.
Mick? Al is dat niet echt een rookie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zou Merc sieren om een rookie naast Russell te zetten.
Liamquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook mercedes heeft met een cost cap te maken...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mick? Al is dat niet echt een rookie.
Ik zou het prettig vinden als Liam eerst rustig een seizoen of 1 a 2 bij STR zou rijden. Opleiding rustig afmaken zeg maar. Beste voorbereiding mogelijk meepakken. Vóór hij definitief in het diepe gegooid wordt bij een topteam.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Liam
kunnen ze meteen van dat zure imago af komen
En helaas niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mick? Al is dat niet echt een rookie.
Eens wel, wel jammer dat ze het dit jaar niet al proberen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als Liam eerst rustig een seizoen of 1 a 2 bij STR zou rijden. Opleiding rustig afmaken zeg maar. Beste voorbereiding mogelijk meepakken. Vóór hij definitief in het diepe gegooid wordt bij een topteam.
yuki naar Merc en dan Liam in de VCARBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als Liam eerst rustig een seizoen of 1 a 2 bij STR zou rijden. Opleiding rustig afmaken zeg maar. Beste voorbereiding mogelijk meepakken. Vóór hij definitief in het diepe gegooid wordt bij een topteam.
Het zou me niet verbazen als ze Antonelli naast Russell zetten, als hij het goed doet in de Formule 2.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ricciardo exit en Liam in de VCARB. Honda zal Yuki wel willen behouden totdat hij met Honda mogelijk naar AM gaat vanaf 2026.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
yuki naar Merc en dan Liam in de VCARB
Was al bekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |