Was vermakelijk. Zeker om daarna wat van de sketches weer eens te bekijken. Ik was helemaal vergeten dat hij bij de afsluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen optrad. Wat een koning is het tochquote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Even iets compleet anders
[ afbeelding ]
Ook gelezen!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag graag wegdromen over reizen. Deze -relatief korte- boekjes over lange afstands fietstochten zijn erg vermakelijk
Nu op de e-reader 'Beren op de weg' van hem aan het lezen. Zijn boek over hun Japanse fietsreis wil ik ook wel.quote:
quote:
Heel erg actueel gezien de opkomst van Techbedrijven en - vooral - AI.quote:
Ook gelezen. Overigens vond ik daarin dan dezelfde details over de mariniers: wat ze aten, hun ammunitie en hun gedrag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is het wat, vond in deze categorie (Vietnam oorlog) Matterhorn we een mooi boek.
Kan je iets meer vertellen?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[ afbeelding ]
Lees eigenlijk nooit van zulke boeken maar vind het wel erg intressant.
Erg poëtische schrijfstijl. Ik moest er aan wennen, maar het is nu wel mooi.quote:Een intieme en epische roman over trauma, oorlog en herstel
Er was eens een prachtig dorp dat miljoenen verhalen van liefde, verlies, vrede en oorlog kende, en dat werd opgeslokt door een vuur dat tot aan de hemel laaide. Het vuur liep helemaal door tot aan de zee, waar het zijn spiegelbeeld ontmoette.
In 'Het boek van vuur' van Christy Lefteri worstelt een gezin met trauma’s en schuldgevoelens nadat een brand hun dorp op een Grieks eiland heeft weggevaagd. Met haar warme, beeldende stijl belicht Lefteri de vernietigende kracht van menselijke dwaasheid, maar uiteindelijk ook ons talent voor verlossing en vernieuwing.
Uit. Indrukwekkend boek.quote:
Ik kwam erachter dat dit mijn 10de boek van Jonathan Coe is wat ik lees. 11de als je 1 herlezing meeneemt #nuttelozefeitjesquote:Op zondag 17 maart 2024 10:18 schreef Adrian4 het volgende:
[ afbeelding ]
De sequel van een van mijn favoriete boeken. Ik ben benieuwd
10e, het blijven 10 boeken hoe vaak je ze ook herleestquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:16 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat dit mijn 10de boek van Jonathan Coe is wat ik lees. 11de als je 1 herlezing meeneemt #nuttelozefeitjes
Ook goed verfilmd geweest en als serie op de TV uitgezonden.quote:
Van Siebelink las ik ooit 'Pels', over de nertsenfokkerij in NL.quote:
Onder de beesten is mijn favquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Van Siebelink las ik ooit 'Pels', over de nertsenfokkerij in NL.
Zeer boeiende inkijk en tevens coming of age verhaal
quote:Bulgaria, 1934. A young man is murdered by the local fascists. His brother, Khristo Stoianev, is recruited into the NKVD, the Soviet secret intelligence service, and sent to Spain to serve in its civil war. Warned that he is about to become a victim of Stalin’s purges, Khristo flees to Paris. Night Soldiers masterfully re-creates
the European world of 1934–45: the struggle between Nazi Germany and Soviet Russia for Eastern Europe, the last desperate gaiety of the beau monde in 1937 Paris, and guerrilla operations with the French underground in 1944. Night Soldiers is a scrupulously researched panoramic novel, a work on a grand scale.
"Knielen voor een bed violen".quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Van Siebelink las ik ooit 'Pels', over de nertsenfokkerij in NL.
Zeer boeiende inkijk en tevens coming of age verhaal
Namenhussel! Het ging hier om Jeroen Siebelink, dat is een zoon van Jan, Jan schreef 'Knielen op een op een bed violen'quote:Op zondag 24 maart 2024 21:25 schreef blomke het volgende:
[..]
"Knielen voor een bed violen".
Maar die persisterende armoede, uitbuiting en elk dubbeltje 3x om moeten draaien.....kon er niet tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |