Niet echt diervriendelijk hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het slaat echt als een tang op een varken wat je schrijft?
Niemand zegt dat alles dood is. Wat wel wordt gezegd is dat voornamelijk beestjes en planten overleven die van stikstof houden en onze gewassen willen opeten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles is toch dood in zombieland? Maar in de stad bloeit en groeit alles???
Woonwijken is een summier gedeelte van een stad.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Met 'de hele stad' kan jij al weten dat ik het niet over alleen het stadscentrum heb.
Dat is meerdere keren gezegd hoor. Open het vorige deel in de reeks maar eens.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niemand zegt dat alles dood is. Wat wel wordt gezegd is dat voornamelijk beestjes en planten overleven die van stikstof houden en onze gewassen willen opeten.
Wensnatuur zoals zandverstuivingen... Een enorme diversiteit daar in de Drunense Duinen... Wel een N2K gebied.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Vandaar dat ik monocultuur tussen haakjes zette. Of denk je dat de duinen ongelooflijk divers zijn, of zandvlaktes? Natura-2000 genot.
Jaloers? Het komt nogal onzeker over als je maar heel selectief reageert op de zaken waarvan je denkt dat die je goed uitkomen. We zijn zijn trouwens van vissen in de stront slootjes naar vissen in kanalen gegaan. Toch gek voor de man die net heel blij werd dat hij wel het verschil tussen muis en rat in tekst zag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah je bent ook niet bekend met de waterhuishouding op het platteland. Geeft niks hoor, naast sloten heb je ook grotere ontsluitingen zoals lossingen en kanalen tussen weilanden door.
Ach zolang je maar in jezelf gelooft toch :)
Wat is dat voor monocultuurquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wensnatuur zoals zandverstuivingen... Een enorme diversiteit daar in de Drunense Duinen... Wel een N2K gebied.
[ afbeelding ]
Ik geloof er geen reedtd van.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is meerdere keren gezegd hoor. Open het vorige deel in de reeks maar eens.
Maar dit is voortgang te noemen
Laat maar eens een foto zien dan van die "strontslootjes"...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Jaloers? Het komt nogal onzeker over als je maar heel selectief reageert op de zaken waarvan je denkt dat die je goed uitkomen. We zijn zijn trouwens van vissen in de stront slootjes naar vissen in kanalen gegaan. Toch gek voor de man die net heel blij werd dat hij wel het verschil tussen muis en rat in tekst zag.
Hence "tussen de weilanden".quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jaloers? Het komt nogal onzeker over als je maar heel selectief reageert op de zaken waarvan je denkt dat die je goed uitkomen. We zijn zijn trouwens van vissen in de stront slootjes naar vissen in kanalen gegaan. Toch gek voor de man die net heel blij werd dat hij wel het verschil tussen muis en rat in tekst zag.
Een pagina terug gepost.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat maar eens een foto zien dan van die "strontslootjes"...
Heeft streetview niet wat in je buurt?
Jij doet net of een habittattype een soort "monocultuur" is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vandaar dat ik monocultuur tussen haakjes zette. Of denk je dat de duinen ongelooflijk divers zijn, of zandvlaktes? Natura-2000 genot.
Een habitattype is een bepaald type ecosysteem op het land of in het water met kenmerkende eigenschappen
Joee
Vervuiling direct naast de bron is altijd het ergst, maar de blauwalg die ieder jaar in veel zwemplassen te vinden is komt door het enorme overschot aan poep ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hence "tussen de weilanden".
Of blijft dat enorme overschot aan schijt alleen in de aanpalende sloten hangen?
Dat zal je verbazen. Lees de provinciale natuurrapportage over dit gebied maar eens.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wensnatuur zoals zandverstuivingen... Een enorme diversiteit daar in de Drunense Duinen... Wel een N2K gebied.
[ afbeelding ]
Raar... nu is er ook een snelweg geblokkeerd en ik zie niet allemaal berichten van die zeggen graag over de boeren heen te willen rijden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn de boeren bij de blokkades al opgepakt en voorgeleid? Net zoals extenction rebellion. Ihkv gelijke behandeling.
Ik heb altijd gezegd dat ze maar een end weg blokkeren ongeacht of ik het met ze eens ben of niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Raar... nu is er ook een snelweg geblokkeerd en ik zie niet allemaal berichten van die zeggen graag over de boeren heen te willen rijden.
Lijkt mij eigenlijk niet wenselijk dat snelwegen geblokkeerd worden. Het vergroot de kans op ongelukken. In België is willekeurige voorbijganger omgekomen omdat hij achter op een blokkade botste. En kunnen er voor zorgen dat hulpdiensten later op bepaalde locaties zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ze maar een end weg blokkeren ongeacht of ik het met ze eens ben of niet.
jawel maar de politiek moet eens stoppen met die stikstof waanzin van brusselquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk niet wenselijk dat snelwegen geblokkeerd worden. Het vergroot de kans op ongelukken. In België is willekeurige voorbijganger omgekomen omdat hij achter op een blokkade botste. En kunnen er voor zorgen dat hulpdiensten later op bepaalde locaties zijn.
Ja en de XR vind ook dat ze een punt hebben. En Kick Out Zwarte Piet. En verzin nog maar wat groepen. Geeft niet het recht om de snelweg te blokkeren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel maar de politiek moet eens stoppen met die stikstof waanzin van brussel
als je een kleinere veestapel wil , koop dan geleidelijk een paar boeren weg , maar maak niet zoveel herrie met regeltjes en gedwongen onteigening en zo
Geef subsidie aan veehouders die willen emigeren en koop oudere veehouders op
de politiek moet stoppen met herrie maken met 30 miljard en dit en dat van Brussel
want dan krijg je herrie
Alles komt door de NL poltici die graag naar de pijpen van Brussel dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |