Volgens mij loopt ze gewoon zelf op batterijen...quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef lojanda het volgende:
Ik vind Karen best een leuke meid maar dat gegiechel van haar. Het lijkt wel of ze ergens op zit waar een batterij in zit
Het was trouwens Basiri die zei : "we zijn nog met teveel man". Dat was niet Dilano die het zei.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano tegen basiri er zijn nog teveel mensen
wat wilt hij nu al dat iedereen eruit is ofzo korte BB dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:31 schreef Jockari het volgende:
Ik snap het echt niet. Iemand van de bewoners die de vorige seizoenen BB heeft gezien, weet dat weerwolven erg saai is voor de kijkers.
Misschien klaverja..... never mindquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja
Wat moeten ze dan doen Savonds
Je kunt ze nu eenmaal niet 16 uur per dag games laten doen
Geef ze allemaal een instrumentquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien klaverja..... never mind
Maar zij moeten toch iets anders kunnen verzinnen. 'Wie ben ik ?' Of zo....quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja
Wat moeten ze dan doen Savonds
Je kunt ze nu eenmaal niet 16 uur per dag games laten doen
Het spel dat Kristof dimi Vera Tobias etc speeldenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch iets anders kunnen verzinnen. 'Wie ben ik ?' Of zo....
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het was trouwens Basiri die zei : "we zijn nog met teveel man". Dat was niet Dilano die het zei.oh ok foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Wil nu liever Alce zien sporten dan weerwolven BB ! Please !quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sporten buiten, altijd rond deze tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vind het leuk dat ze een einzelganger is. Vangt enorm veel op, maar vaart haar eigen koers.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet wat iedereen toch met Alice heeft. Ze is best saai vind ik.
Ik heb er 2, zowaar zonder SL maar tis ook niet om van te genieten hoor...quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:44 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het momenteel erg saai. Dat heb met maar 1 stream op GoPlay.
Ik vind het ook niet zo geweldig meer. Echt de hoeveelheid SL zijn niet normaal meer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er 2, zowaar zonder SL maar tis ook niet om van te genieten hoor...
Ben het wel met je eensquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo geweldig meer. Echt de hoeveelheid SL zijn niet normaal meer.
Trek dan de hele livestream gewoon eraf en doe als Bondgenoten (dat ik ook niet volg).
Terwijl er weer een Assshhhhliie langskomt...![]()
Vind het ook gewoon net echt leuke mensen meer.
Is niemand meer over die ik het zou gunnen. Jimmy of Tom misschien.
Ik upload nog wel wat maar zet het niet meer in filmlpjes topic.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop op filmpjes over 'miscommunicaties' mbt het nomineren , en de beschuldigingen/leugens/verdraaiingen van Ronahi over Tom en zijn er mensen die weten dat het anders is gegaan?
Je bent geweldig!! Het werd zo vaag , alles ging via via waardoor bepaalde mensen hun leugens nog meer kunnen uitbouwen en Tom zwart maken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik upload nog wel wat maar zet het niet meer in filmlpjes topic.
Mijn YT feed zit er inmiddels ook zo uit. RTL blokkeert veel van mijn filmpjes in NL. Dus verwijs je naar @:hoempah of anderen. Maar ze zijn niet blij met de hoeveelheid opnames vermoed ik.
Dus verwacht dat ze eerdaags alles eraf trekken.
[ afbeelding ]
Wellicht, maar ik loop ook al langer mee. Utopia enz.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81 beetje wat DGK al jaren meemaakt
Je wordt te groot en dan wordt je aangepakt
Heel slim, heel eerlijk, altijd goede 1 op 1 gesprekken, roddelt niet, stookt niet, is actief bezig. En nog veel meer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet wat iedereen toch met Alice heeft. Ze is best saai vind ik.
Mee eens, lief iemand maar weet niet of ze geschikt is voor de show.......quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel slim, heel eerlijk, altijd goede 1 op 1 gesprekken, roddelt niet, stookt niet, is actief bezig. En nog veel meer.
Dat heb ik nou met die kleuterklas op de bank binnen….quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mee eens, lief iemand maar weet niet of ze geschikt is voor de show.......
dit heeft ze vanmiddag uitgelegt dit doet ze express, ze heeft verlatingsangst dus ze wil der eigen niet zo hechten aan iemand en als die dan weg moet of als die in ene mes in de rug steekt dan kan ze daar niet tegen dus houd ze zelf afstand om niet echt te dichtbij te komenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ze een einzelganger is. Vangt enorm veel op, maar vaart haar eigen koers.
Nu op dit moment totaal niet erg....wil niet de hele tijd Alice stalken die alleen is en met niemand praat. Of met belgische mannen die ik niet versta......Vindt het knap van de groep om zo toch nog plezier te hebben met niks.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Mikeshutup het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met die kleuterklas op de bank binnen….
Beetje gek, de meeste opnames voor tv-uitzendingen komen niet eens in de streams.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik upload nog wel wat maar zet het niet meer in filmlpjes topic.
Mijn YT feed zit er inmiddels ook zo uit. RTL blokkeert veel van mijn filmpjes in NL. Dus verwijs je naar @:hoempah of anderen. Maar ze zijn niet blij met de hoeveelheid opnames vermoed ik.
Dus verwacht dat ze eerdaags alles eraf trekken.
[ afbeelding ]
Ze waren er tot voor kort ook nog 'blij' mee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje gek, de meeste opnames voor tv-uitzendingen komen niet eens in de streams.
Sterker nog, al die video’s kunnen kijkers zelfs nieuwsgierig maken naar de tv-uitzendingen.
vind het best meevallen met saaiheid in forum, zou het jammer vinden als je zou stoppenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik loop ook al langer mee. Utopia enz.
Er word nu gewoon teveel geüpload op YT en dat willen ze beetje beperken vermoed ik.
En het is ook alleen RTL die blokkeert in NL en Luxemburg. Video blijft online voor de Belgen.
Maar het is gewoon saai. Merk het hier ook in de COS.
Het is soms gezellig, maar heel vaak ook gewoon best stil
Zij zijn rechthebbenden op de beelden dus kunnen die offline halen als ze willenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind het best meevallen met saaiheid in forum, zou het jammer vinden als je zou stoppen
en hoe kan rtl jou video's dan blokkeren? hun kunnen toch niet in jou account?
denk even dat ze het jammer vind van beslissing van @ledn81quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:28 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ga na de aflevering weer even wat fragmenten zoeken.
is er niet een andere site waar je ook zou kunnen uppen zodat je ze weer even kwijt bentquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze waren er tot voor kort ook nog 'blij' mee.
Ik plaats bewust niets uit de uitzendingen.
Ze trokken gister het filmpje helemaal offline waarbij ze een audio check deden afgelopen zaterdag.
Gewoon grappig en leuk kijkje achter de schermen, maar niet volgens de FEBO.
Van mij wordt sinds gister nu gewoon veel geblocked voor weergave in NL.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:28 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ga na de aflevering weer even wat fragmenten zoeken.
ja maar hoe doen ze dat dan wil het even begrijpen hoe hun zomaar jou filmpjes kunnen blockenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij zijn rechthebbenden op de beelden dus kunnen die offline halen als ze willen
Zij sturen een berichtje naar Youtube. "Hey Youtube, dit zijn onze beelden en deze user overtreed de regels, wil je die beelden offline halen / of beperken voor weergave in land Nederland en Luxemburg, want daar hebben wij de rechten op deze beelden"quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hoe doen ze dat dan wil het even begrijpen hoe hun zomaar jou filmpjes kunnen blocken
Je kan daar enorm van in de problemen komen , ik heb zelf ook heel lang streams opgenomen en mijn account werd uiteindelijk overal verwijderd en bans voor jaren bij een aantal websites. Dus mensen nemen wel degelijk een risico met opnemen en posten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind het best meevallen met saaiheid in forum, zou het jammer vinden als je zou stoppen
en hoe kan rtl jou video's dan blokkeren? hun kunnen toch niet in jou account?
Van mij mocht dat een week geleden alquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:41 schreef ledn81 het volgende:
Basiri "Hey onze black chocolate" als Randy binnenkomt. Kunnen we hem niet cancelen ?
Toch heel erg bedankt voor alle moeite , net als @Hoempaquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij sturen een berichtje naar Youtube. "Hey Youtube, dit zijn onze beelden en deze user overtreed de regels, wil je die beelden offline halen / of beperken voor weergave in land Nederland en Luxemburg, want daar hebben wij de rechten op deze beelden"
En Youtube zegt dan ja
Dus dat :p
Maar het is toch open en bloot op stream te zien?? Dan lijkt met niet dat je iets kunt claimen toch. Tenzij iets achter een streamlock is en dan alsnog wordt weergegevenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij sturen een berichtje naar Youtube. "Hey Youtube, dit zijn onze beelden en deze user overtreed de regels, wil je die beelden offline halen / of beperken voor weergave in land Nederland en Luxemburg, want daar hebben wij de rechten op deze beelden"
En Youtube zegt dan ja
Streams kijken is wat anders als opnemen en ergens posten . Iets met rechten ,eigendom en regelsquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:47 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Maar het is toch open en bloot op stream te zien?? Dan lijkt met niet dat je iets kunt claimen toch. Tenzij iets achter een streamlock is en dan alsnog wordt weergegeven
Ja ik dat snap ik maar het was sowieso al zichtbaar voor iedereenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Streams kijken is wat anders als opnemen en ergens posten . Iets met rechten ,eigendom en regels
Het is het programma van RTL / Endemolshine, zij hebben rechten op alles. Beelden, foto's e.d.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:47 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Maar het is toch open en bloot op stream te zien?? Dan lijkt met niet dat je iets kunt claimen toch. Tenzij iets achter een streamlock is en dan alsnog wordt weergegeven
Beetje als een film huren en die afspelen voor 100 manquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:50 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik dat snap ik maar het was sowieso al zichtbaar voor iedereen
Nee alleen mensen met een abonnement op Videolandquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:50 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Als allles van de streams op Youtube terecht komt gaan ze aan de bel trekken. Waarom zou je dan nog een Videoland abonnement nemen? Ik snap ze wel hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee alleen mensen met een abonnement op Videoland
erg bijdehand dan zeg juist omdat je zo netjes werkt ( ik let er eigenlijk niet op maar geef je hun wel ook de credits eigenlijk zou dat misschien niet kunnen helpen)quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Youtube zegt dan ja
Ja ik snap het. Maar ik heb idd Videoland dus heb het toch al gezien. Dus zo zonde dat ze dat dan blokkeren. Maar ik begrijp het wel!quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee alleen mensen met een abonnement op Videoland
Met de grote kans dat alles iedere keer wordt verwijderd en je uiteindelijk al je accounts worden verwijderd en jarenlang bansquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:50 schreef tassie127 het volgende:
[..]
erg jammer dat het zo moet gaan ze kunnen het toch ook als een eer en promotie zien, hun zijn veel te druk om dmv media zoeits te doen en het word professioneel gedaan dan zouden ze het toch als een soort reclame kunnen zienquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan daar enorm van in de problemen komen , ik heb zelf ook heel lang streams opgenomen en mijn account werd uiteindelijk overal verwijderd en bans voor jaren bij een aantal websites. Dus mensen nemen wel degelijk een risico met opnemen en posten.
Je kan er van alles voor aanvoeren maar zo werkt het nou eenmaal nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
erg jammer dat het zo moet gaan ze kunnen het toch ook als een eer en promotie zien, hun zijn veel te druk om dmv media zoeits te doen en het word professioneel gedaan dan zouden ze het toch als een soort reclame kunnen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me niet lekker ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Die sinasappel thee zou me echt mijn neus uit komen
denk voor de tv ook BB kijken hahaquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
vind eigenlijk Ashley wel gelijk hebben als je nu ook zo de beelden ziet in de rol van Dorianna die der eigen alles gunt (TV)
Tom. Die blijft daar nogal over bezig.quote:
alweer hahah zij blijquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:25 schreef engine het volgende:
Tom en Ariana even een momentje samen
Nou Tom praat ook lekker mee hoorquote:
Weet Tom al dat Ariana (en Randy) hem genomineerd hebben?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:25 schreef engine het volgende:
Tom en Ariana even een momentje samen
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Weet Tom al dat Ariana (en Randy) hem genomineerd hebben?
Vindt Randy ook een lieverd maar lult in discussies heel gauw mee met zijn tegenstanders. Te liefquote:
Die moet weer cupcakes gaan influencen vanaf volgende week. Ik snap haarquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Doriana staat het huilen ook nader dan het lachen
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana en Tom knuffelen nog maar eens
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die moet weer cupcakes gaan influencen vanaf volgende week. Ik snap haar
Nou zullen we eerst aaarriana even naar huis laten gaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die moet weer cupcakes gaan influencen vanaf volgende week. Ik snap haar
Nou ja zeg.....quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:39 schreef Was-beer het volgende:
Glenn wil ook graag een masker doen zondag maar Ariana zegt dat ze het enkel met Tom doet
Zag je der aan hem hangenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
En wie moet er dan voor drama zorgen in de hut?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou zullen we eerst aaarriana even naar huis laten gaan
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:26 schreef ledn81 het volgende:
Tom : "Sonja zo riek ik jou nog elke dag met jouw roller"
Ariana :![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ach, lenie komt ook nog geregeld ter sprakequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Tom. Die blijft daar nogal over bezig.
De beelden zijn af en toe walgelijk.....je word misselijk als je ziet hoe ze kijkt en hij gaat er nog op in ook al doet hij het zelfde als bij de andere vrouwen zij glijd bijna.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En wie moet er dan voor drama zorgen in de hut?
Heerlijk toch. Vanwege dat soort aparte types kijken we naar een RLS.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
De beelden zijn af en toe walgelijk.....je word misselijk als je ziet hoe ze kijkt en hij gaat er nog op in ook al doet hij het zelfde als bij de andere vrouwen zij glijd bijna.
Deur op slot en nooit meer open maken, daar worden heel veel mensen gelukkig van in de buitenwereldquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Vanwege dat soort aparte types kijken we naar een RLS.![]()
Allemaal Doriana's in een hut word niemand gelukkig van.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Deur op slot en nooit meer open maken, daar worden heel veel mensen gelukkig van in de buitenwereld
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
De huilstruik heeft een gezichtsuitdrukking van een treurwilg
wat een sukkel hahah wat haalt hij aanquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
nou ja zeg!!quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:39 schreef Was-beer het volgende:
Glenn wil ook graag een masker doen zondag maar Ariana zegt dat ze het enkel met Tom doet
iemand beeld ervan>? hahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
ik hoor hem dat niet zeggenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:49 schreef mario390 het volgende:
is dat alijjd werwolfen
script van bb ?
mijn god wat vreselijk zeg, hoe oud was ze 12?quote:
Heel eerlijk ik zeg ook klienzer ipv klanser.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:55 schreef Was-beer het volgende:
Ashley spreekt cleanser verkeerd uit en lacht Alice uit die het goed uitspreekt
Is het serieus klanser???quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik zeg ook klienzer ipv klanser.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:02 schreef ledn81 het volgende:
Ronahi zei : "jij vuile flikker!" tegen Tyron.
Nou cancelen maar weer![]()
oh wacht het is een vrouw en geen blanke witte man zoals Lenie dus er zijn vast nu krekelsMaak al die idioten nou niet wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik doe niets, ik post dit soort grappigheden hier, maar ga dat niet op twitter of YT zetten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak al die idioten nou niet wakker.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:02 schreef ledn81 het volgende:
Ronahi zei : "jij vuile flikker!" tegen Tyron.
Nou cancelen maar weer![]()
oh wacht het is een vrouw en geen blanke witte man zoals Lenie dus er zijn vast nu krekelsZet hem ff opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
nee geen zin in dat soort gezeur.quote:
Whooo....weer wat geleerd op mijn oude dag......quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:09 schreef Lovely het volgende:
Cleanser: Verwarrend, want dit woord spreek je weer anders uit dan het woord 'clean'. Onthou: niet klien-ser, maar klen-ser
Mmm, denk dat meneer de Volder en zijn poll er eens naast gaat zitten deze week...quote:
Als ik hem zie moet ik denken aan een combi tussen New Kids on the Block en Vanilla Ice. Goh, zou ik zijn opgegroeid in de 80'squote:
merk ook wel verschil idd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mmm, denk dat meneer de Volder en zijn poll er eens naast gaat zitten deze week...
Daar is hij hard mee bezig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Jimmy moet niet teveel meegaan met Rohani en Dilano, gaat hem zijn kop kosten denk ik..
Als Jimmy er zo bij zit, dan heeft hij heel veel weg van Thomas Acda. En nu zal ik ophouden met mijn vergelijkingen.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef odie22 het volgende:
avond, wat was er met tom, verslikte hij zich in de peer , ca 15 min terug ?
weer leniegezangquote:
Dan gaat hij iig niet voor eerlijk spel mocht dat zo zijn . Want eigenlijk zou hij de tegenstrijdige manipulatieve verhalen van Roni door moeten hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Uit de kasteelgesprekken is gebleken dar Jimmy in de finale wil staan met Dilano, Tom en Ronahi, dus die is voorlopig nog in de ban van Ronahi.
Tja, hij zit op een soort roze wolk wat haar betreft. Hij vindt haar helemaal geweldig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan gaat hij iig niet voor eerlijk spel mocht dat zo zijn . Want eigenlijk zou hij de tegenstrijdige manipulatieve verhalen van Roni door moeten hebben.
ze doet nep chiquequote:Op donderdag 1 februari 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana ik weet dat ik naar huis ga
Ik stress hem niet.
Weet je wat het is, ik ben best wel stil.
Ik denk niet dat de kijkers dat leuk vinden
Ik zou ze nog even laten hangen. Misschien hebben ze zondag het vertrek van Ariaantje nog te vierenquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
ze zullen morgen de versiering wel op moeten ruimen
Wie ligt naast haar.......quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana nog 2 nachtjes dat ik naast je lig
Kan ik mee leven;)quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:41 schreef ben34567 het volgende:
Voorspelling : Ariana krijgt de minste stemmen maar febo zal dit ombuigen naar exit Doriana.
Het is close to call tussen die 2 en dat zal tot in de live wel zo blijven ga ik vanuit, dus Doriana it is inderdaad.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:41 schreef ben34567 het volgende:
Voorspelling : Ariana krijgt de minste stemmen maar febo zal dit ombuigen naar exit Doriana.
Hopen dat de pruik niet in de draaideur.... noujah ik zie vast weer doomscenarios voor me..quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is close to call tussen die 2 en dat zal tot in de live wel zo blijven ga ik vanuit, dus Doriana it is inderdaad.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hopen dat de pruik niet in de draaideur.... noujah ik zie vast weer doomscenarios voor me..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit las ik vanavond.
https://x.com/EefyPC/status/1752824442525229269?s=20
Ik kan geen tweets meer delen.
Ik heb weinig vertrouwen in Jimmy's weten op dit momentMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Jimmy en dilano hebben spijt dat ze Ashley hebben gered. Samen met Ronahi vertrouwen ze haar vriendschap met Tom niet. Want dat is. OPEENS zo close.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:48 schreef BB-King het volgende:
Waarvan hebben Dilano en Jimmy spijt?
Ik volg het even niet meer.
Vriendschap tussen Tom en Ashley? Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jimmy en dilano hebben spijt dat ze Ashley hebben gered. Samen met Ronahi vertrouwen ze haar vriendschap met Tom niet. Want dat is. OPEENS zo close.
extra microfoon dan voor arianquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als ze vanaf volgende week haar microfoon afnemen mag ze best door tot einde van het seizoen
Jeffquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Ashley vind ik een beetje de mildere versie van Jeffrey uit EJVJL, zie wat herkenningen bij haar die ook Jeff gemaakt zou kunnen hebben in bepaalde situaties.
Ze lijkt wel meerdere persoonlijkheden te hebben iddquote:
* Ireth krijgt een hoestbui en verslikt zich bijna in de cola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth krijgt een hoestbui en verslikt zich bijna in de cola!Nix van jou bij! Is van Elon! Maar ook dat is sinds kort een stuk minder waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh gifjes tijdquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:59 schreef zodeju het volgende:
Ariana dacht naast Tom te gaan zitten op het bed maar die stond net op. En daar zat ze aan het voeteinde in haar eentje.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:49 schreef Puzzie het volgende:
In het venster X.com even veranderen in Twitter.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit las ik vanavond.
https://x.com/EefyPC/status/1752824442525229269?s=20
Ik kan geen tweets meer delen.
Ik heb weinig vertrouwen in Jimmy's weten op dit moment“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat kan ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het venster X.com even veranderen in Twitter.com
Arme Karen en Jimmy moeten die weer 3 dagen aanhoren dat Tom zomaar is opgestaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:59 schreef zodeju het volgende:
Ariana dacht naast Tom te gaan zitten op het bed maar die stond net op. En daar zat ze aan het voeteinde in haar eentje.
Oh even de zure stream opnemen zoquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ze kunnen er duidelijk niet zoveel om lachen inde blauwe kamert
Vindt wel dat Tom twee gezichten heeft.....of hij wil graag op de voorgrond of is heel terug getrokken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh even de zure stream opnemen zo
Moeten ook oefenen he.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:04 schreef ledn81 het volgende:
snijshotjes schieten door de stagiaires
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die loopt tenminste niet weg.
Nee dat juist niet. Tom is gewoon Tom. Tom is niet meer zo op de voorgrond meer heb ik het idee. Tom is wel een babbelaar, dus ALS hij aan het babbelen raakt met iemand gaat ie ook wel los.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt wel dat Tom twee gezichten heeft.....of hij wil graag op de voorgrond of is heel terug getrokken.
Hij heeft ADHD toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dat juist niet. Tom is gewoon Tom. Tom is niet meer zo op de voorgrond meer heb ik het idee. Tom is wel een babbelaar, dus ALS hij aan het babbelen raakt met iemand gaat ie ook wel los.
Ja heb ze ook beter gezien. Maar Leo de stagiaire was vast te de laat met de lichtknopjesquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moeten ook oefenen he.
Vindt ze nu al gezakt
Ja klopt zal vast hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik begreep dat hij echt heeft?
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja klopt zal vast hoor. Maar ik was pas ook eens in de 30 jaar een keer bij de huisarts. "Wilt u geen ADHD/ADD testje laten doen want.. blabla"
prima dat je een sticker op iemand plakt. Maar uiteindelijk blijft die persoon gewoon de persoon die hij of zij is, dus lekker boeiend. Deal gewoon met iemand en laat hem of haar in zijn waarde
Ik ben niet de huisarts van Tom, dus ik kan je het antwoord niet gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |