Volgens mij loopt ze gewoon zelf op batterijen...quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef lojanda het volgende:
Ik vind Karen best een leuke meid maar dat gegiechel van haar. Het lijkt wel of ze ergens op zit waar een batterij in zit
Het was trouwens Basiri die zei : "we zijn nog met teveel man". Dat was niet Dilano die het zei.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano tegen basiri er zijn nog teveel mensen
wat wilt hij nu al dat iedereen eruit is ofzo korte BB dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:31 schreef Jockari het volgende:
Ik snap het echt niet. Iemand van de bewoners die de vorige seizoenen BB heeft gezien, weet dat weerwolven erg saai is voor de kijkers.
Misschien klaverja..... never mindquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja
Wat moeten ze dan doen Savonds
Je kunt ze nu eenmaal niet 16 uur per dag games laten doen
Geef ze allemaal een instrumentquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien klaverja..... never mind
Maar zij moeten toch iets anders kunnen verzinnen. 'Wie ben ik ?' Of zo....quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ja
Wat moeten ze dan doen Savonds
Je kunt ze nu eenmaal niet 16 uur per dag games laten doen
Het spel dat Kristof dimi Vera Tobias etc speeldenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch iets anders kunnen verzinnen. 'Wie ben ik ?' Of zo....
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het was trouwens Basiri die zei : "we zijn nog met teveel man". Dat was niet Dilano die het zei.oh ok foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Wil nu liever Alce zien sporten dan weerwolven BB ! Please !quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sporten buiten, altijd rond deze tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vind het leuk dat ze een einzelganger is. Vangt enorm veel op, maar vaart haar eigen koers.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet wat iedereen toch met Alice heeft. Ze is best saai vind ik.
Ik heb er 2, zowaar zonder SL maar tis ook niet om van te genieten hoor...quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:44 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het momenteel erg saai. Dat heb met maar 1 stream op GoPlay.
Ik vind het ook niet zo geweldig meer. Echt de hoeveelheid SL zijn niet normaal meer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er 2, zowaar zonder SL maar tis ook niet om van te genieten hoor...
Ben het wel met je eensquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo geweldig meer. Echt de hoeveelheid SL zijn niet normaal meer.
Trek dan de hele livestream gewoon eraf en doe als Bondgenoten (dat ik ook niet volg).
Terwijl er weer een Assshhhhliie langskomt...![]()
Vind het ook gewoon net echt leuke mensen meer.
Is niemand meer over die ik het zou gunnen. Jimmy of Tom misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |