Die gaat helemaal nergens heen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef BB-King het volgende:
Randy gaat zijn koffer alvast pakken. Zijn hoofd is al thuis.
Ligt er aan wie erbij op staan en of Ariana gesafed kan worden. Ik weet ook niet of Jimmy en Dilano te zien gaan krijgen met hoeveel stemmen ze erop komt want dan kan haar eraf halen ook gevolgen voor hun hebben want dan zouden zij het eventuele vertrek van Randy hebben veroorzaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat helemaal nergens heen.
Zaterdag avond beginnen de opname dagen weer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou hup gooi er een coin win game in, spijkerpoepen ofzo
Spellen komen er niet meer, het is klaar tot zaterdag....quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:02 schreef spapaars het volgende:
Ziet er allemaal spannend uit.
Het is weer tijd voor een spel met SL.
[ afbeelding ]
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Spellen komen er niet meer, het is klaar tot zaterdag....
Ja tot ze gingen slapen afgelopen nacht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:39 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Heb jij het wel gehoord? Dat was echt niet zoals jij het nu schets.
Ze kunnen toch voor coins spelen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Spellen komen er niet meer, het is klaar tot zaterdag....
Plopsaland.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
Danny: "Nu wil ik naar een pretpark. De overwinnaar mag naar een pretpark"
Tom: "Naar een viskraam of wa?"
--
Alice: "We gaan allemaal naar Walibi Holland"
Danny: "Ooh, waarom Holland?"
Alice "Omdat Walibi in Holland zit"
Danny: "Nee Walibi zit in België”
Alice: "Nee hoor!"
Karen: "Pretpark is echt leuk"
Zal vermoeiend zijn dat niets doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:06 schreef PinkLow het volgende:
Leuk hoor! Ik kijk weer even naar de stream...
Liggen ze allemaal voor pampus
Zie ik nu dubbel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Rohani leuk, qua gezichtsuitdrukkingen, ze moet alleen haar klep dicht houden
Overkomt de beste weleens.quote:
Beiden daar; maar waar moeten ze anders over lullen, zelfs Pokemon is al langs gekomen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Jimmy best wel een zeikstraal worden over dat nomineren...
Is er al 2 dagen over aan het zeiken. Is toneelstukje denk ik van hem.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Jimmy best wel een zeikstraal worden over dat nomineren...
Hij is gewoon een "softy".quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:13 schreef ben34567 het volgende:
Zonder seksistisch te willen klinken geeft Tom mij vooral vrouwelijke energie af in zijn gedrag en manier van redeneren. Zelfs Jimmy komt mannelijker over.
Zolang hij Ariana er maar niet af haalt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is er al 2 dagen over aan het zeiken. Is toneelstukje denk ik van hem.
Is standaard rond deze tijd.quote:
Weerwolvenquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders doen daar…..
Wel vaker nog.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan kleed je jezelf toch liever 10 x om
Die gingen in het huis al heel goed met elkaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wie had ooit gedacht dat Jimmy en Dilano het zo leuk zouden hebben
Heeft Ariana hem zover gekregen of denkt hij dat hij genomineerd is? Hoop wel voor hem dat de duo's verandert worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef BB-King het volgende:
Randy zegt dat hij zijn koffer alvast gaat pakken. Zijn hoofd is al thuis.
Ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wie had ooit gedacht dat Jimmy en Dilano het zo leuk zouden hebben
Dat is waar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gingen in het huis al heel goed met elkaar.
Dilano is, sinds zijn deelname aan BB 2024, bijna net zoveel buiten als in de groep.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat is waar.
Lijkt wel of ik dat gedeelte al vergeten ben.
Kan in dit stadium ook een voordeel zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Dilano is, sinds zijn deelname aan BB 2024, bijna net zoveel buiten als in de groep.
Dat lijkt me een groot nadeel. Je hoort degenen die nu in het Huis zitten ook bijna niet over hem.
Voor hem een voordeelquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan in dit stadium ook een voordeel zijn.
Snapte.quote:
van mij mag tie gaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef BB-King het volgende:
Randy zegt dat hij zijn koffer alvast gaat pakken. Zijn hoofd is al thuis.
Klinkt een beetje als zo'n rollenspel bij een of andere duffe verplichte communicatietraining...quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof echt niet in een klik tussen Ty en Ro
Ro lult en Ty zegt ja
Hij en karen zijn stokers.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Bijzonder Tyler houd niet van gemene mensen stond in zijn interview maar hij stookt behoorlijk, bijzonder hij doet dit zelf ook . Maar mijn zusje zegt hij is wel chill want ze kent hem maar ik zie het weer anders op beeld hahaha. Is het dan gespeeld?
Hij stookt niet heftiger dan de andere ook doen. Hij gaf vannacht ook aan dat hij buiten het huis niet zo van roddelen maar dat de situatie het naar boven haalt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Bijzonder Tyler houd niet van gemene mensen stond in zijn interview maar hij stookt behoorlijk, bijzonder hij doet dit zelf ook . Maar mijn zusje zegt hij is wel chill want ze kent hem maar ik zie het weer anders op beeld hahaha. Is het dan gespeeld?
Is dat niet nu gewoon zijn broer?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:54 schreef Clasientjuh het volgende:
Zijn trans broer ken ik weer wel ik zeg geen naam ik wil niet dat hij lastig gevallen wordt.
Hij heeft zich de eerste weken (al dan niet bewust of onbewust) als ‘leider’ van de groep gepositioneerd. Niet iedereen is gediend van een leidersfiguur in een groep te hebben vooral omdat het helemaal niet nodig is. Hoge bomen vangen veel wind en wanneer mensen (Tyron; Ronahi; Karen;…) zich dan uitspreken over zijn dominante positie wordt hij pissig en weet hij met zichzelf geen raad meer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een "softy".
Houdt niet van ruzie en confrontaties. Die gaat hij liever uit de weg. Ik denk dst de situatie met Ty aan hem vreet en dat hij zich daarom terug trekt.
Kan zo de markt op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een schreeuwbek heeft die Ashley zeg
![]()
Ik dacht Tyquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:54 schreef Ireth het volgende:
Ronahi vind intimiteit een inportens ting
De buren kijken verschrikt op de kalender...quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een schreeuwbek heeft die Ashley zeg
![]()
Willen wij ook niet weten want zijn broer is geen bewoner.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:57 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ja is zijn broer is net zo oud als ik 38. Voor de rest zeg ik niks
Moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:57 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een relatie geboren uit de luchtige manier waarop ze kunnen praten. Ook zal de onzekerheid van Ronahi en de zekerheid van Tyron prettig zijn voor Ronahi.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als zo'n rollenspel bij een of andere duffe verplichte communicatietraining...
Ja, want dat is het ook.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
Mag ik zeggen dat bewaken een van de stomste opdrachten ooit is?
Nee Ro sprak hem na maar dan echt op een hele fonetische manierquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
De buren kijken verschrikt op de kalender...
"Nu al de eerste maandag van de maand??"
[..]
Ik bedoelde meer dat trans er niet meer toe doet. Verder hoef ik niets te weten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:57 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
[..]
👍🏽quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat trans er niet meer toe doet. Verder hoef ik niets te weten.
Liefquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn tegen Ashely, als er iets is, kan je altijd met mij komen babbelen
Hou je niet in @Kodiak100 . Laat je gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt het ook wel weer eens tijd voor een partnerruil
Bijna een tegeltje waard.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ik moet mijn ogen dichtdoen ander schijnt de zon erin
Ik denk dat hij in het BB huis bedoeltquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hou je niet in @:kodiak100 . Laat je gaan.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt het ook wel weer eens tijd voor een partnerruil
Momentje.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ik moet mijn ogen dichtdoen ander schijnt de zon erin
Probleem was dat Randy dat deed en Ariana besloten had dat hij het maar even uit moest zoeken. Daar werd Ty pissed over en sprak haar daar met niet mis te verstane woorden op aan omdat Randy (en de rest van die hut) er wel altijd voor haar is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel goed punt Ashley als je een probleem hebt met een persoon ga gewoon rechtstreeks naar die persoon toe
wel grappig dat je dit zegt was dit nou juist niet hetgeen wat jij bij mijn deedquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Je doet nu de zelfde aannames. Mijn focus ligt op de dynamiek van de groep en de rollen die daar door de mensen in gespeeld wordt. Tom had de Jason van vorig jaar kunnen worden was hij niet zo gefocust op wat hij vindt, voelt en beleefd. Waar Jason zich gaande het programna ontpopte tot de beste communicator trekt Tom steeds verder terug niet in staat in te zien dat zijn gedrag gevolgen heeft voor andere. En dat hij niet verbeterd maar juist slechter wordt. Dat andere hem dan als narcist zien heeft te maken met zijn opzichzelf gefocust gedrag.
Verder mag ik vinden van mensen wat ik wil en mij focussen op wie ik wil. Ik neem aan dat jij hier niet bent aangesteld als een soort moraal politie die gaat bepalen over wie wij positief dan wel negatief mogen zijn.
Nee dat was in de eerste week. Vorige week zelfs eerder, tegen 12.00 uur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:09 schreef Hunter het volgende:
Vorige week was de bekendmaking om 14.00 uur, toch?
Ik denk dat het sws vanmiddag op de streams te zien is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:09 schreef Hunter het volgende:
Denk ik ook, het volk moet kunnen stemmen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat het sws vanmiddag op de streams te zien is.
excuses te laat gelezen kon het even niet latenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
En hier graag verder over de streams, en ieder mag zijn eigen mening hebben over de bewoners. Maar wijs elkaar niet terecht.
Ja, en dan vanavond in de uitzending.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ik ook, het volk moet kunnen stemmen.
Hij is denk ik een behoorlijk stabiel persoon en dat is altijd een plus in het BB huis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat Glenn toch nog best ver gaat komen. Eerste indruk was wat minder, maar ik vind hem echt wel leuk
Jij toch ook bij mij toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wel grappig dat je dit zegt was dit nou juist niet hetgeen wat jij bij mijn deed
Vorige week was het iets voor 12 uur smiddags.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:09 schreef Hunter het volgende:
Morgen pasquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, en dan vanavond in de uitzending.
Nogmaals hij stookt niet meer dan andere. Let op karen, Ariana, Ashley, Danny, Jimmy, Dilano etc. Deze context vraagt om stoken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Mijn zusje kijkt mee ze kent Tyron zo niet moet gespeeld zijn zei ze hahha, hij is juist een erg lief jongen dat hij zo stookt ze kent hem zo niet hahaha
Gaan we dat horen straks?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:17 schreef espri het volgende:
Zo op tijd terug van de kapper, kom maar door met de nominatie uitslag.
Als het goed is, horen we het straks.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:18 schreef woxxel het volgende:
Wachten we ergens op of kan ik boodschappen gaan doen?
[..]
Gaan we dat horen straks?
ze hadden echt op wacht moeten lopen gewoon niks zitten hup lopenquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
Mag ik zeggen dat bewaken een van de stomste opdrachten ooit is?
Ah, wou net switchen om te kijken of het daar interessant was...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Duurt nog wel even, SL op 2 dus ze zullen met DBK bezig zijn of 'het kasteel'.
Knipquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, wou net switchen om te kijken of het daar interessant was...
Moe van niets doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
Zittend pannenkoeken bakken. Zijn ze moe ofzo
(Randy en Alice)
Mod editquote:
Ook wel eens gedaan. Kan je behoorlijk last van de rug krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
Zittend pannenkoeken bakken. Zijn ze moe ofzo
(Randy en Alice)
Alleen jammer van de plastic buitenkant.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
Ashley praat vrijwel altijd met waardering over haar medebewoners , is duidelijk , houdt zich liever weg van gedoetjes zoals vanmorgen met Ariane, kan met iedereen op schieten , houdt niet negatief gedoe , en gestook . Ze weet mensen gerust te stellen ,weet wat ze wil, is realistisch in het spel, heeft zelfreflectie , hart op de goede plek en staat positief in het leven. Mooi mens
Let even op hoe ze mensen uit elkaar speelt door mensen naar zich toe te trekken onder het mom van even een diegaand praatje in algemeenheden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
Ashley praat vrijwel altijd met waardering over haar medebewoners , is duidelijk , houdt zich liever weg van gedoetjes zoals vanmorgen met Ariane, kan met iedereen op schieten , houdt niet negatief gedoe , en gestook . Ze weet mensen gerust te stellen ,weet wat ze wil, is realistisch in het spel, heeft zelfreflectie , hart op de goede plek en staat positief in het leven. Mooi mens
Volgens haar LinkedIn heeft ze opleidingen gevolgd en gewerkt in de uitvaartbranche en dat "hoor" ik wel in haar manier van praten, communiceren en dingen samen vatten terug...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Let even op hoe ze mensen uit elkaar speelt door mensen naar zich toe te trekken onder het mom van even een diegaand praatje in algemeenheden.
een gesprek met Ashley
ja heb ik ook
precies dat
ja zo voel ik het ook hoor
ik heb zoiets van ja precies wat je zegt
Zo uit het telemarketing boekje. Ga mee met je gesprekspartner heb je vertouwen gewonnen ga dan voor de aanval en hengel binnen.
Ze zit nu in de telemarketing krijg je stevige training voor. Wat ik begreep van haar uivaartbranche werk tot het inrichten van de zaal en het lijk ophalen en wegbrengen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens haar LinkedIn heeft ze opleidingen gevolgd en gewerkt in de uitvaartbranche en dat "hoor" ik wel in haar manier van praten, communiceren en dingen samen vatten terug...
Cashenquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:40 schreef -river- het volgende:
Als je het zooooo fijn hebt thuis wtf doe je dan in dat huis!
Dan hoop ik dat het voor hem waard was......quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny vindt denk ik een leeg huis wanneer thuis komt
Of de scheidingspapieren van een advocaat
of beide
Dat snap ik dan ook wel weer dat zij dat niet leuk vindt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:44 schreef BB-King het volgende:
Danny had een moeilijk momentje en was even emotioneel.
Ruzie met vrouw gehad voordat hij erin ging omdat zij het niet leuk vond.
Een en ander afhankelijk of ie met de jackpot thuis komtquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny vindt denk ik een leeg huis wanneer thuis komt
Of de scheidingspapieren van een advocaat
of beide
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een en ander afhankelijk of ie met de jackpot thuis komt
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een en ander afhankelijk of ie met de jackpot thuis komt
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het voor hem waard was......
Dat weet niemandquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Toweler het volgende:
Hoelaat komt ongeveer bekendmaking van de nominaties?
Weten we niet, de ene keer om twaalf uur de andere keer rond twee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Toweler het volgende:
Ergens tussen nu en vrijdagavond 23.59.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Toweler het volgende:
Zijn vrouw had nog wel een brief geschreven na hem zei die een tijdje terug, toen die dit verhaal ook vertelde. Brief was alleen uit zijn koffer gehaaldquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel sneu voor Danny. Het was zijn droom en dat je vrouw dan zo reageert.
Houden van is loslaten, beperk de personen waar je het meeste om geeft nooit.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik snap niet dat je zoiets doorzet als je partner het echt niet wil. In België is het echt nog wel een dingetje volgens mij is het daar populairder dan hier.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer dat zij dat niet leuk vindt.
Oh kan zijn verdriet niet aanzien. Wat erg, maar fijn zoals Ashley en Glenn hem nu opvangenquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Houden van is loslaten, beperk de personen waar je het meeste om geeft nooit.
Ik vind dit een mooie samenvatting!quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
Aan de andere kant, ik snap niet dat je je partner niet zoiets gunt als dat al zo'n lange tijd een droom is...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zoiets doorzet als je partner het echt niet wil. In België is het echt nog wel een dingetje volgens mij is het daar populairder dan hier.
Ik snap dat ook echt niet. Je zetnop deze manier wel je gezin op het spel. En voor wat?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zoiets doorzet als je partner het echt niet wil. In België is het echt nog wel een dingetje volgens mij is het daar populairder dan hier.
Geesten op je rug...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana, Ronahi en Karen zijn allemaal van de AstroTV: waarzeggers, mediums en geesten op je rug
Maar als partner mag je de grote droom van je partner niet dwarsbomen, ook dan zet je je relatie op het spel. Goed over praten en luisteren naar elkaar is altijd zo belangrijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet. Je zetnop deze manier wel je gezin op het spel. En voor wat?
En nep.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:54 schreef espri het volgende:
Ik vind Karen best te doen in BB maar dat rare giecheltje van dr is zwaar overdreven en irritant.
Ja, maar soms kan het wel een droom zijn maar als je vrouw het niet goed vindt houdt het op. Zoiets beslis je met zijn tweeén.....en denk dat zijn droom boven zijn vrouw gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In de DBK zo te zienquote:
Je bent wel een verbintenis aan gegaan. Je hebt een gezin met kinderen. Men weet wat er kan gebeuren de commentaren op internet zijn niet mals. Geen idee wat de reden is dat ze het niet wilde. Maar kan het mij heel goed voorstellen dat het het niet leuk vind als je partner dit toch doorzetquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar als partner mag je de grote droom van je partner niet dwarsbomen, ook dan zet je je relatie op het spel. Goed over praten en luisteren naar elkaar is altijd zo belangrijk.
Zo belachelijk als je je partner niet eens gunt om max drie maanden van jullie leven samen iets voor zichzelf te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar soms kan het wel een droom zijn maar als je vrouw het niet goed vindt houdt het op. Zoiets beslis je met zijn tweeén.....en denk dat zijn droom boven zijn vrouw gaat.
Als dit al jaren je droom is, zijn dochter al jaren fan. Ik ziet het anders, hij heeft jaren voor zijn gezin gezorgd en wil nu zijn droom najagen. En als het zo ver is, maakt ze een knallende ruzie, in de hoop dat hij alsnog thuisblijft. Ik zou dan ook denken, ik laat me niet door haar zo manipuleren en toch gaan. Moet voor zijn dochter ook vreselijk zijn dit te zienquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar soms kan het wel een droom zijn maar als je vrouw het niet goed vindt houdt het op. Zoiets beslis je met zijn tweeén.....en denk dat zijn droom boven zijn vrouw gaat.
Nee maar als je erg hecht aan je privé en je dat echt niet wil verliezen dan moet je daar toch ook rekening mee houden. Wel wat naief om te denken dat BB een brief in de koffer laat zitten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik snap niet dat je je partner niet zoiets gunt als dat al zo'n lange tijd een droom is...
Tis nu niet dat ie met een rieten rokje en een botje door zijn neus de rest van zijn leven ergens midden in Zimbabwe wil gaan wonen...
Ik ben duidelijk heel anders, ik zou het juist enorm waarderen als mijn partner of kind voor zichzelf zou kiezen en zijn/haar droom najagen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou het mijn partner best gunnen, maar er ook de scheidingspapieren achteraan gooien.
Niet om het wel of niet gunnen, maar een partner die aan zoiets mee wil doen is absoluut niet mijn type.
Ik snap wel dat je daar als vrouw niet meteen heel blij mee bent. In een relatie zitten twee personen met verplichtingen zoals bijv. zorg voor kinderen etc. Als de een iets wil is het niet gek om dat A. te bespreken en B. ook echt pas door te zetten als de ander het er volledig mee eens is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat mag jij allemaal lekker zelf invullenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
Probeert Ashley hem nu op te beuren of neer te halen met haar situatieschetsen wat de vrouw van Danny nu allemaal mee moet maken??
Die zit gewoon slap te lullen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
Probeert Ashley hem nu op te beuren of neer te halen met haar situatieschetsen wat de vrouw van Danny nu allemaal mee moet maken??
Is niet alleen dat he. op tv.....lezen in de media....en vrouwlief heeft er last van bij de bakker bij de slager??? Dit heeft niks te maken met drie maanden weg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo belachelijk als je je partner niet eens gunt om max drie maanden van jullie leven samen iets voor zichzelf te doen.
Kind is volwassen. Woont op zichzelf en wilde juist wel dat haar vader dit zou doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je daar als vrouw niet meteen heel blij mee bent. In een relatie zitten twee personen met verplichtingen zoals bijv. zorg voor kinderen etc. Als de een iets wil is het niet gek om dat A. te bespreken en B. ook echt pas door te zetten als de ander het er volledig mee eens is.
Om 14:37:09quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:49 schreef Toweler het volgende:
Hij heeft nu heel veel verdriet om alles en denkt daar echt niet over na, doet hij zeker niet bewust en is blij dat hij erover kan praten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef woxxel het volgende:
Nou. Ik vind t erger dat hij z'n vrouw nu zo neerzet. Hij heeft niets te vertellen thuis. Hij huilt wel, maar die vrouw wordt wel neergezet als bitch voor heel Nederland en België.
Ja die vond ik ook wel raar. Nu sta ik daar ook weer niet van te kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef woxxel het volgende:
Nou. Ik vind t erger dat hij z'n vrouw nu zo neerzet. Hij heeft niets te vertellen thuis. Hij huilt wel, maar die vrouw wordt wel neergezet als bitch voor heel Nederland en België.
Ja en nee, het hangt van de argumentatie van de partner af. als ik heel graag aan een tv-programma zou willen meedoen en mijn partner heeft wel degelijk goede argumenten daartegen (zoals mediabelangstelling, zorg voor kinderen etc) dan kun je ook begrip voor die standpunten op brengen en het niet doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo belachelijk als je je partner niet eens gunt om max drie maanden van jullie leven samen iets voor zichzelf te doen.
Niet heel slim, misschien niet meer door dat er camera's draaien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft nu heel veel verdriet om alles en denkt daar echt niet over na, doet hij zeker niet bewust en is blij dat hij erover kan praten.
Zijn dochter is volwassen en woont met haar vriend op zichzelf. Zij heeft Danny gezegd dat ze het leuk vond als hij mee zou doen. Is wat anders als met kleine kinderen, maar ook die moeten soms een ouder missen door werk, militair op uitzending.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en nee, het hangt van de argumentatie van de partner af. als ik heel graag aan een tv-programma zou willen meedoen en mijn partner heeft wel degelijk goede argumenten daartegen (zoals mediabelangstelling, zorg voor kinderen etc) dan kun je ook begrip voor die standpunten op brengen en het niet doen.
Zal niet zo'n vaart lopen maar hij heeft daar ook geen last van. Hoort het niet. Ik zou ook van streek zijn als ze mijn partner net als Lenie neerzetten en dat overal te lezen. Daar moet je ook maar tegen kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef woxxel het volgende:
Haha, ja bang om naar huis te gaan. Safe Danny!quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:08 schreef marky het volgende:
Zou het kunnen dat hij bang is genomineerd te zijn en hij absoluut niet naar huis wil.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef woxxel het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is niet alleen dat he. op tv.....lezen in de media....en vrouwlief heeft er last van bij de bakker bij de slager??? Dit heeft niks te maken met drie maanden weg.
Geloof niet dat ze het ooit hebben meegedeeld.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:10 schreef KangaP het volgende:
Hoeveel kandidaten schrijven zich zo in voor een deelname aan Big Brother🤔🤔
Hoorde iets van 25k maar vraag me dat af.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:10 schreef KangaP het volgende:
Denk niet dat Danny veel shit over zich heen krijgt, is een rustig persoon, meer op de achtergrond, doet geen rare/ gemene dingen. Geniet van de spellen. Ga er van uit dat dat wel mee zal vallenquote:
Een job waarbij je veel in het buitenland zit is ook iets wat je niet zomaar doet als je een partner hebt, tenzij je die baan al hebt als je elkaar tegenkomt maar dan weet je ook waar je aan begint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn dochter is volwassen en woont met haar vriend op zichzelf. Zij heeft Danny gezegd dat ze het leuk vond als hij mee zou doen. Is wat anders als met kleine kinderen, maar ook die moeten soms een ouder missen door werk, militair op uitzending.
Dit jaar 17. Maar ze hebben Rob echt moeten overtuigen dat hij maar 1 keer aan BB kan meedoen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:10 schreef KangaP het volgende:
Lijkt mij wel heel veel, met de Bondgenoten doen ze nog steeds verzoeken om je te melden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:12 schreef marky het volgende:
[..]
Hoorde iets van 25k maar vraag me dat af.
Misschien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:08 schreef marky het volgende:
Zou het kunnen dat hij bang is genomineerd te zijn en hij absoluut niet naar huis wil.
Dan denk dat ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende:
Als Danny de enige Belg op de bank is, dan is hij fucked....
Daar zit ook een veel hoger verloop in.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij wel heel veel, met de Bondgenoten doen ze nog steeds verzoeken om je te melden.
Daar kan je best een gelijk ik krijgen...lange dagen waarbij je kan gaan malen....en dat nog voor een lange tijd. Of juist andersom niet zo leuk vinden en hele kleine kans op de pot de winnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een job waarbij je veel in het buitenland zit is ook iets wat je niet zomaar doet als je een partner hebt, tenzij je die baan al hebt als je elkaar tegenkomt maar dan weet je ook waar je aan begint.
Ik vind toestemming van de dochter ook wel iets anders dan toestemming van zijn vrouw. Los daarvan zou ik mijn partner zo'n ervaring wel gunnen, maar we zijn niet allemaal hetzelfde. Je zin doordrijven terwijl je vrouw pertinent iets niet wil kan, maar dan moet je ook eventuele consequenties accepteren. Ik krijg meer het idee dat hij nu spijt krijgt omdat hij beseft dat de ervaring wellicht de ruzie niet waard is geweest.
Of er staat in de brief dat ze spijt heeft van de ruzie, hem begrijpt en zal zorgen dat hij niet weggestemd wordt en dat ze hoopt dat hij zal winnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien.
Thuis krijgt hij gezever aan zijn hoofd. Hij is met ruzie weg gegaan. En die brief lijkt mij ook niet positief.
Misschien dat er in die brief staat dat hij niet meer thuis hoeft te komen. Die bitchen bestaan he
Jaja ik verzin het ter plekke.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vergelijk het een beetje met dat je een avond weggaat met vrienden terwijl je partner dat niet wil om de een of andere reden. Dan ga je toch, heb je toch onderbewust het gevoel dat je er niet helemaal van kunt genieten en als je thuis komt heb je ook nog ruzie omdat je toch gegaan bent.
Ben er ook bang voor,van mij mogen die 2 kakelkippen er wel opquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende:
Als Danny de enige Belg op de bank is, dan is hij fucked....
Niet meer, hij is 40 kg afgevallen schijnt hetquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben toch nog taart bewaard voor Dilano en Jimmy. Eventueel nog 2 stukken voor anderen. Basiri hoeft het niet want hij is 'niet zo'n zoetebek' zegt ie.
Denk het welquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:19 schreef Ireth het volgende:
Arie: "Ik d-d-d-d-d-d-d..."
Ja te laat, vliegtuig al geland...
Ik hoop op een meeuw met goed richtgevoelquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:18 schreef BB-King het volgende:
Basiri mag van Big Brother naar de tuin en omhoog kijken naar de hemel.
Recht in zijn smoel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat er een taart over die schutting komt
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:19 schreef Ireth het volgende:
Arie: "Ik d-d-d-d-d-d-d..."
Ja te laat, vliegtuig al geland...
Zo zie ik het niet hoor, vind het wel dom dat hij het voor de camera verteldquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef woxxel het volgende:
Verdommequote:Op donderdag 1 februari 2024 14:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop op een meeuw met goed richtgevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
En ja hoor ... Singing Lenie weer ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:22 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]"Nee bassie, je was niet sneller!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |