Die gaat helemaal nergens heen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef BB-King het volgende:
Randy gaat zijn koffer alvast pakken. Zijn hoofd is al thuis.
Ligt er aan wie erbij op staan en of Ariana gesafed kan worden. Ik weet ook niet of Jimmy en Dilano te zien gaan krijgen met hoeveel stemmen ze erop komt want dan kan haar eraf halen ook gevolgen voor hun hebben want dan zouden zij het eventuele vertrek van Randy hebben veroorzaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat helemaal nergens heen.
Zaterdag avond beginnen de opname dagen weer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou hup gooi er een coin win game in, spijkerpoepen ofzo
Spellen komen er niet meer, het is klaar tot zaterdag....quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:02 schreef spapaars het volgende:
Ziet er allemaal spannend uit.
Het is weer tijd voor een spel met SL.
[ afbeelding ]
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Spellen komen er niet meer, het is klaar tot zaterdag....
Ja tot ze gingen slapen afgelopen nacht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:39 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Heb jij het wel gehoord? Dat was echt niet zoals jij het nu schets.
Ze kunnen toch voor coins spelen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Spellen komen er niet meer, het is klaar tot zaterdag....
Plopsaland.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
Danny: "Nu wil ik naar een pretpark. De overwinnaar mag naar een pretpark"
Tom: "Naar een viskraam of wa?"
--
Alice: "We gaan allemaal naar Walibi Holland"
Danny: "Ooh, waarom Holland?"
Alice "Omdat Walibi in Holland zit"
Danny: "Nee Walibi zit in België”
Alice: "Nee hoor!"
Karen: "Pretpark is echt leuk"
Zal vermoeiend zijn dat niets doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:06 schreef PinkLow het volgende:
Leuk hoor! Ik kijk weer even naar de stream...
Liggen ze allemaal voor pampus
Zie ik nu dubbel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Rohani leuk, qua gezichtsuitdrukkingen, ze moet alleen haar klep dicht houden
Overkomt de beste weleens.quote:
Beiden daar; maar waar moeten ze anders over lullen, zelfs Pokemon is al langs gekomen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Jimmy best wel een zeikstraal worden over dat nomineren...
Is er al 2 dagen over aan het zeiken. Is toneelstukje denk ik van hem.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Jimmy best wel een zeikstraal worden over dat nomineren...
Hij is gewoon een "softy".quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:13 schreef ben34567 het volgende:
Zonder seksistisch te willen klinken geeft Tom mij vooral vrouwelijke energie af in zijn gedrag en manier van redeneren. Zelfs Jimmy komt mannelijker over.
Zolang hij Ariana er maar niet af haalt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is er al 2 dagen over aan het zeiken. Is toneelstukje denk ik van hem.
Is standaard rond deze tijd.quote:
Weerwolvenquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders doen daar…..
Wel vaker nog.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan kleed je jezelf toch liever 10 x om
Die gingen in het huis al heel goed met elkaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wie had ooit gedacht dat Jimmy en Dilano het zo leuk zouden hebben
Heeft Ariana hem zover gekregen of denkt hij dat hij genomineerd is? Hoop wel voor hem dat de duo's verandert worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef BB-King het volgende:
Randy zegt dat hij zijn koffer alvast gaat pakken. Zijn hoofd is al thuis.
Ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wie had ooit gedacht dat Jimmy en Dilano het zo leuk zouden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |