Voor een aftandse gabber uit 91 is dit om je gebit bij af te likkenquote:
Jij was Pantelic alweer vergeten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:29 schreef tong80 het volgende:
De teloorgang van VBL wordt weer duidelijk. Ik mis Berry van Aerle nog. @:Citizen Erased. Ik denk dat je wel serieus bent. Wie is het ?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:14 schreef boskameel het volgende:
[..]
Makaay is aan zijn transformatie naar Ancelotti begonnen?
https://www.google.nl/sea(...)-Ak&bih=953&biw=1920quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dit Roy Makaay ouder gemaakt door AI?
Wie is ditquote:
Dit is niet Alamy.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:56 schreef Bargehassus het volgende:
Ok, geen voetballer maar iemand die al die mannetjes in bedwang kon houden. Nou ja, vaak dan.
[ afbeelding ]
Assie niet mag haal ik hem wel weer weg.
Toivonen, Geboren in 86quote:Op woensdag 10 april 2024 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is ditVerder alleen speler van voor 1994.
Spelers actief voor/of tijdens 1994.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
Rijkaard in zijn Ajax tijd 94-95. Sorry tong80 net een jaartje gesprokkeld.
Waar staat ditquote:Op woensdag 10 april 2024 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is ditVerder alleen speler van voor 1994.
Je hebt gelijk. Dat geldt in een ander topic. Sorry.quote:
Inderdaad, werd ook geroemd omdat-ie de enkels probeerde te breken van spelers die wel konden voetballen.quote:
Het blijft leuk. De schijtlollige posts.quote:
OVERAL WAAR JIJ KAAATquote:Op maandag 22 april 2024 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft leuk. De schijtlollige posts.
Dien een wetsvoorstel in. Maak van tong dan ook tong80 of Tong. Het staat je vrij om de grondwet van FOK! te veranderen. Ik ben benieuwd naar het eerste document dat je recht van spreken geeft. Ik ga nu pitten. M'n nest opzoeken. Bietje ziek en zo. Dromend van m'n briljante topics en geniale posts. Ik gun jou je stokpaardjes. Probeer dan wel charmant m'n mond te snoeren. Straks zit je met brandnetels opgezadeld. Die zetten geen voeten aan de grond en zoden aan de grond van het gezeik. Laten wel de hielen zien, in het spoor van negativisme.quote:Op maandag 22 april 2024 15:17 schreef Document1 het volgende:
Moet de TT niet zijn charmante voetballers die de goedkeuring van tong kunnen verdragen?
Blijf lekker schijtlollig doen. Je weet waarschijnlijk niet eens dat deze bijna 70jarige echte Feijenoorder 4 dagen geleden weer vader is geworden. Blijf vooral je best doen met topics verkloten. Trusten van Herman. Ik zie nog brood in FOK! en jij ?quote:Op maandag 22 april 2024 17:28 schreef Document1 het volgende:
Een wetsvoorstel nog wel.
[ afbeelding ]
Charmant toch? Die mag op de koffie komen.
Charmant of charismatischquote:Op maandag 22 april 2024 17:48 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Het moeten dus wel charmante voetballers zijn die de goedkeuring van tong kunnen verdagen? Vindt je deze wel charmant genoeg?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2024 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Ik mis Bergwijn in dit topic
[ afbeelding ]
M'n FOK! column van paar jaar geleden....quote:
IS HET WEER NIET GOED TONG?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:29 schreef tong80 het volgende:
De schijtlolligen komen weer bovendrijven.
Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was geworden ? Peter Crouch: 'Vrijgezel.'quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was geworden ? Peter Crouch: 'Vrijgezel.'
Tot ik dit zag wist ik echt niet dat deze, Hans Boskamp, ooit voetbal had gedaan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:15 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, nu je het zegtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 02:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Tot ik dit zag wist ik echt niet dat deze, Hans Boskamp, ooit voetbal had gedaan.Gezicht dat ik kende van Oppassen!!!
En lange Pier in Floris. Voor mijn generatie een legendarische serie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 02:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Tot ik dit zag wist ik echt niet dat deze, Hans Boskamp, ooit voetbal had gedaan.Gezicht dat ik kende van Oppassen!!!
Ik weet nog dat er voor het eerst reclame op shirts stond. In Frankrijk. PSG vooral. Daarna in Nederland. Was zo jammer. "Mijn" club ruilde toen het mooie wit met zwarte diagonale streep in. Net zoals PSV.quote:
Nog altijd is het hem beter vergaan dan zijn aanvalsmaatje Vialli.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:34 schreef nostra het volgende:
RavanelliDoet die nu tegenwoordig dan? Kiev trainen?
Dopingslachtoffer waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog altijd is het hem beter vergaan dan zijn aanvalsmaatje Vialli.
Zeker. Net als Diego God in Napels.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
Mooie plaat (en shirt). Is denk ik Ruud Krol?
Hij is laatst weer opa geworden. Ik heb David op Facebook.quote:
Leuk, hij was echt super populair onder de supporters, het laatste jaar ging hij van spits naar laatste man, en dat deed hij nog beter dan spits, helaas rug problemen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is laatst weer opa geworden. Ik heb David op Facebook.
Zo deden meer spitsen dat "vroeger" zie je eigenlijk nooit meer. Leo van Veen bij Ajax, Piet van den Berg bij Haarlem (nog tegen gespeeld met NIVO tegen Meteren), Kees Bregman bij MSV Duisburg, Gerald Vanenburg bij München 1860.quote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuk, hij was echt super populair onder de supporters, het laatste jaar ging hij van spits naar laatste man, en dat deed hij nog beter dan spits, helaas rug problemen.
Gullit deed het andersomquote:Op zondag 8 december 2024 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo deden meer spitsen dat "vroeger" zie je eigenlijk nooit meer. Leo van Veen bij Ajax, Piet van den Berg bij Haarlem (nog tegen gespeeld met NIVO tegen Meteren), Kees Bregman bij MSV Duisburg, Gerald Vanenburg bij München 1860.
Klopt. Zie hem nog voor me tegen FC Den Bosch met Haarlem. Niemand kende hem en hij liep als 16jarige als aanvallende laatste man door alle linies. Vergeet het nooit meer. Toen al een fenomeen.quote:
Keepte toch de WK-66 finale ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:54 schreef RM-rf het volgende:
Ooit het genot gehad een 15 jaar terug Hans Tilkowski te mogen ontmoeten en te mogen luisteren naar zn verhalen (over de Europa Cup met BVB tegen Liverpool in 1966, en interssant ook een aantal boks-verhalen, hij was ook een erg goed bokser en in zn beginjaren wisselde hij boksen af met de voetballerij, verder over de kolenmijnen en voetbal in het ruhrgebied vroeger )
Fascinerende man (helaas overleden in de tussentijd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, werd hij ook naar gevraagd en hij gaf aan dat hij heel duidelijk gezien had dat de bal niet over de lijn geweest was, maar ik heb de indruk dat hij het bv veel liever over de EC wedstrijd tegen Liverpool had in datzelfde jaar.quote:
Hoe kom je aan die wijsheid ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klopt, werd hij ook naar gevraagd en hij gaf aan dat hij heel duidelijk gezien had dat de bal niet over de lijn geweest was, maar ik heb de indruk dat hij het bv veel liever over de EC wedstrijd tegen Liverpool had in datzelfde jaar.
Dat staat er toch? iets van 15 jaar terug (misschien meer) was ik bij een event (volgens mij was dat in de Vulkaneifel ergens in de buurt van Gerolstein... als ik kijk naar de tijd dat ik in die buurt voor een uitgever werkte zal het vermoedelijk zelfs rond 2006 geweest zijn) waar hij te gast was en mocht naar hem luisteren hoe hij sprak over zijn verleden en vragen beantwoordde...quote:
WK was niet onaardig. Paar geweldige wedstrijden. Maar als geheel niet bijzonder. Stukken leuker dan 90 natuurlijk, maar WK-98 was daarna weer leuker. Bij Lalas moet ik vaak aan Björn van der Doelen denken.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:22 schreef recidivist het volgende:
[..]
Mooi WK '94 in amerika.
Alexi Lalas
[ afbeelding ]
WK met een geweldig Bulgaars elftal. Ik heb er wel van genoten maar idd WK 98 zeker vanwege NLs elftal was leuker. Daar hadden we echt een sterk elftal. Een elftal waar Henry onlangs nog van zei dat het Franse elftal echt bang voor was en zij blij waren dat Brazilie van ons won in de halve finale.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef tong80 het volgende:
WK was niet onaardig. Paar geweldige wedstrijden. Maar als geheel niet bijzonder. Stukken leuker dan 90 natuurlijk, maar WK-98 was daarna weer leuker. Bij Lalas moet ik vaak aan Björn van der Doelen denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |