Klopt. Zie hem nog voor me tegen FC Den Bosch met Haarlem. Niemand kende hem en hij liep als 16jarige als aanvallende laatste man door alle linies. Vergeet het nooit meer. Toen al een fenomeen.quote:
Keepte toch de WK-66 finale ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:54 schreef RM-rf het volgende:
Ooit het genot gehad een 15 jaar terug Hans Tilkowski te mogen ontmoeten en te mogen luisteren naar zn verhalen (over de Europa Cup met BVB tegen Liverpool in 1966, en interssant ook een aantal boks-verhalen, hij was ook een erg goed bokser en in zn beginjaren wisselde hij boksen af met de voetballerij, verder over de kolenmijnen en voetbal in het ruhrgebied vroeger )
Fascinerende man (helaas overleden in de tussentijd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, werd hij ook naar gevraagd en hij gaf aan dat hij heel duidelijk gezien had dat de bal niet over de lijn geweest was, maar ik heb de indruk dat hij het bv veel liever over de EC wedstrijd tegen Liverpool had in datzelfde jaar.quote:
Hoe kom je aan die wijsheid ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klopt, werd hij ook naar gevraagd en hij gaf aan dat hij heel duidelijk gezien had dat de bal niet over de lijn geweest was, maar ik heb de indruk dat hij het bv veel liever over de EC wedstrijd tegen Liverpool had in datzelfde jaar.
Dat staat er toch? iets van 15 jaar terug (misschien meer) was ik bij een event (volgens mij was dat in de Vulkaneifel ergens in de buurt van Gerolstein... als ik kijk naar de tijd dat ik in die buurt voor een uitgever werkte zal het vermoedelijk zelfs rond 2006 geweest zijn) waar hij te gast was en mocht naar hem luisteren hoe hij sprak over zijn verleden en vragen beantwoordde...quote:
WK was niet onaardig. Paar geweldige wedstrijden. Maar als geheel niet bijzonder. Stukken leuker dan 90 natuurlijk, maar WK-98 was daarna weer leuker. Bij Lalas moet ik vaak aan Björn van der Doelen denken.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:22 schreef recidivist het volgende:
[..]
Mooi WK '94 in amerika.
Alexi Lalas
[ afbeelding ]
WK met een geweldig Bulgaars elftal. Ik heb er wel van genoten maar idd WK 98 zeker vanwege NLs elftal was leuker. Daar hadden we echt een sterk elftal. Een elftal waar Henry onlangs nog van zei dat het Franse elftal echt bang voor was en zij blij waren dat Brazilie van ons won in de halve finale.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef tong80 het volgende:
WK was niet onaardig. Paar geweldige wedstrijden. Maar als geheel niet bijzonder. Stukken leuker dan 90 natuurlijk, maar WK-98 was daarna weer leuker. Bij Lalas moet ik vaak aan Björn van der Doelen denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |