Zeker. Net als Diego God in Napels.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
Mooie plaat (en shirt). Is denk ik Ruud Krol?
Hij is laatst weer opa geworden. Ik heb David op Facebook.quote:
Leuk, hij was echt super populair onder de supporters, het laatste jaar ging hij van spits naar laatste man, en dat deed hij nog beter dan spits, helaas rug problemen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is laatst weer opa geworden. Ik heb David op Facebook.
Zo deden meer spitsen dat "vroeger" zie je eigenlijk nooit meer. Leo van Veen bij Ajax, Piet van den Berg bij Haarlem (nog tegen gespeeld met NIVO tegen Meteren), Kees Bregman bij MSV Duisburg, Gerald Vanenburg bij München 1860.quote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuk, hij was echt super populair onder de supporters, het laatste jaar ging hij van spits naar laatste man, en dat deed hij nog beter dan spits, helaas rug problemen.
Gullit deed het andersomquote:Op zondag 8 december 2024 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo deden meer spitsen dat "vroeger" zie je eigenlijk nooit meer. Leo van Veen bij Ajax, Piet van den Berg bij Haarlem (nog tegen gespeeld met NIVO tegen Meteren), Kees Bregman bij MSV Duisburg, Gerald Vanenburg bij München 1860.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |