yup.quote:
Het leven is niet zwartwit beste ESF1quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je switch nu van George naar Lewis?
Pas je sig ook even aan dan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leven is niet zwartwit beste ESF1
Bij jou wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leven is niet zwartwit beste ESF1
Audi 2026 op zijn minst, moet die alleen iets voor volgend jaar hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Jammer dat het alleen over Lewis gaat en niemand zich bekommerd om Carlos.![]()
Ik vind het veel interessanter wat Carlos gaat doen, dat heb ik dacht ik ook al gepostquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Sauber volgend jaar kan prima. Alleen zijn er nog andere opties open voor Sainz zoals AMR en RBR.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Audi 2026 op zijn minst, moet die alleen iets voor volgend jaar hebben.
Vind Sainz zelf wel een sterke rijder maar komt net tekort tegen de zware toppers.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Jaartje testrijden bij RBR?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Daar heeft Williams niet genoeg geld in het crash potje voor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:16 schreef Tijn het volgende:
Albon naar Mercedes zou wel nice zijn. Wie gaat er dan in die Williams zitten? Mick Schumacher?
Ik wel, ik zou Sainz echt graag in de F1 houden t.o.v. Hamilton.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Ik denk zelfs dat Albon gewoon blijft en dat Sargeant de F1 verlaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:16 schreef Tijn het volgende:
Albon naar Mercedes zou wel nice zijn. Wie gaat er dan in die Williams zitten? Mick Schumacher?
Carlos weer naast Max?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Dat zou ook wel een mooi team zijn jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Carlos weer naast Max?![]()
Ben dat gejank van Perez zijn wel zat zo onderhand.
Ik vind het voor Ferrari niet zo'n onlogische keus. Die willen geen jonge talenten, die willen bewezen wereldkampioenen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:18 schreef xzaz het volgende:
Typische Fer move.. waarom zou je in hemelsnaam nog gaan investeren in een duur contract voor ham? Is er echt niets jongers / beters?
hoop dat je er niet op gaat gokken in de totoquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
ik verwacht dat Mick de plek van Hamilton in gaat nemen
Sainz rijd gegarandeerd in F1 vorig jaar, daar heb ik geen enkele twijfel over. Waar is een ander verhaal maar hij heeft meer dan genoeg opties.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou Sainz echt graag in de F1 houden t.o.v. Hamilton.
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sainz rijd gegarandeerd in F1 vorig jaar, daar heb ik geen enkele twijfel over.
En je wilt gejank van Carlos Sainz Sr vooor terugquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Carlos weer naast Max?![]()
Ben dat gejank van Perez zijn vader wel zat zo onderhand.
En Toto gaat niet op Mick gokken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoop dat je er niet op gaat gokken in de toto
Wat, zeg je nu dat je de woorden van Toto Wolff niet gelooft? Tsk, tsk, tsk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoop dat je er niet op gaat gokken in de toto
quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sainz rijd gegarandeerd in F1 vorig jaar, daar heb ik geen enkele twijfel over. Waar is een ander verhaal maar hij heeft meer dan genoeg opties.
Hmm ja true.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En je wilt gejank van Carlos Sainz Sr vooor terug
Perez had ergens al gezegd dat ie Max niet ging uitdagen dit jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm ja true.
Maar afwisseling kan nooit kwaad
perez had al voor vorig seizoen gemeld dat hij WC zou worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez had ergens al gezegd dat ie Max niet ging uitdagen dit jaar.
Wat een opluchting voor Verstappenquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet zijn vader wel voor hem.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sauber. Kan hij vast al een jaar wennen voordat Audi het overneemt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kimi Antonelli?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:16 schreef Tijn het volgende:
Die poll hoeven we niet doen, want de uitslag in dit subforum is toch al bekendquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb nog geen tijd gehad hier bij te lezen, maar is zo’n stap niet apart nu ze beiden nog een jaar moeten racen voor hun huidige team.
Verder vraag ik me af of jullie al een Leclerc/Hamilton-poll hebben?
Ik stem Felipe Massaquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die poll hoeven we niet doen, want de uitslag in dit subforum is toch al bekend
Carlos is pure middelmaat met de ziekte van Perezquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Ze zeggen ook "Sky Sports News understands Mercedes employees in Brackley will be made aware of the news today before an announcement", dus lijkt echt rond te zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Sky er zeker van is, kun je er wel van uitgaan dat het waar is.
Best vies.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze zeggen ook "Sky Sports News understands Mercedes employees in Brackley will be made aware of the news today before an announcement", dus lijkt echt rond te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |