yup.quote:
Het leven is niet zwartwit beste ESF1quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je switch nu van George naar Lewis?
Pas je sig ook even aan dan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leven is niet zwartwit beste ESF1
Bij jou wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leven is niet zwartwit beste ESF1
Audi 2026 op zijn minst, moet die alleen iets voor volgend jaar hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Jammer dat het alleen over Lewis gaat en niemand zich bekommerd om Carlos.![]()
Ik vind het veel interessanter wat Carlos gaat doen, dat heb ik dacht ik ook al gepostquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Sauber volgend jaar kan prima. Alleen zijn er nog andere opties open voor Sainz zoals AMR en RBR.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Audi 2026 op zijn minst, moet die alleen iets voor volgend jaar hebben.
Vind Sainz zelf wel een sterke rijder maar komt net tekort tegen de zware toppers.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Jaartje testrijden bij RBR?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Audi 2026 op zijn minst, moet die alleen iets voor volgend jaar hebben.
Ik welquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Daar heeft Williams niet genoeg geld in het crash potje voor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:16 schreef Tijn het volgende:
Albon naar Mercedes zou wel nice zijn. Wie gaat er dan in die Williams zitten? Mick Schumacher?
Ik wel, ik zou Sainz echt graag in de F1 houden t.o.v. Hamilton.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Ik denk zelfs dat Albon gewoon blijft en dat Sargeant de F1 verlaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:16 schreef Tijn het volgende:
Albon naar Mercedes zou wel nice zijn. Wie gaat er dan in die Williams zitten? Mick Schumacher?
Carlos weer naast Max?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Dat zou ook wel een mooi team zijn jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Carlos weer naast Max?![]()
Ben dat gejank van Perez zijn wel zat zo onderhand.
Ik vind het voor Ferrari niet zo'n onlogische keus. Die willen geen jonge talenten, die willen bewezen wereldkampioenen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:18 schreef xzaz het volgende:
Typische Fer move.. waarom zou je in hemelsnaam nog gaan investeren in een duur contract voor ham? Is er echt niets jongers / beters?
hoop dat je er niet op gaat gokken in de totoquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
ik verwacht dat Mick de plek van Hamilton in gaat nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |