"le mie gomme sono sparite"quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar volgend seizoen. Mercedes die beter presteert dan Ferrari. Leclerc die Lewis aftroeft. Lewis die niks snapt van strategie plannen van Ferrari.
Alsof de sfeer daar nog minder kan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
De sfeer in Brackley zal wel om te snijden zijn, dit nieuws zal het team geen boost geven.
quote:British Formula One star Lewis Hamilton will leave Mercedes and join Ferrari for the 2025 season, Sky Sports News understands.
It is understood the Mercedes factory are to be briefed by chief executive of the team, Toto Wolff, ahead of a formal announcement later today.
Hamilton, who has won a joint-record seven world championships, has been with Mercedes since he signed with them in 2013.
Before that, the 39-year-old raced for McLaren.
Nou nee, want dan zou Sky zoiets tussen haakjes zetten of zeggen dat het via die of die komt. Zonder dat betekent het dat Sky zeker weet dat dit gebeurt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of roepen ze elkaar na? Ik krijg het idee dat het voornamelijk het laatste is. Een paar roepen iets en de rest roept het na om niet achter te lopen.
Het 2024 seizoen kan wel eens heel....interessant worden, ja.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
Drive to Survive 2025 gaat dan wel zeer leuk worden als Ham inderdaad naar Ferrari gaat.
Max met zijn perfectionisme bij Ferrari? Dat gaat nog geen week goed.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:53 schreef aesop het volgende:
Jammer dat het pas volgend jaar zover is, maar ik vind het mooi nieuws. Ik zou Max graag ook nog een keer zo'n move zien maken.
Of max krijgt carte blanche bij Ferrari om het team opte bouwenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max met zijn perfectionisme bij Ferrari? Dat gaat nog geen week goed.
Iemand moet de curse verbrekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis gaat wel Vettel en Alonso achterna. Wereldkampioenen die niet wereldkampioen werden met Ferrari
Zoals Lewis misschien ook krijgt en Bonn’o mee kan nemen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of max krijgt carte blanche bij Ferrari om het team opte bouwen
Je switch nu van George naar Lewis?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand moet de curse verbreken
Dan mag Bono wel even bij de nonnen in Vucht langs voor een spoedcursus Italiaans.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals Lewis misschien ook krijgt en Bonn’o mee kan nemen bijvoorbeeld.
Op naar 2025!quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Sky er zeker van is, kun je er wel van uitgaan dat het waar is.
"Ik heb de titel in m'n bol..."quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
Sjors ziet nu natuurlijk kansen en krijgt het weer hoog in zijn bol
kan hij samen met checo gaat zingen iddquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik heb de titel in m'n bol..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |