Ik zie daar een D66 bijeenkomst met allemaal keurige heren en dames met nuchtere blikken. Hoe anders is dat in 2024, een stel nare activistische minachtende bestuursgeil regenten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Als we Hanca willen folteren moeten we dus dit filmpje on een oneindige loop draaien.
Ja, dat onderwerp is ook al verschrikkelijk, paars... ik was toen 7, maar ik herinner me nog hoe vervelend mijn vader die uitslag vond.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Als we Hanca willen folteren moeten we dus dit filmpje in een oneindige loop draaien.
Toch had ik liever die paarse kabinetten dan de afgelopen Rutte kabinetten die we gehad hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat onderwerp is ook al verschrikkelijk, paars... ik was toen 7, maar ik herinner me nog hoe vervelend mijn vader die uitslag vond.
Maar goed, ze wordt dus waarschijnlijk de nieuwe minister van VWS. Had ik toch liever Van Rijn weer teruggehad...
Exact dezelfde mensen toen als nu. Het probleem zit bij jou, denk ik, en hoe jij mensen wegzet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie daar een D66 bijeenkomst met allemaal keurige heren en dames met nuchtere blikken. Hoe anders is dat in 2024, een stel nare activistische minachtende bestuursgeil regenten.
Enige verschil is dat mensen van boven de 30 er toen minder modieus uitzagen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Exact dezelfde mensen toen als nu. Het probleem zit bij jou, denk ik, en hoe jij mensen wegzet.
Ik was 10-11. Het was voor mij de eerste verkiezingsronde die ik bewust op tv gezien heb.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat onderwerp is ook al verschrikkelijk, paars... ik was toen 7, maar ik herinner me nog hoe vervelend mijn vader die uitslag vond.
Ik zet niemand weg. Ik stel gewoon vast dat D66 erg activistisch is geworden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Exact dezelfde mensen toen als nu. Het probleem zit bij jou, denk ik, en hoe jij mensen wegzet.
Woke? Oh god, dat gelul weer. Klimaat is geen angst maar een feit, alleen complete wappies doen alsof er geen probleem is en ik heb geen idee wat je bedoeld met nieuwe politieke bewegingen wegzetten maar volgens mij ging dat over de PVV en die zijn extreem-rechts en dat is geen nieuws.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zet niemand weg. Ik stel gewoon vast dat D66 erg activistisch is geworden.
Woke, klimaat-angst, nieuwe politieke bewegingen wegzetten als extreemrechts. Het is allemaal niet zo fraai.
Kok-I was perfectie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Als we Hanca willen folteren moeten we dus dit filmpje in een oneindige loop draaien.
Naar verluidt hebben de leden van die partij ook sex voor het huwelijk! Schorriemorrie!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woke, klimaat-angst, nieuwe politieke bewegingen wegzetten als extreemrechts. Het is allemaal niet zo fraai.
Ik absoluut niet, Kok I en II zitten niet ver af van Rutte I wat mij betreft. Rutte III met name vond ik veel beter. Maar mijn favoriet is nog altijd Balkenende IV.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Toch had ik liever die paarse kabinetten dan de afgelopen Rutte kabinetten die we gehad hebben
De toekomst zie ik nog negatiever met die rechtse drek
Nou nou nou, Van Mierlo, Wijers en Sorgdrager waren wel wat anders dan Kaag en Jetten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Andere Krant krijg ik nog steeds in de busquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Feestneus.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Naar verluidt hebben de leden van die partij ook sex voor het huwelijk! Schorriemorrie!
We denken hier anders over, ik vond Rutte III een ramp en vond het echt niks dat er nog een Rutte IV achter aan kwam, uitzondering vond ik wel de CU, de beste partij in deze coalities en dat terwijl dit niet direct mijn favoriete partij is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, Kok I en II zitten niet ver af van Rutte I wat mij betreft. Rutte III met name vond ik veel beter. Maar mijn favoriet is nog altijd Balkenende IV.
Dat klopt. Of ze beter waren is een ander verhaalquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou nou nou, Van Mierlo, Wijers en Sorgdrager waren wel wat anders dan Kaag en Jetten.
Kaag was juist een vrij ouderwetse D66'er die eerder uit Paars I leek te stammen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou nou nou, Van Mierlo, Wijers en Sorgdrager waren wel wat anders dan Kaag en Jetten.
"D66 is geen actiepartij want de straten zijn niet breed genoeg voor onze spandoeken"quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Op liberaal vlak hebben ze in ieder geval grote en belangrijke stappen gezet, zowel economisch (winkeltijden, NMa, Fokker laten failleren, privatisering, Third Way) als sociaal (homohuwelijk, euthanasie).quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. Of ze beter waren is een ander verhaal
Paars staat voor mij vooral voor de individualisering van de samenleving. Gebeurde internationaal ook wel, maar in Nederland sneller dan waar ook. En net die doorgeslagen individualisering is wat mij betreft juist het grootste probleem van het moment.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Op liberaal vlak hebben ze in ieder geval grote en belangrijke stappen gezet, zowel economisch (winkeltijden, NMa, Fokker laten failleren, privatisering, Third Way) als sociaal (homohuwelijk, euthanasie).
Daar heb je wel gelijk in inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Paars staat voor mij vooral voor de individualisering van de samenleving. Gebeurde internationaal ook wel, maar in Nederland sneller dan waar ook. En net die doorgeslagen individualisering is wat mij betreft juist het grootste probleem van het moment.
Ik denk niet dat je die individualisering had kunnen stoppen of zelfs maar had kunnen afremmen. Het was geen Nederlands fenomeen maar een internationale verandering waarbij in Nederland heel veel mensen ook de verstikkende verzuiling helemaal zat waren en dat is, in mijn idee, een grotere factor geweest dan een regering.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Paars staat voor mij vooral voor de individualisering van de samenleving. Gebeurde internationaal ook wel, maar in Nederland sneller dan waar ook. En net die doorgeslagen individualisering is wat mij betreft juist het grootste probleem van het moment.
Ik vond dat juist wel bevrijdend, maar was dat niet vooral een maatschappelijke verandering en niet die zozeer door politieke ontwikkelingen geinstigeerd was?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vond dat juist wel bevrijdend, maar was dat niet vooral een maatschappelijk verandering en niet die zozeer door politieke ontwikkelingen geinstigeerd was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |