Ik kwam weer op haar Nawel.. idd met haar witte tandjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die gast is exit deze week. Met of zonder vals spel BB. is hier onderhand ook wel klaar mee. Ouwe zeurkous lekker terug naar dat geweldige Gent van je. Kan je lekker gaan zeuren met die andere zeurtante van 2 jaar terug. Ben haar naam al vergeten
Dat is ze. Ook van Gent.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik kwam weer op haar Nawel.. idd met haar witte tandje
Jimmy boeit het geen flikker. Er is lekker etenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
Dilano heeft er gewoon zelf al 2 aangevinkt, volgens mij heeft Jimmy nog weinig inbreng gehad
Slapen mag alleen tijdens meditatie sessies odiequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:14 schreef odie22 het volgende:
tjonge jonge zeg, ben ff slapen en werken en er gebeurt weer van alles
daar doe ik niet aan mee met die heksquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Slapen mag alleen tijdens meditatie sessies odie
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:15 schreef odie22 het volgende:
jimmy vinkt die hokjes aan alsof hij bij een japas restaurant zit
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Slapen mag alleen tijdens meditatie sessies odie
Hagelslag samen beslotenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
Dilano heeft er gewoon zelf al 2 aangevinkt, volgens mij heeft Jimmy nog weinig inbreng gehad
Snapte...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik kwam weer op haar Nawel.. idd met haar witte tandje
Roti eet je niet met bestekquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
met bestek eten kunnen ze ook al niet, lekker koninklijk dit zeg
Roti eet je met je handen, niet met bestek.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
Roti is juistt.met je handenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
roti eet je niet met bestekquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
Ariana zelf ookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef Ireth het volgende:
Die truitjes van Arie hebben te lang in de wasdroger gezeten??
Doet ze toch echt zrlf... ze hebben ook wasrekjesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef Ireth het volgende:
Hoeft toch ook nog niet. Kan ook later op de avondquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley en Glenn hebben die tandenpoetsen wet erin gezet maar geloof dat ze er ook niet aan denken.
Ze hebben tot 24.00 uur daarvoor hèquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley en Glenn hebben die tandenpoetsen wet erin gezet maar geloof dat ze er ook niet aan denken.
Oke ik dacht na het etenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben tot 24.00 uur daarvoor hè
Ze zegt ik heb er wel 50 in verschillende soorten, allemaal dezelfde lengte net over de navel, dus ze horen zoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef Ireth het volgende:
ik heb liever dat ze de boel lekker bedekt houdtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze zegt ik heb er wel 50 in verschillende soorten, allemaal dezelfde lengte net over de navel, dus ze horen zo
whahhahahah leuke combinatie en wie krijgt aandacht en wie de rug hahahaquote:
Die stem dendert flink doorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
Ariana wil graag gehoord worden ofzo ?
Ik wilde zeggen misschien kan ze die beter uitdoenquote:
Die heeft wat toegediend gekregen in de dagboekkamer of zoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
Na bijna 3 weken pas deze conclusie valt me wel van je tegen hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
bronstige arianaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is ze gewoon hartstikke tochtig...dat giebelende gehang rondom Glenn
* greysbones schrijft het op in haar schriftjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:32 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die ontblote schouders zijn wel sexy
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is ze gewoon hartstikke tochtig...dat giebelende gehang rondom Glenn
Bij een ander misschienquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:32 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die ontblote schouders zijn wel sexy
Dat kan jij toch niet bepalen dat is voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bij een ander misschien
Maar en dat bedoel ik niet verkeerd... ze mist sexapeal
Staat haar eigen vreselijk uit te slovenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
Ik denk ook de Vlaamse variantquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:35 schreef tassie127 het volgende:
Ashley moet poepen. De Nederlandse variant….
Owwquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley stuurde iedereen naar bed gister behalve Karen.
Nee dat is het zelfde als de x factor dat heb je of dat heb je nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan jij toch niet bepalen dat is voor iedereen anders.
Soort onderhoudsbeurt van de RRS??quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft vast genoeg aanmeldingen in d'r inbox
Ze willen de echte die-hards hebben die kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
SL staat voor Singing Lenie tegenwoordig?
Heb die nu wel genoeg gehoord eigenlijk
Mag niet van haar Bartquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft vast genoeg aanmeldingen in d'r inbox
ook jou kossie hequote:
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben in de COS gewoon lekker beginnen te geinen en af en toen werd er vervelend gesproken over bepaalde bewoners in Utopia of BB en daarom nam ik filmpjes op.
Zodat 'we' als COS konden laten zien dat het anders in elkaar zat.
Inmiddels zijn we wat jaren verder.
Op Youtube bijna 3000 volgers eerdaags
[ afbeelding ]
De 2.000.000 views zullen denk ook morgen of overmorgen gehaald worden.
[ afbeelding ]
En eerder deze week al 500 followers op X/Twitter
[ afbeelding ]
Verdien er echt geen geld mee en alles gewoon voor de lol.
Maar evenvoor de COS want daar is alles begonnen.
Sorry @:dotteke even offtopic maar de COS is en blijft wel een bijzondere plek altijd tijdens dit soort RLS
Zal ze haar pruik gaan wassen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef tassie127 het volgende:
Ariana in de douche? Wat is dat nou?
Ja met een teiltje, anders ontdekken alle bewoners dat er een nestje koolmeesjes in haar pruik woont als ze écht gaat douchen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef tassie127 het volgende:
Daar willen de vogels nog niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja met een teiltje, anders ontdekken alle bewoners dat er een nestje koolmeesjes in haar pruik woont als ze écht gaat douchen..
Is zaterdag nog gewassen samen met karenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja met een teiltje, anders ontdekken alle bewoners dat er een nestje koolmeesjes in haar pruik woont als ze écht gaat douchen..
nou ma toch!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Staat haar eigen vreselijk uit te sloven
Die is grof gezegd zo geil als een bos uien
Ja alleen de onderste 20cm!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is zaterdag nog gewassen samen met karen
je mij je YouTube sturen via dm. Dan zal ik ook abonnerenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben in de COS gewoon lekker beginnen te geinen en af en toen werd er vervelend gesproken over bepaalde bewoners in Utopia of BB en daarom nam ik filmpjes op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry @:dotteke even offtopic maar de COS is en blijft wel een bijzondere plek altijd tijdens dit soort RLS
...al het goede komt uit Leidenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:40 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel goed voor de hygiene van het toiletquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Basiri
Zittend plassen is niet goed voor mannen
Is ook de grootste onzin die hij verkondigtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar wel goed voor de hygiene van het toilet
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoorde ik Ariana nou zeggen ''Ik vind hem echt sexy''
Gaat het water überhaupt wel aan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan een zittend plassende man te zeerste waarderenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook de grootste onzin die hij verkondigt
Hij praat wel vaker onzinquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een idioot die basiri. Je moet als man juist altijd gaan zitten met plassen. Is beter voor je prostaat. Hij denkt dat hij een urine baas heeft van een meter of zo.
Ik denk zelf over de nieuwe Glenn, maar niet 100%quote:
Tis ook beter voor het humeur van je vrouw om als man zittend te plassen en dat komt weer ten goede aan je eigen veiligheid binnen het huwelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een idioot die basiri. Je moet als man juist altijd gaan zitten met plassen. Is beter voor je prostaat. Hij denkt dat hij een urine baas heeft van een meter of zo.
Je vind ze gewoon in het filmpjes topic. Daar kun je dan eventueel ook op kanaal abonneren, maar als extra service plaats ik ze hier ook vaak gewoon in filmpjes topic.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef tassie127 het volgende:
Kun
[..]
je mij je YouTube sturen via dm. Dan zal ik ook abonneren
De beste servicequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je vind ze gewoon in het filmpjes topic. Daar kun je dan eventueel ook op kanaal abonneren, maar als extra service plaats ik ze hier ook vaak gewoon in filmpjes topic.
Sluit ik me bij ben geboren leidenaar en geëmigreerd naar alkmaar vanwege het ontzet :-)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
...al het goede komt uit Leidengefeliciteerd!
alle waardering
Ja kan ze lekker kletsen zonder microfoon... doet ze vaker.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef rinardo het volgende:
ze fluisterde net weer wat over mannen hoor, iets van ''ik maak geen schijn van kans natuurlijk''
zodra ze alleen is met Karen dan gaat het die kant op
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis ook beter voor het humeur van je vrouw om als man zittend te plassen en dat komt weer ten goede aan je eigen veiligheid binnen het huwelijk
woooow ongelofelijk jaaa zie het al kan ze lekker roddelen weer hahha GVD weer SLquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef tassie127 het volgende:
Stream 2quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
woooow ongelofelijk jaaa zie het al kan ze lekker roddelen weer hahha GVD weer SL
Dankjewel dan ga ik vanuit daar wel even abonnerenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je vind ze gewoon in het filmpjes topic. Daar kun je dan eventueel ook op kanaal abonneren, maar als extra service plaats ik ze hier ook vaak gewoon in filmpjes topic.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk Glenn.
Dat is vers vlees he.
zal wel weer, weer iemand die ze niet kan krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk zelf over de nieuwe Glenn, maar niet 100%
Tv kijkers zien die toch nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Ireth het volgende:
Huh? Beelden in de SL wat nog niet is uitgezonden!
Dat mens is gewoon gestoord elke keer over mannenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
zal wel weer, weer iemand die ze niet kan krijgen
Zeg dat bepaal ik toch zelf hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat is het zelfde als de x factor dat heb je of dat heb je niet
Sommige vrouwen kunnen er zelfs sexie uitzien in een vuilniszak
Ze stond eerder ook al bij Ronahi over de deur te gluren omdat ze haar verhaal over Tom kwijt moestquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef tassie127 het volgende:
Volgens mij geilt Ariana gewoon op Karen. De hele dag tegen haar zeveren en nu staat ze meer over de rand te gluren dan te wassen
Ja ze dacht dat daar niet gefilmd werd of zonder geluid.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
woooow ongelofelijk jaaa zie het al kan ze lekker roddelen weer hahha GVD weer SL
in ieder geval niet op haar hoofd denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
Heeft Ariana überhaupt water gezien ?
Nee dat zeg ik net. Volgens mij heeft ze meer over het randje naar Karen staan glurenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in ieder geval niet op haar hoofd denk ik
Ooh ik denk dat ze zender check hebben gehad. En dat karen dacht dat er niet gefilmd werd. Dus niet ariana.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Geen idee waarin
Maar zal met douchen te maken hebben
En daarom hadden we een SL denk ik
ik kon het niet goed volgens, roll te clips wel ff backquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Geen idee waarin
Maar zal met douchen te maken hebben
En daarom hadden we een SL denk ik
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef odie22 het volgende:
lekker iedereen op de bank waarmee de naam met een A begint
Ashley was degene die beweerde dat de badkamer amper in beeld wasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh ik denk dat ze zender check hebben gehad. En dat karen dacht dat er niet gefilmd werd. Dus niet ariana.
ja te laat, want mijn stream liep aardig achter dus ik kreeg SL later op mijn andere stream waar ik hem over had gezetquote:
Hij is oranjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana is heel benieuwd naar de bank.
oh heeft ze dat nog niet gevoeld wie er op komtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana is heel benieuwd naar de bank.
of toch zalmroze ?quote:
De allermooiste kleur!quote:
Als het bekend is wist ze het allangquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh heeft ze dat nog niet gevoeld wie er op komt
Tyron: wow steenpuist, daar kun je een huis mee bouwen!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
Ashley probeert een pukkel uit te drukken
Maar het lukt niet
Nu is het een enorme rode flats
beetje tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
![]()
Ariana dacht dat er niet gefilmd werd als ze onder douche staan.
Ashley legt uit dat er alleen gefilmt word als ze een relevant gesprek voeren.
Ariana verteld wat ze in eerdere edities heeft gezien op de live stream. En de douche heeft ze vaak gezien.
De onderste helft van haar truitjes waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
Ariana wil
Dat er wat wordt aangevuld in de voorraad kamer
Iets van haar
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:01 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De onderste helft van haar truitjes waarschijnlijk
ja op twitter ook veel klachten erover en die social media stagiaire leest goed meequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
bB teveel klachten over het Singing Lenie SL
Wie verteld Ariana dat ze zich geen zorgen hoeft te maken. Want een relevant gesprek zit er bij haar toch niet in.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
![]()
Ariana dacht dat er niet gefilmd werd als ze onder douche staan.
Ashley legt uit dat er alleen gefilmt word als ze een relevant gesprek voeren.
Ariana verteld wat ze in eerdere edities heeft gezien op de live stream. En de douche heeft ze vaak gezien.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wie verteld Ariana dat ze zich geen zorgen hoeft te maken. Want een relevant gesprek zit er bij haar toch niet in.
Heel eerlijkquote:
kleine leefwereld nu met weinig tot geen input van buitenafquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Pfff het overanalyseren
Of liever gezegd het kapot analyseren van een game
Neuhhh vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:07 schreef Grawlix het volgende:
[..]
kleine leefwereld nu met weinig tot geen input van buitenaf
Tegeltjeeeequote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley: Daar wordt ook enorm een olifant op gegooid.
Alsjeblieft niet!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
moeten we Mario hier over inlichten of komt ie vanzelf terug op dat soort posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |