je vergeet wel even te vertellen dat Ashley want zo heet je queen haar excuses heeft aangeboden! en ze zal misschien al gedaan iedereen inlichten dat ze fout zatquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ze bebben de koning en koningin van de troon gestoten en moesten het andere gunnen uiteindelijk bleven Jimmy en Dilano en Tyron en Doriana over. Ashley heeft er nu een heel ding van gemaakt dat Doriana wederom zou hebben gebruikt dat ze nieuw is maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Tyron en Doriana zijn voor Danny en Alice gegaan maar dat had de blonde qeeun even gemist. Toen Tyron en Doriana merkte dat ook zij favoriet waren om het te krijgen hebben ze zich onthouden van stemmen. Maar ook dat had de blonde qeeun even gemist. Ondertussen had ze al aan alles en iedeeen haar eigen hersenspinsels verteld.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij zou een goeie zijn met Ariana: Bassie en Ariaan
Voor de streamlock stond ze buiten met een aantal vanalles volgens haar waarheid uit te kramen toen ze daarna met Doriana ging praten bleek het niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze waren net klaar en naar buiten gekomen uit kamertje en vlak erna krijg je SL ze zal ze heus wel bijpraten
Ronahi miste het huisquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap wel dat je niet al te lang in dat kasteelhok wil blijven
Kan ze lekker een maskertje doen met Tom.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana ook weer blij dat tom terug is haha
Ja dat snap ik ook wel , lijkt me niets in dat hokquote:
Voor 1 dag, ff lekker eten en rust en dan weer terugquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel , lijkt me niets in dat hok
Van mij ook!!! Heerlijke ventquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Daar wordt je toch helemaal blij van! Van mij mag hij winnen.
Gewoon ff flink janken in de dbquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wil het middel of de persoon wat ashley heeft gehad want zo een verschil met vanmorgen
Ja!! En los van het feit dat ik hem tof vind , zou ik het ook leuk vinden als iemand Zoals hij een keer zou winnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo leuk is hem zo gegund [ afbeelding ]
Zeker wetenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! En los van het feit dat ik hem tof vind , zou ik het ook leuk vinden als iemand Zoals hij een keer zou winnen.
Compleet in Dragstyle
Torontoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:24 schreef OmaJacky het volgende:
Toronto die net tegen doriana vertelde dat randy een beetje klaar is met ariana.
Ze luisterd niet naar hem tijdens de spellen en hij moet haar er steeds doorheen trekken als ze het moeilijk heeft.
Toronto is Tyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:24 schreef OmaJacky het volgende:
Toronto die net tegen doriana vertelde dat randy een beetje klaar is met ariana.
Ze luisterd niet naar hem tijdens de spellen en hij moet haar er steeds doorheen trekken als ze het moeilijk heeft.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Toronto is TyHoorde het ook ja, hij noemde zelfs persoonlijke begeleider
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:27 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop niet dat jimmy op het bed ploft
Maar echt...quote:
dat word wat voor Jimmyquote:
Echt hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:31 schreef Ebinas het volgende:
Man man man zet die schaal niet zo op het randje
Ze heeft met de pan geschudquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef Xilia het volgende:
Ariana staat erbij en kijkt ernaar![]()
Ze doet echt geen flikker, arme Randy
Tuurlijk ... alles moet opquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Ojee die gaan zich toch niet volvreten nu.
Toen zat ik net op de andere stream denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft met de pan geschud [ link | afbeelding ]
Jawel ze zijn leuk als teampje nog even. Gun het Dilano 10x meer dan een Bas bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gun het Jimmy maar Diano niet.
Eensquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel ze zijn leuk als teampje nog even. Gun het Dilano 10x meer dan een Bas bijvoorbeeld
Idemquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel ze zijn leuk als teampje nog even. Gun het Dilano 10x meer dan een Bas bijvoorbeeld
Dat zoiezo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
OOOHHH ... deze glitters! Hou op met me!
Zou het?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat die jurk er alleen was voor de balkon Sene.
Maar hij moet wel stoppen met druiven naar binnen proppen anders past het koningsmaal straks niet meerquote:
Hij heeft buik zat , kan genoeg bijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hij moet wel stoppen met druiven naar binnen proppen anders past het koningsmaal straks niet meer
Ik heb ronahi niet in de jurk gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou het?
Denk dat Big Brother deze kans niet onbenut laat om het alter ego van Jimmy te showen?
Jimmy heeft het zelf al eerder aangekondigdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou het?
Denk dat Big Brother deze kans niet onbenut laat om het alter ego van Jimmy te showen.
2 tegelijk is ook een leukequote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
huh? bondjes is toch een onderdeel van ''het spel'' Big brother ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:50 schreef Snoozey het volgende:
en maar verbaasd zijn dat er mensen al bondjes vormen.
weet niet meer wie ik dat zoal heb horen zeggen, maar meerderen iig
ik vermoed dat het een homp bevroren vis isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam aan het slachten in die pan??
Zijn het in principe ook; Alice is best populair en Danny glibbert overal doorheen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vinden Danny en Alice gevaarlijke spelers
Danny, maar nu nog niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
Wie willen ze nu nomineren als ze kunnen.
Nee maar wie weet moeten hun nog strijden voor de PoN.quote:
phieuwquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:55 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Bank met Alice en Bas en ...."
Dilano "en een Karin..."
Jimmy : "nee.. " en komt met de naam Tyron
Jimmy is Queenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ah, weer wisseling van de wacht, 2 koningen in dit geval.
I'm so happy,quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja jammer wel.
Vermaakte me prima daar
Genomineerdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano was met de camera's aan het praten en krijgt nu straf
Moet een ander duo zien te vormen zonder de bazige bas.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:08 schreef greysbones het volgende:
Ik zie doriana nog vrijwillig gaan
Te zacht
Doriana zit met Tyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moet een ander duo zien te vormen zonder de bazige bas.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano was met de camera's aan het praten en krijgt nu straf
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:07 schreef Hoempah het volgende:
Zogenaamd meer privacy met in elke hoek een camera. Oh denk dat Dilano even wat verteld word.![]()
[ afbeelding ]Dilano: BB I'm watching uSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Oh, die is ook niet al te handig met zijn uitbarstingen als hij verliest.quote:
Doriana met Tyronquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, die is ook niet al te handig met zijn uitbarstingen als hij verliest.![]()
Met wie is Doriana een duo?
Doriana is met tyronquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moet een ander duo zien te vormen zonder de bazige bas.
Hij heeft ook niet zoveel keusquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:09 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we Randy ergens opgeven voor een koninklijke onderscheiding??? Vind het oprecht hartstikke knap dat Arie nog steeds leeft na hun gezamenlijke kooksessies... wat een geduld en zelfbeheersing heeft die gast
Ah, ok. Ik elke keer denken dat Doriana en Bas een duo zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doriana met Tyron
Basiri met Karen
Echt te ranzig. Ziet eruit alsof het al een keer gegeten isquote:
Doriana en ronahi halen niet het beste in elkaar naar bovenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:17 schreef zodeju het volgende:
Ben dat zachte geklets bij de bar zat, andere zitten allemaal op de bank maar daar geen geluid.
Jimmy wil met Tom zei hij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:05 schreef TheVulture het volgende:
Dilano en Jimmy mogen als duo niet uit elkaar
Whuuuuuuutquote:
Jimmy zei dat hij na Dilano nu waarschijnlijk voor Tom of Tyron zou kiezen.quote:
Bij dezequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuuuuuuut
Is er al een missing person alert uitgegaan
Bij Alice kun je wel af en toe liplezenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Danny, ashley en Alice aan het lachen op de bank maar kan nog niet liplezen dus weet jiet waarom
In alle opzichten overigens...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij Alice kun je wel af en toe liplezen
Dacht deze voormiddag ook effe ?. Wat hebben ze die ingespoten buiten Botox en fillers in de DBK ???quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wil het middel of de persoon wat ashley heeft gehad want zo een verschil met vanmorgen
Ze eten rijst en vis wat niet van elkaar te onderscheiden is en praten met hun mond vol. Idd niks boeiends.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:29 schreef ledn81 het volgende:
ik moet heel veel streams inhalen en ben ondertussen wat beetje recente streams aan het inhalen. Is rustig hier dus er gebeurt niets boeiends denk?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tom is weer terecht. Was al bang dat Ariana hem ergens had vastgebonden
Haar hersenpan ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft met de pan geschud [ link | afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben die Ashley show alweer zo zat.
Eiwit. Wit van het ei.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:30 schreef ledn81 het volgende:
wat is kippewit.. hoor ik Tom al paar keer op stream zeggen. Dat kennen we als term in NL niet
Ja zo klinkt het idd voor ons, maar google net al even snel en het is gewoon kipfilet voor op brood denk ofzo.quote:
Met zichzelf en nog iemand waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, die is ook niet al te handig met zijn uitbarstingen als hij verliest.![]()
Met wie is Bas een duo?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij Alice kun je wel af en toe liplezen
Vind het een zeurkous eerste klas, en dan dat kinderlijke stemmetje er bijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:37 schreef marky het volgende:
Volgens mij is Ashley bang voor Doriana. Volgens mij is dat een wolf in schaapskleren. Bitchfight in het hok?
Je ziet dat hij alles goed terug leest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het idd voor ons, maar google net al even snel en het is gewoon kipfilet voor op brood denk ofzo.
Ja toch @:jockari ?
Idd. Juist gepostquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het idd voor ons, maar google net al even snel en het is gewoon kipfilet voor op brood denk ofzo.
Ja toch @:jockari ?
Ja maar wij hebben dat ook en hebben het denk over hetzelfde en noemen het anders. Zoals zoveel dingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee is een charcuterie-vleesje voor tussen de boterham.
Dit dus
[ afbeelding ]
De FEBO zit zelf nog bij de FEBOquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Nou hup gooi dat koningsmaal het kasteel in.
Met beeld graag
Hoe noemen jullie dat dan ? Voor het geval dat ik weer eens in NL kom (dus wel regelmatig als orangist)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben dat ook en hebben het denk over hetzelfde en noemen het anders. Zoals zoveel dingen.
En daaromBelgië
Nee dan had er wel een audiolock op 2 gezetenquote:
Is een audiolockquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee dan had er wel een audiolock op 2 gezeten
maar ik loop nog heel ver achter dus geen idee of het zo is
Volgens AH noemen jullie dat kipfilet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe noemen jullie dat dan ? Voor het geval dat ik weer eens in NL kom (dus wel regelmatig als orangist)
Gebraden kipfilet, als dat bruine randje er aan zit, zonder bruin randje is het kipfiletquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe noemen jullie dat dan ? Voor het geval dat ik weer eens in NL kom (dus wel regelmatig als orangist)
ja maar op brood is het ook kipfilet , er is geen andere naam voorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens AH noemen jullie dat kipfilet.
Kipfilet is bij ons dan weer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar op brood is het ook kipfilet , er is geen andere naam voor
Ook dat is bij ons kipfiletquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens AH noemen jullie dat kipfilet.
Kipfilet is bij ons dan weer
[ afbeelding ]
Hebben ze vanmorgen toch al gedaan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
Dacht dat ze met z'n allen moesten poetsen.
Ze mogen zo vak alleen poesten als ze willen, als ze het in de ochtend en avond maar 1 x samen doen, dus als je van bed komt om 7 uur mag je prima TP als je het ook maar doet als de rest het gezamenlijk doetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
Dacht dat ze met z'n allen moesten poetsen.
Pomp kapotquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
Hottub moet gefixt worden zegt Bas. Welk probleem nu weer met die hottub ?
moet 2 x pdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze vanmorgen toch al gedaan?
En een schop onder zijn achterwerk, zo de schutting overquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:55 schreef tassie127 het volgende:
Bas weer over oneerlijk het spel. Geef die gast een
Rare opdrachtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze mogen zo vak alleen poesten als ze willen, als ze het in de ochtend en avond maar 1 x samen doen, dus als je van bed komt om 7 uur mag je prima TP als je het ook maar doet als de rest het gezamenlijk doet
Ja inderdaad. Kinderachtig ventjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
En een schop onder zijn achterwerk, zo de schutting over
Ja ik snap niet dat BB niet ingrijptquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Zegt nu dat bb alles regelen voor tv. Dit was in jaar 1 ook zo en die konden toen kiezen om te vertrekken.
"Gratis af te halen Amsterdam en omstreken" op Facebookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is daar nog niet kapot gegaan ? Waar koopt BB zijn materiaal ? Op 2dehands.be of nl
Die gast is exit deze week. Met of zonder vals spel BB. is hier onderhand ook wel klaar mee. Ouwe zeurkous lekker terug naar dat geweldige Gent van je. Kan je lekker gaan zeuren met die andere zeurtante van 2 jaar terug. Ben haar naam al vergetenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:55 schreef tassie127 het volgende:
Bas weer over oneerlijk het spel. Geef die gast een
Zou eens tijd wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat BB niet ingrijpt
Vorige week was de stekker doorgebrand (water op gekomen?)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is daar nog niet kapot gegaan ? Waar koopt BB zijn materiaal ? Op 2dehands.be of nl
Misschien komt het helemaal (eerlijke) rennen in de uitzending en dan het gezeik van bassie er achter aan. Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat BB niet ingrijpt
We zwaaien haar uit bij de grens!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:00 schreef Jockari het volgende:
Ariana laat nog eens horen dat ze graag in Antwerpen wil wonen. Kunnen jullie haar emigratiepapieren tegen houden nederlanders ?
Anders wordt het zo een programma als "ik vertrek".
Daniela of zoiets, met die extreem witte tandjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die gast is exit deze week. Met of zonder vals spel BB. is hier onderhand ook wel klaar mee. Ouwe zeurkous lekker terug naar dat geweldige Gent van je. Kan je lekker gaan zeuren met die andere zeurtante van 2 jaar terug. Ben haar naam al vergeten
Tijd om weer naar het bos te gaan en de toren te bezoekenquote:
Danielle met de knikker in de pot handcrèmequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daniela of zoiets, met die extreem witte tandjes.
Gewoon doorduwen naar benedenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar wij haar terug duwen in Baarle Nassau of zoiets.
Ik zal aan de burgemeester van Antwerpen vragen om haar niet in te schrijven in het bevolkingsregisterquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar wij haar terug duwen in Baarle Nassau of zoiets.
BDW schrijft alles in. Geen ontkomen aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:05 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik zal aan de burgemeester van Antwerpen vragen om haar niet in te schrijven in het bevolkingsregister
Als het goed gekruid is is het heerlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zelf vind ik rosti niet zo bijzonder.
Tis geen widm qua aanwijzingenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
Er moet nog iets zijn met die portretten in het kasteel. Waarschijnlijk nog niet ernstig bekeken door huidige en vorige bewoners van het kasteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |