quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een Waterman het huis in komt!
1 haakje teveel weggehaaldquote:
Gefixtquote:
Gewoon weer eens niet goed opgelet.. dacht dat ik de laatste was en op moest schietenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 haakje teveel weggehaald
Gebeurt iedereen wel een keer
Of wassenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je altijd wilde weten"
Dilano moet nodig zijn oksels scheren zei hij net, ze stinken
Is niet erg hoor kan gebeurenquote:
Je hebt sowieso 2 minuten de tijdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon weer eens niet goed opgelet.. dacht dat ik de laatste was en op moest schieten
En anders maakt iemand anders hem wel na 2 minuten, dus idd relaxed doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt sowieso 2 minuten de tijd
Dat red je makkelijk
Geen haast maken
Zo vies.. je ziet ook elke keer dat ze aan hun oksels ruiken. Ashley zie je dat heel vaak doen. Ik begrijp dat echt niet hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je altijd wilde weten"
Dilano moet nodig zijn oksels scheren zei hij net, ze stinken
Niet in de zin dat ik hem zo graag aan wil maken want ik kan vaak niet een leuke titel verzinnen maar meer omdat anderen dan zitten te wachten voordat ze verder kunnen postenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt sowieso 2 minuten de tijd
Dat red je makkelijk
Geen haast maken
Dat overleven ze welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet in de zin dat ik hem zo graag aan wil maken want ik kan vaak niet een leuke titel verzinnen maar meer omdat anderen dan zitten te wachten voordat ze verder kunnen posten
Is dezelfde als 1 ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Echt vervelend dat het geluid op s2 niet te horen is.
Lunchpauze, was gisteren ook rond deze tijd, 13.00 uur deed hij het weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Echt vervelend dat het geluid op s2 niet te horen is.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt bassie wel grappig als er een BB komt met daarin alle sterke spelers van alle vorige edities...
Jammer dat hij dan niet mee mag doen
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt bassie wel grappig als er een BB komt met daarin alle sterke spelers van alle vorige edities...
Jammer dat hij dan niet mee mag doen
Dat niet maar ik zou er nu best wel eentje lusten met suiker of Nutellaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:04 schreef Clasientjuh het volgende:
Pff ik zou het echt niet kunnen hoor elk dag Pannenkoeken eten vreselijk.
Wij eten vanavond pannenkoeken met spek, kaas en/of banaanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat niet maar ik zou er nu best wel eentje lusten met suiker of Nutella
Ze is weer redelijk herstelt van haar griepje of andere ellendige dingen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ahh gelukkig heeft Ashley haar dikke huil ogen weer wat kunnen camoufleren.. tis maar goed dat ze zoveel oranje plamuur bij heeft
Uit de dood herrezen als een feniksquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is weer redelijk herstelt van haar griepje of andere ellendige dingen..
Ohhh dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij eten vanavond pannenkoeken met spek, kaas en/of banaan
Dan is eten bij expeditie Robinson properder dan in het BB-huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ashley deelt met haar handen allemaal pannenkoeken uit.. waarom? Dat kunnen ze toch zelf wel pakken. Ik vind het toch allemaal zo ranzig hoe ze daar met al dat eten omgaan. Messen aflikken en lepels aflikken en daar dan weer mee in de potten of pannen gaan
Nou idd jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan is eten bij expeditie Robinson properder dan in het BB-huis.
Ik wil niet dat er iemand aan m'n eten zit of uit m'n glas drinkt..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ashley deelt met haar handen allemaal pannenkoeken uit.. waarom? Dat kunnen ze toch zelf wel pakken. Ik vind het toch allemaal zo ranzig hoe ze daar met al dat eten omgaan. Messen aflikken en lepels aflikken en daar dan weer mee in de potten of pannen gaan
Hier ook zelfde gevoel. Karen vond ik altijd wel leuk aanwezig, Jimmy is echt gegroeid in dit programma.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
Ze zitten nu zo allemaal aan tafel en denk wie vind ik nu eigenlijk leuk maar als ik zo over die hoofden heen kijk eigenlijk niemand. Jimmy en Karen gaat wel maar verder eigenlijk niemandTom en Ronahi zijn ook wel leuk maar die zien we weinig.
Ik ook niet. Ik pak dat dan zelf wel met mijn handen als het niet anders kan maar niet de handen van een ander. Je weet niet waar die allemaal aan of ingezeten hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er iemand aan m'n eten zit of uit m'n glas drinkt..
Of inquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik pak dat dan zelf wel met mijn handen als het niet anders kan maar niet de handen van een ander. Je weet niet waar die allemaal aan of ingezeten hebben
Karen is gewoon een hele vrolijke meid en alleen daar al voor is het prettig om naar te kijken.. er is al chagrijn en saaiheid genoeg daar. Met Jimmy had ik in het begin helemaal niets omdat het filmpje waar hij zich in voorstelde ik hem helemaal niet in terug zag en dacht dat het zo’n biatch met een grote mond zou zijn maar in werkelijkheid zei of deed hij niets. Hij is nu inmiddels gelandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier ook zelfde gevoel. Karen vond ik altijd wel leuk aanwezig, Jimmy is echt gegroeid in dit programma.
Karen doet het volgens mij niet anders. Die heeft bila,s met verschillende mensen in overleg met Ashley. Ik heb nog niemand daar rechtuit het spel zien spelen. Dat was vorig jaar veel duidelijker. Mensen zitten volgens mij nog tussen gevoel en tactisch. Denk dat de rol van Tyron helemaal niets met het spel spelen te maken heeft. Die moet gewoon van wat vrouwen daar de sappen laten stromen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:18 schreef spapaars het volgende:
Karin doet/speelt het goed, met Tyron heb ik helemaal niets, hij speelt het spel met achterklap en beschuldigingen.
Nee een favo heb ik ook echt niet.. sommigen vind ik dan wel leuker om naar te kijken dan anderen. Ik vond Salar toen ook het leukstequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb helemaal nog geen favo... ik weet ook niet of die er gaat komen, ik ben gewoon op zoek naar de bewoners van het jaar van Kitty, ik heb toen zo genoten van die gasten ook van mijn grote favo Salar... dat zit er hier niet in...Jimmy kan een uitzondering zijn..
Kan twee dingen zijn....lekker buiten hoef ik niks te doen of Ariaantje denkt zieltjes te winnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:27 schreef ledn81 het volgende:
Er loopt iemand buiten en Ariaantje gaat hem bespringen. Ze vindt het zielig. Zal Glenn wel zijn.
Hij had een beetje hoofdpijn volgens Dilano dus ging even rondje lopen dacht ik te horen
Ja precies... toppertje..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee een favo heb ik ook echt niet.. sommigen vind ik dan wel leuker om naar te kijken dan anderen. Ik vond Salar toen ook het leuksteVooral vond ik leuk dat er een aantal een bloedhekel aan hem hadden en hij trok zich daar niets van aan en bleef gewoon zichzelf
Ik heb het idee dat ze goed geïnstrueerd zijn om geen ruzie te maken. Je ziet ook dat op het moment er even een stemverheffing is of een soort van discussie de stream gelijk naar een ander gaat. Ze zag ook in de eerste live dat Geraldine ook letterlijk zei dat ze lief voor elkaar moesten zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:26 schreef marky het volgende:
[..]
Karen doet het volgens mij niet anders. Die heeft bila,s met verschillende mensen in overleg met Ashley. Ik heb nog niemand daar rechtuit het spel zien spelen. Dat was vorig jaar veel duidelijker. Mensen zitten volgens mij nog tussen gevoel en tactisch. Denk dat de rol van Tyron helemaal niets met het spel spelen te maken heeft. Die moet gewoon van wat vrouwen daar de sappen laten stromen.
Ik heb een aantal mensen die ik wel een prettige sfeer om zich hebben hangen. Randy, Tyron, Alice, Ronahi en ook wel Karen en Basri. Ik vind (op Alice na) dat laat op de avond een beetje dollen wel leuk. Zij hebben volgens mij wel echt plezier dan. De rest vind ik van mild ergerlijk tot ergerlijk ergerlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb helemaal nog geen favo... ik weet ook niet of die er gaat komen, ik ben gewoon op zoek naar de bewoners van het jaar van Kitty, ik heb toen zo genoten van die gasten ook van mijn grote favo Salar... dat zit er hier niet in...Jimmy kan een uitzondering zijn..
Potver, heb juist een perfecte wichelroede te pakken om water te kunnen vinden als ik verdwaal in dat bosquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
Ariana doet het niet meer die sessies.....wil dat het geen gimmick word wat er werd de laatste keer gelachen.....
Volgens mij zei hij dat hij mocht kiezen, en dat hij ze gedeeld heeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:32 schreef ledn81 het volgende:
Danny en Ashley zijn gescheiden
Danny : "Ik moet afscheid nemen van de twins"
Danny mag wel alle munten houden van hun 2
Dat zou heel goed kunnen dat ze geen herhaling willen van Rob en Ali en Bart en Ali. Al vond ik dat niet storend hoort toch ook bij het leven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze goed geïnstrueerd zijn om geen ruzie te maken. Je ziet ook dat op het moment er even een stemverheffing is of een soort van discussie de stream gelijk naar een ander gaat. Ze zag ook in de eerste live dat Geraldine ook letterlijk zei dat ze lief voor elkaar moesten zijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Potver, heb juist een perfecte wichelroede te pakken om water te kunnen vinden als ik verdwaal in dat bos
Ja vertelde ie daarna iddquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij mocht kiezen, en dat hij ze gedeeld heeft.
Ik vond het ook wel meevallen en idd dat gebeurd ook in het echte leven. Het wordt anders als ze elkaar aanvallen maar een lekkere pittige discussie moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen dat ze geen herhaling willen van Rob en Ali en Bart en Ali. Al vond ik dat niet storend hoort toch ook bij het leven.
Ik vind veel van die gasten onzichtbaar... het zit, het eet en het slaapt.. van Bas word ik een beetje kriebelig en dat is niet positief kriebelig.. en Jimmy vind ik lief..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mensen die ik wel een prettige sfeer om zich hebben hangen. Randy, Tyron, Alice, Ronahi en ook wel Karen en Basri. Ik vind (op Alice na) dat laat op de avond een beetje dollen wel leuk. Zij hebben volgens mij wel echt plezier dan. De rest vind ik van mild ergerlijk tot ergerlijk ergerlijk.
Jimmie weet ik echt nog niet. Hij moet hoog nodig van partner wisselen die haalt nu de hete kolen uit het vuur. Ik wil Jimmie wel eens met een Tyron of met een minder pittige dame dan moet hij zelf meer naar de voorgrond wordt gedwongen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind veel van die gasten onzichtbaar... het zit, het eet en het slaapt.. van Bas word ik een beetje kriebelig en dat is niet positief kriebelig.. en Jimmy vind ik lief..
Is gewoon gelul om te zeggen dat Tom het misschien niet te vertellen. Hij zit daar met nog een persoon. Ze suggereert dat Tom dit niet verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Eerlijkheid boven alles, Goed zo Ashley
Ik snap niet dat ze zolang ermee hebben gewacht.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Eerlijkheid boven alles, Goed zo Ashley
Ze willen gewoon eerlijk zijn, niets mis meequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon gelul om te zeggen dat Tom het misschien niet te vertellen. Hij zit daar met nog een persoon. Ze suggereert dat Tom dit niet verteld
Vond hem ook leuk maar zijn maatje minder. Vond dat zo'n vreemd kind.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee een favo heb ik ook echt niet.. sommigen vind ik dan wel leuker om naar te kijken dan anderen. Ik vond Salar toen ook het leuksteVooral vond ik leuk dat er een aantal een bloedhekel aan hem hadden en hij trok zich daar niets van aan en bleef gewoon zichzelf
Ik geef je gelijk Hiervan krijg ik een vieze smaak van in mijn mond. Ze hadden dat ook eerder kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon gelul om te zeggen dat Tom het misschien niet te vertellen. Hij zit daar met nog een persoon. Ze suggereert dat Tom dit niet verteld
Dat is leuk maar waarom over tom beginnen en suggereren dat die niets verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze willen gewoon eerlijk zijn, niets mis mee
Vind ik ook een beetje lullig... daar moet je gewoon niks over zeggen... alles om in een goed blaadje te komen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt dat het emotie is. Vraag het me af. Ze helpt zichzelf ermee en kan Tom in een vervelende positie brengen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals dylano gister tegen jimmy vertelde, een van de 3 grootmonden is weer terug.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:44 schreef Frummelie het volgende:
Laat ook even Glenn aan het woord Ashley...
Slimme tantequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zegt dat het emotie is. Vraag het me af. Ze helpt zichzelf ermee en kan Tom in een vervelende positie brengen.
Als Tom en Roni zoveel munten vragen dan is het ook hun eigen probleemquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Ashley verteld heeft dat de prijs van de producten naar de K&Q gaan? Als ze dan Tom en Ronahi niks gunnen gaan ze dus niks meer kopen
Ze verpesten het nu voor de anderen die in de King en Queen kamer komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Ashley verteld heeft dat de prijs van de producten naar de K&Q gaan? Als ze dan Tom en Ronahi niks gunnen gaan ze dus niks meer kopen
Ja vind ik wel beetje stomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
Dan is toch de hele bedoeling weg van mensen die nog daar heen gaanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als Tom en Roni zoveel munten vragen dan is het ook hun eigen probleem
Klopt,maar de groep heeft nu wel meer informatie wat ten nadele van T&R kan zijn, maar waar ze zelf nog een voordeel van hadden..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als Tom en Roni zoveel munten vragen dan is het ook hun eigen probleem
Ja ze doet alsof ze zo eerlijk is maar bij mij komt het over als tom onder uithalen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze verpesten het nu voor de anderen die in de King en Queen kamer komen.
Ha ha ha nee natuurlijk niet. Ze hoort zichzelf heel graag praten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:44 schreef Frummelie het volgende:
Laat ook even Glenn aan het woord Ashley...
Vals..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zegt dat het emotie is. Vraag het me af. Ze helpt zichzelf ermee en kan Tom in een vervelende positie brengen.
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze doet alsof ze zo eerlijk is maar bij mij komt het over als tom onder uithalen.
Ook eigen schuld , is net als met de keuze die ze konden maken bij die wens put: kies je altijd voor jezelf of wil je ook delenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt,maar de groep heeft nu wel meer informatie wat ten nadele van T&R kan zijn, maar waar ze zelf nog een voordeel van hadden..
Ja met recht...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals dylano gister tegen jimmy vertelde, een van de 3 grootmonden is weer terug.
Maar dat is ze ook. Ik hou niet zo van die manier van doen. Er zit altijd een dubbele bodem onder bij haar.quote:
Bedacht ik me ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Uur terug nog helemaal kapot mentaal en nu maar weer alle aandacht voor zichzelf willen houden.
Bij de wensput kozen Tom en Ronahi voor munten voor iedereen, dus in het belang van de groep. Nu maait Ashley het voordeel wat ze zelf had weg voor anderen en trapt daarbij Tom ook nog even na..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook eigen schuld , is net als met de keuze die ze konden maken bij die wens put: kies je altijd voor jezelf of wil je ook delen
Ja echt hé....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ashley staat zichzelf helemaal op te hemelen. Hoe goed ze wel niet is voor de anderen.
Krijg echt weer een hekel aan haar.
Herrezen uit den doodquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Uur terug nog helemaal kapot mentaal en nu maar weer alle aandacht voor zichzelf willen houden.
ik heb het niet over hun ik heb het over keuzes maken in het algemeen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij de wensput kozen Tom en Ronahi voor munten voor iedereen, dus in het belang van de groep. Nu maait Ashley het voordeel wat ze zelf had weg voor anderen en trapt daarbij Tom ook nog even na..
Ja klopt... echt walgelijk...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
iedereen gaf haar een compliment en nu dit weer pfffquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
Ariana doet het niet meer die sessies.....wil dat het geen gimmick word wat er werd de laatste keer gelachen.....
Je schrijft "Ashley" verkeerdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:51 schreef freaky40 het volgende:
En terecht, die Tom denkt alles te kunnen maken.
Precies, speltechnisch slim want misschien nomineren ze haar dan niet want ik ben zo lief voor de groep.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ze mocht even opladen in de DB. Ze kan er nu weer tegen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ja snapte ik, maar waarom moet Ashley zichzelf nu een paar veren in haar reet duwen tegelijk met Tom omlaag te trappen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb het niet over hun ik heb het over keuzes maken in het algemeen.
Tyron gooit er inderdaad wel van die beschuldigingen uit die nergens op zijn gebaseerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:18 schreef spapaars het volgende:
Karin doet/speelt het goed, met Tyron heb ik helemaal niets, hij speelt het spel met achterklap en beschuldigingen.
Nieuw script ontvangen in de DB 🤣quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ze nu weer dominant aanwezig is ga ik haar "breakdown" van vanmorgen in twijfel trekken
Iedereen denkt daar natuurlijk weer anders over , en dat mag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja snapte ik, maar waarom moet Ashley zichzelf nu een paar veren in haar reet duwen tegelijk met Tom omlaag te trappen..
kan die overheersende stem niet meer aanhorenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ashley staat zichzelf helemaal op te hemelen. Hoe goed ze wel niet is voor de anderen.
Krijg echt weer een hekel aan haar.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iedereen denkt daar natuurlijk weer anders over , en dat mag.
Ja heel laag vind ik dat. Vooral dat ze.dingen over tom suggereert is lelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja snapte ik, maar waarom moet Ashley zichzelf nu een paar veren in haar reet duwen tegelijk met Tom omlaag te trappen..
Dat dus vooral. Dat voordeel wegmaaien vind ik al min, maar dat suggereren is echt een no-goquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja heel laag vind ik dat. Vooral dat ze.dingen over tom suggereert is lelijk.
misschien had ze die breakdown juist omdat ze dit geheim hield en dat dit der oplucht om het te vertellenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ze nu weer dominant aanwezig is ga ik haar "breakdown" van vanmorgen in twijfel trekken
Zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien had ze die breakdown juist omdat ze dit geheim hield en dat dit der oplucht om het te vertellen
Dan moet ze gewoon naar huis gaan, als dit haar al breektquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien had ze die breakdown juist omdat ze dit geheim hield en dat dit der oplucht om het te vertellen
Lekker kussenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:59 schreef Clasientjuh het volgende:
Lekker een kussen is Jimmy om op te liggen🤗
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vraag het mij af want nu heeft Basri er wel op gelet en dus ook gehoord. Al blijf ik erbij dat het spel spelen niet zijn rol is. Blijft vreemd dat hij geen idee heeft welk programma hij zit. Geen fan was, af een toe een stukje meekeek met zijn moeder en dan geeft hij zich daar voor op? Half december aangemeld en door het het proces gevlogen. Ik vermoed nog steeds dat hij als een bepaald type gecast is met een bepaald doel.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tyron gooit er inderdaad wel van die beschuldigingen uit die nergens op zijn gebaseerd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:02 schreef Ireth het volgende:
Lekker belangrijk, die X idioten verenigen zich weer eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Precies dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, die X idioten verenigen zich weer eens.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik las daarnet een best wel wijze uitspraakquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iedereen denkt daar natuurlijk weer anders over , en dat mag.
Wat wil je nou eigenlijk precies zeggen dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ik las daarnet een best wel wijze uitspraak
[..]
Deze idioot verenigt zich er ook mee..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Schaapquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Deze idioot verenigt zich er ook mee..
We kunnen ook gewoon netjes blijven tegen elkaarquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Deze idioot verenigt zich er ook mee..
Dus op twitter ookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk precies zeggen dan?
Ik vind wat ik vind en dat zeg ik ook, net als dat jij dat doet.
Ik vind X een bagger en pauper site , ik kom er daarom ook amper . dus het is maar net waar je waarde aan hechtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus op twitter ook![]()
Zoveel mensen, zoveel meningen
Wat is er niet netjes aan mijn opmerking dan, kan je dat uitleggen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon netjes blijven tegen elkaar
Dan maar een schaap maar wel een schaap die een beetje mensenkennis heeft..quote:
Dat weet je zelf ook wel zonder daar op in te gaan .quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is er niet netjes aan mijn opmerking dan, kan je dat uitleggen?
Moet je toch eens wat aan doen, want daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan maar een schaap maar wel een schaap die een beetje mensenkennis heeft..
Ik zeg nergens dat ik er waarde aan hecht. Was gewoon iets wat me opvielquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind X een bagger en pauper site , ik kom er daarom ook amper . dus het is maar net waar je waarde aan hecht
Ik noemde mijzelf idioot hoor, ik denk dat je het niet helemaal goed begrepen hebt...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel zonder daar op in te gaan .
Volgens mij had @Frummelie het over zichzelf toen ze reageerde met "idoot"?? Of vergis ik 'm daar nu in?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet je toch eens wat aan doen, want daar zijn de meningen over verdeeld.
Jij snapt hem...thnx...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij had @:Frummelie het over zichzelf toen ze reageerde met "idoot"?? Of vergis ik 'm daar nu in?
Ze is nog steeds zichzelf, niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vondt ashley wel leuk maar vind haar nu behoorlijk overheersend worden![]()
Erg jammer
Dat is ze al sinds haar terugkomst.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vondt ashley wel leuk maar vind haar nu behoorlijk overheersend worden![]()
Erg jammer
Daar zijn de meningen ook over verdeeld geloof ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds zichzelf, niets mis mee.
Snap niet waarom eigenlijk, gewoon andere na lullen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld geloof ik
Eensquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds zichzelf, niets mis mee.
Ik lul niemand na en over anderen kan ik niet spreken. Ashley gaat bij mij op en neer, het ene moment vind ik haar wel leuk, het andere moment niet. Geheel afhankelijk van hoe ze reageert/doet in bepaalde gevallen. Maar dat maakt BB ook leuk(er) om naar te kijken. Anders wordt het ook maar een saai zooitjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap niet waarom eigenlijk, gewoon andere na lullen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld geloof ik
Gunnen het Tom en Ronahi misschien wel, maar wanneer het te prijzig is dan doen ze de hand op de knip. Ashley en Glenn hadden mooie prijzen van 1, 2, euroquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
Hij zou er nog wel eens op kunnen komen, en er gaat een Belg uit komend weekend dus die knijpt hem want die ziet wat er met Lenie gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:20 schreef marky het volgende:
Danny is best wel een slappe zak. Die vecht alleen maar voor een vrijstelling. Wil niet eens meer nomineren.
Ik niet stel dat er nu weer een koppel naar die kamer gaat dan weten ze al dat de coins die hun uitgeven naar hun gaan Is toch het hele spel verpest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:20 schreef Puzzie het volgende:
Alles in het uiterlijk van Ashley staat me tegen maar ik waardeer juist hele andere zaken in haar , waar iedereen hier dus juist weer een probleem mee heeft, Ik kan daar wel om lachen
Tja, maar daar kunnen ze niet veel aan doen, dat beslist BB en ook dat Ashley dat nu heeft verteld. Dat mocht ze blijkbaar van de Febo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik niet stel dat er nu weer een koppel naar die kamer gaat dan weten ze al dat de coins die hun uitgeven naar hun gaan Is toch het hele spel verpest.
Dat is nou eenmaal het spel , waar BB zelf in bepaaltquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik niet stel dat er nu weer een koppel naar die kamer gaat dan weten ze al dat de coins die hun uitgeven naar hun gaan Is toch het hele spel verpest.
Jep en hij heeft wel een punt. Gister hebben Ashley en Glenn meer moeten lopen dan Basri maar bijna met exact dezelfde tijd. Dat kan gewoon niet. Vandaar dat hij het niet geloofd. Hij wil best laatste zijn maar het moet wel correct zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
beticht Basiri nou da BB maar bepaald wie er wint ongeacht de tijd?
Tom en Ro ook. Ook 1 en 2 coins.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gunnen het Tom en Ronahi misschien wel, maar wanneer het te prijzig is dan doen ze de hand op de knip. Ashley en Glenn hadden mooie prijzen van 1, 2, euro
Je kan het ook anders doen. Juist hoog inzetten met het idee dan geeft niemand zijn munten uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom en Ro ook. Ook 1 en 2 coins.
Zij hebben helemaal geen coins dus ik vind het slim dat ze de prijzen zo laag hebben gehouden. Kaas voor 1 coin dacht ik. Randy mag ze dankbaar zijn:)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:27 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan het ook anders doen. Juist hoog inzetten met het idee dan geeft niemand zijn munten uit.
Het leven is zwaar, heel zwaar...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:28 schreef spapaars het volgende:
Voor de bewoners zijn het lange dagen met vooral niets doen.
[ afbeelding ]
Ronahi wel denk ik, maar Tomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:31 schreef BB-King het volgende:
Vandaag is de laatste keer dat gestreden wordt voor de troon.
Het volk moet bepalen of ze het koningspaar het gunnen.
Wij mogen toch beslissen? Tenminste dat begreep ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
Nou dat hebben we gisteren al gezien
Er wordt weinig gegund
Dacht de bewonersquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wij mogen toch beslissen? Tenminste dat begreep ik
Het is eigenlijk die spiegelkamer toch ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:37 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of je jaloers moet zijn op die koninklijke titel, 24/7 met 1 persoon in een kleine kamer.
En die tuin is ook nog eens verschrikkelijk klein, en lelijk ook.
Hij was vorige keer toch al veilig. toen Ashley Lenie en Alice erop stonden.?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:32 schreef Frummelie het volgende:
Zal wel leuk zijn, dan is Tom ook eindelijk een keer veilig na 2 weken genomineerd te zijn..
Maar het eten, de koffie en de rust zouden me toch wel (ff) goed doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:37 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of je jaloers moet zijn op die koninklijke titel, 24/7 met 1 persoon in een kleine kamer.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk die spiegelkamer toch ?
Gezellie is anders maar een keertje niet genomineerd zijn is ook wel relaxed en Tom houdt wel van een lekker hapje, dat is daar goed voor elkaar..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:37 schreef spapaars het volgende:
De ruimte waarvan Roni zei dat dat iedereen daar gek zou wordenquote:
Hij was de tot woensdag genomineerdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was vorige keer toch al veilig. toen Ashley Lenie en Alice erop stonden.?
Het wordt ze allebei wel gegund denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ronahi wel denk ik, maar Tomhet is voor hem te hopen dat hij daar in dat kasteel kan blijven anders zie ik het weer zwaar in voor hem
Oooh ja hé... ik ben in de warrios.... sorry..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was vorige keer toch al veilig. toen Ashley Lenie en Alice erop stonden.?
In de spiegeluitvoering kan ik me daar wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De ruimte waarvan Roni zei dat dat iedereen daar gek zou worden
Ja, er is een luchtfoto van het complex (Ergens hier gepost) en dan zie je dat het van buiten een afzichtelijk witte bouwkeet is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk die spiegelkamer toch ?
Het is en blijft hetzelfde hokquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de spiegeluitvoering kan ik me daar wel iets bij voorstellen![]()
Alhoewel ik het kasteel ook niet echt veel beter vond, bij elkaar geraapte ouwe stoffige meuk..
Doe dat maar nietquote:
Nee het klopt wel wat je zegtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja hé... ik ben in de warrios.... sorry..
Bern helemaal in de war.....nu is er niemand genomineerd . Dus wanneer mogen wij dan weer kiezen. Dat is toch voor morgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was de tot woensdag genomineerd
Mocht aan de spellen ook niet mee doen
Graag over de streamsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Donderdagquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bern helemaal in de war.....nu is er niemand genomineerd . Dus wanneer mogen wij dan weer kiezen. Dat is toch voor morgen.
Ze zijn de koning en koningin van BB dus betreft het hier de bewoners.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:38 schreef Mjelleke het volgende:
Er werd gezegd het volk. Maar is het volk de mensen thuis of is het volk de medebewoners
dat was vorige weekquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bern helemaal in de war.....nu is er niemand genomineerd . Dus wanneer mogen wij dan weer kiezen. Dat is toch voor morgen.
Kan in de sc hier gaat het over de streamsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is er niet netjes aan mijn opmerking dan, kan je dat uitleggen?
Gaat hem straks nog de kop kosten en kan hij inpakkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
beticht Basiri nou da BB maar bepaald wie er wint ongeacht de tijd?
oke.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Donderdag
Dan horen ze de nominaties
Oooh thnx, ik ging effe twijfelen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee het klopt wel wat je zegt
Uiteindelijk na de game woensdag hoorde hij donderdag dat hij eraf was
Sorry I know..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan in de sc hier gaat het over de streams
Daan moet je dat die anderen zeggen ik antwoordde gewoonquote:
En doooooorrrrrrr.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:48 schreef Puzzie het volgende:
Daan moet je dat die anderen zeggen ik antwoordde gewoon
Als ik alleen al denk aan hoe er werd gereageerd op de overwinning van ronahi en Tomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Dus het "volk" moet nu gunnen. Ben benieuwd nadat Tom net onderuit is gehaald door Ashley wat het "volk" gaat doen...
Ik ben wel benieuwd wie zij zouden nomineren. Denk in priciepe laag hangend fruit. Uiteindelijk zou je met de wetenschap van nu Tom, Ashley en Alice erop moeten zetten Als Tom nog koning is wordt het lastiger dan zou ik denk ik Dilano erop zetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
zolang Bassie of Tyrone die PoN maar niet hebben dan is alles goed bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Maar zij weten niet wie populair isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie zij zouden nomineren. Denk in pricipe laag hangebd fruit. Uiteindelijk zou je met de wetenschap van nu Tom, Ashley en Alice erop moeten zetten Als Tom nog koning is wordt het lastiger dan zou ik denk ik Dilano erop zetten.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het BigBrother huis, waarvan je nu de binnenkant in de SL's op de streams ziet, kun je ook vinden op Google Maps
Het zit letterlijk aan een parkeerterrein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
Op zelfs...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het zit letterlijk aan een parkeerterrein?
Het BigBrother huis, waarvan je nu de binnenkant in de SL's op de streams ziet, kun je ook vinden op Google Maps
Oudere opname, er is wel wat bijgebouwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja Ashley heeft gewonnen van Lenie en Alice van Ashley. Tom heeft van Ashley gewonnen dan kan je Ashley eruit spelen of eventueel Alice maar die moet je uiteindelijk ook kwijt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar zij weten niet wie populair is
Wij wel
Of gewoon op de normale manier stemmen door bewonersquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:46 schreef marky het volgende:
Als de koning en koningin blijven zitten dan komt er gewoon een spel voor de pon en bepaald de winnaar daarvan welke drie mensen genomineerd moeten worden. Ik vermoed zomaar dat Glenn nog ergens een vrijstelling gaat krijgen.
Er zijn er een aantal die denken dat Ty en Bas heelquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja Ashley heeft gewonnen van Lenie en Alice van Ashley. Tom heeft van Ashley gewonnen dan kan je Ashley eruit spelen of eventueel Alice maar die moet je ook uiteindelijk ook kwijt.
Net als Leniequote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die denken dat Ty en Bas heel
Populair zijn
Bassie moet niemand daar vertrouwen lijkt mij, die kan zomaar iedereen een dolk in de rug steken judas dat hij isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie zij zouden nomineren. Denk in priciepe laag hangend fruit. Uiteindelijk zou je met de wetenschap van nu Tom, Ashley en Alice erop moeten zetten Als Tom nog koning is wordt het lastiger dan zou ik denk ik Dilano erop zetten.
Kan ook nog dan komt er geen spel meer en wordt er morgen genomineerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of gewoon op de normale manier stemmen door bewoners
Zou best kunnen. Juni 2023 zegt Google.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oudere opname, er is wel wat bijgebouwd.
Er is een foto hier geplaats van een drone opname, maar weet die niet te vinden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Juni 2023 zegt Google.
Tyron kan Dilano doen is voor hem ook gunstiger want eventueel Nederlandse man weg en Jimmie moet andere partner krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Bassie moet niemand daar vertrouwen lijkt mij, die kan zomaar iedereen een dolk in de rug steken judas dat hij is
die zie ik Danny, Alice en Jimmy erop zetten gewoon als het kan, 3 sterke spelers
Dilano ook ja, maar ja juist daarom vertrouw ik hem niet, eerst leuk en aardig doen tegen hem in de mirror room (toen Bassie moest huillie huillie doen daar) en vervolgens zo afzeiken met zijn bestie Tyroneen ook Ronahi compleet negeren sinds ze in het huis zijn
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een foto hier geplaats van een drone opname, maar weet die niet te vinden.
Het is te ver weg voor me, anders had ik mijn eigen drone er even op losgelatenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een foto hier geplaats van een drone opname, maar weet die niet te vinden.
er is pas een nederlandse man eruit dus ik denk dat de kans groter is dat ze nu een belg eruit willen deze week, en als je Dilano nu nomineert en hij vertrekt niet, dan kan Tyron die bal terug verwachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron kan Dilano doen is voor hem ook gunstiger want eventueel Nederlandse man weg en Jimmie moet andere partner krijgen.
Dat aantal die dat denken zullen Ty en Bas zelf zijn vermoed ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die denken dat Ty en Bas heel
Populair zijn
Dylanoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat aantal die dat denken zullen Ty en Bas zelf zijn vermoed ik.
ja, dan moeten ze die theorie keertje uittesten hoe popi ze dan ook echt zijn, effe een quote van Rob vorig jaar (die dat toen zei over ali)quote:
Het is zeker naief om te denken dat je daar onder gewoon langs kunt rijden?quote:
Wat ik me herinner kun je redelijk in de buurt komen aan de kant die grenst aan de Toekomst. In het verleden hadden we nog wel eens beelden van het dak en van de omgevingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is zeker naief om te denken dat je daar onder gewoon langs kunt rijden?
Denk dat hij die van Dilano toch wel kan verwachten. Denk dat op dit moment nog niet gekeken wordt naar de landsverhouding.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
er is pas een nederlandse man eruit dus ik denk dat de kans groter is dat ze nu een belg eruit willen deze week, en als je Dilano nu nomineert en hij vertrekt niet, dan kan Tyron die bal terug verwachten
Ik ga er denk ik binnenkort wel een keer langsrijden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
wel eens beelden van het dak en van de omgevin
@ledn81 heeft een hele mooie platte grond gemaakt, hier staat de paleis/spiegelkamer ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zou je even aan @Joyce-43 kunnen vragen die heeft goed oriëntatie vermogen ikzelf niet we zijn er wel vaak langsgekomenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat ik me herinner kun je redelijk in de buurt komen aan de kant die grenst aan de Toekomst. In het verleden hadden we nog wel eens beelden van het dak en van de omgeving
Nee dat denken ze niet echt zo horende aan de gesprekken. Volgens mij is Tyron vooral bezig om voor iedereen leuk en lief te zijn en Basri heel hard bezig zichzelf neer te zetten als keiharde speler.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat aantal die dat denken zullen Ty en Bas zelf zijn vermoed ik.
Ik heb even teruggespoeld, want goede vraag vond ik. De SL was er al voordat BB iets tegen de bewoners heeft gezegd. Dus we hebben geen idee.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat alleen Tom en Ro weten dat dit het laatste spel is?
Afgaande van deze tekening zou er dudlinks bij de loungehoek buiten een toegangsdeur moeten zitten naar het kasteel? Of iig het kasteel daar exact naast zijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:ledn81 heeft een hele mooie platte grond gemaakt, hier staat de paleis/spiegelkamer ook op
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:ledn81 heeft een hele mooie platte grond gemaakt, hier staat de paleis/spiegelkamer ook op
[ link | afbeelding ]
Zie de luchtfoto. Kasteel staat inderdaad op zo'n 5m afstand van de lounge ruimte buiten. Dezelfde hoogte.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afgaande van deze tekening zou er dudlinks bij de loungehoek buiten een toegangsdeur moeten zitten naar het kasteel? Of iig het kasteel daar exact naast zijn?
Dus die gang naar de doorkijkspiegels loopt exact achter de loungehoek langs. Waar dus vorig jaar de ingang zat naar de secret mission room oid...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zie de luchtfoto. Kasteel staat inderdaad op zo'n 5m afstand van de lounge ruimte buiten. Dezelfde hoogte.
Dat idee heb ik ook. Denk ik, nou ga maar eens een keertje kijken en dan dit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij val jij altijd binnen als er een SL is..
Oh ik snap hem. Dank je welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Denk ik, nou ga maar eens een keertje kijken en dan dit.
Deze duurt al best langquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Denk ik, nou ga maar eens een keertje kijken en dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |