Vast klagen en dingen willen. Ik vind haar regelmatig gezellig maar ze eist zo de aandacht op. Wat dat betreft is ze de vrouwelijke leniequote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
Ashley gaat zo ff naar de dagboekkamer
Plaat? Als in muziek?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
Die plaat is wel een dingetje in het kasteel hè
Ik weet nog dat er een tijd wasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vast klagen en dingen willen. Ik vind haar regelmatig gezellig maar ze eist zo de aandacht op. Wat dat betreft is ze de vrouwelijke lenie
Ik heb precies hetzelfde ze vertoont echt prinsessen gedrag en nu weer al pijntjes...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:25 schreef lojanda het volgende:
Ashley kan geen suiker meer zien want ze heeft zooo veeeel suiker gehad in het kasteel. Ik ga haar weer steeds irritanter vinden. Ik had ff dat ik haar wel oké vond maar nu begin ik me toch weer te irriteren
24 uur aanvragen...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
Ashley gaat zo ff naar de dagboekkamer
Ik ook, in het begin had ik er niks mee... hij moet alleen niet zo nukkig zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Tom in het kasteel leuker worden. Hoe blij en dankbaar over al het lekkers.
En dat mensen niet leuk reageerde dat hun hadden gewonnen. Maar ze zegt dat Danny en Alice 8 vragen hadden maar dat waren toch randy en ariana en ashley en Glenn. De rest hadden er 7 zei basariquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ronahi zag teleurstelling bij Danny
Ik bedoelde in het huisquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van alles
![]()
Ze nemen het er echt van
Ik zou sowieso Bas niet gelovenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat mensen niet leuk reageerde dat hun hadden gewonnen. Maar ze zegt dat Danny en Alice 8 vragen hadden maar dat waren toch randy en ariana en ashley en Glenn. De rest hadden er 7 zei basari
Dat die uitslag niet klopte bedoel je?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ronahi zag teleurstelling bij Danny
Dat hij niet gewonnen hadquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat die uitslag niet klopte bedoel je?
Ze zei ook het niet tegen Alice was.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat die uitslag niet klopte bedoel je?
hormonen doen rare dingen met een vrouwquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley schijnt te hebben gehuild. Mannen snappen het niet zo. Dylano snapt het wel want is heel zwaar voor haar
Denk gewoon dat ze toneelstukje uitvoert met dat stoere gedoe en gepraat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
hormonen doen rare dingen met een vrouwEn dat begrijpen mannen niet ...
500quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
Niet naleven van de grondwet is 5 euro uit de jackpot! De febo heeft meegelezen
Ow, ik verstond 5, vond het al zo weinigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
Boete 500 euro uit de jackpot
Niet naleven regel
Sorry ik snap dat niet. Je doet mee aan het spel Dat weet je van te voren plus ze is gewoon met alles in de watten gelegd. Kom op. Beetje ballen tonen hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley schijnt te hebben gehuild. Mannen snappen het niet zo. Dylano snapt het wel want is heel zwaar voor haar
Ik verstond ook 5 ...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, ik verstond 5, vond het al zo weinig
Hebben we al gehad, ze kunnen een keer diep in de nacht wakker worden gemaakt om een spel te spelen, maar daar heeft de streamkijker niets aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:48 schreef Ireth het volgende:
Bedden opmaken grondregel gaat het waarschijnlijk worden..
Ik vind eigenlijk dat BB er nu nieuwe dingen aan had moeten toevoegen, Ashleyen Glennweten tenslotte wat ze kunnen verwachten...
Wakker worden met de polonaise ofzo
Tomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef Ireth het volgende:
Bb "500 is niet zo veel, ik ken mensen die met hun voet ruim 6000 uit de pot halen!"
Oww dat zijn nog eens maatregels...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
BB voegt nu toe dat als ze zich niet aan de grondwet houden dat er 500 euro uit de pot gaat.
Weet ik, maar dat levert én leuke beelden én irritaties opquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben we al gehad, ze kunnen een keer diep in de nacht wakker worden gemaakt om een spel te spelen, maar daar heeft de streamkijker niets aan.
Dat mag je denken hoor. Ik denk er anders overquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze toneelstukje uitvoert met dat stoere gedoe en gepraat.
ach, ze heeft het niet in het zicht van de camera's gedaan, dus die aandachtrekkerij valt dan wel mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat niet. Je doet mee aan het spel Dat weet je van te voren plus ze is gewoon met alles in de watten gelegd. Kom op. Beetje ballen tonen hoor.
Saai... het zijn helemaal geen leuke regels, zijn toch leukere dingen te verzinnen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
Het worden 10
Push ups
Na het ontbijt
BB is niet zo creatief als de COSquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Saai... het zijn helemaal geen leuke regels, zijn toch leukere dingen te verzinnen..
Tom vroeg of ze niet zelf iets mochten verzinnen...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Saai... het zijn helemaal geen leuke regels, zijn toch leukere dingen te verzinnen..
Helemaal mee eens..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat niet. Je doet mee aan het spel Dat weet je van te voren plus ze is gewoon met alles in de watten gelegd. Kom op. Beetje ballen tonen hoor.
Echt jammer... het had zo leuk kunnen worden..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom vroeg of ze niet zelf iets mochten verzinnen...
Mocht niet
Hij heeft alles gezien en kunnen lezen. Hij weet dus al meer van iedereen dan de bewoners daar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:57 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik weet het niet hoor met die Glenn misschien moet ik ff aan hem wennen hoor. Maar ik vind hem zo dat hij zo ongeïnteresseerd overkomen naar de bewoners zou koeltjes. Ik kan het niet goed helemaal beschrijven. Hahahaha
Geen idee, ik zat bij Tom en Ronahiquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze al samen tandengepoetst ?
Of zijn ze het al
Vergeten.
Volgens mij nog niet..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze al samen tandengepoetst ?
Of zijn ze het al
Vergeten.
En dan om 12 uurquote:
Jahhhh....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan om 12 uur
Beste bewoners
Jullie hebben je niet aan de huisregel gehouden
Kachingggggg
Laat hem dat dan ff tonen... de deur uit, richting huis...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
Bas is er nog over bezig
Het is onmogelijk
Hij is zo snel
Neequote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahhhh....
Weten ze het in het huis al van die nieuwe toevoeging?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahhhh....
Weten ze het in het huis al van die nieuwe toevoeging?
Triest dat nagezever...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Basari weer zeiken over het spel gister. Zijn duo had 7 vragen goed en ashley en Glenn 9 en dat hadden ze nooit kunnen inhalen volgens basari. Bb mag wat hem betreft hetzelfde doen als jaar 1. Aanbieden om op te stappen.
Met een nummer van Lenie natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:48 schreef Ireth het volgende:
Bedden opmaken grondregel gaat het waarschijnlijk worden..
Ik vind eigenlijk dat BB er nu nieuwe dingen aan had moeten toevoegen, Ashleyen Glennweten tenslotte wat ze kunnen verwachten...
Wakker worden met de polonaise ofzo
Ik zeg doen!!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met een nummer van Lenie natuurlijk
Het moet allemaal gaan zoals hij het wil, toen hij in het begin geen maatje kreeg toegewezen en naar de spiegelkamer moest, was hij ook al pislinkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie denkt hij kennelijk!
Basquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:09 schreef Frummelie het volgende:
De Queen lekker aan de afwas in het kasteel.. kunnen ze geen butler krijgen Big Brother..bv Basiri of Tyron die dat soort dingen mooi kunnen doen..
In het begin moest hij erin komen maar vind hem steeds meer loskomenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
Jimmy kun je volgens mij een hele dag mee lullen
Hij is lief, je zou zo in die gozer willen springen.. echt een knuffelie..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
Jimmy kun je volgens mij een hele dag mee lullen
Nou opzouten danquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Basari weer zeiken over het spel gister. Zijn duo had 7 vragen goed en ashley en Glenn 9 en dat hadden ze nooit kunnen inhalen volgens basari. Bb mag wat hem betreft hetzelfde doen als jaar 1. Aanbieden om op te stappen.
Is het geen stoomstrijkijzer dan ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:13 schreef Jockari het volgende:
Glenn wil een stomer ipv strijkijzer. Gaat 6x sneller zegt hij.
oh yes!!!quote:
Is toch een vrij normaal ding? Heb ik thuis ook. Fijner dan strijken inderdaad.quote:
Ik heb het wel eens gezien (had die Michel dat toen niet bij in 2020 ?). Maar ik heb het zelf niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is toch een vrij normaal ding? Heb ik thuis ook. Fijner dan strijken inderdaad.
Ja geloof het wel. Ik heb er zelf ook eentje aangeschaft omdat ik het in big brother gezien had.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien (had die Michel dat toen niet bij in 2020 ?). Maar ik heb het zelf niet.
Lets hope soquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:26 schreef Ireth het volgende:
Dory en Arie piepen, ze kunnen maar 1x "pompen"![]()
Is die 500 boete pp
Keek ook al, lijkt wel of die het laat heeft gemaaktquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ik schrik me rot van ashley haar hoofd. Lijkt 20 jaar ouder
Op je knieën ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:33 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, bij de 3e pushup staan mijn voortandjes in het laminaat
Op de knieen zou mij wel lukken denk ik ( probeert het maar nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:33 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, bij de 3e pushup staan mijn voortandjes in het laminaat
Zelfs danquote:
Die voelt zich duidelijk niet zo lekker.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:32 schreef Ireth het volgende:
Ow God, Ashley is in staat van ontbinding?? Wat ziet ze er uit?
Nee das overduidelijk..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Die voelt zich duidelijk niet zo lekker.
denk dat ze goed ziek is ze was gisteren ook al niet lekkerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:32 schreef Ireth het volgende:
Ow God, Ashley is in staat van ontbinding?? Wat ziet ze er uit?
goed kijken of je misschien meer bewoners herkent in dat schilderij?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:36 schreef Clasientjuh het volgende:
Grappig die dame op het schilderij lijkt veel op Ronah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het kan een reden hebben he, we weten van niets.....en misschien helemaal geen reden maar dat het stoere en iedereen opbeurend te helpen nu dat ze ongesteld is ff tegenzit en zich geuit heeft in de dbk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kan een reden hebben he, we weten van niets.....en misschien helemaal geen reden maar dat het stoere en iedereen opbeurend te helpen nu dat ze ongesteld is ff tegenzit en zich geuit heeft in de dbk.
Echtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
Discussie over wie er nu gaat bewaken en ondertussen staan ze met 8 man bij die deur
Compromissen sluiten blijkt dit jaar moeilijk voor de groep.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
Discussie over wie er nu gaat bewaken en ondertussen staan ze met 8 man bij die deur
Als ze een informatie game krijgen gaan ze zo natquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Compromissen sluiten blijkt dit jaar moeilijk voor de groep.
Maar ook hoe ze onderling communiceren en tot besluiten komenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt
Sta er van versteld hoe slecht informatie wordt opgenomen door deze groep
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:37 schreef Ireth het volgende:
Drama bij oud-bewoner over/door/dankzij nieuwe bewoner geloof ik..Die kan niks loslaten. Alles wat ze postte was negatief. Eerst over Michelangelo daarna over Glenn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat ze weg is.
Das wel liefquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
In het kasteel hebben ze mee kunnen kijken met het opdrukken. Ze hebben het idee dat er iets met Ashley is, want ze zag er slecht uit. Ze speculeren er wat over, misschien mist ze mensen thuis, of hebben ze een zware opdracht gehad. Tom stelt voor er later naar te vragen, ze kunnen er nu toch niets aan doen.
Diep is relatief...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
Ariana is 1 van de weinigen die best wel diep met hem kan kletsen ..
Over een man
Ja, over een vrouw walst ze heen....ze heeft niet in de gaten dat Ashley er echt niet goed uitziet en als ze het wel gezien heeft het haar een worst zal wezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
Ariana is 1 van de weinigen die best wel diep met hem kan kletsen ..
Over een man
Ik zou niet weten wie ze bedoeltquote:
ja dat hebben ze gedaan vanmorgenquote:
Waarschijnlijk vind ze "vind je mij aardig??" al heel erg diepgaandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie ze bedoelt
Want heb haar nog nooit een diep gesprek zien hebben
Aah topquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat hebben ze gedaan vanmorgen
Een strijkende Danny en een zeverende Bas is ook niet topquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:49 schreef Ireth het volgende:
Dat was wel weer genoeg Arie voor vandaag...
Zou het Jim kunnen zijn.....daar heeft ze wel iets meer mee, leunt tegen hem aan op de bank wrijft steeds over zijn rug.....ook erg veilig voor haar. want denk dat haar mond veel verder is dan in werkelijkheid....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ze "vind je mij aardig??" al heel erg diepgaand
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:37 schreef Ireth het volgende:
Drama bij oud-bewoner over/door/dankzij nieuwe bewoner geloof ik..Klopt, Glenn heeft vorig jaar iets vervelends over Lotje gezegd tegen haar nichtje die bij hem werkt blijkbaar. Daar zei Lotje vd week wat over toen Glenn voor het eerst in beeld kwam op X.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg veel haat en opmerkingen daarover. Lotje excuus gemaakt, maar kreeg nog steeds haat.
Lotje gepikeerd en weg van XDaag Lotje
![]()
ze zal misschien wel in bed liggen denk dat de griep haar toch te pakken heeft, ze was gisteren al niet lekker hoesten enzoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ashley vandaag weinig op de streams te zien is. Dat ze misschien bijslapen vandaag ivm de pijn in haar been.
Pijn in haar been omdat haar sloffen wijd zijn geworden ( Jimmy heeft ze aan gehad) en nu moest ze tijdens het lopen haar voet knijpen. << heb ik hier gelezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ashley vandaag weinig op de streams te zien is. Dat ze misschien bijslapen vandaag ivm de pijn in haar been.
Het zit er ook altijd zo asociaal doorheen te lullen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
Die groep luistert ook echt niet goed als er wat gezegd wordt.
Die zal blij zijn dat hij ongestoord lekker even aan de slag kan met ietsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
Tom aan de schoonmaak in de kasteeltuin
Schimmel in die kleden? Krijg je daar last van je longen van?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Tom klinkt nu ook verkouden
Geen idee wat er in dat hok zit
Maar tis nie goed nie
Over seks.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:03 schreef lojanda het volgende:
waar moet je het de hele tijd over hebben.
Manta lijkt mij?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Is zeker mooi om te zien die reuze zeeschildpadden. Maar meest indrukwekkende vond ik reuze mantra
Dat was al over tijdens de live, Toen zat Lenie ook demonstratief met zijn witte gympen in beeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
schoenen in huis is ook helemaal over hahaha
Met de live hadden ze de eerste keer ook allemaal schoenen aan en na afloop gingen die weer uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was al over tijdens de live, Toen zat Lenie ook demonstratief met zijn witte gympen in beeld.
En het heerst op dit moment ook echt heel erg. Er zijn veel zieken dus het zou idd heel goed kunnen dat één van die twee het mee het huis in heeft gebracht.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:18 schreef PunkieePie het volgende:
Flinke griepepidemie actief.
Stel Glenn heeft de griep meegenomen naar het huis. Of Ashley in die 12 uur buiten.
Straks heel het huis ziek op bed.
Hebben allemaal een kuispersoon thuis en kunnen niet kuisen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom slepen ze een emmer water mee als ze toch nooit die dweil in die emmer dopen.
Danny zou haar moeten helpenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Alice al aan het stofzuigen geweest en nu alles alleen aan het dweilen. Ze doet altijd wel iets in dat huis
Dan krijg je echt een hartverzakkingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
En dan ineens beweegt die ridder ! 😂
De sinasappels zijn geweldig op dit moment, vol sap... ik snap wel dat er gretig gebruik van wordt gemaakt..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:22 schreef lojanda het volgende:
Het zijn wel heel lekkere sinaasappels zo te zien en vol met sap
Kan heel goed....veel Belgen zijn katholiekquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Is Tom katholiek?
Hij maakte een kruisbeweging ..
Aww , kan het me wel voorstellenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
Ashley heeft een mental breakdown gehad
Die heeft dus echt dik een uur in de dbk gezeten
Echt een type grote bek heel klein hartje.....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Adhley mental breakdown gehad. Overload aan emoties. De stoere meid nu al een er.doorgezeten. denk dat ze zich stoerder voordoet komen dan ze is.
Ja jammer want dat gesprek met Randy was erg vermakelijkquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Adhley mental breakdown gehad. Overload aan emoties. De stoere meid nu al een er.doorgezeten. denk dat ze zich stoerder voordoet komen dan ze is.
Wanneer had zij een grote bek dan? Ze doet poeslief en zelfs angstig.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt een type grote bek heel klein hartje.....
Ik heb het gevoel dat zij een rol speelt en dat breekt je op uiteindelijk... ik weet dat ik tegen heel veel schenen schop maar soit...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Ik zie doriana in dat huis echt 0 toevoegen
Wat denk je van iedere keer weg moeten en dan toch weer terugkomen , mensen die je weg willen hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]zei ik gisteren ook al. Ze heeft bedacht een bepaalde rol aan te nemen. Maar.dat.houdnze nooit vol.
Wacht maar tot er een Waterman het huis in komt!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Saaii idd , net als Alice . Is gewoon lege vullingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een waterman het huis in komt!
Vind Alice niet leegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Saaii idd , net als Alice . Is gewoon lege vulling
Grote bek bedoel ik mee dat doe ik wel. Wat is er met je kan ik je helpen....Laat mij dat maar doen ik heb daar geen moeite mee. Eigenlijk je groter voordoen dan je eigenlijk bent en dan bedoel ik het positief....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wanneer had zij een grote bek dan? Ze doet poeslief en zelfs angstig.
Ze heeft vast inhoud ik zie het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Alice niet leeg
Heeft wel inhoudt
Doet het op haar manier
En laat zich niet wegzetten
Ze doet de heletijd dat ze het anders bekijkt. En zegt dat ze dat voor zichzelf houd,als mensen er over beginnen. Ze toont d'r ware gevoelens niet. Dat breekt op.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat denk je van iedere keer weg moeten en dan toch weer terugkomen , mensen die je weg willen hebben
Dat doet je sowieso wel iets
Ze heeft inhoud maar voelt heel normaal aan (buiten haar slaapobsessie en kont :p) waardoor sommigen haar misschien als saai en leeg beschouwen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft vast inhoud ik zie het niet
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
Hoe komt Jimmy aan die rrrr
In Zeeland hebben ze geen bekakte r toch ?
Ja kan ze beter zich gedragen zoals ze echt is ipv stoer doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt een type grote bek heel klein hartje.....
Heb haar tenminste nog zien koken,alleen doet ze dat in stilte en daar is niks aan. Ik kan het mis hebben maar heb Ariana nog nooit wat zien afmaken....ze staat ermee in haar hand en vraagt dan hulp hoe ze het moet doen en dan raakt ze gestrest dus de ander neemt het over.....die mag van mij nu echt wieberen. Gun haar geen eens zendtijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Van niemand in huis een stem krijgen voor de vrijstelling lijkt me ook wel heftig.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat denk je van iedere keer weg moeten en dan toch weer terugkomen , mensen die je weg willen hebben
Dat doet je sowieso wel iets
Ook jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Van niemand in huis een stem krijgen voor de vrijstelling lijkt me ook wel heftig.
Oh, inderdaad zou mooi zijn iedereen evenveel kansen.....kijkers kunnen elke bewoner kiezen die moet gaan.quote:
Waarom? Ze doet niemand kwaad met dat "stoer" doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja kan ze beter zich gedragen zoals ze echt is ipv stoer doen
Gebruikt haar hulpeloosheid en onzekerheid om dingen van anderen gedaan te krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb haar tenminste nog zien koken,alleen doet ze dat in stilte en daar is niks aan. Ik kan het mis hebben maar heb Ariana nog nooit wat zien afmaken....ze staat ermee in haar hand en vraagt dan hulp hoe ze het moet doen en dan raakt ze gestrest dus de ander neemt het over.....die mag van mij nu echt wieberen. Gun haar geen eens zendtijd.
Je zou nog kunnen gaan voor strandwacht maar geen sportieve.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ik zo op wacht ga bij de Landmacht met een ligstoel en een dekentje dan denk ik niet dat het veel nut zou hebben, en was ik meteen geen miliitair meer.
Van het spel zelf nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als we daar dan ook wat van mogen zien.
Ik had zondag hoop dat het een leuke streamweek ging worden.quote:
Die we toch niet mee mogen kijkenquote:
Nee maar wel her gedoe er om heen. De speculaties enzo.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wacht op BB: "Asslie MICROFOON"
Dat is wel waar maar vind even goed dat we heel veel SL krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee maar wel her gedoe er om heen. De speculaties enzo.
Ik vind dat bb het dit jaar goed doet, dat we toch nog iets te zien krijgen als er een spel bezig is. Doordat ze per duo het moeten doen en de rest achter blijft.
Ligt eraan welke stream.ik kijk eigenlijk altijd stream 1. Is maar 1 of 2 keer in het uur heel kort. Ik zie het als een soort reclame blok.maar dan met hoogte punten. Ik vind het goed te doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar vind even goed dat we heel veel SL krijgen
Ik vind mineola’s erg lekker.. veel sap en dan zoet zuurquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De sinasappels zijn geweldig op dit moment, vol sap... ik snap wel dat er gretig gebruik van wordt gemaakt..
En flink zitten huilen ook aan haar ogen te zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
Ashley heeft een mental breakdown gehad
Die heeft dus echt dik een uur in de dbk gezeten
maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
Dweilen ze nu de douche met dezelfde dweil als ze in het huis gebruiken. ?
Ik vind het een beetje een saai zeikwijfquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Moet van BBquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maakt dat wat uit?
vind zoiezo dat ze dit seizoen veel aan de schoonmaak doen andere seizoen haast niet vorig seizoen bijna helemaal niet en dit is weer de andere uiterste iedere dag alles aanpakken
Waarschijnlijk eerst de WC-potten mee uitgekuist.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
Dweilen ze nu de douche met dezelfde dweil als ze in het huis gebruiken. ?
ja BB zal wel gedacht hebben was vorig jaar zwijnenstal hahaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet van BB
En nee ik zou niet de badkamer met hetzelfde schoonmaken
met een dweil? hahahaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst de WC-potten mee uitgekuist.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Dylano poetst niet omdat zijn kat het vies maakt
Nou precies dat.. het lijkt me allemaal niet echt zoals ze doet. Ze heeft ook altijd het hoogste woord. Niet dat ze liegt of zo en ze is eigenlijk altijd best positief maar toch heb ik steeds meer twijfels bij haarquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat zij een rol speelt en dat breekt je op uiteindelijk... ik weet dat ik tegen heel veel schenen schop maar soit...
Kan ook gewoon tegen de gevel zeiken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Basi moet plassen. Wachtpost verlaten zou hem 10 coins moeten kosten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |