Vast klagen en dingen willen. Ik vind haar regelmatig gezellig maar ze eist zo de aandacht op. Wat dat betreft is ze de vrouwelijke leniequote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
Ashley gaat zo ff naar de dagboekkamer
Plaat? Als in muziek?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
Die plaat is wel een dingetje in het kasteel hè
Ik weet nog dat er een tijd wasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vast klagen en dingen willen. Ik vind haar regelmatig gezellig maar ze eist zo de aandacht op. Wat dat betreft is ze de vrouwelijke lenie
Ik heb precies hetzelfde ze vertoont echt prinsessen gedrag en nu weer al pijntjes...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:25 schreef lojanda het volgende:
Ashley kan geen suiker meer zien want ze heeft zooo veeeel suiker gehad in het kasteel. Ik ga haar weer steeds irritanter vinden. Ik had ff dat ik haar wel oké vond maar nu begin ik me toch weer te irriteren
24 uur aanvragen...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
Ashley gaat zo ff naar de dagboekkamer
Ik ook, in het begin had ik er niks mee... hij moet alleen niet zo nukkig zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Tom in het kasteel leuker worden. Hoe blij en dankbaar over al het lekkers.
En dat mensen niet leuk reageerde dat hun hadden gewonnen. Maar ze zegt dat Danny en Alice 8 vragen hadden maar dat waren toch randy en ariana en ashley en Glenn. De rest hadden er 7 zei basariquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ronahi zag teleurstelling bij Danny
Ik bedoelde in het huisquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van alles
![]()
Ze nemen het er echt van
Ik zou sowieso Bas niet gelovenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat mensen niet leuk reageerde dat hun hadden gewonnen. Maar ze zegt dat Danny en Alice 8 vragen hadden maar dat waren toch randy en ariana en ashley en Glenn. De rest hadden er 7 zei basari
Dat die uitslag niet klopte bedoel je?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ronahi zag teleurstelling bij Danny
Dat hij niet gewonnen hadquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat die uitslag niet klopte bedoel je?
Ze zei ook het niet tegen Alice was.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat die uitslag niet klopte bedoel je?
hormonen doen rare dingen met een vrouwquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley schijnt te hebben gehuild. Mannen snappen het niet zo. Dylano snapt het wel want is heel zwaar voor haar
Denk gewoon dat ze toneelstukje uitvoert met dat stoere gedoe en gepraat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
hormonen doen rare dingen met een vrouwEn dat begrijpen mannen niet ...
500quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
Niet naleven van de grondwet is 5 euro uit de jackpot! De febo heeft meegelezen
Ow, ik verstond 5, vond het al zo weinigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
Boete 500 euro uit de jackpot
Niet naleven regel
Sorry ik snap dat niet. Je doet mee aan het spel Dat weet je van te voren plus ze is gewoon met alles in de watten gelegd. Kom op. Beetje ballen tonen hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley schijnt te hebben gehuild. Mannen snappen het niet zo. Dylano snapt het wel want is heel zwaar voor haar
Ik verstond ook 5 ...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, ik verstond 5, vond het al zo weinig
Hebben we al gehad, ze kunnen een keer diep in de nacht wakker worden gemaakt om een spel te spelen, maar daar heeft de streamkijker niets aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:48 schreef Ireth het volgende:
Bedden opmaken grondregel gaat het waarschijnlijk worden..
Ik vind eigenlijk dat BB er nu nieuwe dingen aan had moeten toevoegen, Ashleyen Glennweten tenslotte wat ze kunnen verwachten...
Wakker worden met de polonaise ofzo
Tomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef Ireth het volgende:
Bb "500 is niet zo veel, ik ken mensen die met hun voet ruim 6000 uit de pot halen!"
Oww dat zijn nog eens maatregels...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
BB voegt nu toe dat als ze zich niet aan de grondwet houden dat er 500 euro uit de pot gaat.
Weet ik, maar dat levert én leuke beelden én irritaties opquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben we al gehad, ze kunnen een keer diep in de nacht wakker worden gemaakt om een spel te spelen, maar daar heeft de streamkijker niets aan.
Dat mag je denken hoor. Ik denk er anders overquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze toneelstukje uitvoert met dat stoere gedoe en gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |