quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een Waterman het huis in komt!
1 haakje teveel weggehaaldquote:
Gefixtquote:
Gewoon weer eens niet goed opgelet.. dacht dat ik de laatste was en op moest schietenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 haakje teveel weggehaald
Gebeurt iedereen wel een keer
Of wassenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je altijd wilde weten"
Dilano moet nodig zijn oksels scheren zei hij net, ze stinken
Is niet erg hoor kan gebeurenquote:
Je hebt sowieso 2 minuten de tijdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon weer eens niet goed opgelet.. dacht dat ik de laatste was en op moest schieten
En anders maakt iemand anders hem wel na 2 minuten, dus idd relaxed doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt sowieso 2 minuten de tijd
Dat red je makkelijk
Geen haast maken
Zo vies.. je ziet ook elke keer dat ze aan hun oksels ruiken. Ashley zie je dat heel vaak doen. Ik begrijp dat echt niet hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je altijd wilde weten"
Dilano moet nodig zijn oksels scheren zei hij net, ze stinken
Niet in de zin dat ik hem zo graag aan wil maken want ik kan vaak niet een leuke titel verzinnen maar meer omdat anderen dan zitten te wachten voordat ze verder kunnen postenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt sowieso 2 minuten de tijd
Dat red je makkelijk
Geen haast maken
Dat overleven ze welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet in de zin dat ik hem zo graag aan wil maken want ik kan vaak niet een leuke titel verzinnen maar meer omdat anderen dan zitten te wachten voordat ze verder kunnen posten
Is dezelfde als 1 ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Echt vervelend dat het geluid op s2 niet te horen is.
Lunchpauze, was gisteren ook rond deze tijd, 13.00 uur deed hij het weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Echt vervelend dat het geluid op s2 niet te horen is.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt bassie wel grappig als er een BB komt met daarin alle sterke spelers van alle vorige edities...
Jammer dat hij dan niet mee mag doen
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt bassie wel grappig als er een BB komt met daarin alle sterke spelers van alle vorige edities...
Jammer dat hij dan niet mee mag doen
Dat niet maar ik zou er nu best wel eentje lusten met suiker of Nutellaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:04 schreef Clasientjuh het volgende:
Pff ik zou het echt niet kunnen hoor elk dag Pannenkoeken eten vreselijk.
Wij eten vanavond pannenkoeken met spek, kaas en/of banaanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat niet maar ik zou er nu best wel eentje lusten met suiker of Nutella
Ze is weer redelijk herstelt van haar griepje of andere ellendige dingen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ahh gelukkig heeft Ashley haar dikke huil ogen weer wat kunnen camoufleren.. tis maar goed dat ze zoveel oranje plamuur bij heeft
Uit de dood herrezen als een feniksquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is weer redelijk herstelt van haar griepje of andere ellendige dingen..
Ohhh dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij eten vanavond pannenkoeken met spek, kaas en/of banaan
Dan is eten bij expeditie Robinson properder dan in het BB-huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ashley deelt met haar handen allemaal pannenkoeken uit.. waarom? Dat kunnen ze toch zelf wel pakken. Ik vind het toch allemaal zo ranzig hoe ze daar met al dat eten omgaan. Messen aflikken en lepels aflikken en daar dan weer mee in de potten of pannen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |