quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een Waterman het huis in komt!
1 haakje teveel weggehaaldquote:
Gefixtquote:
Gewoon weer eens niet goed opgelet.. dacht dat ik de laatste was en op moest schietenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 haakje teveel weggehaald
Gebeurt iedereen wel een keer
Of wassenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je altijd wilde weten"
Dilano moet nodig zijn oksels scheren zei hij net, ze stinken
Is niet erg hoor kan gebeurenquote:
Je hebt sowieso 2 minuten de tijdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon weer eens niet goed opgelet.. dacht dat ik de laatste was en op moest schieten
En anders maakt iemand anders hem wel na 2 minuten, dus idd relaxed doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt sowieso 2 minuten de tijd
Dat red je makkelijk
Geen haast maken
Zo vies.. je ziet ook elke keer dat ze aan hun oksels ruiken. Ashley zie je dat heel vaak doen. Ik begrijp dat echt niet hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je altijd wilde weten"
Dilano moet nodig zijn oksels scheren zei hij net, ze stinken
Niet in de zin dat ik hem zo graag aan wil maken want ik kan vaak niet een leuke titel verzinnen maar meer omdat anderen dan zitten te wachten voordat ze verder kunnen postenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt sowieso 2 minuten de tijd
Dat red je makkelijk
Geen haast maken
Dat overleven ze welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet in de zin dat ik hem zo graag aan wil maken want ik kan vaak niet een leuke titel verzinnen maar meer omdat anderen dan zitten te wachten voordat ze verder kunnen posten
Is dezelfde als 1 ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Echt vervelend dat het geluid op s2 niet te horen is.
Lunchpauze, was gisteren ook rond deze tijd, 13.00 uur deed hij het weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:50 schreef lojanda het volgende:
Echt vervelend dat het geluid op s2 niet te horen is.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt bassie wel grappig als er een BB komt met daarin alle sterke spelers van alle vorige edities...
Jammer dat hij dan niet mee mag doen
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt bassie wel grappig als er een BB komt met daarin alle sterke spelers van alle vorige edities...
Jammer dat hij dan niet mee mag doen
Dat niet maar ik zou er nu best wel eentje lusten met suiker of Nutellaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:04 schreef Clasientjuh het volgende:
Pff ik zou het echt niet kunnen hoor elk dag Pannenkoeken eten vreselijk.
Wij eten vanavond pannenkoeken met spek, kaas en/of banaanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat niet maar ik zou er nu best wel eentje lusten met suiker of Nutella
Ze is weer redelijk herstelt van haar griepje of andere ellendige dingen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ahh gelukkig heeft Ashley haar dikke huil ogen weer wat kunnen camoufleren.. tis maar goed dat ze zoveel oranje plamuur bij heeft
Uit de dood herrezen als een feniksquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is weer redelijk herstelt van haar griepje of andere ellendige dingen..
Ohhh dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij eten vanavond pannenkoeken met spek, kaas en/of banaan
Dan is eten bij expeditie Robinson properder dan in het BB-huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ashley deelt met haar handen allemaal pannenkoeken uit.. waarom? Dat kunnen ze toch zelf wel pakken. Ik vind het toch allemaal zo ranzig hoe ze daar met al dat eten omgaan. Messen aflikken en lepels aflikken en daar dan weer mee in de potten of pannen gaan
Nou idd jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan is eten bij expeditie Robinson properder dan in het BB-huis.
Ik wil niet dat er iemand aan m'n eten zit of uit m'n glas drinkt..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ashley deelt met haar handen allemaal pannenkoeken uit.. waarom? Dat kunnen ze toch zelf wel pakken. Ik vind het toch allemaal zo ranzig hoe ze daar met al dat eten omgaan. Messen aflikken en lepels aflikken en daar dan weer mee in de potten of pannen gaan
Hier ook zelfde gevoel. Karen vond ik altijd wel leuk aanwezig, Jimmy is echt gegroeid in dit programma.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
Ze zitten nu zo allemaal aan tafel en denk wie vind ik nu eigenlijk leuk maar als ik zo over die hoofden heen kijk eigenlijk niemand. Jimmy en Karen gaat wel maar verder eigenlijk niemandTom en Ronahi zijn ook wel leuk maar die zien we weinig.
Ik ook niet. Ik pak dat dan zelf wel met mijn handen als het niet anders kan maar niet de handen van een ander. Je weet niet waar die allemaal aan of ingezeten hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er iemand aan m'n eten zit of uit m'n glas drinkt..
Of inquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik pak dat dan zelf wel met mijn handen als het niet anders kan maar niet de handen van een ander. Je weet niet waar die allemaal aan of ingezeten hebben
Karen is gewoon een hele vrolijke meid en alleen daar al voor is het prettig om naar te kijken.. er is al chagrijn en saaiheid genoeg daar. Met Jimmy had ik in het begin helemaal niets omdat het filmpje waar hij zich in voorstelde ik hem helemaal niet in terug zag en dacht dat het zo’n biatch met een grote mond zou zijn maar in werkelijkheid zei of deed hij niets. Hij is nu inmiddels gelandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier ook zelfde gevoel. Karen vond ik altijd wel leuk aanwezig, Jimmy is echt gegroeid in dit programma.
Karen doet het volgens mij niet anders. Die heeft bila,s met verschillende mensen in overleg met Ashley. Ik heb nog niemand daar rechtuit het spel zien spelen. Dat was vorig jaar veel duidelijker. Mensen zitten volgens mij nog tussen gevoel en tactisch. Denk dat de rol van Tyron helemaal niets met het spel spelen te maken heeft. Die moet gewoon van wat vrouwen daar de sappen laten stromen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:18 schreef spapaars het volgende:
Karin doet/speelt het goed, met Tyron heb ik helemaal niets, hij speelt het spel met achterklap en beschuldigingen.
Nee een favo heb ik ook echt niet.. sommigen vind ik dan wel leuker om naar te kijken dan anderen. Ik vond Salar toen ook het leukstequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb helemaal nog geen favo... ik weet ook niet of die er gaat komen, ik ben gewoon op zoek naar de bewoners van het jaar van Kitty, ik heb toen zo genoten van die gasten ook van mijn grote favo Salar... dat zit er hier niet in...Jimmy kan een uitzondering zijn..
Kan twee dingen zijn....lekker buiten hoef ik niks te doen of Ariaantje denkt zieltjes te winnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:27 schreef ledn81 het volgende:
Er loopt iemand buiten en Ariaantje gaat hem bespringen. Ze vindt het zielig. Zal Glenn wel zijn.
Hij had een beetje hoofdpijn volgens Dilano dus ging even rondje lopen dacht ik te horen
Ja precies... toppertje..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee een favo heb ik ook echt niet.. sommigen vind ik dan wel leuker om naar te kijken dan anderen. Ik vond Salar toen ook het leuksteVooral vond ik leuk dat er een aantal een bloedhekel aan hem hadden en hij trok zich daar niets van aan en bleef gewoon zichzelf
Ik heb het idee dat ze goed geïnstrueerd zijn om geen ruzie te maken. Je ziet ook dat op het moment er even een stemverheffing is of een soort van discussie de stream gelijk naar een ander gaat. Ze zag ook in de eerste live dat Geraldine ook letterlijk zei dat ze lief voor elkaar moesten zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:26 schreef marky het volgende:
[..]
Karen doet het volgens mij niet anders. Die heeft bila,s met verschillende mensen in overleg met Ashley. Ik heb nog niemand daar rechtuit het spel zien spelen. Dat was vorig jaar veel duidelijker. Mensen zitten volgens mij nog tussen gevoel en tactisch. Denk dat de rol van Tyron helemaal niets met het spel spelen te maken heeft. Die moet gewoon van wat vrouwen daar de sappen laten stromen.
Ik heb een aantal mensen die ik wel een prettige sfeer om zich hebben hangen. Randy, Tyron, Alice, Ronahi en ook wel Karen en Basri. Ik vind (op Alice na) dat laat op de avond een beetje dollen wel leuk. Zij hebben volgens mij wel echt plezier dan. De rest vind ik van mild ergerlijk tot ergerlijk ergerlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb helemaal nog geen favo... ik weet ook niet of die er gaat komen, ik ben gewoon op zoek naar de bewoners van het jaar van Kitty, ik heb toen zo genoten van die gasten ook van mijn grote favo Salar... dat zit er hier niet in...Jimmy kan een uitzondering zijn..
Potver, heb juist een perfecte wichelroede te pakken om water te kunnen vinden als ik verdwaal in dat bosquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
Ariana doet het niet meer die sessies.....wil dat het geen gimmick word wat er werd de laatste keer gelachen.....
Volgens mij zei hij dat hij mocht kiezen, en dat hij ze gedeeld heeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:32 schreef ledn81 het volgende:
Danny en Ashley zijn gescheiden
Danny : "Ik moet afscheid nemen van de twins"
Danny mag wel alle munten houden van hun 2
Dat zou heel goed kunnen dat ze geen herhaling willen van Rob en Ali en Bart en Ali. Al vond ik dat niet storend hoort toch ook bij het leven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze goed geïnstrueerd zijn om geen ruzie te maken. Je ziet ook dat op het moment er even een stemverheffing is of een soort van discussie de stream gelijk naar een ander gaat. Ze zag ook in de eerste live dat Geraldine ook letterlijk zei dat ze lief voor elkaar moesten zijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Potver, heb juist een perfecte wichelroede te pakken om water te kunnen vinden als ik verdwaal in dat bos
Ja vertelde ie daarna iddquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat hij mocht kiezen, en dat hij ze gedeeld heeft.
Ik vond het ook wel meevallen en idd dat gebeurd ook in het echte leven. Het wordt anders als ze elkaar aanvallen maar een lekkere pittige discussie moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen dat ze geen herhaling willen van Rob en Ali en Bart en Ali. Al vond ik dat niet storend hoort toch ook bij het leven.
Ik vind veel van die gasten onzichtbaar... het zit, het eet en het slaapt.. van Bas word ik een beetje kriebelig en dat is niet positief kriebelig.. en Jimmy vind ik lief..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mensen die ik wel een prettige sfeer om zich hebben hangen. Randy, Tyron, Alice, Ronahi en ook wel Karen en Basri. Ik vind (op Alice na) dat laat op de avond een beetje dollen wel leuk. Zij hebben volgens mij wel echt plezier dan. De rest vind ik van mild ergerlijk tot ergerlijk ergerlijk.
Jimmie weet ik echt nog niet. Hij moet hoog nodig van partner wisselen die haalt nu de hete kolen uit het vuur. Ik wil Jimmie wel eens met een Tyron of met een minder pittige dame dan moet hij zelf meer naar de voorgrond wordt gedwongen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind veel van die gasten onzichtbaar... het zit, het eet en het slaapt.. van Bas word ik een beetje kriebelig en dat is niet positief kriebelig.. en Jimmy vind ik lief..
Is gewoon gelul om te zeggen dat Tom het misschien niet te vertellen. Hij zit daar met nog een persoon. Ze suggereert dat Tom dit niet verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Eerlijkheid boven alles, Goed zo Ashley
Ik snap niet dat ze zolang ermee hebben gewacht.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Eerlijkheid boven alles, Goed zo Ashley
Ze willen gewoon eerlijk zijn, niets mis meequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon gelul om te zeggen dat Tom het misschien niet te vertellen. Hij zit daar met nog een persoon. Ze suggereert dat Tom dit niet verteld
Vond hem ook leuk maar zijn maatje minder. Vond dat zo'n vreemd kind.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee een favo heb ik ook echt niet.. sommigen vind ik dan wel leuker om naar te kijken dan anderen. Ik vond Salar toen ook het leuksteVooral vond ik leuk dat er een aantal een bloedhekel aan hem hadden en hij trok zich daar niets van aan en bleef gewoon zichzelf
Ik geef je gelijk Hiervan krijg ik een vieze smaak van in mijn mond. Ze hadden dat ook eerder kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon gelul om te zeggen dat Tom het misschien niet te vertellen. Hij zit daar met nog een persoon. Ze suggereert dat Tom dit niet verteld
Dat is leuk maar waarom over tom beginnen en suggereren dat die niets verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze willen gewoon eerlijk zijn, niets mis mee
Vind ik ook een beetje lullig... daar moet je gewoon niks over zeggen... alles om in een goed blaadje te komen..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt dat het emotie is. Vraag het me af. Ze helpt zichzelf ermee en kan Tom in een vervelende positie brengen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals dylano gister tegen jimmy vertelde, een van de 3 grootmonden is weer terug.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:44 schreef Frummelie het volgende:
Laat ook even Glenn aan het woord Ashley...
Slimme tantequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zegt dat het emotie is. Vraag het me af. Ze helpt zichzelf ermee en kan Tom in een vervelende positie brengen.
Als Tom en Roni zoveel munten vragen dan is het ook hun eigen probleemquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Ashley verteld heeft dat de prijs van de producten naar de K&Q gaan? Als ze dan Tom en Ronahi niks gunnen gaan ze dus niks meer kopen
Ze verpesten het nu voor de anderen die in de King en Queen kamer komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Ashley verteld heeft dat de prijs van de producten naar de K&Q gaan? Als ze dan Tom en Ronahi niks gunnen gaan ze dus niks meer kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |