Kan het op mijn werk aan onze gedragswetenschappers vragenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:23 schreef Hupje het volgende:
Misschien een rare (werk) vraag, maar heeft iemand misschien een abonnement op het Tijdschrift voor Orthopedagogiek? Ik ben geïnteresseerd in een artikel uit het eerste nummer van 2024, maar op mijn werk hebben we helaas geen abonnement.
Even een andere vraag: hoe gaat het nu met jou? Is het hoesten minder?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kan het op mijn werk aan onze gedragswetenschappers vragen
lief dat je het vraagt.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Even een andere vraag: hoe gaat het nu met jou? Is het hoesten minder?
Graag, als dat niet te veel moeite isquote:Op zondag 11 februari 2024 20:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kan het op mijn werk aan onze gedragswetenschappers vragen
Zal ze morgen een mailtje sturenquote:Op zondag 11 februari 2024 21:23 schreef Hupje het volgende:
[..]
Graag, als dat niet te veel moeite isHet gaat om het artikel van Andries Rhebergen.
Poe zeg. Wat een ellende eigenlijk. Hoelang hoest je nu al? Loopt toch ook al tegen die drie maanden aan, denk ik?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
lief dat je het vraagt.
Ben helaas weer begonnen met hoesten. Wel minder dan eerst, maar helaas niet weg.
Huisarts geeft aan dat het bij de kinkhoest hoort. Kinkhoest wordt ook wel 100 dagen hoest genoemd.
Ben rond kerst begonnen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Poe zeg. Wat een ellende eigenlijk. Hoelang hoest je nu al? Loopt toch ook al tegen die drie maanden aan, denk ik?
Zeg. Wat zeg jij nou weer voor poep?quote:Op maandag 12 februari 2024 05:52 schreef Tink89 het volgende:
Gisteren de optocht gekeken hier in het dorp en vandaag naar kindercarnaval in het plaatselijke cc. Prima manier om een feestje te vieren en met een drankje te ontkennen dat ik op weg ben naar de 40...
Hupje: wij hebben wrs wel een abo op het werk, maar ik ben daar de 19e pas weer. Laat maar weten als het dan nog nodig is.
Ik hoop eigenlijk wel dat je richting de 50 gaat? Kan je nog niet missen hoor! 100 is ook goedquote:Op maandag 12 februari 2024 08:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeg. Wat zeg jij nou weer voor poep?
Als 89 jouw geboortejaar is, dan ben je 34 hooguit nét 35.
Mijn geboorte jaar is 79 en dat zou dan betekenen dat ik richting de 50 ga, en dat is dus niet zo.
Dus neem je woorden maar eventjes terug.
Ik ben vandaag idd 35 geworden ja. En ik neem niks terug ;-)quote:Op maandag 12 februari 2024 08:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeg. Wat zeg jij nou weer voor poep?
Als 89 jouw geboortejaar is, dan ben je 34 hooguit nét 35.
Mijn geboorte jaar is 79 en dat zou dan betekenen dat ik richting de 50 ga, en dat is dus niet zo.
Dus neem je woorden maar eventjes terug.
Oh lol. Ik bedoelde dat ik pas 44 ben en nog lang geen 50 of enigszins in de buurt daarvan.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat je richting de 50 gaat? Kan je nog niet missen hoor! 100 is ook goed![]()
Gefeliciteerd. Maar ook 35 is nog laaaaaang geen 40quote:Op maandag 12 februari 2024 08:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag idd 35 geworden ja. En ik neem niks terug ;-)
Het leven eindigt niet bij 40 en ook niet bij 50quote:Op maandag 12 februari 2024 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Lollig dat je daarop aanslaat en niet op de implicatie dat het leven eindigt bij 40
Ik sta met één voet in het graf, denk ik. En voet twee moet wel binnenkort volgenquote:Op maandag 12 februari 2024 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Lollig dat je daarop aanslaat en niet op de implicatie dat het leven eindigt bij 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |