Grappig wel dat die supermajority nooit op bezwaren kon rekenen toen de Tories er een hadden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)lection-grant-shapps
Zelfs de schandalen tonen de achteruitgang van de partij:quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
En weer een corruptieschandaal bij de torys.
Man dat is wel achterlijk, voor wat wisselgeld zo'n vergrijp begaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
En weer een corruptieschandaal bij de torys.
Robot Rishi stiefelt verder, je gaat bijna BoJo missenquote:
Nee. Nee, die mist niemand. Nou ja, Nadine Dorries mischien wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Robot Rishi stiefelt verder, je gaat bijna BoJo missen
Die dan weer door niemand gemist wordt. In ieder geval niet door Boris.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Nee, die mist niemand. Nou ja, Nadine Dorries mischien wel.
Ik begreep uit berichtgeving dat in sommige kieskringen LibDems hebben opgeroepen om voor een Labour kandidaat te stemmen maar dat gaat puur om de lokale verhouding en om de lokale Tory weg te stemmen en niet als landelijk beleid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijk of er nog veel mensen LibDem gaan stemmen die normaliter tactisch op Labour stemmen, hun stem is nu niet echt nodig om Labour te laten winnen, al zal het vooral afhangen van de verhoudingen binnen hun constituency.
Hoewel dat dit jaar niet echt nodig lijkt, de Tories blijken uit te blinken in het weggooien van stemmen en werkelijk constant zichzelf met een hamer voor hun kop te slaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:54 schreef Hexagon het volgende:
Deden Libdem en Labour in het verleden ook wel eens. Oproepen tot tactisch stemmen om de Tories maximale schade te bezorgen.
Toch moeten ze niet overmoedig worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoewel dat dit jaar niet echt nodig lijkt, de Tories blijken uit te blinken in het weggooien van stemmen en werkelijk constant zichzelf met een hamer voor hun kop te slaan.
Nee, dat is een risico, natuurlijk, maar Labour lijkt zich daar wel van bewust. Daarbij hebben de Tories nu een groter probleem dan Labour en dat is Reform, er lopen nu gewoon Tory kandidaten rond die openlijk Farage steunen zelfs.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch moeten ze niet overmoedig worden.
George Monbiot had er een column over, een soort caucus houden lokaal tussen LibDem en Labour kandidaten, en dan de populairste van de twee naar voren schuiven. De Tories vonden dat maar ondemocratischquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik begreep uit berichtgeving dat in sommige kieskringen LibDems hebben opgeroepen om voor een Labour kandidaat te stemmen maar dat gaat puur om de lokale verhouding en om de lokale Tory weg te stemmen en niet als landelijk beleid.
Tactical voting dus maar puur gericht op de Tories.
Degenen die de Tories het meeste schade aanrichten zijn toch echt Tories zelf, zeker op dit moment. Johnson, Truss, Sunak, Michelle Mone, e.v.a.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:54 schreef Hexagon het volgende:
Deden Libdem en Labour in het verleden ook wel eens. Oproepen tot tactisch stemmen om de Tories maximale schade te bezorgen.
Maar niks mis aan om ze een handje te helpen daarmee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Degenen die de Tories het meeste schade aanrichten zijn toch echt Tories zelf, zeker op dit moment. Johnson, Truss, Sunak, Michelle Mone, e.v.a.
Ja, Sunak is een ontstellend slecht politicus en het ergste is dat hij zich totaal niet bewust lijkt te zijn van zijn ongeschiktheid.quote:
Macron is dan ook geen premierquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:02 schreef Hexagon het volgende:
Nou Macron, zo moet het dus niet bij je snap-elections.
Ik vind hem wel altijd sympathiek overkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Sunak is een ontstellend slecht politicus en het ergste is dat hij zich totaal niet bewust lijkt te zijn van zijn ongeschiktheid.
Hij probeerde deze week een motiverend verhaal over zijn jeugd op te hangen en dat hij helemaal niet in luxe opgroeide door te zeggen dat zijn ouders geen Sky betaaltelevisie hadden.
Wel een huis met 6 slaapkamers in Southampton en genoeg geld voor zijn toplevel prive school.
Tja...wat kan ik er van zeggen...het vriendelijkste wat ik er van kan zeggen is dat hij bij de kiezers niet goed land.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ik vind hem wel altijd sympathiek overkomen.
En hij is waterdicht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ik vind hem wel altijd sympathiek overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |