Het zijn maar 10.000 nummerplaten, volgens alle sites die ik heb gelinkt. En ze kosten 1000 euro en zijn ook nog eens aftrekbaar. Dan heb je het echt niet over 27 miljoen.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat aanpassingen nodig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat dit in de buurt komt van 27 miljoen.
Zelf de gratis apps kunnen tegenwoordig woorden / letters uit een foto halen dus de flirts apparatuur moet dat ook wel lukken.
BBB stemde in de Eerste Kamer tegen het controversieel verklaren, daar ging het om.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De oude Tweede Kamer wel te verstaan. Oftewel zal de coalitie na de val van het kabinet elkaar blijven steunen.
Neem de spreidingswet. Daar heeft de oude Tweede Kamer voor gestemd met steun van D66, CDA en CU. En in de Eerste Kamer de VVD. Terwijl het kabinet daarover gevallen is.
Vergis je niet, grote kans dat de databases waarin kentekens worden verwerkt alleen hele specifieke letter/cijfer-combinaties kunnen opslaan. Ik denk dat er nogal wat software in de keten over de zeik gaat als er opeens geen streepjes in een kenteken zittenquote:Op maandag 29 januari 2024 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat aanpassingen nodig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat dit in de buurt komt van 27 miljoen.
Zelf de gratis apps kunnen tegenwoordig woorden / letters uit een foto halen dus de flirts apparatuur moet dat ook wel lukken.
Nee, dat is echt koffiedik kijken. Men wil per se over rechts en is als de dood voor nieuwe verkiezingen. Dus als ik moet gokken zou het dan toch met PvdAGL zijn, maar dat is echt een salomonsoordeel dan. En dan moet Timmermans dat nog willen.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb jij toevallig enig inzicht in wat de VVD gaat doen mocht de formatie klappen? Zie je dan de VVD nog richting PvdA/GL kijken of zullen toch ze aansturen op nieuwe verkiezingen?
Het levert wat op, niemand heeft er last van, ik zie oprecht het issue niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker boeiend man
we hebben het hier over een paar miljoen eurootjes winst of verlies op een begroting van miljarden op miljarden die moeten worden geint
dit is het perfecte voorbeeld van het toneelstukje
Als het betekent dat Frans premier wordt, zal-ie het wel zien zitten, gok ikquote:Op maandag 29 januari 2024 21:44 schreef nostra het volgende:
[..]
En dan moet Timmermans dat nog willen.
De motie van de PVV? Met de BBB zou dat 25 stemmen zijn. Geen meerderheid.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
BBB stemde in de Eerste Kamer tegen het controversieel verklaren, daar ging het om.
BBB probeert vooral de belangen van een paar grote agro-reuzen zo goed mogelijk te behartigen, met welke wind ze dan moeten meewaaien op andere onderwerpen om dat mogelijk te maken zal ze een zorg zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
BBB probeert vooral het imago van pragmatische constructieve no-nonsense doorpakkers hoog te houden.
Nee, de controversieelverklaring van de wet, toen die in stemming kwam na de val van het kabinet: https://www.eerstekamer.n(...)klaart_spreidingswetquote:Op maandag 29 januari 2024 21:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De motie van de PVV? Met de BBB zou dat 25 stemmen zijn. Geen meerderheid.
Zou Frans een beetje gevoelig zijn voor dergelijke egostrelingen denk je?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het betekent dat Frans premier wordt, zal-ie het wel zien zitten, gok ik
Ik ben bang van wel eigenlijk, maar geen idee natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Frans een beetje gevoelig zijn voor dergelijke egostrelingen denk je
Timmermans gaat bepaald niet alleen over meeregeren, daar moet hij 2 congressen van overtuigen.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Frans een beetje gevoelig zijn voor dergelijke egostrelingen denk je?
Dat snap ik natuurlijk ook wel maar hij zit wel op een machtspositie (hij is dan immers aanwezig tijdens de eventuele formatie), net als Yesilgoz op een machtspositie zit en er in principe alle belang heeft om de formatie te laten lukken, of in ieder geval geen nieuwe verkiezingen want dan is het politiek redelijk over voor haar.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Timmermans gaat bepaald niet alleen over meeregeren, daar moet hij 2 congressen van overtuigen.
Gezien de peilingen is over rechts ook geen optie.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:02 schreef timmmmm het volgende:
Als de VVD over links gaat, kunnen ze zich bij het CDA in de kelder voegen. Klaar, uit dat licht
Welke peilingen bedoel je precies?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gezien de peilingen is over rechts ook geen optie.
De peilingen die aangeven dat de VVD zwaar op verlies staat. Niet dat ik dat zo erg vind maar het verlies van zetels gaan naar de PVV en dat vind ik een slechte zaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke peilingen bedoel je precies?
Dat gezegd hebbende is het lastig een route over links te bedenken die aan een EK meerderheid kan komen zonder dat je moet uitwijken naar het alleruiterste van de linkervleugel. Dat is voor de VVD echt zelfmoord. Dan speelt op de achtergrond nog dat Geert geen mensen heeft, z’n lijst is nagenoeg uitgeput.
Als ik het nu moet gokken dan zeg ik minderheidskabinet VVD/NSC/BBB.
Nooit van je leven dat de VVD met deze uitslag premier Timmermans in het torentje gaat installeren. Uitgesloten.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, dat is echt koffiedik kijken. Men wil per se over rechts en is als de dood voor nieuwe verkiezingen. Dus als ik moet gokken zou het dan toch met PvdAGL zijn, maar dat is echt een salomonsoordeel dan. En dan moet Timmermans dat nog willen.
Als Geert het laat klappen zakt die plumpudding zo weer in naar z’n gebruikelijke 15-20 zetels joh. Ben ik totaal niets bang voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De peilingen die aangeven dat de VVD zwaar op verlies staat. Niet dat ik dat zo erg vind maar het verlies van zetels gaan naar de PVV en dat vind ik een slechte zaak.
Gezien de peilingen en de dip van de VVD met hun rare geen Wilders, wel Wilders, gedoogWilders gezwabber is over rechts de enige optie voor de VVD.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gezien de peilingen is over rechts ook geen optie.
Die 2 andere partijen moet dan wel PvdAGL bij zijn, anders heb je geen meerderheid. VVD-NSC-BBB is maar 51 zetels, met D66 en CDA kom je dan maar aan 65, zelfs als je dan steun zoekt bij CU, SGP en Volt ben je nog niet bij de 76. Nog even los van de positie van D66 in dit geval (die willen dit niet).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders kan wel de formatiepoging laten klappen, maar het kan zijn dat de kamer eerst een nieuwe formatie laat onderzoeken. Zonder PVV. Met NSC , BBB, VVD en 2 andere partijen.
In het kader van 'het land moet geregeerd worden' en 'verantwoordelijkheid nemen' zijn zulke woorden vaak ingeslikt (gelukkig). Daarnaast: wie weet nu nou nog wat Yeşilgöz in de campagne zei? Laat staan als over een tijdje PVV en VVD-NSC rollend over straat gaan, dan is de campagne helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 07:32 schreef Janneke141 het volgende:
Als PvdA/GL aan de macht komt dan is ons land ten dode opgeschreven. Althans, volgens Dilan in de campagne. Dat maakt het nu natuurlijk wel erg lastig te verkopen om daar nu nog mee te gaan praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |