Want woke is niet politiek?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook over politiek.
Niet over wat al dan niet woke is.
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Woke is in Nederland maar een zeer beperkt fenomeen maar het is wel lekker makkelijk om partijen weg te zetten als racistisch zodat het niet meer over de echte problemen hoeft te gaan.
jep, hetzelfde als wappie dusquote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Woke is in Nederland maar een zeer beperkt fenomeen maar het is wel lekker makkelijk om partijen weg te zetten als woke zodat het niet meer over de echte problemen hoeft te gaan.
Mijn buren willen niet meer met me praten sinds ik woke ben. Het valt me ontzettend zwaar.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is een kruis wat we moeten dragen, vrees ik. Ik moet bekennen dat ik er soms wel eens 10 seconden minder om slaap. Of was dat de hond die me wakker maakte?
De PVV is dan ook een racistische partij.quote:
je bent vooral in een val getrapt als je vanwege een politieke mening niet meer met je buren praatquote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn buren willen niet meer met me praten sinds ik woke ben. Het valt me ontzettend zwaar.
Ik heb vreselijke buren.![]()
Niet alleen de PVV hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De PVV is dan ook een racistische partij.
Ik praatte sowieso al niet met m'n buren.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent vooral in een val getrapt als je vanwege een politieke mening niet meer met je buren praat
tja..quote:Op maandag 29 januari 2024 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik praatte sowieso al niet met m'n buren.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kijk ff niet en zie 50+ nieuwe posts staan. Ik denken dat de formatie wel geklapt moet zijn dat het ineens zo druk is. Is het een lange 'woke'-tirade
Niemand ontkomt aan het woke spook.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kijk ff niet en zie 50+ nieuwe posts staan. Ik denken dat de formatie wel geklapt moet zijn dat het ineens zo druk is. Is het een lange 'woke'-tirade
En ondanks dat heeft nog geen enkele woke-master zich gemeld.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En ondanks dat heeft nog geen enkele woke-master zich gemeld.
Wokemon.quote:
oh jawel hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En ondanks dat heeft nog geen enkele woke-master zich gemeld.
wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De PVV is dan ook een racistische partij.
Nee en nee.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Want woke is niet politiek?
Wil je dat dit een echokamer van gelijkgestemde oh zo 'progressieve' zielen is, zet het even in OP.
Mooi. Kan dat hele diversiteitsverhaal uit de politiek geschrapt worden.quote:
Zolang Wilders zijn 'Minder-Marokkanen'-uitspraak niet terugneemt en zich daarvoor excuseert is die kwalificatie nogal logisch he?quote:
Misschien had ik het moeten beperken tot xenofoob.quote:
Diversiteit is geen woke zoals jij het bedoelt.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi. Kan dat hele diversiteitsverhaal uit de politiek geschrapt worden.
Natuurlijk ben je klaar.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Diversiteit is geen woke zoals jij het bedoelt.
Maar goed, ik ben we klaar met dit gesprek.
Succes met je strijd tegen het woke-spook.
Je hebt me nog steeds niet uitgelegd hoe je geen aversie tegen beide zou kunnen hebben.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:23 schreef Hexagon het volgende:
De grootste partij wil het liefst nul euro naar zijn baan en hobby. Maar nee woke is het grote probleem van deze dagen.
En de Gutmenschen en SJW's zijn ook al in het niets verdwenen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:23 schreef Blastbeat het volgende:
Hoe is het trouwens met de cultuurmarxisten? Zijn die inmiddels verslagen en hoor je er daarom nooit meer wat over of heten die nu ook gewoon woke?
Nee, die zitten straks weer vastgeplakt op een stuk wegdek, of in een museum om een blik soep tegen een schilderij te smijten.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En de Gutmenschen en SJW's zijn ook al in het niets verdwenen.
Die heten nu deugers. Stond op X en daar hebben ze er verstand van.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allemaal opgeslokt door het woke spook. Echt niemand is veilig.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Joh het kan nog gekker. Je kunt op basis van helemaal niets al buitenlanderhater, antisemiet en racist genoemd worden die mensen minderwaardig vindt.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Die heten nu deugers. Stond op X en daar hebben ze er verstand van.
Dat zijn klimaatactivisten.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die zitten straks weer vastgeplakt op een stuk wegdek, of in een museum om een blik soep tegen een schilderij te smijten.
Door dat woke spook zo groot te maken,, en iedereen die in de progressieve hoek zit daarvan verdacht te maken, draag je bij aan draagvlak voor cultuurvernietiging vanuit de PVV-hoek. Wees er maar trots op.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt me nog steeds niet uitgelegd hoe je geen aversie tegen beide zou kunnen hebben.
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Allemaal opgeslokt door het woke spook. Echt niemand is veilig.
Lezen blijft echt niet je ding he Hex?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Door dat woke spook zo groot te maken,, en iedereen die in de progressieve hoek zit daarvan verdacht te maken, draag je bij aan draagvlak voor cultuurvernietiging vanuit de PVV-hoek. Wees er maar trots op.
hahahaquote:Op maandag 29 januari 2024 20:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Door dat woke spook zo groot te maken,, en iedereen die in de progressieve hoek zit daarvan verdacht te maken, draag je bij aan draagvlak voor cultuurvernietiging vanuit de PVV-hoek. Wees er maar trots op.
Oh tof, klinkt best leuk. Ik heb in m'n werk nooit met jonge mensen te maken, wat eigenlijk wel jammer is ergens.quote:
You’re barking up the wrong tree. Alleen op basis van mijn vraag over de studenten in relatie tot het uitstel van de lezing van HU.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je klaar.
Prima.
Ik blijf gewoon ageren tegen ideologieën die mensen wegzetten op basis van zaken waar ze niets aan kunnen veranderen.
Of het nu de PVV is of woke.
Dat heet consequent zijn.
Wat ik vooral hoor is hoe fijn het is een onderzoeker te treffen die zegt dat ze alles mogen zeggen, zolang ze het onderbouwen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh tof, klinkt best leuk. Ik heb in m'n werk nooit met jonge mensen te maken, wat eigenlijk wel jammer is ergens.
Al zullen ze je wel een chagrijnige boomer vinden, gok ik zo
Ach ja, de Holocaust-lezing.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
You’re barking up the wrong tree. Alleen op basis van mijn vraag over de studenten in relatie tot het uitstel van de lezing van HU.
Dan moet het tot je doordringen dat je aan het drammen bent. En dat doe je dan maar lekker tegen een ander.
Is wel over gepost. Is verschrikkelijk dat die bedreigingen er zijn. Maar hebben echt 0,0% met woke te maken.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach ja, de Holocaust-lezing.
Die uitgesteld moest worden wegens bedreigingen.
Is nog geen post aan besteed in POL.
Kennelijk ook 'spokerijen'.
Je bent slecht geinformeerd, daar is wel degelijk in deze topicreeks over gesprokenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach ja, de Holocaust-lezing.
Die uitgesteld moest worden wegens bedreigingen.
Is nog geen post aan besteed in POL.
Kennelijk ook 'spokerijen'.
Toen ik het ter berde bracht?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bent slecht geinformeerd, daar is wel degelijk in deze topicreeks over gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |