Want woke is niet politiek?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook over politiek.
Niet over wat al dan niet woke is.
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Woke is in Nederland maar een zeer beperkt fenomeen maar het is wel lekker makkelijk om partijen weg te zetten als racistisch zodat het niet meer over de echte problemen hoeft te gaan.
jep, hetzelfde als wappie dusquote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Woke is in Nederland maar een zeer beperkt fenomeen maar het is wel lekker makkelijk om partijen weg te zetten als woke zodat het niet meer over de echte problemen hoeft te gaan.
Mijn buren willen niet meer met me praten sinds ik woke ben. Het valt me ontzettend zwaar.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is een kruis wat we moeten dragen, vrees ik. Ik moet bekennen dat ik er soms wel eens 10 seconden minder om slaap. Of was dat de hond die me wakker maakte?
De PVV is dan ook een racistische partij.quote:
je bent vooral in een val getrapt als je vanwege een politieke mening niet meer met je buren praatquote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn buren willen niet meer met me praten sinds ik woke ben. Het valt me ontzettend zwaar.
Ik heb vreselijke buren.![]()
Niet alleen de PVV hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De PVV is dan ook een racistische partij.
Ik praatte sowieso al niet met m'n buren.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent vooral in een val getrapt als je vanwege een politieke mening niet meer met je buren praat
tja..quote:Op maandag 29 januari 2024 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik praatte sowieso al niet met m'n buren.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kijk ff niet en zie 50+ nieuwe posts staan. Ik denken dat de formatie wel geklapt moet zijn dat het ineens zo druk is. Is het een lange 'woke'-tirade
Niemand ontkomt aan het woke spook.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kijk ff niet en zie 50+ nieuwe posts staan. Ik denken dat de formatie wel geklapt moet zijn dat het ineens zo druk is. Is het een lange 'woke'-tirade
En ondanks dat heeft nog geen enkele woke-master zich gemeld.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En ondanks dat heeft nog geen enkele woke-master zich gemeld.
Wokemon.quote:
oh jawel hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En ondanks dat heeft nog geen enkele woke-master zich gemeld.
wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De PVV is dan ook een racistische partij.
Nee en nee.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Want woke is niet politiek?
Wil je dat dit een echokamer van gelijkgestemde oh zo 'progressieve' zielen is, zet het even in OP.
Mooi. Kan dat hele diversiteitsverhaal uit de politiek geschrapt worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |