abo sky sportsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom? Hoe wil je dan gaan kijken?
heb ik al eens naar gekeken, kun je niet afsluiten in NL helaasquote:
En nu?quote:Op maandag 29 januari 2024 22:35 schreef hanskraaijjr het volgende:
F1TV abo gestopt na verbreken belofte dat het iets van 64 euro per jaar zou zijn.
De kwaliteit is niet geweldig en je hebt kans dat hij halverwege stopt.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:33 schreef PPL het volgende:
Er zijn genoeg websites die streams van Sky Sports aanbieden. Is dat geen alternatief voor (sommigen van) jullie?
Geen idee hoe legaal dat precies is, maar men kan mij toch niet verbieden bepaalde websites te bezoeken?
Viaplay, duh.quote:
Nee!quote:Op maandag 29 januari 2024 22:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
De kwaliteit is niet geweldig en je hebt kans dat hij halverwege stopt.
Snap niet waarom niet iedereen een torrent pakt. Duurt een paar uurtjes tot maximaal een dag voor het er op staat in hoge kwaliteit zonder issues. Maandagavond kijken is toch net zo leuk?
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 29 januari 2024 22:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Snap niet waarom niet iedereen een torrent pakt. Duurt een paar uurtjes tot maximaal een dag voor het er op staat in hoge kwaliteit zonder issues. Maandagavond kijken is toch net zo leuk?
Sure. Als ik de CEO van Viaplay was zou ik nog liever failliet gaan dan oud F1TV'ers die je bedrijf jarenlang de grond in geboord hebben als als klant er bij te krijgen.quote:
Wat is precies het voordeel van live zien? Ik snap het oprecht niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietIk wil het live zien!
Gegarandeerd niet weten wat er gaat komen misschien?quote:Op maandag 29 januari 2024 23:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Wat is precies het voordeel van live zien? Ik snap het oprecht niet.
Als je niet begrijpt dat het veel spannender is om naar iets te kijken dat daadwerkelijk op dat moment gebeurt, kan ik het je ook niet bijbrengen ben ik bang.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Wat is precies het voordeel van live zien? Ik snap het oprecht niet.
Je kan toch best even een (halve) dag niet nu.nl openen als je daarmee ¤95 per jaar bespaart?quote:Op maandag 29 januari 2024 23:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gegarandeerd niet weten wat er gaat komen misschien?
Tuurlijk, maar vergeet niet je pushberichten uit te zetten.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan toch best even een (halve) dag niet nu.nl openen als je daarmee ¤95 per jaar bespaart?
Radioquote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan toch best even een (halve) dag niet nu.nl openen als je daarmee ¤95 per jaar bespaart?
De eerste CEO die naar principes kijkt i.p.v. geld moet nog geboren worden.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sure. Als ik de CEO van Viaplay was zou ik nog liever failliet gaan dan oud F1TV'ers die je bedrijf jarenlang de grond in geboord hebben als als klant er bij te krijgen.
Dergelijke figuren ben je liever kwijt dan rijk.
Je kan ook op andere dingen besparenquote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zit in die torrent ook Live Timing, Driver Tracker en zulke dingen?quote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
eens per 3 maand douchen scheelt je veeeeeeeeeel energiekostenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook op andere dingen besparen
Vergeleken met je huis verwarmen bespaar je praktisch nietsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
eens per 3 maand douchen scheelt je veeeeeeeeeel energiekosten
ik verwarm vrijwel nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met je huis verwarmen bespaar je praktisch niets
Ik zit er wel over te denken om voor het terugkijken over te gaan naar Sky te Torrenten. Kan ik weer eens in fatsoenlijke kwaliteit F1 kijken.
Ik probeer mijn Argentijnse abo te betalen met mijn NL creditcard, maar dat lukt helaas niet meer. Met een Argentijnse kaart wel uiteraard, maar dan komen er weer allemaal domme taxen bij, omdat het in US$ isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Werkt het via het buitenland een abbo nemen nog steeds?
Dus als iemand een viaplay abo heeft krijg je gratis f1 tv pro erbij?quote:Op woensdag 31 januari 2024 02:17 schreef Eagles89 het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een vriend van me altijd belachelijk gemaakt dat die ViaPlee had en nu mag ik van hem zijn gratis F1 TV Pro abbo gebruiken (hij kijkt zelf vanwege voetbal ViaPlee). Is dat ViaPlee toch nog ergens goed voor hehe. Heb mn F1 Pro gestopt deze maand, een verhoging van 40 euro slaat sowieso nergens op, maar alsnog veel beter alternatief dan ViaPlee als je alleen F1 kijkt en je kunt het met 6 man delen.
Dus vrijwel iedereen is de lul of zijn er toch nog mensen die een jaar voor die oude prijs krijgen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Tijn het volgende:
Goffer, krijg net deze in m'n inbox
[ afbeelding ]
Totdat Viaplay de prijs verhoogtquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:04 schreef beantherio het volgende:
Ik had het nieuws nog niet meegekregen. Jammer en het is meteen wel echt meteen vet meer maar ik accepteer het wel. Evengoed moet de prijs niet nog verder gaan stijgen want het verschil met Viaplay wordt wel steeds kleiner zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
me 2. Ik heb ervoor over. Als ik overstap naar Viaplay, dan moet ik perse dat commentaar aanhorenquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Tijn het volgende:
Goffer, krijg net deze in m'n inbox
[ afbeelding ]
Daar ga ik ook wel vanuit. En dat zie (en zag) ik ook daarom nog steeds niet als een alternatief. F1TV Pro wordt wel duurder maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik waar voor mijn geld krijg.quote:
Vooral ook vanwege het archief wat mij betreft. Live streaming is belangrijk, maar af en toe een oude race terug kunnen kijken is ook wel erg leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit. En dat zie (en zag) ik ook daarom nog steeds niet als een alternatief. F1TV Pro wordt wel duurder maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik waar voor mijn geld krijg.
Ik heb net een jaar verlengd bij Viaplay voor 12,79/maand, dus als ze verhogen zal dat alleen voor de maand abonnementen zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit. En dat zie (en zag) ik ook daarom nog steeds niet als een alternatief. F1TV Pro wordt wel duurder maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik waar voor mijn geld krijg.
Dan noem je ook wel de dure, ik heb Videoland, HBO, Eurosport Player, Amazon Prime en Atv+ (met allerlei kortingsacties) voor minder per maand dan dat Netflix en Disney+ individueel kosten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat bij anderen zit maar voor mij zijn F1TV Pro samen met Youtube Premium de enige abonnementen die ik heb op streaming diensten. Als je er nog dingen als Netflix en/of Disney+ naast zou hebben dan geloof ik wel dat het prijskaartje wat lastiger gaat worden.
Voor mij is het verschil van ¤58,- op jaarbasis juist alle reden om wel gewoon Viaplay te nemen. Die ¤60,- voor niet F1 dingen (en de native LG app) is voor mij dat meer dan waard.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat maten van me zitten aan zo'n iptv app, scheelt wel veel, alleen kijken ze nauwelijks live sport en ik zou juist wel willen weten hoe dan de kwaliteit is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel de dure, ik heb videoland, HBO, Prime en Atv+ (met allerlei kortingsacties) voor minder per maand dan dat Netflix en Disney+ individueel kosten.
En je krijgt dit jaar F1TVpro er ook nog eens bij, maar mij gaat het vooral om de Premier League.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor mij is het verschil van ¤58,- op jaarbasis juist alle reden om wel gewoon Viaplay te nemen. Die ¤60,- voor niet F1 dingen (en de native LG app) is voor mij dat meer dan waard.
Wij hebben Netflix, Disney+ en F1TV en denken er sterk aan om Netflix op te zeggen. Al die streamingsdiensten loopt inderdaad flink in de papieren als je er meer dan een paar hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat bij anderen zit maar voor mij zijn F1TV Pro samen met Youtube Premium de enige abonnementen die ik heb op streaming diensten. Als je er nog dingen als Netflix en/of Disney+ naast zou hebben dan geloof ik wel dat het prijskaartje wat lastiger gaat worden.
zelfde kwaliteit als van een gewone tv zender.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maten van me zitten aan zo'n iptv app, scheelt wel veel, alleen kijken ze nauwelijks live sport en ik zou juist wel willen weten hoe dan de kwaliteit is.
Heb netflix, hbo en f1tv.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
SkyF1 zou ik wel willen op die manier.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfde kwaliteit als van een gewone tv zender.
Enige nadeel is gewoon de vertraging die je hebt tov het 'origineel'
dus in het livetopic mee lezen is dan iets minder omdat je eerst leest dat Ocon 5 seconden heeft gekregen en dan pas een minuut later het ziet ofzo
Er is ook geen enkele reden om die diensten fulltime te hebben. Ik rouleer, kijk de nieuwe content en sluit dan de volgende af. Meestal 2 tegelijk, omdat ik Prime ook vaak heb voor de gratis verzending.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wij hebben Netflix, Disney+ en F1TV en denken er sterk aan om Netflix op te zeggen. Al die streamingsdiensten loopt inderdaad flink in de papieren als je er meer dan een paar hebt.
Die heb ik vaker er bij aan staan, op laptop of mobiel viaplay en dan op tv sky, of net andersom. en dan het geluid aan van viaplay zodat ik op het andere scherm nog even kan zien zonder de herhaling af te hoeven wachtenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
SkyF1 zou ik wel willen op die manier.
even wachten op glasvezeltje en dan iptvquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
SkyF1 zou ik wel willen op die manier.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kreeg ook de melding van prijsverhoging
Maar hij gaat voor mij pas in 2025 in
Vertel, waarom?quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
LEUGENS!!quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar dan Indiaas commentaar plus het originele commentaar of kan je nog meer talen kiezen?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
LEUGENS!!![]()
Ik heb via india deze keer F1TV aangevraagd ipv Turkije, 28 euro voor een jaar. Dikke prima
Nee, net zoals je nu ook F1TV via Nederland zou aanschaffen. India heeft een licentie met de F1 waardoor ze ook de overige talen aanbiedenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan Indiaas commentaar plus het originele commentaar of kan je nog meer talen kiezen?
Because reasonsquote:
Eeeeeeen toen was mijn creditcard geblokkeerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
Check deze pepper link, staat exact in hoe het te doen en wat je er voor krijgt.
https://nl.pepper.com/aan(...)ur28-303288#comments
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Eeeeeeen toen was mijn creditcard geblokkeerd.
[..]
[..]
hoppaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:06 schreef DX11 het volgende:
Na een half uurtje met de bank aan de lijn (voornamelijk in de wacht) is hij goedgekeurd en kan ik bevestigen dat ik ¤27,97 ga betalen voor 1 jaar. Was dus wel de moeite waard.
Uiteraard, ik heb geen buitenlandse creditcardsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]Kleine kans maar het is jou overkomen! gok een nederlandse cc?
ik heb sinds kort zo'n revolut card puur en alleen voor dit soort acties. De nederlandse banken zijn nogal scherp op betalingen als deze is het laatste jaar geblekenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb geen buitenlandse creditcards
Yep precies wat je zegt is waar. Alleen weet niet met hoeveel je dan die F1 Pro weer kan delen, want op een normaal account bij F1 Pro kun je met tot zeker 4 tegelijk kijken en sommigen zeggen zelfs dat ze het met 6 delen. Ik weet bijna zeker dat ik ergens gelezen had dat je op dat F1 Pro account van ViaPlay maar maximaal 1 persoon kan laten kijken (dus met ViaPlay erbij max 2)quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dus als iemand een viaplay abo heeft krijg je gratis f1 tv pro erbij?
En dan kun je wel 2 streams tegelijkertijd kijken (a la persoon 1 kijkt viaplay en persoon 2 kijkt in een ander huis f1 tv?)
Dan valt daar nog wel wat te halen.
Overigens zou ik nog wel bereid zijn om die 95 eur te betalen als we dan ook maar naar 4k kunnen :|
Dit - alleen heb ik N26quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik heb sinds kort zo'n revolut card puur en alleen voor dit soort acties. De nederlandse banken zijn nogal scherp op betalingen als deze is het laatste jaar gebleken
Ik ging een poging doen, maar vooralsnog mislukt op foutmeldingen (landfout). Ik ga het nog eens proberen maar moet eerst een ander telefoonnummer hebben. Google zegt dat het nummer te vaak is gebruiktquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:06 schreef DX11 het volgende:
Na een half uurtje met de bank aan de lijn (voornamelijk in de wacht) is hij goedgekeurd en kan ik bevestigen dat ik ¤27,97 ga betalen voor 1 jaar. Was dus wel de moeite waard.
Ok maar is dat niet juist goed? Ik heb nu wel het gevoel dat fraude plegen met mijn nl creditcard vrij lastig is als ze zo snel blokkeren. Als jouw andere creditcards een stuk minder snel blokkeren heb je toch ook meer kans dat er een keer echt iets fout gaat en ze niks doen?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik heb sinds kort zo'n revolut card puur en alleen voor dit soort acties. De nederlandse banken zijn nogal scherp op betalingen als deze is het laatste jaar gebleken
Die kaarten van Revolut of N26 zijn geen creditcards maar debitcards. Je loopt daar geen groter risico dan het bedrag dat je er zelf op zet. Op zich ideaal om er gratis bij te hebben. Ook bespaar je flink op de wisselkoersopslag bij betalingen in buitenlandse valuta ten op zichte van je Nederlandse pinpas of creditcard.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ok maar is dat niet juist goed? Ik heb nu wel het gevoel dat fraude plegen met mijn nl creditcard vrij lastig is als ze zo snel blokkeren. Als jouw andere creditcards een stuk minder snel blokkeren heb je toch ook meer kans dat er een keer echt iets fout gaat en ze niks doen?
Ah, ik snap hem. Kan geen kwaad dan nee. Heb het zelf nog niet echt gemist.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:54 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Die kaarten van Revolut of N26 zijn geen creditcards maar debitcards. Je loopt daar geen groter risico dan het bedrag dat je er zelf op zet. Op zich ideaal om er gratis bij te hebben. Ook bespaar je flink op de wisselkoersopslag bij betalingen in buitenlandse valuta ten op zichte van je Nederlandse pinpas of creditcard.
die fragmentatie is al 10 jaar gelden besloten door the big corps, het was gewoon het plan om je in stukjes meer te laten betalen en dan langzaam te verhogen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Yep precies wat je zegt is waar. Alleen weet niet met hoeveel je dan die F1 Pro weer kan delen, want op een normaal account bij F1 Pro kun je met tot zeker 4 tegelijk kijken en sommigen zeggen zelfs dat ze het met 6 delen. Ik weet bijna zeker dat ik ergens gelezen had dat je op dat F1 Pro account van ViaPlay maar maximaal 1 persoon kan laten kijken (dus met ViaPlay erbij max 2)
Maar wat hierboven genoemd wordt over die streamingdiensten is wel echt zo waar, het tikt allemaal enorm aan, er moet echt iets van een combi deal gaan komen, alleen al al die verschillende accounts met bijbehorende gebruikersnamen en wachtwoorden en instellingen en de emails die je weer krijgt en vergeet een dienst op te zeggen etc de ergernis is eindeloos.
Heb nu Netflix a 15,99 euro per maand, Videoland a 8,99 per maand, Youtube Premium a 16,99 per maand, F1 TV Pro voor ongeveer 5 euro per maand, en wissel nog af en toe tussen Disney, HBO en Prime als daar iets leuks op staat.
Hoe dom?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
Prut. Ik ben al 3 Google Accounts verder en het mislukt nog.
Nieuw telefoonnummer erbij, maar dat mag nu ook nog maar 1x gebruikt worden van Google blijkbaar, als je een nieuw Google Account aanmaakt?
Kan hooguit proberen het andere google account weg te gooien...
Edit: f*ck, dom geweest.
Hm, kon (nieuwe) account nog herstellen.quote:
Goede tip, ga het proberen. Benieuwd naar de Indiase Laura Winter.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
Check deze pepper link, staat exact in hoe het te doen en wat je er voor krijgt.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, kon (nieuwe) account nog herstellen.
Pfieuw.
(want - het mislukte dus opnieuw om *nog* een Google Account aan te maken... )
Je kunt ook een gratis simkaart bestellen bij Vodafone voor een nieuw nummer: https://sim.vodafone.nl/prepaid/details/25754. Zonder beltegoed kun je ook gewoon SMS ontvangen (alleen verloopt het nummer wel na zes maanden als je niet opwaardeert).quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
Nieuw telefoonnummer erbij, maar dat mag nu ook nog maar 1x gebruikt worden van Google blijkbaar, als je een nieuw Google Account aanmaakt?
Ik had al simkaart extra.. heb al 2 dagen gewacht, lol.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:01 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je kunt ook een gratis simkaart bestellen bij Vodafone voor een nieuw nummer: https://sim.vodafone.nl/prepaid/details/25754. Zonder beltegoed kun je ook gewoon SMS ontvangen (alleen verloopt het nummer wel na zes maanden als je niet opwaardeert).
Hier kun je het land wijzigen onder 'Betalingsprofiel': https://payments.google.com/gp/w/u/0/home/settings. Al zou ik dat niet met je 'hoofdaccount' doen, want het land van de appstore verandert daar ook door.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had al simkaart extra.. heb al 2 dagen gewacht, lol.
Maar mn Google Play account staat op het verkeerde land. Ik blijf eindeloos foutmeldngen houden.
En mn oude foon wil nog niet verder komen dan 'Verbinding ontroleren - dit kan even duren' ............
Kan maar 1x per jaar,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Hier kun je het land wijzigen onder 'Betalingsprofiel': https://payments.google.com/gp/w/u/0/home/settings. Al zou ik dat niet met je 'hoofdaccount' doen, want het land van de appstore verandert daar ook door.
Oh, dat zou kunnen. Op naar een derde account dus...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan maar 1x per jaar,
En pas na 12 maanden
Als ik goed begrijp.
Dit was poging 5 inmiddels.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Op naar een derde account dus...
overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit was poging 5 inmiddels.
Edit: kan nog andere oude foon uitproberen. Die was ook al terug naar fabrieksintellingen..
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
Het gaat nu niet om 3 tientjes..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:19 schreef Sodemieters het volgende:
Wat een gedoe allemaal, vanwege drie tientjes. Gelukkig hoef ik me daar niet al te veel zorgen over te maken.
Als je naar https://payments.google.com/gp/w/u/0/home/settings gaat en er staan meerdere betalingsprofielen verwijder dan het profiel met het verkeerde land. Let op. De abonnementen die aan het desbetreffende profiel zijn gekoppeld zijn vervallen uiteraard.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had al simkaart extra.. heb al 2 dagen gewacht, lol.
Maar mn Google Play account staat op het verkeerde land. Ik blijf eindeloos foutmeldngen houden.
En mn oude foon wil nog niet verder komen dan 'Verbinding ontroleren - dit kan even duren' ............
Al uitgeprobeerd, met de foon waar nu maar 1 account op staatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je naar https://payments.google.com/gp/w/u/0/home/settings gaat en er staan meerdere betalingsprofielen verwijder dan het profiel met het verkeerde land. Let op. De abonnementen die aan het desbetreffende profiel zijn gekoppeld zijn vervallen uiteraard.
dameslogica, die 30 euro heb je al uitgegeven nu... dus das dan maar 65 euro die je op dat moment uitgeeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Al uitgeprobeerd, met de foon waar nu maar 1 account op staatDenk dat ik de opmerking van elders bij de HELP van Google ter harte neem, en dat het soms 48 uur kan duren
![]()
Ach nou ja... het geld op de Debitcard komt wel een keer op, mocht alles nu mislukken en ik toch via Formula1 die 95 moet dokken. Wellicht kan daar dan de 30 euro op de CC heen.
Hmjama...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dameslogica, die 30 euro heb je al uitgegeven nu... dus das dan maar 65 euro die je op dat moment uitgeeft.
zie veel dingen voorbij komen met girlmath... dameswiskunde klinkt stom dus daarom dameslogicaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmjama...
In mijn hoofd werkt het dan net anders
Mss dat ik met een paar dagen er anders over denk...![]()
En hoeveel tijd heb je er inmiddels ingestoken? Ik kan m'n tijd beter besteden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om 3 tientjes..
Maar tussen 28 euro of 95 euro.
Vreemd, bij mij was het eerste (nieuwe) account gewoon goed, met mijn eigen 06 nr er aan gekoppeld (die ook aan mijn echte account gekoppeld is).quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |