SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een bizarre conclusie.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:01 schreef ben34567 het volgende:
Ik zie Tom daar nog in een vlaag van woede en irritatie fysiek geweld gebruiken tegen een van de medebewoners als het wat escaleert :p
Dit herken ik welquote:Op zondag 28 januari 2024 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie Tom en Ronahi een gesprekje hebben
Tom, Ik was niet boos, maar als 3 mensen komen jij was boos, maar ik ben niet boos, dan wordt ik boos
Jaquote:Op zondag 28 januari 2024 11:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Tom is dus zo'n type die altijd zijn zin wil hebben.
En dank je wel, daar is ie alquote:Op zondag 28 januari 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
A ze moeten naar de gameroom ik vermoed een lange SL komende
1+1=2quote:
Ik zat op 2 in een SL, zie jullie posten over 1, schakelen naar 1, door bol, mediamarkt en lidl reclame worstelen, eindelijk beeld...quote:
Ja we weten het toch, het is niet anders Maar weer tv kijken morgenquote:
Oh prut, je hebt maar 1 scherm.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat op 2 in een SL, zie jullie posten over 1, schakelen naar 1, door bol, mediamarkt en lidl reclame worstelen, eindelijk beeld...
Ook SL
Nee, maar de meerderheid beslist, en daar moet je je ook bij neer kunnen leggen. Je kunt niet altijd je zin krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Ja maar ze zitten er nog maar twee weken in en nu al voor een diner kiezen. Heeft Tom dan niet een beetje gelijk dat ze daar voor kiezen? Ik begrijp dat wel een beetje. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik vindt dat Tom niet zo moet zeuren, het is een keuze van de groep en de meerderheid heeft voor het diner gekozen. Klaar en door.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Ja maar ze zitten er nog maar twee weken in en nu al voor een diner kiezen. Heeft Tom dan niet een beetje gelijk dat ze daar voor kiezen? Ik begrijp dat wel een beetje. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Ja ik snap hem wel. En sommigen hoorde ik net ook zeggen. "we kopen toch niets met die coins".quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Zo begreep ik t ook.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind BB veel te soft dit jaar. Misschien komt het daardoor ook. Een gaat er uit voor 12 uur Komt weer terug in een lux badje en nu al een heel diner. Zo houd je het lang vol.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt dat Tom niet zo moet zeuren, het is een keuze van de groep en de meerderheid heeft voor het diner gekozen. Klaar en door.
Maar niet iedereen kan zoiets direct van zich afschudden. Ik vind het dan juist goed dat ie zich ff afzondert om te mokken.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar de meerderheid beslist, en daar moet je je ook bij neer kunnen leggen. Je kunt niet altijd je zin krijgen.
Maar het is de volgende dag, heeft een nacht erover kunnen slapen en dan nog hij laat het zelf iedereen zien dat hij nog steeds boos is.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zo begreep ik t ook.
Er waren een aantal die voor de vrijstelling wilden en een aantal voor coins en een aantal voor een diner.
Uiteindelijk dus voor diner gekozen .
Als je dan het even niet leuk vind is dat toch prima en dat je dat even moet verwerken ook prima.
Als dan een heleboel steeds maar zeggen dat je boos bent snap ik dat je dan boos wordt.
Dat mag, ik vind het kleutergedrag.. Maar goed, moet ie lekker zelf weten.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan zoiets direct van zich afschudden. Ik vind het dan juist goed dat ie zich ff afzondert om te mokken.
Ik ook want hij heeft ADHD en die reageren soms wat anders en dat hij zich daardoor wat afzonderde om af te koelen is alleen maar mooiquote:Op zondag 28 januari 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan zoiets direct van zich afschudden. Ik vind het dan juist goed dat ie zich ff afzondert om te mokken.
Is ooit wel hard geweest dan?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind BB veel te soft dit jaar. Misschien komt het daardoor ook. Een gaat er uit voor 12 uur Komt weer terug in een lux badje en nu al een heel diner. Zo houd je het lang vol.
Beter dan uit de plaat gaan. Goede oplossing omdat te voorkomen.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind het kleutergedrag.. Maar goed, moet ie lekker zelf weten.
Mwah, ik vind het eigenlijk best wel volwassen om je ff terug te trekken ipv er over te blijven zeiken ín de groep. Dan zou ik het pas drammerig kleutergedrag vinden.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind het kleutergedrag.. Maar goed, moet ie lekker zelf weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Klopt, maar dan heb je ook niks te zoeken in een groep als je dat doet.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Beter dan uit de plaat gaan. Goede oplossing omdat te voorkomen.
Oh maar ik geef Ashley daar de schuld niet van net zoals ik Charlotte niet de schuld van gaf vorig jaar.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is ooit wel hard geweest dan?
En de terugkeer van Ashley komt door het vertrek van Sonja, kan ze zelf ook niks aan doen.
Regelboek is nu eenmaal duidelijk op dit punt
Misschien even verdiepen in de ADHD problematiek?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je ook niks te zoeken in een groep als je dat doet.
Als toiletjuf denk ik dan?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Wanneer Lenie in de Ziggo Dome?
Of mag hij het slotfeest opleuken
Ik bedoel niet het ADHD problematiek eerder het uit je plaat gaat als het tegenzit.....dat weet je dan toch van jezelfen geef je je niet op voor Big Brother wat al totaal niet te voorspellen is.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Misschien even verdiepen in de ADHD problematiek?
Wij gaan met al onze collega's naar "Holland Zingt Hazes" in de Ziggo Dome...quote:Op zondag 28 januari 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Op de parkeerplaats in een Dixie samen met Rob.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja, ze gokken dat Glenn een Vlaming is, dus ze hebben hem niet gehoord.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze heben ze alleen gezien denk ik, geen audio ...
Dikke doei met Ariequote:
Och kasteel/huis wat maakt het uitquote:Op zondag 28 januari 2024 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dikke doei met Arie
Die was de eerste die riep
Ashley is naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dat ze niemand in de andere ruimte zou zitten. Toekomst als medium zit er niet in voor Ariana.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dikke doei met Arie
Die was de eerste die riep
Ashley is naar huis
Dat zou dan betekenen dat je in je leven helemaal niets uitdagends aan kunt gaan als je ADHD hebt.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het ADHD problematiek eerder het uit je plaat gaat als het tegenzit.....dat weet je dan toch van jezelfen geef je je niet op voor Big Brother wat al totaal niet te voorspellen is.
Nee, het is niet zo dat alle ADHDers hetzelfde zijn. En je kan heel goed iets uitdagends doen maar ook bepaalde dingen die je triggeren uit de weg gaan.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat je in je leven helemaal niets uitdagends aan kunt gaan als je ADHD hebt.
Misschien heeft hij inmiddels wel geleerd hoe hij met zichzelf en zijn ADHD om moet gaan. Een van de dingen kan dan zijn dat hij zich even terugtrekt.
Dat levert voor de streams wel de leukste beelden!quote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken na over: als het alarm afgaat moet het huis bewaakt worden tot het weer afgaat.
Hij is dit jaar wel lekker scherp jaquote:Op zondag 28 januari 2024 11:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB zit er wel lekker in vandaag ....![]()
En toch heeft ze het ook nog niet helemaal door.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:41 schreef zodeju het volgende:
Ashley is geen domme meid...Glenn zegt ik zie het wel zitten een hele week.
Ashley zegt dit gaat geen hele week duren......
Hhmm... de Queen heeft de vrijstelling... en volgens mij kon ze toch van haar troon gestoten worden??quote:Op zondag 28 januari 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: als ze horen dat ik deze week een vrijstelling heb, dat ik niet genomineerd kan worden, worden ze helemaal gek.
quote:Op zondag 28 januari 2024 11:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm... de Queen heeft de vrijstelling... en volgens mij kon ze toch van haar troon gestoten worden??
Aan de ene kant snapt Ashley dat ze daar niet te lang zal zitten maar denkt toch dat ze een vrijstelling heeft. Ik hoop dat ze snel uit haar torentje kukelt.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil niet meer naar het huis, ik wil in het kasteel blijven met de streams..
Maar Ashley de week is nog niet voorbij.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: als ze horen dat ik deze week een vrijstelling heb, dat ik niet genomineerd kan worden, worden ze helemaal gek.
Ja ben ik ook benieuwd naar, misschien met compleet schildwacht kostuum en lans enzoquote:
In de regen!!quote:Op zondag 28 januari 2024 11:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oh geweldig om Ariana buiten te zien staan
Belgen hebben geen videoland?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:49 schreef RelDaThief het volgende:
Allemaal niks van te zien in BE. Gisteren switchten de streams nog, Vandaag noppes.
BB is bang voor de brotheriaanse revolutie.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
BB vrezen jullie een invasie van een vijandig leger
Zoiets zal het zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 11:51 schreef ben34567 het volgende:
Het duo dat als laatste in het kasteel zit heeft dan vrijstelling en al de rest genomineerd of hoe werkt dat ?
Ja ik denk dat voornamelijk daar mee te maken heeftquote:
Is het dan niet voordeliger om nu nog niet in het kasteel te zitten ? (tenzij het gemakkelijker wordt om zich te verdedigen tegen de andere duo’s dan een plaats in het kasteel te bemachtigen)quote:Op zondag 28 januari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets zal het zijn
Tot donderdag denk ik
Vreemdquote:Op zondag 28 januari 2024 11:53 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, tenzij je gaat prutsen met vpn en zo...
Gewoon aangemaakt via Paypal. Adres heeft die niet gevraagd.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:53 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, tenzij je gaat prutsen met vpn en zo...
Lenie en zijn matenquote:Op zondag 28 januari 2024 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het duurt zo lang, zouden de vijandige legers nu al aan de poort bij BB staan?
Geen idee wat BB in petto heeftquote:Op zondag 28 januari 2024 11:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is het dan niet voordeliger om nu nog niet in het kasteel te zitten ? (tenzij het gemakkelijker wordt om zich te verdedigen tegen de andere duo’s dan een plaats in het kasteel te bemachtigen)
Das weer jammer...quote:Op zondag 28 januari 2024 11:54 schreef Ireth het volgende:
In de tuin, in duo, bij de deur (helaas dus onder een dakje..)
Jaquote:Op zondag 28 januari 2024 11:56 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "maar krijgen we dan ook pakjes aan???"
Iemand: "nee"
Jimmy: "ow"
Valt me op dat ze dit jaar bijna allemaal heel erg invullen voor anderenquote:Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Randy en Tyron zijn nog helemaal in het verwerkingsproces van het verlies van Lenie.. Volgens Ashley
Zou toch leuk zijn als een duo 10 minuten staat en dan het alarm en het volgende duo 2 uur enz enzquote:Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef Ireth het volgende:
Duo 1 van 10.00 tot 14.00
Duo 2 van 14.00 tot 18.00
Duo 3 van 18.00 tot 22.00
Duo 4 van 22.00 tot 02.00
Duo 5 van 02.00 tot 06.00
Duo 6 van 06.00 tot 10.00
Enz.
Ja die gaan nu door de mand vallen, Tyron vooralquote:Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Randy en Tyron zijn nog helemaal in het verwerkingsproces van het verlies van Lenie.. Volgens Ashley
quote:Op zondag 28 januari 2024 12:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als een duo 10 minuten staat en dan het alarm en het volgende duo 2 uur enz enz
Dit was leuker geweest. Maar ze gaan wel wakker blijven als het alarm moest afgaan dat ze direct er kunnen gaan staan.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:01 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik dit leuker had gevonden zonder het "alarm" stukje...
Gewoon contineu bewaken... een ballenbak zonder ballen zeg maar...
quote:Op zondag 28 januari 2024 11:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprekje vanochtend ....![]()
[ afbeelding ]
Tom en Jimmie in de tuin - 28 januari 2024.Zoals Tom het hier rustig uitlegt snap ik hem volledig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze moeten er allee gaan staan als het alarm afgaat en kunnen weg als het alarm weer afgaat. Dus de 1e kan er een uur staan en dan bv 4 uur niemand. Is niet continue dat er iemand moet staanquote:Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef Ireth het volgende:
Duo 1 van 10.00 tot 14.00
Duo 2 van 14.00 tot 18.00
Duo 3 van 18.00 tot 22.00
Duo 4 van 22.00 tot 02.00
Duo 5 van 02.00 tot 06.00
Duo 6 van 06.00 tot 10.00
Enz.
Dat dacht ik dus ook net...quote:Op zondag 28 januari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
Jammer dat de duo’s gelijk zijn gebleven
Maar met alarm kunnen ze die aflaten gaan wanneer BB wil. Als ze het zelf kunnen bepalen kan je het om de zoveel uur doen en dan weet je wanneer.....Nu kan het om een half uurtje gaan of om 5uur bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:01 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik dit leuker had gevonden zonder het "alarm" stukje...
Gewoon contineu bewaken... een ballenbak zonder ballen zeg maar...
Dat kan toch niet want Lenie is er uitquote:Op zondag 28 januari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
Jammer dat de duo’s gelijk zijn gebleven
Dat weet ik, maar je hebt wel shifts nodig van mensen die paraat staan indien nodig. "Als de komende 4 uur het alarm af gaat dan rennen jullie.."quote:Op zondag 28 januari 2024 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze moeten er allee gaan staan als het alarm afgaat en kunnen weg als het alarm weer afgaat. Dus de 1e kan er een uur staan en dan bv 4 uur niemand. Is niet continue dat er iemand moet staan
Alleen Alice heeft een andere partnerquote:Op zondag 28 januari 2024 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat kan toch niet want Lenie is er uit
Danny ookquote:Op zondag 28 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen Alice heeft een andere partner
En Dannyquote:Op zondag 28 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen Alice heeft een andere partner
Alice (van Lenie) is nu met Danny (van Ashley)quote:Op zondag 28 januari 2024 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat kan toch niet want Lenie is er uit
Vind hem ook rustig. Heel anders als zijn filmpje.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
Ga Jimmy steeds meer waarderen
Wat een rust straalt die man uit
ik niet dat ze nog een "erfenis" doen, omdat de coins niet meer hoeven verdeeld te wordenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom: misschien is Lenie het slaafje van Ashley
Iemand : Lenie is echt weg hoor
Tom: zolang hij geen afscheidsspeech heeft gegeven...
Liever dit dan dat hysterische wat Jerrel hadquote:
Ja. Hij heeft gelijk. De helft zit er nog korter zelfs. Hij dacht meer lange termijn en ook voor de groep.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Het gekke isquote:Op zondag 28 januari 2024 12:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft gelijk. De helft zit er nog korter zelfs. Hij dacht meer lange termijn en ook voor de groep.
De helft wou de vrijstelling, voor zichzelf. De andere helft iets voor de groep. Tom dacht dat ze die coins konden gebruiken voor de was en warm water. Of later als ze echt honger zouden krijgen.
Zijn reactie kwam voort uit vermoeidheid en nog een stukje verwerking van het feit dat er net 2 weg waren. Hij had geen zin in al die vragen, wou gewoon even met rust gelaten worden.
Dit!!quote:Op zondag 28 januari 2024 12:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft gelijk. De helft zit er nog korter zelfs. Hij dacht meer lange termijn en ook voor de groep.
De helft wou de vrijstelling, voor zichzelf. De andere helft iets voor de groep. Tom dacht dat ze die coins konden gebruiken voor de was en warm water. Of later als ze echt honger zouden krijgen.
Zijn reactie kwam voort uit vermoeidheid en nog een stukje verwerking van het feit dat er net 2 weg waren. Hij had geen zin in al die vragen, wou gewoon even met rust gelaten worden.
Geland bedoel je?quote:
Karen is ook een sluwequote:
Ik hoor elke keer Rockyquote:Op zondag 28 januari 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
SL, hoorde Arie "misschien vinden ze mij niet zo leuk..."
[ afbeelding ]
ze is ook leuk, dat scheelt ook, kan met iedereen goed overwegquote:Op zondag 28 januari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is ook een sluwe
Probeert wel 1 voor 1 iedereen in te pakken
Dat komt dat Ty dat snel met Ashley bespreekt en oplost en Tom steeds wegloopt. Ook hebben de bewoners het idee dat je wel tegen Tom kan praten maar hij eigenlijk niet het gevoel geeft te luisteren.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gekke is
Dat het Tom meer kwalijk wordt genomen
Dan bijvoorbeeld een Ty die met koffergate toch echt behoorlijk tekeer ging tegen Ashley
Ashley heeft het besproken.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt dat Ty dat snel met Ashley bespreekt en oplost en Tom steeds wegloopt. Ook hebben de bewoners het idee dat je wel tegen Tom kan praten maar hij eigenlijk niet het gevoel geeft te luisteren.
Het diner werd niet gekozen uit honger maar om eens gezellig onder het genot van een goede maaltijd gezellig bij elkaar te zijn. Zo heet Jimmy het aan ze verkocht. Tom moet leren accepteren dat het soms anders gaat.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het eten maar om het zorgeloos gezellig samen eten en waarschijnlijk zit er ook drank bij.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:18 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind dat etentje ook beetje vroeg...
Je zit daar met de wetenschap dat het geen luxe word
De coins voor de was had ik opzich ook een goed idee gevonden
Daar heb je meer aan dan eten dat is hap hap en de volgende dag is het weg in toilet
Probeer je eens in te beelden dat er keiharde muziek aanstaat en je je dan moet concentreren op vragen/een gesprek.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt dat Ty dat snel met Ashley bespreekt en oplost en Tom steeds wegloopt. Ook hebben de bewoners het idee dat je wel tegen Tom kan praten maar hij eigenlijk niet het gevoel geeft te luisteren.
Dat gezellig samen zijn zie ik iedere avond met die spelletjes..gratis en voor niksquote:Op zondag 28 januari 2024 12:20 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat niet om het eten maar om het zorgeloos gezellig samen eten en waarschijnlijk zit er ook drank bij.
Echt welquote:Op zondag 28 januari 2024 12:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Probeer je eens in te beelden dat er keiharde muziek aanstaat en je je dan moet concentreren op vragen/een gesprek.
Zo is dat voor een ADHDer.
Ik weet niet precies hoe dat is gegan stream schakelde over naar hun gesprek.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley heeft het besproken.
Niet andersom
Ze wil even laten weten dat ze voor Tom is opgekomenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:21 schreef ledn81 het volgende:
Waar bemoeit die Arie zich mee over wat Tom zegt
ze was het er toch ook niet mee eensquote:Op zondag 28 januari 2024 12:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze wil even laten weten dat ze voor Tom is opgekomen
Ik heb het al eerder gezegd, ze manipuleert en speelt mensen tegen elkaar uit ....quote:Op zondag 28 januari 2024 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
vuile rat ze doet alsof ze het eens is met hem volgens mijn
Jaquote:Op zondag 28 januari 2024 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat nou elke bewoner z'n plasje doen over Tom's reactie?
Ja maar ze vond de reactie over zijn zoontje niet kunnen. Dat moest ze even laten wetenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze was het er toch ook niet mee eens
Doriana heeft in de groep gezegd dat Tom niet steeds moet zweren op zijn zoontjequote:Op zondag 28 januari 2024 12:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja maar ze vond de reactie over zijn zoontje niet kunnen. Dat moest ze even laten wetenWeet niet wat er gezegd is hoor
Heel ongemakkelijkquote:
Deed Lenie ookquote:Op zondag 28 januari 2024 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doriana heeft in de groep gezegd dat Tom niet steeds moet zweren op zijn zoontje
Ging volgens mij over dat als je zegt niet voor een vrijstelling te hebben gekozen, dat je dan zou liegen. Tom had voor coins gekozen. Zei, ik lieg niet, zweer ik op m'n zoontje.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja maar ze vond de reactie over zijn zoontje niet kunnen. Dat moest ze even laten wetenWeet niet wat er gezegd is hoor
lenie deed dat ook op zijn kinderenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doriana heeft in de groep gezegd dat Tom niet steeds moet zweren op zijn zoontje
Ze bedoelt ook als er niks is.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Als er iets is moet tom naar haar toekomen zegt ariana
Volgens mij is het niet Tom die er elke keer over begint maar werd hij er nu weer in getrokken qua gesprek door Arie..quote:Op zondag 28 januari 2024 12:24 schreef Roxiebb het volgende:
Zet net de streams op… weeral Tom over zijn kinderachtig gedoe. En dan die Aria die haar kans ziet om hem binnen te halen 🤮🤮🤮
Ja precies , beetje hypocriet om daar alleen Tom dan nu op aan te sprekenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lenie deed dat ook op zijn kinderen
gooien kleine bommetjesquote:Op zondag 28 januari 2024 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , beetje hypocriet om daar alleen Tom dan op aan te spreken
Cringy 🤮🤮🤮quote:Op zondag 28 januari 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel ongemakkelijk
Tom heel gesloten
Ariana bijna alsof ze hem zo in de armen wil vallen
Dat sowieso: stokenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
Mensen
[..]
gooien kleine bommetjes
Dat is mijn idee
Eerlijkquote:Op zondag 28 januari 2024 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron: ik vind het nu al een scheitopdracht.
Tot een half uurtje geleden vrij veel ....quote:Op zondag 28 januari 2024 12:30 schreef spapaars het volgende:
Koninklijkpaar niet meer op de streams geweest?
Dat Ashley best heftig kan zijn. Heb het gevoel dat ze Ashley liever kwijt dan rijk is.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
Tom vraagt vind je het fijn dat Ashley terug is tegen Ariana
Eerst ja
Toen nou ja
En de rest kreeg ik even niet mee
Preciesquote:Op zondag 28 januari 2024 12:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat Ashley best heftig kan zijn. Heb het gevoel dat ze Ashley liever kwijt dan rijk is.
Ashley heeft haar doorquote:Op zondag 28 januari 2024 12:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat Ashley best heftig kan zijn. Heb het gevoel dat ze Ashley liever kwijt dan rijk is.
Ook een rare gedachtengangquote:Op zondag 28 januari 2024 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri: ik snap niet dat Ashley zo terug is... Zot... Zot.
Vals en een egootje.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een rare gedachtengang
Lenie is geëlimineerd
Ashley niet(dit keer)
Denk dat Bas ook een stokertje is
ze stond te soppen als een gek die doosquote:Op zondag 28 januari 2024 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana de blits maken bij Tom dat het gisteravond exact ging zoals ze dacht.
Ariana: en naar me toekomen als er iets is he.. We gaan morgen een maskertje doen.
Ja heel onsympathiekquote:
Ja misselijk figuur.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel onsympathiek
Claimde direct zijn plek weer in de groep
Alsof hij niet was weggeweest
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2024 12:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, ik vind het een naar mannetje...
Psst Kitty was 2 jaar geledenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:37 schreef odie22 het volgende:
dilano snapt het niet, vorig jaar kwam mensen aan, ja dat was alleen kitty
Hij is aan het mokken omdat Lenie weg is. Had vanaf het begin meer van hem verwacht. Hoop dat ie nu weer beetje bijdraait, maar ben op het moment wel beetje klaar met hem ook.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Ik had meer van hem verwacht
Grappig met Randy
Maar verder zie ik niet veel van hem
Jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |