SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een bizarre conclusie.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:01 schreef ben34567 het volgende:
Ik zie Tom daar nog in een vlaag van woede en irritatie fysiek geweld gebruiken tegen een van de medebewoners als het wat escaleert :p
Dit herken ik welquote:Op zondag 28 januari 2024 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie Tom en Ronahi een gesprekje hebben
Tom, Ik was niet boos, maar als 3 mensen komen jij was boos, maar ik ben niet boos, dan wordt ik boos
Jaquote:Op zondag 28 januari 2024 11:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Tom is dus zo'n type die altijd zijn zin wil hebben.
En dank je wel, daar is ie alquote:Op zondag 28 januari 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
A ze moeten naar de gameroom ik vermoed een lange SL komende
1+1=2quote:
Ik zat op 2 in een SL, zie jullie posten over 1, schakelen naar 1, door bol, mediamarkt en lidl reclame worstelen, eindelijk beeld...quote:
Ja we weten het toch, het is niet anders Maar weer tv kijken morgenquote:
Oh prut, je hebt maar 1 scherm.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat op 2 in een SL, zie jullie posten over 1, schakelen naar 1, door bol, mediamarkt en lidl reclame worstelen, eindelijk beeld...
Ook SL
Nee, maar de meerderheid beslist, en daar moet je je ook bij neer kunnen leggen. Je kunt niet altijd je zin krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Ja maar ze zitten er nog maar twee weken in en nu al voor een diner kiezen. Heeft Tom dan niet een beetje gelijk dat ze daar voor kiezen? Ik begrijp dat wel een beetje. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik vindt dat Tom niet zo moet zeuren, het is een keuze van de groep en de meerderheid heeft voor het diner gekozen. Klaar en door.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Ja maar ze zitten er nog maar twee weken in en nu al voor een diner kiezen. Heeft Tom dan niet een beetje gelijk dat ze daar voor kiezen? Ik begrijp dat wel een beetje. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Ja ik snap hem wel. En sommigen hoorde ik net ook zeggen. "we kopen toch niets met die coins".quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Zo begreep ik t ook.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind BB veel te soft dit jaar. Misschien komt het daardoor ook. Een gaat er uit voor 12 uur Komt weer terug in een lux badje en nu al een heel diner. Zo houd je het lang vol.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt dat Tom niet zo moet zeuren, het is een keuze van de groep en de meerderheid heeft voor het diner gekozen. Klaar en door.
Maar niet iedereen kan zoiets direct van zich afschudden. Ik vind het dan juist goed dat ie zich ff afzondert om te mokken.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar de meerderheid beslist, en daar moet je je ook bij neer kunnen leggen. Je kunt niet altijd je zin krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |