Is Glenn niet leuk?quote:Op zondag 28 januari 2024 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij er ook maar kort in
Ooh toppie thnx... dat heb ik net niet meegekregen.. ik wist wel dat ze buiten iets moesten doen en toen ging het licht uit..quote:Op zondag 28 januari 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
@:Frummelie
Ze hebben vannacht een soort van game gespeeld
Keuze coins vrijstelling of diner
Iedereen moest hetzelfde kiezen
Faalde daarna
Meeste stemmen
Werd diner
Tom boos
Je mag oordelen als je hem zietquote:Op zondag 28 januari 2024 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We hebben hem 10 minuten mee gemaakt
Waarom steek je je tong altijd uitquote:Op zondag 28 januari 2024 08:43 schreef rinardo het volgende:
Streamverslagen vanaf 22.15 gisteravond Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Chronische tong uitstekeritischquote:Op zondag 28 januari 2024 08:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Waarom steek je je tong altijd uit
Ik zag hem even gisteravond toen hij binnen kwam en samen met Ashley ging beslissen wat er in the wall ging.quote:
Toppie Thnx...mooi verslag..quote:Op zondag 28 januari 2024 08:43 schreef rinardo het volgende:
Streamverslagen vanaf 22.15 gisteravond Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Moet nog even zien, had gister duidelijk te vroeg uitgeschakeldquote:Op zondag 28 januari 2024 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Beetje lompe boer vind ik het.. maar misschien trekt hij nog bij..
Ja jammer wat het was echt geinig om te zien...quote:Op zondag 28 januari 2024 08:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moet nog even zien, had gister duidelijk te vroeg uitgeschakeld
Maar anderen kunnen niet zomaar in het kasteel komenquote:Op zondag 28 januari 2024 08:54 schreef Hunter het volgende:
Het is nu eigenlijk arm tegen rijk, net zoals in BB3
Nu maken de karige maaltijden ook meer sense, omdat de drank en het lekkere eten alleen in het kasteel te verkrijgen zijn
Nee naar buiten mogen ze wanneer ze willenquote:Op zondag 28 januari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
Maar is glenn nu door de deur terwijl hij rood was
@:ledn81
Stream2
Hij is op het buitenplaatsje. Daar mogen ze naar toe wanneer ze willen.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
Maar is glenn nu door de deur terwijl hij rood was
@:ledn81
Stream2
"Wat, wat hebben we te klagen"quote:
Hmm apartquote:Op zondag 28 januari 2024 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee naar buiten mogen ze wanneer ze willen
[ link | afbeelding ]image hosting
Dat veranderen doet ze maar lekker thuis.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
Ariana wil dingen veranderen
Maar op haar wat vind jij krijgt ze weinig reactie
Dus doet ze het niet
Precies , het is alleen die gang waar ze naar het BB huis kunnen kijken, die mogen ze alleen betreden bij Groen lichtquote:Op zondag 28 januari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is op het buitenplaatsje. Daar mogen ze naar toe wanneer ze willen.
Bij Ariana gaan er halve sinaasappels in de prullenbakquote:Op zondag 28 januari 2024 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat veranderen doet ze maar lekker thuis.![]()
Karen perst als een malle.Ik voel het hier bijna.
Dat dus.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij Ariana gaan er halve sinaasappels in de prullenbak
Ach, dan doet hij het toch met de hand.....quote:Op zondag 28 januari 2024 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zeuren over gister dat hij coins wilde. Ronahi wilde vrijstelling kiezen. Nu te weinig coins om wasjes te doen
Ja en dan nog klagen dat ze pijn in haar arm heeftquote:Op zondag 28 januari 2024 09:03 schreef Frummelie het volgende:
Jemig Ariana zet eens een beetje kracht op die sinaasappels... ze staat ze te aaien..
is de zender van de Queenquote:Op zondag 28 januari 2024 09:14 schreef Ebinas het volgende:
zit inderdaad een soort van "tinnitus" geluid bij de secret room
We hebben nog geen persfoto's binnenquote:
Misschien is Ariana iets minder gek dan wij denkenquote:Op zondag 28 januari 2024 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri vroeg aan dilano hoe is het met Tom. Hij had goedemorgen gezegd en Tom zei niets terug.doet Tom vaker zo reageren
Je zou niet meer terug naar het huis willen als je dit allemaal voor je hebt staanquote:Op zondag 28 januari 2024 09:17 schreef Ebinas het volgende:
Ontbijt waar niets mis mee is
[ afbeelding ]
Ik vind wel dat de bewoners dat moeten kunnen zien. Op het grote scherm bv.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou niet meer terug naar het huis willen als je dit allemaal voor je hebt staan![]()
Nu hebben we eigenlijk een soort van een rijke en een arme kantmaar dan anders
Idd, leuke ontwikkeling ditquote:Op zondag 28 januari 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou niet meer terug naar het huis willen als je dit allemaal voor je hebt staan![]()
Nu hebben we eigenlijk een soort van een rijke en een arme kantmaar dan anders
Ja is het ook en zeker ook leuk dat we mee mogen kijkenquote:
Niets over gehoord of in de SV gelezen vanmorgenquote:Op zondag 28 januari 2024 09:22 schreef Harry het volgende:
Over dat etentje dat ze kennelijk gaan krijgen..... Ik hoorde op de streams, maar had niet in de gaten dat het van belang was, dat een etentje 70 euro of 150 euro per persoon zou moeten kosten. Wie weet hier meer van?
over 30 min heb ik eerste uur na de SL vannacht online staan denk. Heb het zelf ook nog niet terug gehoord.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets over gehoord of in de SV gelezen vanmorgen
Ja overdaad is ook weer niet nodig..quote:
Dat waren 2 verschillende dingen. Eerder ging het gesprek over dat de winnaar voor iedereen een etentje zou betalen of een feestje en toen ontstond er een gesprek over hoeveel dat zou gaan kosten. Later was er een challenge waarin ze moesten kiezen voor een diner, vrijstelling of coins.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:22 schreef Harry het volgende:
Over dat etentje dat ze kennelijk gaan krijgen..... Ik hoorde op de streams, maar had niet in de gaten dat het van belang was, dat een etentje 70 euro of 150 euro per persoon zou moeten kosten. Wie weet hier meer van?
Alice was bij die discussie betrokken.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
over 30 min heb ik eerste uur na de SL vannacht online staan denk. Heb het zelf ook nog niet terug gehoord.
Ja !!! Dat was het. Dankjewel.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat waren 2 verschillende dingen. Eerder ging het gesprek over dat de winnaar voor iedereen een etentje zou betalen of een feestje en toen ontstond er een gesprek over hoeveel dat zou gaan kosten. Later was er een challenge waarin ze moesten kiezen voor een diner, vrijstelling of coins.
quote:Op zondag 28 januari 2024 09:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
over 30 min heb ik eerste uur na de SL vannacht online staan denk. Heb het zelf ook nog niet terug gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een overdadig ontbijtj voor de koning en de koningin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Alweer vorige week ook al spontaan ongesteld. Lijkt me waardeloos voor een vrouwquote:Op zondag 28 januari 2024 09:30 schreef zodeju het volgende:
Ashley heeft tampons nodig en wel direct als het kan vraagt ze zachtjes in haar mic. In beeld zie je dat er bloed op haar tshirt zit en pakt papier en gaat terug naar douche/wc.
Als het goed is moeten ze hun plek daar verdedigen. Er komen dus waarschijnlijk nog spellen.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Toch vind ik het raar dat zonder spelelement die twee daar zitten. Toch verschillende privileges waarvoor de niks hebben moeten doen..
Overigens wel leuke tv! Maar had het eerlijker gevonden als het d.m.v. een spel ging.
Goeiequote:Op zondag 28 januari 2024 09:31 schreef happyme28 het volgende:
Wij hadden hier het idee dat er gestreden gaat worden om die kasteelkamer. De winnaar mag naar die kamer (en de luxe). Wie er donderdag zit kan niet genomineerd worden. (Omdat BB zei: zolang je hier zit kan je niet genomineerd worden)
In het Kasteel blijven = vrijstelling. Dus er hangt vrij veel van af.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het goed is moeten ze hun plek daar verdedigen. Er komen dus waarschijnlijk nog spellen.
Dat was met die spiegelkamer toch ook?quote:Op zondag 28 januari 2024 09:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Toch vind ik het raar dat zonder spelelement die twee daar zitten. Toch verschillende privileges waarvoor de niks hebben moeten doen..
Overigens wel leuke tv! Maar had het eerlijker gevonden als het d.m.v. een spel ging.
Ja, Ashley heeft het al over het diner vanavond. Denk dat ze er dan al niet meer zit misschien.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:36 schreef zodeju het volgende:
Lijkt me vreselijk als je van de ene dag op de andere terug moet naar het huis en niks van die luxe kan meenemen.......
Ja echt, een wereld van verschilquote:Op zondag 28 januari 2024 09:36 schreef zodeju het volgende:
Lijkt me vreselijk als je van de ene dag op de andere terug moet naar het huis en niks van die luxe kan meenemen.......
Ik denk het wel omdat BB zei dat als ze daar zitten niet genomineerd kunnen wordenquote:Op zondag 28 januari 2024 09:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, Ashley heeft het al over het diner vanavond. Denk dat ze er dan al niet meer zit misschien.
Maar BB zei ook dat de duo’s tegen de King en Queen gingen opnemen.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel omdat BB zei dat als ze daar zitten niet genomineerd kunnen worden
Smaakt al dat eten dan nog wel ?quote:Op zondag 28 januari 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Ariana moest eens weten wat Ashley zit te drinken
Glenn heeft 87% geen geur meer door Corona
Dat kan ook zonder dat de andere het weten, hoe weet ik niet dat laat ik aan BB overquote:Op zondag 28 januari 2024 09:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar BB zei ook dat de duo’s tegen de King en Queen gingen opnemen.
Vroeg ik mij ook af. Maar zo te horen proeft hij wel dingenquote:
Is net zo een plek als Alice op haar been heeftquote:Op zondag 28 januari 2024 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
mogge cossers
Heeft Tom gevochten ofzo met dat onder zijn oog? en er is wel dus ongemak in huis?
Schurft?quote:Op zondag 28 januari 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is net zo een plek als Alice op haar been heeft
Ik las elders dat Lenie het dambord tegen Tom aan had geschoven bij de hottubquote:Op zondag 28 januari 2024 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
mogge cossers
Heeft Tom gevochten ofzo met dat onder zijn oog? en er is wel dus ongemak in huis?
Of hij vindt pindakaas niet smakenquote:Op zondag 28 januari 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af. Maar zo te horen proeft hij wel dingen
geen idee wat Alice heeft, maar tom had dit niet hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij Alice zeiden ze een steenpuist...quote:Op zondag 28 januari 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ow ik begreep juist dat het "maar" voor 87% terug was gekomen?quote:Op zondag 28 januari 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Ariana moest eens weten wat Ashley zit te drinken
Glenn heeft 87% geen geur meer door Corona
Heel moeilijke man.....quote:Op zondag 28 januari 2024 09:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom kijkt erbij alsof hij zijn laatste snoepje heeft opgegeten
O misschien heb ik het verkeerd begrepenquote:Op zondag 28 januari 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik begreep juist dat het "maar" voor 87% terug was gekomen?
klopt zegt ie idd net bij mij op streamquote:Op zondag 28 januari 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook begrepen. Ik dat voor 70-80 (87 leek mij zo precies) terug. Soms ruikt hij het wel, soms nietquote:Op zondag 28 januari 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
ik heb mijn bericht aangepastquote:Op zondag 28 januari 2024 09:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook begrepen. Ik dat voor 70-80 (87 leek mij zo precies) terug. Soms ruikt hij het wel, soms niet
Die bewoners waren geselecteerd door een spel toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was met die spiegelkamer toch ook?
Op deze manier is het wel leuk voor de bewoners in het grote huis als Ash in een keer terug komt
O is dat zo, weet dat niet eens meerquote:
Vreemd is dat hequote:Op zondag 28 januari 2024 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Haha basiri tegen ariana jij bent toch vegetarisch omdat je het zielig vind voor de dieren. Ze eet wel vis zegt ze dat is anders.
Als ze nu nog iets van bouillon hadden konden ze er soep van maken van die courgettes.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat zo, weet dat niet eens meer
Courgette is ook wel iets wat niet iedereen lust, net als spruiten
Ze keek ook heel verbaast zoiets ja maar dat is toch geen dier......en was eigenlijk een beetje gepikeerd dat hij dat vroeg.....quote:
ik zou beide niet lusten, trouwens heb nog niet iets gelust wat langs is gekomen ja spruiten maar zo eten nee dat nietquote:Op zondag 28 januari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat zo, weet dat niet eens meer
Courgette is ook wel iets wat niet iedereen lust, net als spruiten
Helaas hebben ze dat nietquote:Op zondag 28 januari 2024 10:03 schreef bpi het volgende:
[..]
Als ze nu nog iets van bouillon hadden konden ze er soep van maken van die courgettes.
Invriezen......quote:Op zondag 28 januari 2024 10:04 schreef chufi het volgende:
Gelijk de weekvoorraad vis ... dat gaat lekker ruiken ..
Ik ben gek op spruiten maar niet iedere dagquote:Op zondag 28 januari 2024 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou beide niet lusten, trouwens heb nog niet iets gelust wat langs is gekomen ja spruiten maar zo eten nee dat niet
Ja paar jaar terug toen het nog uit Azië kwam zat er kwik in. Nu wordt het ook hier geweekt geloof ikquote:Op zondag 28 januari 2024 10:04 schreef bpi het volgende:
[..]
Dat is die vuile vis dat ze zeggen toch?
Droog inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Is dat Randy humor?
Volgende week salmonella weekquote:Op zondag 28 januari 2024 10:04 schreef chufi het volgende:
Gelijk de weekvoorraad vis ... dat gaat lekker ruiken ..
vind wel lachen hahaquote:Op zondag 28 januari 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Is dat Randy humor?
Zit die niet in de dagboekkamer aangezien dat de bewoners niet in paniek zijn.quote:
ja geen ideequote:Op zondag 28 januari 2024 10:11 schreef bpi het volgende:
[..]
Zit die niet in de dagboekkamer aangezien dat de bewoners niet in paniek zijn.
Is misschien zijn was aan het doen?? Zag hem wel bij de voorraadkamer maar liep niet mee naar de keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dat hebben ze toch allemaal.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:17 schreef Verida het volgende:
ik kan me overigens goed voorstellen dat Tom, na al het gezever met Ariane, het argument over het etentje, alle stress van de live show enz. , nu een keer een ochtendje even wat minder aan zijn hoofd wil, en even een moment alleen voor zichzelf wil.
Ik zie het is alleen op 2quote:Op zondag 28 januari 2024 10:19 schreef bpi het volgende:
[..]
Op 1 niet. Dan zal er wel iets gaan gebeuren.
Niet gehoord dat ze dat aan moeten doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley en Glenn moeten hun kostuum aan doen. start van SL-Sunday?
Ik heb eerder het idee dat zoals het in zijn hoofd moet gaan het ook gebeuren moet....enige emotie die hij had was toen sonja eruit ging.......dat was dan ook totaal buiten zijn verwachting en moest er zelfs om huilen.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:17 schreef Verida het volgende:
ik kan me overigens goed voorstellen dat Tom, na al het gezever met Ariane, het argument over het etentje, alle stress van de live show enz. , nu een keer een ochtendje even wat minder aan zijn hoofd wil, en even een moment alleen voor zichzelf wil.
Ze moeten er wel naar luisterenquote:Op zondag 28 januari 2024 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben natuurlijk niet allemaal een stalkende Ariane
Ergens iets in het autistisch spectrumquote:Op zondag 28 januari 2024 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat zoals het in zijn hoofd moet gaan het ook gebeuren moet....enige emotie die hij had was toen sonja eruit ging.......dat was dan ook totaal buiten zijn verwachting en moest er zelfs om huilen.
Volgens mij is hij alleen met zichzelf bezig.
Door merg en beenquote:Op zondag 28 januari 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Ronahi haar lippen op elkaar plakken.
Die stem
Misschien komen ze met die kleding in beeld voor de bewoners.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley en Glenn moeten hun kostuum aan doen. start van SL-Sunday?
FEBO gunt de Stagiaire geen moment of famequote:Op zondag 28 januari 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Als ze het echt goed zouden doen was er ook een butler geweestnu moet de koning zelf het ontbijt opruimen
Mijn idee.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Als ze het echt goed zouden doen was er ook een butler geweestnu moet de koning zelf het ontbijt opruimen
zullen ze dat daar gewoon moeten dragen?quote:Op zondag 28 januari 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
O ze hebben inderdaad hun Koningkleren aan, althans Glenn
fijn, een diagnose....quote:Op zondag 28 januari 2024 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ergens iets in het autistisch spectrum
Ik denk het, ze hebben het beide aan, waarom gaan we vanzelf wel zien.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zullen ze dat daar gewoon moeten dragen?
De koning aan het opruimen. De koningin aan het schminken.quote:
Toen het ontbijt op tafel stond zei Ashley wel .....we moeten wel even onze kroon opzetten tijdens deze koninklijke ontbijt.....die heeft door dat het op tv leuker over komt.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zullen ze dat daar gewoon moeten dragen?
Wel leuk dat we wat meer mee mogen kijkenquote:
Of een dame die constant op alles wat je doet let en dit met Jan en alleman bespreekt ten nadele van hemquote:Op zondag 28 januari 2024 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
fijn, een diagnose....
je hoeft niet op het spectrum te zitten om na 14 dagen gewoon even genoeg te hebben van een groep mensen waar je 24/7 mee in een ruimte zit...
Snap ik, maar dit is niet het enige waardoor hij anders reageert.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
fijn, een diagnose....
je hoeft niet op het spectrum te zitten om na 14 dagen gewoon even genoeg te hebben van een groep mensen waar je 24/7 mee in een ruimte zit...
Het is wel een klein hok om daar met 2 man 24/7 zitten te zittenquote:Op zondag 28 januari 2024 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat een troep in de aparte kamer. Lijkt wel een bom gevallen.
Hopelijk geven ze haar een legequote:Op zondag 28 januari 2024 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
BB: Ariana, wissel je batterijen in de voorraadkamer.
vast even instructie, ze gaan zo vast iets moeten doen. En ze moeten nog een beetje wegwijs worden in 'het kasteel'.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jammer we mogen het koningstel niet meer zien wederom een SL
Sebiet zullen ze de bewoners toespreken vanuit hun kasteel.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jammer we mogen het koningstel niet meer zien wederom een SL
Verdwalen zullen ze niet in het kasteel, is maar een klein hokjequote:Op zondag 28 januari 2024 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vast even instructie, ze gaan zo vast iets moeten doen. En ze moeten nog een beetje wegwijs worden in 'het kasteel'.
Dat kan dat kan ook niet alles kan. Feit is dat hij er vaker last van heeft.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
fijn, een diagnose....
Het ziet er niet uit die strikjes om die schoenenquote:Op zondag 28 januari 2024 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
De strikjes zijn voor je schoenen Glenn
Prachtig, nu zie je helemaal dat BB humor heeft.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha het accosoir wat je nu in je handen hebt is voor je schoenen ( glen dat een strik)zegt BB
Het is leuk nu. Heb zowaar de streams al meer dan een uur aanquote:Op zondag 28 januari 2024 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Veel gebeurd zeg,en wat heerlijk dat die kwijlebal eruit is
O echt? dan ga ik dat ook maar even doenquote:Op zondag 28 januari 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk nu. Heb zowaar de streams al meer dan een uur aan
ZIet er goed uitquote:
Stream 2 is iedere keer het kasteel met Koning Glenn en koninging Asleyquote:Op zondag 28 januari 2024 10:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
O echt? dan ga ik dat ook maar even doen
Vind dit lippen minder erg als ze geen lippenstift op heeft, volgens mij tekent ze die lippen grote als ze die rtroep opdoet Het ziet er dan niet uit (vind ik)quote:Op zondag 28 januari 2024 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Ashley weer bekken trekken met die zoeloe-lippen
hahahha mis ik weer allemaal heb hier nog SL steedsquote:Op zondag 28 januari 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: heb ik dat snel gedaan met mijn make-up, of niet?
Glenn: ja, dat weet ik niet.
BB: Niet echt!
Stream 2 kunnen we steeds mee kijken in het kasteelquote:Op zondag 28 januari 2024 10:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahha mis ik weer allemaal heb hier nog SL steeds
Tom denkt dat hij de leider is daar. Al een paar keer opgevallen. Als hij zijn zin niet krijgt wordt hij boos en vertoond hij gedrag van een kleuter.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Doriana had een opmerking gemaakt tegen Tom dat hij niet steeds moest zweren op z'n zoon.
Hij is een erg moeilijk mannetje.....ook voor hemzelf om lang in dingen te blijven hangen.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:48 schreef bpi het volgende:
[..]
Tom denkt dat hij de leider is daar. Al een paar keer opgevallen. Als hij zijn zin niet krijgt wordt hij boos en vertoond hij gedrag van een kleuter.
Ik heb juist het idee dat hij zich op dat soort momenten even terug trekt om te voorkomen dat het een "ding" gaat worden. Vind ik juist geen "kleuter" gedrag, maar best volwassen.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:48 schreef bpi het volgende:
[..]
Tom denkt dat hij de leider is daar. Al een paar keer opgevallen. Als hij zijn zin niet krijgt wordt hij boos en vertoond hij gedrag van een kleuter.
Valt door de mand, net als Tobias.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:43 schreef Roxiebb het volgende:
Tom is slecht gezind naar bed gegaan omdat de anderen voor een diner kozen, heb ik begrepen. Vandaar zijn pruilerige kop waarschijnlijk. Kleutergedrag.
En ze gedraagt zich ook soms als een kleuterquote:Op zondag 28 januari 2024 10:47 schreef zodeju het volgende:
Ariana voelt zich af en toe 80 bij deze groep.![]()
![]()
Nu arie op 2quote:Op zondag 28 januari 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 2 kunnen we steeds mee kijken in het kasteel
Doriana lijkt ook irritant gedaan te hebben tegen Tom ( vind ik ook dom mokkel)quote:Op zondag 28 januari 2024 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jongens snapte tom ook niet. Alice zegt laat hem lekker in zijn waarde. Karen en Alice vinden tom een hele lieve schat
We zullen het later zien wat het gaat worden.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat hij zich op dat soort momenten even terug trekt om te voorkomen dat het een "ding" gaat worden. Vind ik juist geen "kleuter" gedrag, maar best volwassen.
ja heb te lang gewacht denk ik dus ik ben van de ene SL in de andere gegaanquote:Op zondag 28 januari 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 2 kunnen we steeds mee kijken in het kasteel
En het is natuurlijk zijn goed recht om niet met de meute mee te lopen en zijn coins liever te bewaren.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat hij zich op dat soort momenten even terug trekt om te voorkomen dat het een "ding" gaat worden. Vind ik juist geen "kleuter" gedrag, maar best volwassen.
ja die denkt in ene ook maar van alles te kunnen zeggenquote:Op zondag 28 januari 2024 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana vindt dat ze het moet kunnen zeggen als iemand niet zuinig is op 'het huis'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |