Wie was de winnaar?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Wel zorgwekkend voor Luxemburg dat de winnaar niet de winnaar van de televoting is.
Je denkt dat ze dat een finaleplaats kost?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Wel zorgwekkend voor Luxemburg dat de winnaar niet de winnaar van de televoting is.
Lastig te zeggen met nog maar weinig bekende liedjes maar normaal zou ik zeggen van wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Maar een prima winnaar. Of het een finalist wordt, durf ik nog niet te zeggen.
Nou ja, het verschil is miniem. Maar Luxemburg heeft weinig buren/diaspora natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat een finaleplaats kost?
Zowel Tali als Krick waren heel sterk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Mijn favoriet heeft niet gewonnen maar hier kan ik mee leven
Punten uit Portugal kunnen ze wel op rekenen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil is miniem. Maar Luxemburg heeft weinig buren/diaspora natuurlijk.
Met Dutchy bedoelen ze het groot-hertogdom Luxemburg.quote:
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met Dutchy bedoelen ze het groot-hertogdom Luxemburg.
Dat is wel van de Isralische ESF delegatie, (niet dat ik op die manier een discussie wil starten)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
Tali Eshkoli productions. Ok, verdacht.
Alleen staat er wel een T te veel in, in het Engels hoort het Duchy te zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met Dutchy bedoelen ze het groot-hertogdom Luxemburg.
En ik zie net dat Tali zelf vloeiend Hebreeuws spreekt, dus die zal wel Joodse roots hebben. Die gaat echt nog wel een boel drek over zich heen krijgen van de ESF X dusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel van de Isralische ESF delegatie, (niet dat ik op die manier een discussie wil starten)
Zo leren we van elkaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, de correcte spelling is duchy
Haar moeder komt uit Israel en haar vader uit Peru las ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ik zie net dat Tali zelf vloeiend Hebreeuws spreekt, dus die zal wel Joodse roots hebben. Die gaat echt nog wel een boel drek over zich heen krijgen van de ESF X dus
Oh deze was mij op voorhand niet zo zeer opgevallen maar met dit optreden is dit best wel leuk eigenlijkquote:
Ja, doen we daar nu aan, een soort witchhunt op mensen met Joodse roots?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Op TwitterX laten de ESC "fans" zich weer van hun beste kant zien, godsamme zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |