Niet op maandagquote:
En elke maandag rode kool.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lenie naar de spiegelroom, en zit daar tot het einde van het programma ...![]()
Tegeltje @FreshFruitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
"Ik sta net zo sterk als die andere 2 bij elkaar..."
Lenie, bigbrother 2024
Waarom niemand naar huis ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Als er niemand naar huis gaat, zet je dan maar schrap voor een schreeuw zingende Lenie
Denkt ie eindelijk publiek te hebben voor z'n liedje door alle spiegels.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lenie naar de spiegelroom, en zit daar tot het einde van het programma ...![]()
Iq van een doperwtjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
"Ik sta net zo sterk als die andere 2 bij elkaar..."
Lenie, bigbrother 2024
Ik schakel zo over naar Widm, maar dit wil ik eigenlijk niet missenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Lenie heeft wel een ego ik hoop zo dat hij op zijn bek gaat
Sterker dan die 2 samenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha ik sta heel sterk zegtie
Ik ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Lenie heeft wel een ego ik hoop zo dat hij op zijn bek gaat
He, wat?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:21 schreef mario390 het volgende:
de eind van meidenspel
gezien nu, erder nog bijna
niks gezien van niks
Waarschijnlijk niet, maar het is fucked up week. Daarom ook 'als'.quote:
Bb zei aan het beginquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het is fucked up week. Daarom ook 'als'.
neem je andere opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:22 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Ik schakel zo over naar Widm, maar dit wil ik eigenlijk niet missen
Bondjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:25 schreef Snoozey het volgende:
wat wilde karen nou met ashley en danny samen?
Nice.quote:
bondjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:25 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb zei aan het begin
Dit is het einde van fucked up week
Ja nog meer dan die 2 daar samen zei hij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
Ik sta heel sterk aldus tokkie Lenie
Triootje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:25 schreef Snoozey het volgende:
Was fucked up voor de streamerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Ok, volgende keer maar niet zo meer noemen. Had andere verwachtingen toen fucked up week werd aangekondigd.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
Ik schakel zo over naar widm en kijk daarna de rest van bb af
ze is ook leukquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
Ja sorryquote:
Wat zei hij dan? gemist...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Vond tom heel erg eerlijk net over de koffers. Vond lenie ook niet leuk.
Of widm op donderdagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja sorryhadden ze die liveshow maar op donderdag moeten houden ipv tegenover widm programeren
Heb jij je tijgerblouse aan?quote:
ja die hebben de grootste lol samenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ashley met Karen lijkt mij leuk !
Beterschap gewenst.quote:
Dat hij niet blij was met de manier waarop ze de koffers terug hadden gekregen.quote:
zo jammerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
Spuit 11quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
BB zei in het begin:
"Bewoners, liveshow 2 gaat nu van start. Daarmee komt een einde aan deze fuck-up week, een week waarin alles anders liep dan dat je het zou verwachten. Maak jullie klaar voor een emotionele avond, want straks is het huis een bewoner armer. Maar wie vertrek er? Is dat Alice? Is dat Ashley? Of is dat Lenie? Dat beslist, zoals elke week, de kijker. Sterkte en succes vanavond."
Fucked-up week is dus al voorbij, geen gekke twist meer?
Gaan we eten?quote:
Ashley en Leniequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice en Lenie in de draai deur, denk ik
Bart de vriend van Ashley was dit x vrolijk
Daarom denk ik die 2quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley en Lenie
Alice staat mijlenver voor
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spuit 11
Dat zei ik 100 Posts geleden al![]()
Jepquote:
Een opsteukert.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En daarom vind Danny dat Tom met Lenie speelt
Danny is ook een stokertje
Danny heeft een probleem met Tomquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En daarom vind Danny dat Tom met Lenie speelt
Danny is ook een stokertje
Neuh gewoon draaideur, daar ging niets mis vorige week. Zei Sonja nog in de video bij Mies.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of ze die draaideur nog aandurven, misschien gewoon weer old style vandaag ..
Hengstenbal.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
Echt met de mannen in de hottub dat lenie met dit groepje in dat huis wil zitten.
zoals altijd.. paar gesprekjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo op tijd terug voor de finale. Zit weer terug blikken te kijken. Weer weinig echt live?
Was niets met die draaideur. Helemaal niets daarin of mee gebeurdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of ze die draaideur nog aandurven, misschien gewoon weer old skool vandaag ..
Ik heb niet vanaf het begin gekeken, maar ik geloof jequote:
Meerderheid van de live is altijd een terugblik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo op tijd terug voor de finale. Zit weer terug blikken te kijken. Weer weinig echt live?
Al redelijk wat live gehad wel. Maar het echte feestje van Lenie uitzwaaien moet nog beginnenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
Tom is populair.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet vanaf het begin gekeken, maar ik geloof je
Ik snap alleen niet helemaal waarom
Zij zelf zitten te weerwolvenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
Danny wil zo snel mogelijk alle Belgen naar huis spelenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet vanaf het begin gekeken, maar ik geloof je
Ik snap alleen niet helemaal waarom
En liggend op de bank naar de finale.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny wil zo snel mogelijk alle Belgen naar huis spelen
Ja zo jammer had gehoopt deze BB andersquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Meerderheid van de live is altijd een terugblik.
Maar Sonja heeft toch verteld dat het niet door de draaideur is dat ze weg is gegaan maar doordat haar lichaam het niet meer aan kon.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of ze die draaideur nog aandurven, misschien gewoon weer old skool vandaag ..
ja dat komt omdat het ook een uitzending is ze doen gewoon 2 dingen in 1 uitzending en een exitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Meerderheid van de live is altijd een terugblik.
Ik vind Tom ook wel minder nu ik hem deze week wat meer heb gezien , maar ik ben er nog niet achter waaromquote:
Aaah dat klinkt logischquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny wil zo snel mogelijk alle Belgen naar huis spelen
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Ze pakken hun eigen TikTok ipv mijn tweetje die als eerste heel hard ging
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Op zich logisch tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Hij lijkt een kort lontje te hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook wel minder nu ik hem deze week wat meer heb gezien , maar ik ben er nog niet achter waarom
Ben benieuwd wie er gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Al redelijk wat live gehad wel. Maar het echte feestje van Lenie uitzwaaien moet nog beginnen
De eerste wordt nu vrijgesteldquote:
Hij voelt zich wel snel aangevallen .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij lijkt een kort lontje te hebben.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
De eerste wordt nu vrijgesteld
Dan nog een half uur gelul
En daar maken ze zich dan mooi voorquote:
De stagiaire heeft hem al paar keer overgenomen met hun eigen beelden, dus dat is al leuk en 'eervol' hoorquote:
Ach,de COS is gezel,even doorzetten.quote:
dann kann ik ook gene simmonsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:35 schreef Krambo het volgende:
Verrassend genoeg nog geen Ariana momenten in de recap
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann kann ik ook gene simmons
naakt kijken
sarkast.
wie?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
Brigitte zit haar nagels op de te eten
Ik vind het welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het was spannende geweest als nr 1 en 3 door de deur te gaan
Ik mag hopen dat dat het anders gaat zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:45 schreef tassie127 het volgende:
Lenie denkt nu: ah kat in het bakkie nu!
Ja, die verwacht echt niet naar huis te gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:45 schreef tassie127 het volgende:
Lenie denkt nu: ah kat in het bakkie nu!
Wie?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind hem oprecht erg spannend!
De rest van de bewoners verwacht dat ook niet denk ik zoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:45 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, die verwacht echt niet naar huis te gaan
ALice mag blijvenquote:
Psies. Hij stond sterker dan die 2 samenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:45 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, die verwacht echt niet naar huis te gaan
Fucked up zou dat zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zal je zien dat Lenie blijft……. 😕
Mjaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat zou de week wel compleet maken
Moeten we even aan mario vragenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:46 schreef ledn81 het volgende:
Die deur is echt wel leuk gedaan hoor. Met rode lampjes erin nu ook. Is dat ook in andere landen?
Dotteke in BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
Even een mooie gelegenheid om de moderator van BB te bedanken voor haar werk @:Dotteke
Jammer voor jequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef kater1 het volgende:
Bah bah bah. Alice voegt werkelijk niets toe.
Ergens ben ik het wel met je eens ,maar liever Lenie nu wegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef kater1 het volgende:
Oh, dat zou leuk zijn....Lenie moet dan weg blijven kan hij er meer tijd in steken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die stond net nog net niet Alice te tongen, dus zal best meevallen
Wel mee eens jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef kater1 het volgende:
ooh, sprak ze daar met een ander over?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana zal balen als Ashley terug komt want Ashley trapt niet meer in haar verhaaltjes over Tom.
Lenie ook niet, dus wat dat betreft is het om het even.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana zal balen als Ashley terug komt want Ashley trapt niet meer in haar verhaaltjes over Tom.
Met Lenie heeft ze volgens mij nog minder contactquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze heeft van de psych denk ik te horen gekregen dat ze zich meer moet bezighouden met andere bewoners. Zag haar al meer actief met andere bewoners. Doet ze goed. En moet ze ook wel doen om te overleven daar. Niet blijven hangen in Tom gedoe.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana kleeft nu aan Alice, zag haar voorheen nooit met haar.
Of ze is zich bij haar aan het inslijmen omdat ze nu weet dat Alice populair isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt had niet verwacht dat je populairder was dan lenie. Zei ariana gelijk hoezo niet. Ze nam het op voor Alice mooi
Dat is denk ik niet rot bedoelt, meer van die Lenie is druk en denk dat hij heel wat is en Alice is het stille lieve meisje....die de kijker over het hoofd zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt had niet verwacht dat je populairder was dan lenie. Zei ariana gelijk hoezo niet. Ze nam het op voor Alice mooi
Dat gaat ze niet volhoudenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze heeft van de psych denk ik te horen gekregen dat ze zich meer moet bezighouden met andere bewoners. Zag haar al meer actief met andere bewoners. Doet ze goed. En moet ze ook wel doen om te overleven daar. Niet blijven hangen in Tom gedoe.
enige wat ze dan zegt is dingen als, je bent zo puur, je bent een goed mens. en meer van dat soort onzinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze heeft van de psych denk ik te horen gekregen dat ze zich meer moet bezighouden met andere bewoners. Zag haar al meer actief met andere bewoners. Doet ze goed. En moet ze ook wel doen om te overleven daar. Niet blijven hangen in Tom gedoe.
Dat gesprek met Tom was ook verbijsterend. Die man had geen idee hoe hij moest reagerenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zijn al diverse bewoners die goede gesprekken met Alice hebben gehad, ze treed niet overdreven op de voorgrond, daarom is ze niet direct minder leukquote:
Maar dat is wie ze is als beetje zweverige tantequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
enoge wat ze dan zegt is dingen als, je bent zo puur, je bent een goed mens. en meer van dat soort onzin
Die psych moet zich niet bemoeien en haar tips geven. Wij willen met Ariana kunnen blijven lachenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat zweverige is ook alleen maar om aandacht te trekken. ook in de buitenwereldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar dat is wie ze is als beetje zweverige tante
Ja , wel een relaxte uitstraling trouwensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
Bart heeft best een bekend gezicht
hoe kom je daar nou bij haha die heeft Karen toch alquote:
Knappe manquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , wel een relaxte uitstraling trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |