Jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand de opening en rondetijden van het WR?
# Lap Time Split Time (rank)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand de opening en rondetijden van het WR?
Bestuurder van de Zamboni?quote:
ging een dik persoonlijk record rijden aldus de commentatorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ning rijdt de 10de tijd ooit
Dit wordt 1:41 maximaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Robbert mocht ook een paar vraagjes stellen.
Die gaat tegen vallen.quote:
195-landenrecord?quote:
men wordt geacht om het interweb te gebruiken tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Wtf, 1500 al voorbij? Hoezo zenden ze dat niet live uit dan
Je kijkt maar via de stream,,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Gisteren nog niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
men wordt geacht om het interweb te gebruiken tegenwoordig
Dagjesvolked. Gewoon online te zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
SPOILER: 1500m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Is in elk geval niet meer live-of-niks tegenwoordig, ik was 10 minuten te laat en kon rustig rit voor rit terugkijken en nu live zijn. Er is verbetering in de streaminfrastructuurquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kijkt maar via de stream,,
Groetjes Martijn
Fabris vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:32 schreef heywoodu het volgende:
"Roest gaat versnellen."
Wanneer leren commentatoren in schaatsen, atletiek etc nou eens dat je op zulke afstanden niet versnelt, maar hooguit minder vertraagt
Ja okquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Fabris vindt dit geen leuke opmerking
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef hole1988 het volgende:
3 fenomenen op het podium.SPOILER: 1500m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik kan er ook nooit zo tegen op een 5/10km dat ze dan 29,80 rijden en daarna 29,69 en dat ze dat dan ook een versnelling noemen. Dat verschil is zo miniemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:32 schreef heywoodu het volgende:
"Roest gaat versnellen."
Wanneer leren commentatoren in schaatsen, atletiek etc nou eens dat je op zulke afstanden niet versnelt, maar hooguit minder vertraagt
Dat is ook irritant jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er ook nooit zo tegen op een 5/10km dat ze dan 29,80 rijden en daarna 29,69 en dat ze dat dan ook een versnelling noemen. Dat verschil is zo miniem
Onder invloed?quote:
Hij heeft Stolz gesnovenquote:
Dat zal best, maar dit is wel irritant. Alles wordt uitgezonden op 1 afstand na, erg onlogisch. Als alles alleen maar op de stream was kon ik erop anticiperen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dagjesvolked. Gewoon online te zien.
Het blijft de NOS met een inconsequente service.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dit is wel irritant. Alles wordt uitgezonden op 1 afstand na, erg onlogisch. Als alles alleen maar op de stream was kon ik erop anticiperen.
Ach ja, nog wel korte samenvatting nu.
Ik gok op 2.25.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Over vier minuten begint de 500m. Nederlander pas in rit 5, dus tel maar uit hoeveel ze er gaan skippen.
Zo is het.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het blijft de NOS met een inconsequente service.
Ja, maar er moest iets met Zapp en vier stippen worden uitgezondenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dit is wel irritant. Alles wordt uitgezonden op 1 afstand na, erg onlogisch. Als alles alleen maar op de stream was kon ik erop anticiperen.
Ach ja, nog wel korte samenvatting nu.
Je kijkt maar op de stream!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Over vier minuten begint de 500m. Nederlander pas in rit 5, dus tel maar uit hoeveel ze er gaan skippen.
Dweilt Usain Bolt hier?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen ook de kijkers van de Zapp Awards 2024 niet teleurstellen hequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het blijft de NOS met een inconsequente service.
Serieus? Dat is wel dubbel kansloos.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kijkt maar op de stream!
Oh wacht, daar zenden ze ook uit wat ze net al op de stream uitzonden.
Stolz in de top 10quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef Arcee het volgende:
Die wr-race van Nuis vs. Krol was ook wel fenomenaal.
Als er eenmaal uitzending is, zenden ze dat ook uit ja. Terwijl je het online dan best met sport zelf kan doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kijkt maar op de stream!
Oh wacht, daar zenden ze ook uit wat ze net al op de stream uitzonden.
Ik wilde even op de stream kijken of ze al klaar stonden.quote:
Is dit de schuld van Jillert?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Oehhh dat valt toch licht tegen van Stolz. Geen WR record.
Dan is het Usain Bolt ook niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me niet, denk dat ze dat na de 500 meters doen
De Rabobank.quote:
Iets met reclame onderbrekingen en kijkcijfers.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat voor een dwaas gedoe dat de stream dan ook niet meer live is?
Voor de oorlog tussen Rusland en Oekraļne?quote:
We doen een stream die wel op tijd begint want anders moet je ritten missen. Maar als het een half uur aan de gang is stoppen we ermee en moet je toch van alles missen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iets met reclame onderbrekingen en kijkcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Dat kan hij ook een training doen, geef die plek dan aan iemand andersquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Roest rijdt juist heel goed. Dit is gewoon opwarmen voor morgen. Hij reed 2 rondjes 26 en daarna een 27.0, dus hij was duidelijk niet bezig met de 1500m winnen of een medaille halen. Gewoon even die basissnelheid in SLC erin krijgen en dan morgen volle bak voor een WR gaan.
Geen garantie dat het lukt, maar prima dat hij het op deze manier probeert.
Dan was er niet geklaagd inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
We doen een stream die wel op tijd begint want anders moet je ritten missen. Maar als het een half uur aan de gang is stoppen we ermee en moet je toch van alles missen.
Doe dan geen stream
Belangrijk voor de puntenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan hij ook een training doen, geef die plek dan aan iemand anders
Zoals wie? Hij wordt alsnog wel 14e, dat kan ook niet iedereen hč.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan hij ook een training doen, geef die plek dan aan iemand anders
Wennemars is hier bijvoorbeeld ook gewoonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoals wie? Hij wordt alsnog wel 14e, dat kan ook niet iedereen hč.
Het is zo triest ook hequote:
Ja dat is waar. Hij doet het vast beter dan als commentator.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wennemars is hier bijvoorbeeld ook gewoon
Erben horen praten altijd +1 in principe, maar wel als er niemand aan het racen isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dat om Erben te horen hakkelen
Dat kunnen de commentatoren niet weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Huh een WR bij de junioren? Die hebben WE net niet gezien hoor.
Zou hij er ook de tijd op af kunnen lezen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klokkie van Jake is meer waard dan die schaatshal
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Hij doet het vast beter dan als commentator.
(Hihaho)
Erben was en is sowieso een baas. Zijn stijl was ook fantastisch altijd, met dat naar voren beukende hoofd bij elke slagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Erben was ooit wel veel sneller dan Roest vandaag
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kunnen de commentatoren niet weten.
Die racequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Erben was ooit wel veel sneller dan Roest vandaag
Jij denkt dat er intern wordt gecommuniceerd bij de NOS?quote:
Team Jan Bos hier, hoe mooi kun je schaatsenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erben was en is sowieso een baas. Zijn stijl was ook fantastisch altijd, met dat naar voren beukende hoofd bij elke slag
Die race van Sang-hwa Lee benaderde de perfectie. Snelste opening ooit, (destijds) snelste rondje ooit en bij het ingaan van de laatste bocht Jenny Wolf al voorbij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef Marcoss het volgende:
Dit WR staat ook flink scherp trouwens
Goetz rijdt overal al goed waar ze rijdt dit seizoen. Al is het afwachten hoe dat over 2 jaar is uiteraardquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Amerikanen staan wel collectief scherp in eigen huis.
Kan niet wachten om ze op de OS weer te zien falen.
Viel vorige keer ook wel mee toch? Jackson pakte gewoon goud en verder waren er geen echte favorieten dacht ik. Bowe was wereldkampioene en pakte brons, tja, of dat nou falen is voor iemand die al enigszins op leeftijd is..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Amerikanen staan wel collectief scherp in eigen huis.
Kan niet wachten om ze op de OS weer te zien falen.
Dat dusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Team Jan Bos hier, hoe mooi kun je schaatsen
Mja Jackson deed het prima, ik doelde ook niet specifiek op de vorige OS maar meer door de jaren heen. In mijn herinnering was er altijd gedoe bij de Amerikanen met interne ruzies, verkeerde pakken, trainingsproblemen etcquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viel vorige keer ook wel mee toch? Jackson pakte gewoon goud en verder waren er geen echte favorieten dacht ik. Bowe was wereldkampioene en pakte brons, tja, of dat nou falen is voor iemand die al enigszins op leeftijd is..
Alles moet vastgelegd worden voor Insta!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die man met die camera er s’nachts ook bij?
SPOILER: 500m Women Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:32 schreef heywoodu het volgende:
"Roest gaat versnellen."
Wat doet die man eigenlijk voor de kost?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Je ziet Jake Paul zich een beetje afvragen wat dit in godsnaam voor onzin is, hij ging toch voor een kampioene?
Bij jouw niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:14 schreef Pino112 het volgende:
In het hoofd van Kok is het altijd Sesamstraat.
Dat het altijd sesamstraat is.quote:
het fenomeen moet wat extra tijd hebben tussen de 500 en de 1500 en bij de vrouwen doet blijkbaar neimand dat of ze zijn niet belangrijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje vreemde volgorde van onderdelen
Het Stolz effect!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het fenomeen moet wat extra tijd hebben tussen de 500 en de 1500 en bij de vrouwen doet blijkbaar neimand dat of ze zijn niet belangrijk
Filmpjes maken en vechten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat doet die man eigenlijk voor de kost?
A) Acteur
B) Worstelaar
C) Rappen
D) all of the above?
Het publiek geheime wapen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:26 schreef wimderon het volgende:
Het geheime wapen van Wijfje dat iedereen kende en waarna ze in de slotronde steevast weer veel verval had.
Goetz doet de dubbel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het fenomeen moet wat extra tijd hebben tussen de 500 en de 1500 en bij de vrouwen doet blijkbaar neimand dat of ze zijn niet belangrijk
Aydova ookquote:
En je dan wel volle bak voorbereiden voor godbetert Obihiro ofzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:36 schreef -XOR- het volgende:
Het is wel echt allemaal een moetje voor Kamp Holland, rijden in SLC.
Verschilt. Beune nam het wel serieus. Ben ook wel benieuwd naar Roest morgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:36 schreef -XOR- het volgende:
Het is wel echt allemaal een moetje voor Kamp Holland, rijden in SLC.
HET verhaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
Rot op met je tussenshot op de laatste kruising
Ik moet nu ineens weer denken aan het vreselijke heen-en-weer zwiepen van Heather Richardson, waar 5 meter aan ledematen alle kanten op slingerdequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
Vergeleken met Goetz had Gunda Niemann echt een feilloze techniek.
Ging wel efficiėnt vooruitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens weer denken aan het vreselijke heen-en-weer zwiepen van Heather Richardson, waar 5 meter aan ledematen alle kanten op slingerde
Beentjes sparenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:53 schreef Starflyer het volgende:
Groenewoud doet het rustig aan, zo te zien
Valt best mee hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:53 schreef Starflyer het volgende:
SPOILER: 1500m Women Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Als ze dit met rustig aan doen rijdt wordt ze op alle afstanden wereldkampioenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:53 schreef Starflyer het volgende:
Vooruit, ze rijdt een PR. Maar gezien de andere tijden valt het imho wat tegen.quote:
Volgens Erben is dat eerste en laatste hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Borstenman? Billenman? Bochtenman!
Dat moet jij toch wetenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef heywoodu het volgende:
De China Games waar Hepie en Hepie het steeds over hebben zijn dus weer wat anders dan de Nationale Chinese Spelen, die in februari pas zijn?
Iets verkeerd gezegd?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef AllesKaputt het volgende:
uitstapje richting militaire dienst
Nou ja, met het bestaan van de Nationale Spelen ben ik uiteraard bekend ja, dus ik dacht dat ze het daar steeds over hadden, maar dat is zo te zien pas in februari.quote:
Is 6:20 daar genoeg voor?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Morgen na de 5 een nieuwe leider op de Adelskalender?
heb je bij de mannen daar niet een 10km voor nodig?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Morgen na de 5 een nieuwe leider op de Adelskalender?
En de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
heb je bij de mannen daar niet een 10km voor nodig?
13:17, eerder deze maandquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die reed hij recent nogquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat lijkt me minstens 10s te langzaamquote:
Die stonden voor februari 2020 op de rol, maar die zijn nu al gehouden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, met het bestaan van de Nationale Spelen ben ik uiteraard bekend ja, dus ik dacht dat ze het daar steeds over hadden, maar dat is zo te zien pas in februari.
https://en.wikipedia.org/wiki/National_Winter_Games_of_China
Ook met een 33'er erbij?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat lijkt me minstens 10s te langzaam
Aan de ene kant denk ik: dat is nog wel erg ver boven de wereldtop. Aan de andere kant: holy shit wat sterk voor een sprinter.quote:
Chinese logica, die van 2020 door COVID uitstellen en dan begin 2024 houden, en die van 2024 dan gewoon ook begin 2024 houden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die stonden voor februari 2020 op de rol, maar die zijn nu al gehouden.
6:22quote:
Het is ver boven de wereldtop op de 10km ja, maar goed, Ghiotto en Roest zitten ook vrij ver boven de wereldtop op de 500mquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik: dat is nog wel erg ver boven de wereldtop. Aan de andere kant: holy shit wat sterk voor een sprinter.
6,06 nodig als ik even snel kijkquote:
Zeker waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ver boven de wereldtop op de 10km ja, maar goed, Ghiotto en Roest zitten ook vrij ver boven de wereldtop op de 500m
Wanneer reed hij 6:20 dan? Onlangs reed hij met 6:22 een PR, deze maand nog, daarna nog een 5km gereden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
6.20
En hij heeft nog anderhalf punt nodig dus 6:05 nodig
Ik snap de vergelijking wel met Heiden, maar voorlopig lijkt het me eerder een verbeterde versie van Erben Wennemars.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:16 schreef Idisrom het volgende:
Stolz wordt de nieuwe Eric Heiden. Die was eerst ook onverslaanbaar op de korte afstanden (1977 en 1978) en pakte daar later ook nog de langere afstanden als overwinnaar erbij (OS 1980)).
Flink verbeterd danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking wel met Heiden, maar voorlopig lijkt het me eerder een verbeterde versie van Erben Wennemars.
jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat Stolz het WK allround rijden?
Dat is z'n grote doel, geloof ik (dacht dat dat ergens gezegd werd)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat Stolz het WK allround rijden?
Wordt er nog een toernooi gehouden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Chinese logica, die van 2020 door COVID uitstellen en dan begin 2024 houden, en die van 2024 dan gewoon ook begin 2024 houden?
Ik ga het gewoon eens aan een Chinees vragen, dat is denk handiger dan Wikipedia.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wordt er nog een toernooi gehouden?
28 oktober in Milwaukeequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wanneer reed hij 6:20 dan? Onlangs reed hij met 6:22 een PR, deze maand nog, daarna nog een 5km gereden?
Zeker. Maar ik bedoel meer qua type rijder. 1000m als beste afstand, 500 en 1500 ook zeer goed, en prima in staat tot allrounden met redelijk goede lange afstanden.quote:
Op die Wiki staat het verder ook niet, toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon eens aan een Chinees vragen, dat is denk handiger dan Wikipedia.
In oktober in Milwaukeequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wanneer reed hij 6:20 dan? Onlangs reed hij met 6:22 een PR, deze maand nog, daarna nog een 5km gereden?
6:04 volgens mijn berekening.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
6,06 nodig als ik even snel kijk
Die 10 kilometer moet eerst nog flink sneller.
SPOILER: 500m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nee, daar las ik verkeerd, de editie die daar bij 2024 staat is inderdaad die van 2020. Maar daar staat wel februari bij, dus hoe dat dan al geweest kan zijn....?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op die Wiki staat het verder ook niet, toch?
Een tiende?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef -XOR- het volgende:
Bizar wel, het verschil waarmee Stolz wint.
0,09 is toch niet bizar?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef -XOR- het volgende:
Bizar wel, het verschil waarmee Stolz wint.
In mijn hoofd zat 33,69. Het zal de Tripel Karmeliet zijn.quote:
Of ik lees hem verkeerd, of er staat dat het oorspronkelijk in februari 2020 gepland was en uitgesteld is naar 2024 (zonder maand erbij)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, daar las ik verkeerd, de editie die daar bij 2024 staat is inderdaad die van 2020. Maar daar staat wel februari bij, dus hoe dat dan al geweest kan zijn....?
Ik lees voor de vijfde keer verkeerd, zo te zien. Er staat inderdaad geen datum bij voor dit jaar. Maar goed, nu is de vraag al gesteld.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of ik lees hem verkeerd, of er staat dat het oorspronkelijk in februari 2020 gepland was en uitgesteld is naar 2024 (zonder maand erbij)
https://www.globaltimes.cn/page/202307/1294074.shtmlquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lees voor de vijfde keer verkeerd, zo te zien. Er staat inderdaad geen datum bij voor dit jaar. Maar goed, nu is de vraag al gesteld.
Je ziet de verschillen dan meer dan dubbel?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In mijn hoofd zat 33,69. Het zal de Tripel Karmeliet zijn.
Ah ja, dat is wel ambitieus. Ook omdat Roest zelf ook nog in actie komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sneller dan 6.05.98 om Roest in te halen
Nou, dat wordt dan ongeveer even spannend als het afgelopen F1-seizoen ben ik bang.quote:
Maar die rijdt ook niet zomaar een PR.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel ambitieus. Ook omdat Roest zelf ook nog in actie komt.
Ik zag zelfs een Spanjaard schaatsen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je ziet de verschillen dan meer dan dubbel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |