Allemaal in de polonaise!quote:
ja dat zei ik gisteren ook, valt wel opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
En in een gewone broek, heeft ze een gewone kont
[ link | afbeelding ]
Misschien ligt idd dan aan die broek want ik zag van de week ook die billen behoorlijk uitstekenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zei ik gisteren ook, valt wel op
Fucked op zegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Ashley is haar pin kwijt...teken op wat komen gaat...
Dat hoop ik ook. Ashley of Lenie mag gaan. Of het nu deze of volgende week is. Huppakee weg ermee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef -river- het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik hoop zo dat Alice mag blijven maar je weet het gewoon niet.
Alice blijft wel, wordt als eerste vrijgesteld zelfs.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef -river- het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik hoop zo dat Alice mag blijven maar je weet het gewoon niet.
Dat lijkt mij nou helemaal nietsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kaas met jam-tosti eet ik oook
En dan het gezicht van lenie te zien krijgen heerlijk want hij zegt elke keer dat Alice weg gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alice blijft wel, wordt als eerste vrijgesteld zelfs.
Topshow.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dan het gezicht van lenie te zien krijgen heerlijk want hij zegt elke keer dat Alice weg gaat
Dat denkt iedereen dus stemmen ze niet op haar en juist daardoor kan ze juist wel naar huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alice blijft wel, wordt als eerste vrijgesteld zelfs.
Fucked up weekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen dus stemmen ze niet op haar en juist daardoor kan ze juist wel naar huis.
Mensen hebben toch massaal op Alice gestemd ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen dus stemmen ze niet op haar en juist daardoor kan ze juist wel naar huis.
ik heb 2 x op alice gestemd , ik neem geen risicoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Kitty exitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Ik vermoed een Kitty-exit van Lenie vanavond.
Ik heb dat niet gezien hoe was dat dan ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kitty exitmaar dat denk ik ook, ik hoop iig wel dat hij weg moet
Wat was dat ook alweerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Met dat verschil dat hij het pas weet als die draaideur naar de studio opengaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Dat was een paar jaar geleden en dat was een drama toenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien hoe was dat dan ?
Natural week. De dames geen make-up, pruiken etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar de nieuwe thema week. Hopelijk gaan ze niet verslappen komende week.
Ah ja daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat verschil dat hij het pas weet als die draaideur naar de studio opengaat.
Dus zal het afscheid binnen het huis op een ordelijke manier verlopen, omdat die tijdelijk kan zijn.
Ze keek er al jaren naar uit en binnen de kortste keren moest ze weer naar huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden en dat was een drama toen
Ohh wat erg !quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Kitty met hoge poten exit, smijtend met deuren. Het huis en de studio was te klein.
Ja dat was uiterst vermakelijk toen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Kitty met hoge poten exit, smijtend met deuren. Het huis en de studio was te klein.
Dat lijkt me sterk, dan maak je geen TV.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Natural week. De dames geen make-up, pruiken etc.
Dat was een leuke BB. vorige heb ik niet gekeken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze keek er al jaren naar uit en binnen de kortste keren moest ze weer naar huis.
Niks aan gemist....vond het echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was een leuke BB. vorige heb ik niet gekeken.
Vorige alleen de live uitzendingen, JAA was gewoon leuker voor live streams.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was een leuke BB. vorige heb ik niet gekeken.
Ahhquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niks aan gemist....vond het echt helemaal niks.
Ja, was best sneu eigenlijk voor haar...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze keek er al jaren naar uit en binnen de kortste keren moest ze weer naar huis.
Oh dat was het idd waarom ik niet keekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorige alleen de live uitzendingen, JAA was gewoon leuker voor live streams.
Had ook haar koffer niet....staat me bij dat ze elke dag hetzelfde aan had.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, was best sneu eigenlijk voor haar...
Dat met die koffer was dan wel weer sneu maar verder heel begrijpelijk dat iedereen klaar met haar was.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had ook haar koffer niet....staat me bij dat ze elke dag hetzelfde aan had.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ligt idd dan aan die broek want ik zag van de week ook die billen behoorlijk uitsteken
Ligt ook voor een groot deel aan haar 'instagram houding' om ze beter te laten uitkomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ligt idd dan aan die broek want ik zag van de week ook die billen behoorlijk uitsteken
Ik dacht eerst dat ze zo'n Nawel piercing had , toch niet dusquote:
Instagram houding whutt?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:58 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
[..]
Ligt ook voor een groot deel aan haar 'instagram houding' om ze beter te laten uitkomen.
Ze kromt meestal haar rug zo extreem dat ze heel hard uitsteken.
Laat ze dat nog een jaartje of 10 doen en dan komen de kwaaltjes wel (als het al niet vroeger is)...
Op haar leeftijd helpt het nog dat ze er er een hele work-out bij doet, maar vroeg of laat gaat dat gevolgen hebben.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:57 schreef BB-King het volgende:
Karen onder de douche.
Het warme water is op maar ze is nog niet klaar met haren uitspoelen.
Veel van die 'influencers' gebruiken allerlei houdingen om zich op hun foto's er veel ronder/slanker/gespierder,.... of whatever te laten uitzien dan ze eigenlijk echt zijn.quote:
Aha ze deelde een coin met Basiri.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2.5 minuut is ook zo om
Ik zit niet zoveel op insta en volg dat soort mensen al helemaal niet. weer wat geleerdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:03 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Veel van die 'influencers' gebruiken allerlei houdingen om zich op hun foto's er veel ronder/slanker/gespierder,.... of whatever te laten uitzien dan ze eigenlijk echt zijn.
Dat is het enige rare aan Alice, dat ze zo geobsedeerd is door haar achterste… Vind het ook niet echt mooi, begrijp niet dat ze zich niet ongemakkelijk voelt als iedereen naar dat spannende broekje moet kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:03 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Veel van die 'influencers' gebruiken allerlei houdingen om zich op hun foto's er veel ronder/slanker/gespierder,.... of whatever te laten uitzien dan ze eigenlijk echt zijn.
Het is niet alleen haar achterste maar is ook breed van boven.....door die billen lijkt je een hele smalle taille te hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:07 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dat is het enige rare aan Alice, dat ze zo geobsedeerd is door haar achterste… Vind het ook niet echt mooi, begrijp niet dat ze zich niet ongemakkelijk voelt als iedereen naar dat spannende broekje moet kijken.
kijk maar even wat hij bedoeld https://www.instagram.com/alicekappenburgquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit niet zoveel op insta en volg dat soort mensen al helemaal niet. weer wat geleerd
OMG vreselijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk maar even wat hij bedoeld https://www.instagram.com/alicekappenburg
Kunnen siliconen er niet uithalen....dus kan nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Natural week. De dames geen make-up, pruiken etc.
Dat is juist het hele ding. Als je zoveel focus legt op het trainen van een dikke kont en je vervolgens in zulke strakke ‘sport’kleding hijst zodat we alles tot in detail kunnen aanschouwen, zowel van achter als van voren, dan doe je het er gewoon om. Alleen dat zal altijd ontkent worden door dit soort meiden. Het is een vorm van manipuleren en ‘macht’ door je lichaam te gebruiken. Je ziet dat ook al direct van de start, bepaalde/best veel mensen zijn heel makkelijk te vangen door een goed uiterlijk en een dikke kont.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:07 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dat is het enige rare aan Alice, dat ze zo geobsedeerd is door haar achterste… Vind het ook niet echt mooi, begrijp niet dat ze zich niet ongemakkelijk voelt als iedereen naar dat spannende broekje moet kijken.
Ze is trots op haar harde werk, die jongens lopen toch ook half naakt rond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:07 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Kan hij vast wennen. Die ziet de bui ook al hangen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef Roxiebb het volgende:
Leuk dat Tyron ook met anderen kan plezier maken, zonder die bullebak.
Volgens mij zegt niemand daar wat over toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:19 schreef -river- het volgende:
Waarom mogen afgetrainde jongens wel zo rondlopen en afgetrainde meisjes niet!!!
Ze doet me beetje te vergelijken met Jutta Leerdam...die draagt ook zulke kleding enzquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind overdreven gespierde mannen niet mooi, lelijk zelfs. Zelfde geldt voor vrouwen. Wat aan je lichaam/ sport doen, prima, maar zoals Alice eruit ziet en haar kleding aanpast, om haar but goed uit te laten komen, vind ik jammer, tis een aardige en slimme meid, maar die but valt meer op dan haar leuke karakter i.m.o.
Eens, net als de kanonnen van Ashleyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind overdreven gespierde mannen niet mooi, lelijk zelfs. Zelfde geldt voor vrouwen. Wat aan je lichaam/ sport doen, prima, maar zoals Alice eruit ziet en haar kleding aanpast, om haar but goed uit te laten komen, vind ik jammer, tis een aardige en slimme meid, maar die but valt meer op dan haar leuke karakter i.m.o.
Ik denk juist dat hij heel erg schrikt als Lenie eruit moet.....hij vindt hem geweldig....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan hij vast wennen. Die ziet de bui ook al hangen.
Waar wordt dat gezegd dat afgetrainde meisjes niet zo mogen rondlopen, we zeggen enkel dat we haar kont niet mooi vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:19 schreef -river- het volgende:
Waarom mogen afgetrainde jongens wel zo rondlopen en afgetrainde meisjes niet!!!
Ik vind haar kont wel mooi, maar hoef hem niet zo overduidelijk te zienquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar wordt dat gezegd dat afgetrainde meisjes niet zo mogen rondlopen, we zeggen enkel dat we haar kont niet mooi vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Doet me denken aan het kwakkie topic van gisterenquote:
hier heeft ze ook de pin niet op, direct exitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eens, net als de kanonnen van Ashley [ link | afbeelding ]
Onnatuurlijk groot.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Croque-monsieur zeggen ze in belgie. Maar ik lust de tosti van vrijthof 9 in Maastricht het liefst ;-)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kaas met jam-tosti eet ik oook
In roze outfit ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Ze traint er hard genoeg voor en het is.natuurlijk en geen chirurg aan te pas gekomen. En waarom mag zij dit niet tonen maar die knullen met die buikspieren en opgepompte armen en borstkas wel.En persoonlijk vind ik de giga grote nep borsten van ashley minder om te zien in die hele strakke truitjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is juist het hele ding. Als je zoveel focus legt op het trainen van een dikke kont en je vervolgens in zulke strakke ‘sport’kleding hijst zodat we alles tot in detail kunnen aanschouwen, zowel van achter als van voren, dan doe je het er gewoon om. Alleen dat zal altijd ontkent worden door dit soort meiden. Het is een vorm van manipuleren en ‘macht’ door je lichaam te gebruiken. Je ziet dat ook al direct van de start, bepaalde/best veel mensen zijn heel makkelijk te vangen door een goed uiterlijk en een dikke kont.
Vind het verder echt wel een aardige en vrij slimme meid hoor, daar niet van, zeker voor haar leeftijd mentaal al behoorlijk okee, maar je zo kleden maakt iemand juist qua innerlijk heel onaantrekkelijk voor mij.
Wat wordt er gezegd? Kan niet streamen momenteelquote:
instructie voor vanavond en even microfoon en geluidtestquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat wordt er gezegd? Kan niet streamen momenteel
liever 2 kanonnen dan een pens waar een skippiebal nog jaloers op kan zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
instructie voor vanavond en even microfoon en geluidtest
Klopt idd. Maar daar is hij niet de enige inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:49 schreef Puzzie het volgende:
Lenie heeft helemaal niets gedaan vandaag volgens Alice
Hij heeft vanmorgen wel lopen stofzuigen volgens mijquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar daar is hij niet de enige in
Dat iemand er hard genoeg voor traint zegt mij echt niks en gaat voorbij aan wat ik zei. Het gaat ook niet per se om dat je je kont traint, maar dat je die vervolgens ook nog in nietsverhullende, zelfs accentuerende kleding hijst waarvan je weet dat bijna alle mannelijke ogen kwijlend naar je zullen kijken. En daarmee maak je je lichaam/kont je persoonlijkheid; je wordt ‘die meid met die dikke ass’. Dit weten ze dondersgoed en veroorzaakt een soort ‘machtspositie’ in deze, des te meer wat betreft vrouwen, uiterlijk-geobsedeerde wereld.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
Met zo
[..]
Ze traint er hard genoeg voor en het is.natuurlijk en geen chirurg aan te pas gekomen. En waarom mag zij dit niet tonen maar die knullen met die buikspieren en opgepompte armen en borstkas wel.En persoonlijk vind ik de giga grote nep borsten van ashley minder om te zien in die hele strakke truitjes.
Viel me op dat het vandaag ook tussen 12 en 13u was denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:05 schreef rinardo het volgende:
En weer net als afgelopen dagen geen geluid op 2 na 18.00
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:09 schreef mario390 het volgende:
ik kann me niet vor bb reality
zerreissen
moest inkopen lopen
nu heb ik schnappatming
de streamverslagen zeggen genoegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
Was er vandaag ruzie? Janken? Post? Witte was verkleurd? Heftig geroddel?
Nee?
Dan lees ik niet terug.![]()
Ik denk dat Lenie vertrekt vanavond.
Wat is sjoe?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:15 schreef Lpracing het volgende:
Echt geobsedeerd door Tom die Ariana. Ze gaat nu zelfs sjoe zeggen. 🤦🏻♂️
Hij maakt er leuke show vanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:18 schreef BB-King het volgende:
Sabiri heeft de space schoenen van Jimmy aan.
:"We"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar wordt dat gezegd dat afgetrainde meisjes niet zo mogen rondlopen, we zeggen enkel dat we haar kont niet mooi vinden
waarom denk je dat ze naar Antwerpen wiltquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:15 schreef Lpracing het volgende:
Fijne avondquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef odie22 het volgende:
fijne live allemaal, ik ga uit eten, ik kijk de live wel terug en hopen op een goeie exit
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef odie22 het volgende:
fijne live allemaal, ik ga uit eten, ik kijk de live wel terug en hopen op een goeie exit
Kweetnie, Voor een lekkere portie Belgische frieten?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze naar Antwerpen wilt
Wat goed dat je dat hier even komt melden.....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef odie22 het volgende:
Ariana denkt volgens mij echt zo; ‘als ik maar zoveel mogelijk verander in de meid waarvan ik denk dat hij wil, dan lukt het vast’. Weer zo’n soort pubertactiek.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:15 schreef Lpracing het volgende:
Geniet er van, ci vediamoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef odie22 het volgende:
Om hem daar te gaan stalken, kan Danny daar weer op af in functie als rijkswacht....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze naar Antwerpen wilt
oh by the way de kleren die ze dus aantrok vanmiddag waren niet van Ashley hoor maar van Ariana verders was ze gewoon aan dollen samen met karen ook over haar eigen tieten ( en ik zal wel de enige wezen maar ik vind ze wel mooi)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Om hem daar te gaan stalken, kan Danny daar weer op af in functie als rijkswacht....
No worries.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan zien we wie er weg moet.. Ik hoop zelf Lenie maar ik denk toch dat Ashley voor de tweede keer weg moet..
thxquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat hier even komt melden.....
Ja even alles bijwerken hé..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er geen verstand van, maar ik zie de dames vandaag voor de tweede keer stucadoren. Is dat gebruikelijk?
Ook meer iets voor in de lente/zomer..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Die vreselijke jurk doet Ashley niet veel goed
Daar denkt ze zelf net zo over, ze voelt zich als een worst in die jurk zei ze vanmiddagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Die vreselijke jurk doet Ashley niet veel goed
Yep daarom kijk ik het wel terug, of lees ik wel meequote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:34 schreef spapaars het volgende:
De hele dag zijn ze met die live bezig, en alles wat je ziet zijn wat korte momenten dat ze op de bank zitten.
Voor de rest is het een weekoverzicht.
Fijne avond !quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:23 schreef odie22 het volgende:
Morgen denk ik pas maar durf t niet met zekerheid te zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Moeten ze vanavond weer van duo wisselen eigenlijk?
Ook zoiets.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Je verteld iets heel waars, spapaars !quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:34 schreef spapaars het volgende:
De hele dag zijn ze met die live bezig, en alles wat je ziet zijn wat korte momenten dat ze op de bank zitten.
Voor de rest is het een weekoverzicht.
Dat is een wave geval ding..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:42 schreef Rhosyn het volgende:
WTF heeft Doraina voor martelwerktuig on haar handen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Dat plezier zouden ze ons moeten gunnenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:39 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk staat de wijn/bier (geen 0.0% bocht) al klaar om vanavond het huis in te brengen.
Feestje tot diep in de nacht.![]()
Zal wel weer niet.
Kunnen we wel naar fluiten.. weet niet of ze vorig seizoen wel feestjes haddenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat plezier zouden ze ons moeten gunnen
Weet niet of ze nu elke week van duo veranderen of dat dit alleen was voor Fucked Up Week.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
het seizoen met Jill, Liese, Naomi, Nick enzovoorts was dit toch elke zaterdag na de live of herinner ik het slecht? Dit was altijd een plezier om te kijken... 't is zo anticlimax en saai steeds na de live als ze gewoon wat ouwehoeren en bankzittenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat plezier zouden ze ons moeten gunnen
Een iemand heeft vanavond sowieso een feestje omdat hij blij is dat hij van zijn duo-partner af is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:39 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk staat de wijn/bier (geen 0.0% bocht) al klaar om vanavond het huis in te brengen.
Feestje tot diep in de nacht.![]()
Zal wel weer niet.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat er in de COS ook niet zo druk is als andere jaren
Je noemt direct de oorzaakquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Nou doe maar even weer een streamwissel wel genoeg gezien van dat getut
Ik snap wat je bedoelt maar vrouwen zijn net zo gemakkelijk te beïnvloeden door een gespierd lichaam en mooi koppie. Zie maar hoe Ariana en Karen zich gedragen tegenover respectievelijk Tom en Tyron. Gaan we dan ook zeggen dat Tom en Tyron niet meer halfnaakt mogen rondlopen zoals we met Alice doen omdat ze hun machtspositie misbruiken ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat iemand er hard genoeg voor traint zegt mij echt niks en gaat voorbij aan wat ik zei. Het gaat ook niet per se om dat je je kont traint, maar dat je die vervolgens ook nog in nietsverhullende, zelfs accentuerende kleding hijst waarvan je weet dat bijna alle mannelijke ogen kwijlend naar je zullen kijken. En daarmee maak je je lichaam/kont je persoonlijkheid; je wordt ‘die meid met die dikke ass’. Dit weten ze dondersgoed en veroorzaakt een soort ‘machtspositie’ in deze, des te meer wat betreft vrouwen, uiterlijk-geobsedeerde wereld.
En hoe je het wendt of keert, andersom liggen die verhouding echt wel wat anders. Er lopen 1000x keer meer wanhopige mannen rond dan vrouwen, een vrouw heeft veel meer aanbod en zit biologisch ook anders in elkaar. Veel mannen zijn gewoon erg uiterlijk gefixeerd en zo kan je als vrouw met gemak het andere geslacht om je vinger winden. Ik snap ook heus dat dat andersom gebeurt maar die verhoudingen en biologische processen werken anders. En wie zegt dat dat ‘mag’ of ‘niet mag’. Verder kan ik er nog een hoop woorden aan spenderen qua uitleg, maar daar is de cos denk ik niet de plek voor
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een wave geval ding..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Haha..nou er gebeurd op zich niet zoveel op de streams en vele SL..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Je noemt direct de oorzaak
Gaat wel iets sneller dan met een krultang volgens mij..quote:
in en schuurbundquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:46 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Dan lig ik echt in een scheur"
Karen : ""In een schuur"
Ashley : "Ja in een scheur ja.."
Karen : ""
Jimmy : "in een scheur niet in een schuur"![]()
Karen : "Ah"
Klopt... ik denk (geen grootste waarheid dus) dat Lenie iedereen overschreeuwd. Ik denk dat er meer interacties en onderlinge relaties kunnen ontstaan als hij er niet als een tornado overheen schreeuwtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha..nou er gebeurd op zich niet zoveel op de streams en vele SL..
Dat merken we snel genoeg, zodra hij ( ik hoop het ) het huis heeft verlatenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt... ik denk (geen grootste waarheid dus) dat Lenie iedereen overschreeuwd. Ik denk dat er meer interacties en onderlinge relaties kunnen ontstaan als hij er niet als een tornado overheen schreeuwt
Het ziet er raar uit..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat wel iets sneller dan met een krultang volgens mij..
Haha jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat merken we snel genoeg, zodra hij ( ik hoop het ) het huis heeft verlaten
Op stream 2 al enig tijd geen geluid meerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het geluid eruit of ligt dat aan mij?
Zoals in m’n vorige comment uitgelegd, de verhoudingen en biologische processen liggen echt anders. Het is niet ‘net zo’, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik snap wat je wil zeggen maar vrouwen zijn net zo gemakkelijk te beinvloeden met een gespierd lichaam en mooi koppie. Zie maar hoe Ariana en Karen zich gedragen tegenover respectievelijk Tom en Tyron. Gaan we dan ook zeggen dat Tom en Tyron niet meer zonder tshirt mogen rondlopen zoals we met Alice doen ?
Oke! Gelukkig doet één het weerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op stream 2 al enig tijd geen geluid meer
Om mee schoon te maken jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo'n ding als Doriana nu gebruikt voor haar haar had ik vroeger ook voor de luxaflex
Om schoon te maken ja..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo'n ding als Doriana nu gebruikt voor haar haar had ik vroeger ook voor de luxaflex
Ik dacht dat ze telkens dezelfde aandoet (wat wat mij betreft prima is)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoeveel van die jurken heeft Ashley ?
Nee dit is nr 3quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze telkens dezelfde aandoet (wat wat mij betreft prima is)
Omdat ze dan een opname maken in de dagboekkamer, of een spelletje wat wij dan ook niet mogen zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel raar dat je telkens op maar een livestream een SL hebt en niet op beide
Oh, ik ben niet goed met kledingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dit is nr 3
Ze zijn alle 3 anders
Het apres ski feestje was redekijk legendarisch vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen we wel naar fluiten.. weet niet of ze vorig seizoen wel feestjes hadden
Dat begrijp ik. Alleen dan zet je toch alles op SLquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze dan een opname maken in de dagboekkamer, of een spelletje wat wij dan ook niet mogen zien.
Te veel... vind het totaal niks... gewoon simpel zwart had mooier geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoeveel van die jurken heeft Ashley ?
Nou wie weet hebben ze dat dit jaar ook wel..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het apres ski feestje was redekijk legendarisch vorig jaar.
Zou ik ook mooier vinden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Te veel... vind het totaal niks... gewoon simpel zwart had mooier geweest.
die ziet er uit alsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy regelt een bloemetje voor in het haar van Ariana
[ afbeelding ]
Ja die Basiri wordt wat rond gecommandeerd door de dames.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:03 schreef ledn81 het volgende:
Basiri mag ondertussen bij diverse dames de zenders verstoppen in de BH of op de rug plakken[ afbeelding ]
Die heeft ze niet aan zo te zien..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:03 schreef ledn81 het volgende:
Basiri mag ondertussen bij diverse dames de zenders verstoppen in de BH of op de rug plakken[ afbeelding ]
Wat is ze mooi hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:03 schreef ledn81 het volgende:
Denk eerder dubbel Gquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben te lang uit die handel, ik weet het niet meer, maar is dat nou dubbel D bij Ashley of E
Als je je als man hebt opgegeven voor BB zou ik me nu wel 2 keer bedenkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana: Als er ook nog een mooie man binnenkomt, dan ben ik helemaal blij, heel mooi.
Komen er echt nog meer bewoners? Eerder vandaag zat ze ook al te smachten naar een 'lekkerding' waarvan ze hoopt dat die het huis betreedt.
Ze verwacht toch niet dat mensen daarvan het verschil onthoudenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:06 schreef rinardo het volgende:
1 pot nat, amper verschil
[ link | afbeelding ]
😂quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ashley weer in die draaideur
ik bedoel staat zij op 1 vor gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dit is net als bij BB ‘wie mag er van jou blijven?’.
Breng ze niet op het idee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Alleen dan zet je toch alles op SL
Ze heeft alleen maar veel te korte truitjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:09 schreef zodeju het volgende:
Denkt Ariana nu dat het mooi staat om die rol te laten zien tussen blouse en broek.
Alice staat op 1 om te vertrekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel staat zij op 1 vor gaan
of blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Ach die ene griet uit JVJL deed dat ook, misschien wil ze dat nadoen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze heeft alleen maar veel te korte truitjes
Die zie ik al helemaal beschonken op de bank dansen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Karen drinkt geen biermaar wel wijn
Ik vind Karen nog het beste eruit zien qua kleding.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef lojanda het volgende:
Wat zien die meiden er allemaal uitDe bobs vallen er zo wat uit.. het kan weer niet bloot genoeg. Alice haar jurk ziet er echt niet uit met die aftekende string. Het lijkt wel of Doriana een jas van Jimmy heeft aangetrokken zo groot is die. Het ziet er allemaal niet uit
Nou toen ik mijn inleg kipfilets kocht na BK heb ik gelijk een cuppie groter genomen 😂 mss had ze al grote en dacht ze doe mij maar een cuppie groter 🫣quote:
Het jasje van Doriana vind ik oprecht leuk. Alleen wat kleiner. Ze verdwijnt erinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef Ireth het volgende:
Heeft Arie eigenlijk nog wel andere broeken bij zich???
En dat jasje van dory![]()
Ik heb bij elke dame wel wat aan te merken geloof ik, heb alleen ronahi nog niet gezien...
Idemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb bij elke dame wel wat aan te merken geloof ik, heb alleen ronahi nog niet gezien...
Idd dat heb ik ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef Ireth het volgende:
Welke was dat ook alweer? Ben de helft van die mensen al vergetenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach die ene griet uit JVJL deed dat ook, misschien wil ze dat nadoen?
Maakt mij niet uit, alleen het is niet mijn persoonlijke smaak
Topzwaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben te lang uit die handel, ik weet het niet meer, maar is dat nou dubbel D bij Ashley of E
Met andere woorden ze 'dumpt' Tom meteen als er een mooiere man binnenwandelt. Van echte liefde gesprokenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana: Als er ook nog een mooie man binnenkomt, dan ben ik helemaal blij, heel mooi.
Komen er echt nog meer bewoners? Eerder vandaag zat ze ook al te smachten naar een 'lekkerding' waarvan ze hoopt dat die het huis betreedt.
Dat weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer? Ben de helft van die mensen al vergeten
Een koffertje op wielen linea recta naar het huisje op wielenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn bescheiden polletjes via twitter en YT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een verschrikkelijk dingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het jasje van Doriana vind ik oprecht leuk. Alleen wat kleiner. Ze verdwijnt erin
Ik bedoel het jasje van Doriana.. dat lijkt wel of het van Jimmy is want het is veel te groot.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind Karen nog het beste eruit zien qua kleding.
En het jasje van Jimmy is
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn bescheiden polletjes via twitter en YT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godver haha hij kan zo bossen bloemen toveren uit zijn 'hoed'. ik zie nu al 2 clowns daarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:02 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy regelt een bloemetje voor in het haar van Ariana
[ afbeelding ]
Ik denk dat Tom dan een feestje gaat vierenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met andere woorden ze dumpt Tom meteen als er een mooiere man binnenwandelt. Van echte liefde gesproken :p
Ik ben me ervan bewust dat mijn smaak niet goed isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verschrikkelijk ding
Tom prevelt ondertussen 1001 schietgebedjes...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met andere woorden ze 'dumpt' Tom meteen als er een mooiere man binnenwandelt. Van echte liefde gesproken![]()
Kenzyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer? Ben de helft van die mensen al vergeten
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alice staat op 1 om te vertrekkenoke dat kann maar misschien toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ligt het ook wel aan mijn smaak hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat mijn smaak niet goed isFijn voor haar, dan is er een iemand die het waardeerd
Denk ook echt dat het zo is, heel uiterlijk gefixeerd, ze was al smoorverliefd terwijl ze Tom nog helemaal niet kende. Bij een andere gast die ze heel knap vindt zal het wel net zo zijn. Ariana wil gewoon zoenen.. zoals ik d’r gister in de uitzending zag zeggen. En tegen Tom zeggen ‘we zijn niet in Love Island ofzo’ .. ze is al sinds binnenkomst botergeil en ermee bezigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met andere woorden ze dumpt Tom meteen als er een mooiere man binnenwandelt. Van echte liefde gesproken :p
Ah, die ja. Dat zag er ook niet uit.quote:
Precies.....de mannen zien er beter uit dan de vrouwen....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het irritant dat mannen er netjes uitzien. Met mooie hemden en jasjes. En de vrouwen lopen half naakt. Tieten en billen show.
WTF
Tegenwoordig valt dat (heel vreemd naar mijn mening) als chiquequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het irritant dat mannen er netjes uitzien. Met mooie hemden en jasjes. En de vrouwen lopen half naakt. Tieten en billen show.
WTF
Ja ze is enorm uiterlijk gefixeerd. Te kieskeurig ook denk ik vergeleken met haar eigen looks waardoor ze nog single is. Het type man dat ze wil kan echt wel beter krijgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk ook echt dat het zo is, heel uiterlijk gefixeerd, ze was al smoorverliefd terwijl ze Tom nog helemaal niet kende. Bij een andere gast die ze heel knap vindt zal het wel net zo zijn. Ariana wil gewoon zoenen.. zoals ik d’r gister in de uitzending zag zeggen. En tegen Tom zeggen ‘we zijn niet in Love Island ofzo’ .. ze is al sinds binnenkomst botergeil en ermee bezig
Klopt. Spoiler wel gelezen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat kann maar misschien toch niet
Ken je de uitspraak "Heet in de mond, koud in de kont".quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk ook echt dat het zo is, heel uiterlijk gefixeerd, ze was al smoorverliefd terwijl ze Tom nog helemaal niet kende. Bij een andere gast die ze heel knap vindt zal het wel net zo zijn. Ariana wil gewoon zoenen.. zoals ik d’r gister in de uitzending zag zeggen. En tegen Tom zeggen ‘we zijn niet in Love Island ofzo’ .. ze is al sinds binnenkomst botergeil en ermee bezig
Ik heb Ronahi nog niet echt gezien..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
Doriana en Rohani zien er het mooiste uit van de vrouwen.
Zwart jasje of jurkje met glittersquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb Ronahi nog niet echt gezien..
Het hangt er helemaal af waar je dat soort polletjes plaatst en wie je volgers zijn.quote:
Heel weinigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft Karen ook nog iets onder dat zwarte jasje aan
Bloot topje en afschuwelijk (mijn mening) broekjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft Karen ook nog iets onder dat zwarte jasje aan
Haha nee, maar nu welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ken je de uitspraak "Heet in de mond, koud in de kont".
maar dat zijn de meesten hier in cos toch ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja ze is enorm uiterlijk gefixeerd.
Sorryquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je, nu Acda en de Munnik in mijn hoofd
de wat ik laatste jaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt. Spoiler wel gelezen?![]()
Maar nee, het zijn altijd maar steekproeven zulke polls, zeggen vaak wel iets maar niet alles. Hoewel die van Salar bijna altijd goed zit.
Zo jammer altijd dat sommige vrouwen dan denken dat het sexy en mooi is terwijl ik het tegenovergestelde zie en ik het eigenlijk gewoon ordinair vind.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrr... zij liever dan ik
Vrouwen vergelijken zich vaak met andere vrouwen maar hebben soms geen idee wat mannen mooi vinden (ook een meningquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Bloot topje en afschuwelijk (mijn mening) broekje
Mee eens, ze moeten het helemaal zelf weten, maar ik vind het niet mooiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo jammer altijd dat sommige vrouwen dan denken dat het sexy en mooi is terwijl ik het tegenovergestelde zie en ik het eigenlijk gewoon ordinair vind.
Nog een promotie rondje van hem. Die zit er alleen om zichzelf zingend op tv te krijgen. Dat meisje vorig jaar chelsea geloof ik zong veel en veel beterquote:
Denk dat ze iemand anders laten zien die als 2de mag blijven om het meer fucked up te laten zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop echt dat er op lenie ingezoomd wordt als Alice als 1e vrijgesteld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |