Allemaal in de polonaise!quote:
ja dat zei ik gisteren ook, valt wel opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
En in een gewone broek, heeft ze een gewone kont
[ link | afbeelding ]
Misschien ligt idd dan aan die broek want ik zag van de week ook die billen behoorlijk uitstekenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zei ik gisteren ook, valt wel op
Fucked op zegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Ashley is haar pin kwijt...teken op wat komen gaat...
Dat hoop ik ook. Ashley of Lenie mag gaan. Of het nu deze of volgende week is. Huppakee weg ermee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef -river- het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik hoop zo dat Alice mag blijven maar je weet het gewoon niet.
Alice blijft wel, wordt als eerste vrijgesteld zelfs.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:34 schreef -river- het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik hoop zo dat Alice mag blijven maar je weet het gewoon niet.
Dat lijkt mij nou helemaal nietsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kaas met jam-tosti eet ik oook
En dan het gezicht van lenie te zien krijgen heerlijk want hij zegt elke keer dat Alice weg gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alice blijft wel, wordt als eerste vrijgesteld zelfs.
Topshow.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dan het gezicht van lenie te zien krijgen heerlijk want hij zegt elke keer dat Alice weg gaat
Dat denkt iedereen dus stemmen ze niet op haar en juist daardoor kan ze juist wel naar huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alice blijft wel, wordt als eerste vrijgesteld zelfs.
Fucked up weekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen dus stemmen ze niet op haar en juist daardoor kan ze juist wel naar huis.
Mensen hebben toch massaal op Alice gestemd ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen dus stemmen ze niet op haar en juist daardoor kan ze juist wel naar huis.
ik heb 2 x op alice gestemd , ik neem geen risicoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Kitty exitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Ik vermoed een Kitty-exit van Lenie vanavond.
Ik heb dat niet gezien hoe was dat dan ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kitty exitmaar dat denk ik ook, ik hoop iig wel dat hij weg moet
Wat was dat ook alweerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Met dat verschil dat hij het pas weet als die draaideur naar de studio opengaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Dat was een paar jaar geleden en dat was een drama toenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien hoe was dat dan ?
Natural week. De dames geen make-up, pruiken etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar de nieuwe thema week. Hopelijk gaan ze niet verslappen komende week.
Ah ja daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat verschil dat hij het pas weet als die draaideur naar de studio opengaat.
Dus zal het afscheid binnen het huis op een ordelijke manier verlopen, omdat die tijdelijk kan zijn.
Ze keek er al jaren naar uit en binnen de kortste keren moest ze weer naar huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden en dat was een drama toen
Ohh wat erg !quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Kitty met hoge poten exit, smijtend met deuren. Het huis en de studio was te klein.
Ja dat was uiterst vermakelijk toen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Kitty met hoge poten exit, smijtend met deuren. Het huis en de studio was te klein.
Dat lijkt me sterk, dan maak je geen TV.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Natural week. De dames geen make-up, pruiken etc.
Dat was een leuke BB. vorige heb ik niet gekeken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze keek er al jaren naar uit en binnen de kortste keren moest ze weer naar huis.
Niks aan gemist....vond het echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was een leuke BB. vorige heb ik niet gekeken.
Vorige alleen de live uitzendingen, JAA was gewoon leuker voor live streams.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was een leuke BB. vorige heb ik niet gekeken.
Ahhquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niks aan gemist....vond het echt helemaal niks.
Ja, was best sneu eigenlijk voor haar...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze keek er al jaren naar uit en binnen de kortste keren moest ze weer naar huis.
Oh dat was het idd waarom ik niet keekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorige alleen de live uitzendingen, JAA was gewoon leuker voor live streams.
Had ook haar koffer niet....staat me bij dat ze elke dag hetzelfde aan had.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, was best sneu eigenlijk voor haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |