misschien moet je ook eens schoonmaakster inhuren zoals ik gedaan hebquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vandaag verder met schoonmaken en opruimen en was opvouwen en hopelijk verder met een trui. Handen doen het niet fijn momenteel, zelfs stofzuiger vasthouden is al een uitdaging
Lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:56 schreef MadMaster het volgende:
vanavond naar Black Smoke voor wat BBQ'en… 🍽🍗🍖🥩
Die had ik, maar het geld dat ik uitspaar heb ik echt wel nodigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
misschien moet je ook eens schoonmaakster inhuren zoals ik gedaan heb
eens in de 2 weken komt ze 3 uurtjes schoonmaken voor 5 tientjes, ben er erg content mee
aj dat is dan wel vervelend, niemand die je kan helpen met het huishouden, vrienden of familie?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die had ik, maar het geld dat ik uitspaar heb ik echt wel nodig
Deze pijn springt (geen idee hoe ik het anders moet noemen) steeds ergens anders heen. De afgelopen tijd zat het in mijn rechterschouder (was even bang voor weer een slijmbeursontsteking, maar deze pijn is doffer dus beter te houden).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vervelend van je handen, @:Kaatje1! Wisselt het erg hoeveel last je ervan hebt of is het eigenlijk meestal zoals nu?
Da’s nog even een stapje te ver. Ik ga denk ik wel mijn hulp van eerder vragen of ze 1x per maand wil komen voor het stevige poetswerkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:22 schreef Karzai het volgende:
misschien via de zorg
https://www.ikwoonleefzor(...)hulp-via-de-gemeente
Dat lijkt mij een goed idee! als het eruit kan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s nog even een stapje te ver. Ik ga denk ik wel mijn hulp van eerder vragen of ze 1x per maand wil komen voor het stevige poetswerk
Artrose en een vorm van fibromyalgie volgens reumatoloog. En snel geïrriteerde pezen. Maar waar ik voorheen langdurig op een plek last had is het nu veel vaker op wisselende plekken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed idee! als het eruit kan.
Heb jij of huisarts enig idee wat het kan zijn?
Vanmiddag bakken en heb nog niet kunnen beslissen wat.
Even verder googelen. Of neuzen in het baktopic naar de foto van een vorige keer.
Meestal zet ik daar het recept erbij.
Ik heb drie fruitbomen geplant en ben begonnen met de perenboom snoeien. Moet alleen de dikste takken helemaal bovenin nog even wat terugsnoeien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik heb een paar kleine tuinklusjes op de planning staan. Heb er helemaal zin in![]()
Ga je je toffe regionale fruit planten of nog wat nieuws?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb drie fruitbomen geplant en ben begonnen met de perenboom snoeien. Moet alleen de dikste takken helemaal bovenin nog even wat terugsnoeien.
De appelbomen hoeven eigenlijk helemaal niet gesnoeid te worden. Straks nog even wat kopersulfaat spuiten, zodat schimmels ook minder kans hebben.
Pijnlijk, vervelend en beperkend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Artrose en een vorm van fibromyalgie volgens reumatoloog. En snel geïrriteerde pezen. Maar waar ik voorheen langdurig op een plek last had is het nu veel vaker op wisselende plekken.
Ik ken het, maar zie ook giga op tegen het traject waar je door moet. Dan vraag ik liever mijn vertrouwde hulp. Heb ook niet met alles hulp nodig, doordat ik minder werk heb ik meer tijd om te verdelen. Maar echt om de vloer met meer kracht dweilen, de badkamer en de keuken eens heel goed ipv zachtjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Pijnlijk, vervelend en beperkend.
Ik vond dit (al weet je dit zelf ook al wel?) https://www.arnhem.nl/Inw(...)ersteuning_aanvragen
Oké danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ken het, maar zie ook giga op tegen het traject waar je door moet. Dan vraag ik liever mijn vertrouwde hulp. Heb ook niet met alles hulp nodig, doordat ik minder werk heb ik meer tijd om te verdelen. Maar echt om de vloer met meer kracht dweilen, de badkamer en de keuken eens heel goed ipv zachtjes
Pijnlijk hoor. Voor fm is het typerend ja, dat het ‘verspringt’.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Artrose en een vorm van fibromyalgie volgens reumatoloog. En snel geïrriteerde pezen. Maar waar ik voorheen langdurig op een plek last had is het nu veel vaker op wisselende plekken.
Ohhh die had een collega laatst gemaakt. Salted caramel limon shortbread noemde ze het. Die waren toch lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pijnlijk hoor. Voor fm is het typerend ja, dat het ‘verspringt’.
En ( over)belasting zal een rol spelen. Wat een onbetrouwbaar gedoe.
Het baksel wordt lemon bars vanwege ongebruikte citroenen in de groentenla.
Inderdaad de bomen die ik drie weken terug heb gekocht. Dit is heerlijk weer om dat te doen, ook om te snoeien is het goed weer. Droog dus minder kans op ziekten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je je toffe regionale fruit planten of nog wat nieuws?
Ik moet appel, peer, kruisbes en aalbes snoeien. Verder compost verspreiden, compostvat wisselen, vogels voeren en wat dingen opmeten. Ik ga maar eens opstaan.
Hier 3x per week 5 uur, ze gaat haar eigen gang, we hoeven niets meer uit te leggen. En dat voor omgerekend nog geen 2 euro per uurquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
misschien moet je ook eens schoonmaakster inhuren zoals ik gedaan heb
eens in de 2 weken komt ze 3 uurtjes schoonmaken voor 5 tientjes, ben er erg content mee
goud waardquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hier 3x per week 5 uur, ze gaat haar eigen gang, we hoeven niets meer uit te leggen. En dat voor omgerekend nog geen 2 euro per uur
Maar echt, scheelt vooral een heleboel gezeik en geruzie in huize flipsen
Zijn het schietwilgen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:47 schreef AnneX het volgende:
Prettig om zulke buren te hebben.
Hier heeft buurman de twee jaarlijkse knot gedaan van de wilg vlak achter het huis.
Dat scheelt een partij licht in ons huis. ☀
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:59 schreef Blues het volgende:
Bedankt voor het insturen van jouw tuinvogeltelling!
De resultaten van jouw telling
Boomkruiper: 1
Ekster: 2
Gaai: 2
Grote bonte specht: 1 Halsbandparkiet: 2
Heggenmus: 3
Houtduif: 2
Huismus: 2
Kauw: 4
Koolmees: 4
Merel: 2
Pimpelmees: 2
Roodborst: 1
Stadsduif: 1
Vink: 2
Winterkoning: 1
Ik heb tijdens het tellen ook m'n vogelgeluidenapp buiten in de tuin aan gezet en een half uur door laten lopen, dat was ook zo leuk om terug te luisteren!
#vogelgekkie
Zeker. In de zomer zet ik regelmatig heel vroeg mijn slaapkamerraam open (op zondag vaak) om te genieten van alle vogeltjes buitenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:14 schreef Blues het volgende:
Gelukkig zijn dit allemaal vogels die nou juist niet in eenvolière
leven
We wonen met veel bos om ons heen. Dus veel vogels![]()
![]()
Nu, tegen de schemer, zijn de merels ook lekker bezig!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker. In de zomer zet ik regelmatig heel vroeg mijn slaapkamerraam open (op zondag vaak) om te genieten van alle vogeltjes buiten
Welke app gebruik je?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:59 schreef Blues het volgende:
Ik heb tijdens het tellen ook m'n vogelgeluidenapp buiten in de tuin aan gezet en een half uur door laten lopen, dat was ook zo leuk om terug te luisteren!
#vogelgekkie
Schietwilgen? Huh 😳quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn het schietwilgen?
Hierachter hebben ze ze om en om geknot.
Mussenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Schietwilgen? Huh 😳
Knotwilg, die buurman netjes iedere 2 jaar knot. Vorig jaar is de uit de kluiten -sic- gewassen kastanjeboom vakkundig uitgedund door de boomchirurg. Ook al licht.
Vogeltelling: mus mus mus mus ekster duif mus duif mus
Nee, stabiel zal hij nooit wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach, dat kan gebeuren natuurlijk. Maar wel shit realisatie @:Sarabi! Het maakt toch een stuk minder flexibel. Hoe gaat het nu met kat? In het begin was het lastig de suikerwaarden stabiel goed te houden, toch? Gaat dat nu goed?
Thanks!quote:
Dat is jammer, maar wat fijn dat het jullie dan toch lukt om het aan te passen op basis van gedrag! Da's best knap, mag je ook wel eens bij stil staan! Jullie doen het hartstikke goed, klinkt alsof 'ie inderdaad weer lekker in zn vel zit!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, stabiel zal hij nooit wordenWe meten zijn waardes nu ook niet meer maar houden zijn gedrag in de gaten.
Hij lijkt op dit moment een gelukkige kathij klimt weer meer, is aangekomen en drinkt ook minder.
Hopelijk blijft het nog een tijdje zo gaan
[..]
Thanks!
De etappe van Vaassen naar Hoornerveen loopt redelijk dichtbij mijn huis (over de heide)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef borisz het volgende:
Ma is niet fit. Dwz morgen alleen Empel - Rossum op het Maarten van Rossumpad. In het spoort van de oude Gelreze legerleider
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De etappe van Vaassen naar Hoornerveen loopt redelijk dichtbij mijn huis (over de heide)
Dat ziet er leuk uit zeg. Misschien doe ik het wel, als ik tenminste ook mee kan doen zonder gps tracker. Ik beweeg me voort op cardio-apparaten dus ik verplaats me niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet iemand hier ook aan de Ring Road Challenge? Lijkt me wel leukhttps://www.theconqueror.events/clp/rr-cdco-vr1/
Mw. MM doet hier aan mee en heeft zo al wandelingen door de Highlands van Schotland en de Florida Keys gemaakt en de bijbehorende medailles ontvangen…quote:Op zondag 28 januari 2024 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet iemand hier ook aan de Ring Road Challenge? Lijkt me wel leukhttps://www.theconqueror.events/clp/rr-cdco-vr1/
Ja dat heb ik verder nog niet onderzocht eigenlijkquote:Op zondag 28 januari 2024 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit zeg. Misschien doe ik het wel, als ik tenminste ook mee kan doen zonder gps tracker. Ik beweeg me voort op cardio-apparaten dus ik verplaats me niet.
Liefquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar wat fijn dat het jullie dan toch lukt om het aan te passen op basis van gedrag! Da's best knap, mag je ook wel eens bij stil staan! Jullie doen het hartstikke goed, klinkt alsof 'ie inderdaad weer lekker in zn vel zit!
He, wat fijn dat ze nu ook de surefeeders gebruikenquote:Op zondag 28 januari 2024 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Sindskort gebruiken ze ieder hun eigen Surefeed voerbak. Dus misschien dat we binnenkort speciaal diabetesvoer voor de suikerkat gaan kopen. Dan begint het insuline instellen alleen weer van voor af aan, dus ik weet het nog niet of we dat aandurven.
Wacht, misschien zijn dat wel radslagen ipv een tredmolenquote:Any distance-based activity can count toward reaching the finish line. Do cartwheels if that’s your thing.
Je hoeft geen GPS tracker te gebruiken volgens mw. MM.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik verder nog niet onderzocht eigenlijkIk was van plan om er 1 februari mee te beginnen en een jaar de tijd te nemen ervoor
Dat moet lukken.
quote:Op zondag 28 januari 2024 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja nee, ik ga geen stappenteller in mijn telefoon activeren. Dat gaat me te ver. Ik zie op mijn cardioapparaat hoeveel afstand ik heb afgelegd dus dat zou ik kunnen invoeren.
quote:You can log distances using two methods:
1) Manually - Either on the web or via our iPhone and Android apps. Select your exercise type, add a distance and boom, you’re done. You can add a screenshot of your tracker if you wish but it is not required.
2) Automatically – Via the range of apps and devices that we connect with. Currently, we support: Apple Watch, Apple Health, Garmin, Fitbit, Adidas Running, Strava, Map My Run, Map My Ride, Map My Walk, Runkeeper.
Ah, tofheid! Bedankt voor het uitzoeken. Ik wilde dat vanavond doen maar dat hoeft nu niet meerquote:
Ja, echt heel fijnquote:Op zondag 28 januari 2024 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He, wat fijn dat ze nu ook de surefeeders gebruiken
Hadden ze een beetje zinnige goede vragen?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren bezichtigers gehad die voor een tweede keer terug kwamen, anderhalf uur gebleven zijn en een miljoen vragen hadden.
Ja absoluut, goed voorbereid en een lijstje mee ook.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hadden ze een beetje zinnige goede vragen?
Zo. Startnummer 49540quote:Op zondag 28 januari 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ook gewoon nu meteen beginnen, dan telt mijn wandeltje van vanmiddag ook gelijk mee
Bom dia! Lekker weertje?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:45 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes uit Portugal. 32 uur wakker zijn waarvan 8 hard werken en 10 reizen is matig.
Vandaag is alles al weer ietsje beter
Wrom ben je die andere 14 uur dan niet gaan slapen?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:45 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes uit Portugal. 32 uur wakker zijn waarvan 8 hard werken en 10 reizen is matig.
Woavur nie?quote:Op zondag 28 januari 2024 12:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
En succes @drFlash en @Lucky_Strike met de challenge. Ik heb ze weleens langs zien komen. Maja… dingen… niks voor mij, vond ik.
Je ziet mij niet in de gym, maar dit lijkt me dan wel weer leuk jaquote:Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bom dia! Lekker weertje?
Op alle fitness apparaten van merk Matrix als fietsen, loopband, cross dingen ( wat een ramp!), steps staan touch schermen.
Dan wandel ik virtueel door Parijs of in de natuur in Nieuw Zeeland of in California. Affijn de hele wereld over. Dan kom ik nog eens ergens. TV kijken kan ook.
Edit: @:flipsen Dan wandel ik langs het Beaglekanaal.
In huize flipsen doe ik de was en we hebben geen droger, dus altijd op de waslijn of het droogrek. Die eerste dag van het jaar dat je was al op dezelfde dag droog is, daar word ik spontaan blij vanquote:Op zondag 28 januari 2024 12:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste wasje van het jaar hangt buiten in de zonEerste keer buiten drogen dus, gewassen heb ik dit jaar al vaker. Wasje 2 gaat toch maar in de droger. Over een uur klaar dus vrij kansloos buiten.
Gedoequote:
Volgens mij zit er in Royal Canin en dergelijke vrij veel graan. Ik geef zelf Essential Foods, dat is graanvrij met een hoog vlees- of visgehalte. Maar ik heb geen idee of je daar iets aan hebtquote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook al een wandelingetje er op met de wandel groep.. 6 kms ..
Wel mn fitbit vergeten, dus geen tracking..![]()
Verder is de heater weer kapot, dus dan maar de houtkachel aan..
[ afbeelding ]
Tevens een vraag aan de kattenmensen.. hie weet ik of voedsel goed is? Alsin, ik heb nu royal cabin, maar daar gaat de schijt van de katten zo enorm van stinken! Ik had een ander merk en dan is het beduidend minder (plus ze zijn langer verzadigd)
Wat op de verpakking moet ik op letten ?(ik vrees dat behalve royal cabin we geen andere merken hebben die overeenkomen met NL, maar merknamen zijn altijd goed)
Wat een fijne kamer is dat zo te zienquote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook al een wandelingetje er op met de wandel groep.. 6 kms ..
Wel mn fitbit vergeten, dus geen tracking..![]()
Verder is de heater weer kapot, dus dan maar de houtkachel aan..
[ afbeelding ]
Tevens een vraag aan de kattenmensen.. hie weet ik of voedsel goed is? Alsin, ik heb nu royal cabin, maar daar gaat de schijt van de katten zo enorm van stinken! Ik had een ander merk en dan is het beduidend minder (plus ze zijn langer verzadigd)
Wat op de verpakking moet ik op letten ?(ik vrees dat behalve royal cabin we geen andere merken hebben die overeenkomen met NL, maar merknamen zijn altijd goed)
Daar nu ook zo warm? Spanje heeft record warmte hoorde ik van mijn zusjequote:Op zondag 28 januari 2024 11:45 schreef Lonaa het volgende:
ze bezorgen ook hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Net de ultieme zondagskastijding doorstaan: Een bezoekje aan IKEA voor een paar bakjes, want dat is efficiënt in de badkamerkasten, aldus mw. MM.
Ik heb al een hekel aan die winkel, maar op dit tijdstip op deze dag is het pure horror met volle parkeerplaatsen, een gebrek aan winkelwagentjes en ladingen kinderen die denken dat de hele winkel een ballenbak is.
En ondanks het snelle zelfscannen ter verhoging van de feestvreugde bij de kassa een steekproefcontrole door een medewerkster die zelf niet wist hoe ze dat moest doen…
Maar we hebben het overleefd…
Ja, maar de tijdelijk in verhuisdozen opgeslagen badkamerzooi moest vandaag nog in de nieuwe kasten ingeruimd worden...quote:
Heerlijke winkel, leuke ideeën opdoen en handige spullen (tevens hou ik van Scandinavisch design dus komt soms goed uit) maar absoluut nooit in het weekendquote:Op zondag 28 januari 2024 13:37 schreef Karzai het volgende:
maar ik snap ook niet waarom al die vrouwen zo graag naar ikea gaan
ik heb hier ook wel wat ikea spul staan, maar de fysieke winkel kan me gestolen wordenquote:Op zondag 28 januari 2024 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijke winkel, leuke ideeën opdoen en handige spullen (tevens hou ik van Scandinavisch design dus komt soms goed uit) maar absoluut nooit in het weekend
Ja ik zal eens een update doen..quote:Op zondag 28 januari 2024 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een fijne kamer is dat zo te zien
Heb je eigenlijk een klusyopic met meer foto's? Wel benieuwd naar wat jullie ervan hebben gemaakt en nog van plan zijn, tof huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze doen helaas niet in tiende procenten dus ik sta nog op 0 %Maar toch, 3,1 km gelopen, 1329,4 km te gaan
Oh god, whyyyyyquote:Op zondag 28 januari 2024 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Net de ultieme zondagskastijding doorstaan: Een bezoekje aan IKEA voor een paar bakjes, want dat is efficiënt in de badkamerkasten, aldus mw. MM.
Ik heb al een hekel aan die winkel, maar op dit tijdstip op deze dag is het pure horror met volle parkeerplaatsen, een gebrek aan winkelwagentjes en ladingen kinderen die denken dat de hele winkel een ballenbak is.
En ondanks het snelle zelfscannen ter verhoging van de feestvreugde bij de kassa een steekproefcontrole door een medewerkster die zelf niet wist hoe ze dat moest doen…
Maar we hebben het overleefd…
We wonen op 15 minuten rijden van IKEA Haarlem, dus de reistijd is geen probleem.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:48 schreef Clubsoda het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vaak click&collect bij Ikea. Kost 3 euro geloof ik en dan ben je in max 1p minuten klaar. Dat doe ik dan op de terugweg vanuit mijn werk en dan kost het helemaal nauwelijks extra tijd.
Ik woon op 25 minuten van twee Ikea's en een van beide kost me 10 minuten extra woon-werkverkeer. Maar ik wil dan naar huis en niet eindeloos door de winkel.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We wonen op 15 minuten rijden van IKEA Haarlem, dus de reistijd is geen probleem.
Maar je kan dus online alles in je digitale winkelwagentje gooien en dan ergens in de winkel de hele lading in één keer ophalen?
Die ga ik onthouden!
Wij hebben voor onze 2 lastige eters de producten van Tommie de Cat, wat ook via bol.com verkrijgbaar is. Dat gaat er bij ze in als Ketenlapper…quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. linkjes gebruikt. internet geeft niet de beste informatie, maar ik vergelijk dus royal canin met select gold
waarbij de RC dus minder goed gaat bij de muppets, maar aan de andere kant lijkt de select gold dan weer iets wat door een dierenwinkel ontwikkeld is ? en de ME is lager voor de SG. dus ik wordt er allemaal niet wijzer op![]()
ik ga denk ik maar gewoon af op het feit dat er minder gestonken wordt met de SG ..
Bol.com levert niet buiten NL helaas.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben voor onze 2 lastige eters de producten van Tommie de Cat, wat ook via bol.com verkrijgbaar is. Dat gaat er bij ze in als Ketenlapper…
Oh ja, jij bevindt je niet in NL…quote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bol.com levert niet buiten NL helaas.
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:43 schreef golfer het volgende:
Samen met @:FutureFairytale en haar vriend heel gezellig en lekker in Amsterdam bij Koreaans restaurant Kim's So gegeten. Verslag volgt later in het restaurant-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Paar foto’sMooi Kaat en een roodborstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Paar foto’sLeuk! Ik ben ook in het bos geweest net. Maar geen beestjes gezien helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jup, iedereen heeft een frisse neus, kan het nu weer drie maand gaan regenenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat iedereen zo lekker naar buiten geweest is. Is het ook echt weer voor
Ik ben vandaag niet buiten geweestquote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat iedereen zo lekker naar buiten geweest is. Is het ook echt weer voor
Ach beterschap💐quote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb door het slaapkamerraam in het zonnetje gelegen
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
Wat leuk!!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:57 schreef AnneX het volgende:
Nog net voor de carnavalsoptocht langs op tijd naar het theater voor Zangcafé.
Alle leerlingen en koren zingen een liedje vanwege vorderingen.
Het leukste - behalve ons eigen optreden - was onverwacht.
De karaoke tape van een jongeman liep niet bij aanvang. En toen deden wij de back vocals voor hem van Somebody to love.
Super 🎶 vond hijzelf ook!
Bah, beterschapquote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker bezigquote:Op zondag 28 januari 2024 17:28 schreef flipsen het volgende:
Ik sta zomaar in de halve finalesGing lekker, dus over een half uurtje gaan we proberen in de finales te komen. Mevrouw flipsen was er om aan te moedigen met een vriendin en ze werden door de tegenstanders op de vingers getikt, of ze toch vooral niet wilden juichen tijdens een rally
ja, ze hebben gelijk natuurlijk, maar kom op zeg. We staan niet op Wimbledon
6-4 6-1, lekkah
Awiem bawee awiem bawee awiem bawee awiem baweee awoooooooooooooquote:Op zondag 28 januari 2024 17:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat leuk!!
Backing vocales zo heeeeeerlijk om te doen. Mooi nr ook
Sta jij nou in de jungle te jodelenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awiem bawee awiem bawee awiem bawee awiem baweee awooooooooooooo
Alleen op rustige momenten en als het me uitkomt. Bestel vaker online, want onlinequote:Op zondag 28 januari 2024 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb hier ook wel wat ikea spul staan, maar de fysieke winkel kan me gestolen worden
quote:Op zondag 28 januari 2024 13:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja ik zal eens een update doen..
Alleen nu midden in de upgrade van het apt.Heel benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En succes met alle kartonverpakkingen en zulks
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
doe je ook mee met de Ring Road?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn maar heel even buiten geweest vandaag maar zijn wel bezig geweest met buiten zijn.
Het ziet er naar uit dat we dit jaar een overkapping in de tuin gaan zetten. We hebben vanmiddag een grote stapel catalogi doorgenomen om tot een soort moodboard te komen. Er zijn wat stappen genomen maar het is behoorlijk moeilijk.
Waar komt die dan?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn maar heel even buiten geweest vandaag maar zijn wel bezig geweest met buiten zijn.
Het ziet er naar uit dat we dit jaar een overkapping in de tuin gaan zetten. We hebben vanmiddag een grote stapel catalogi doorgenomen om tot een soort moodboard te komen. Er zijn wat stappen genomen maar het is behoorlijk moeilijk.
Duidelijk, en dat blijft dan gewoon staan? Ben heel benieuwd, gaan jullie ‘m zelf bouwen?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op het grote terras waar we met CUL hebben gegeten.
Wel met rvs stokjes gegeten? Een echte uitdaging met noedels.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:15 schreef Blues het volgende:
https://paulentrudiesrest(...)AQyQO4sdM0E7RmHmEn14
![]()
Het is de bedoeling dat het er wel een jaar of 20 blijft staan ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duidelijk, en dat blijft dan gewoon staan? Ben heel benieuwd, gaan jullie ‘m zelf bouwen?
Zeker een uitdagingquote:Op zondag 28 januari 2024 18:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Wel met rvs stokjes gegeten? Een echte uitdaging met noedels.
Misschien tzt een CUL opbouw meet met BBQ na afloop?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op het grote terras waar we met CUL hebben gegeten.
quote:Op zondag 28 januari 2024 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien tzt een CUL opbouw meet met BBQ na afloop?
RVS? Waarom?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Wel met rvs stokjes gegeten? Een echte uitdaging met noedels.
In Korea, zowel noord als zuid, wordt er gegeten met rvs stokjes. Alle andere Aziatische landen is het hout of bamboe. Kunststof stokjes kom je dan weer voornamelijk hier in Europa tegen.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
RVS? Waarom?
In Kyoto, Japan heb ik in de chop stick winkel mijn persoonlijke eetstokjes uitgezocht.
Net als met dartpijlen kan je dan het voor jou ideale gewicht, de lengte, grip etc. bepalen en dan krijg je een persoonlijk advies.
Heb er spijt van dat ik maar 1 setje heb aangeschaft toen, hier in NL is het aanbod bijzonder mager…
Handig!quote:Op zondag 28 januari 2024 18:45 schreef sigme het volgende:
Dit is ons nieuwe schuurtje:
[ afbeelding ]
't Is niet mooi maar ook niet te lelijk.
En heel handigquote:Op zondag 28 januari 2024 18:45 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Weet wat je zegtquote:Op zondag 28 januari 2024 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien tzt een CUL opbouw meet met BBQ na afloop?
Kek schuurtje hoor. Heel acceptabelquote:Op zondag 28 januari 2024 18:45 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Moet eigenlijk nog zoiets bovenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:45 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: onsmakeljk plaatje bij het praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 28-01-2024 19:07:33 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Jahquote:Op zondag 28 januari 2024 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kek schuurtje hoor. Heel acceptabel![]()
Was het leuk om jullie oude vriend weer te zien?
quote:Op zondag 28 januari 2024 18:56 schreef sigme het volgende:
Oh, en wie weet heeft iemand nog tips voor mijn geblesseerde vinger.
Ik had vandaag iets met kat op schoot en er ging iets mis en ik heb geen idee meer wat want tijdens dat schoot hand langs tafel en schoot er een centimeter splinter onder mijn wijsvingernagel.
Die kon ik er vrijwel direct ook weer uittrekken, maar de nagel is nu wat lis van het nagelbed. En er zit nog een tweede stuk hout onder de nagel en daar kan ik niet bij. Heb de nagel zo kort mogelijk geknipt en er wat onder gepield met een speld maar ik krijg niks te pakken. Iemand raad of tips?Weken in biotex is het eerste wat in mij opkomt (zei mijn moeder altijd)SPOILER: onsmakeljk plaatje bij het praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik had vandaag iets met kat op schoot en er ging iets mis en ik heb geen idee meer wat want tijdens dat schoot hand langs tafel en schoot er een centimeter splinter onder mijn wijsvingernagel.
Die kon ik er vrijwel direct ook weer uittrekken, maar de nagel is nu wat lis van het nagelbed. En er zit nog een tweede stuk hout onder de nagel en daar kan ik niet bij. Heb de nagel zo kort mogelijk geknipt en er wat onder gepield met een speld maar ik krijg niks te pakken. Iemand raad of tips?Dikke groene zeep er op. Pleister er over zodat niet alles onder zit en morgen ochtend grote kans dat je de splinter er uit kan halen. Werkt met de meeste splinters. Met uitzondering van glas. Dat blijft al tijd een uitdaging.SPOILER: onsmakeljk plaatje bij het praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Die kon ik er vrijwel direct ook weer uittrekken, maar de nagel is nu wat los van het nagelbed. En er zit nog een tweede stuk hout onder de nagel en daar kan ik niet bij. Heb de nagel zo kort mogelijk geknipt en er wat onder gepield met een speld maar ik krijg niks te pakken. Iemand raad of tips?Uitgangetje open houden zoals je nu doet met die vaseline of iets dergelijksSPOILER: onsmakeljk plaatje bij het praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vreemde voorwerpje in je lijf wordt er dan vanzelf uitgewurmd door je lijf. Kun je het morgen of over paar dagen vanzelf bij uiteindje pakken en eruit sleuren.
Maak hier een filmpje van als je wilt voor ons vunzen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat fijn!quote:Op zondag 28 januari 2024 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Jah![]()
Hij heeft het niet makkelijk en niet makkelijk gehad. Het is heel fijn om het contact hersteld te hebben en ik hoop echt heel erg dat we hem de komende jaren wat blijven zien. Ik denk dat daar best kans op is ook, dus dat stemt hoopvol.
Weer wat geleerd…quote:Op zondag 28 januari 2024 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
In Korea, zowel noord als zuid, wordt er gegeten met rvs stokjes. Alle andere Aziatische landen is het hout of bamboe. Kunststof stokjes kom je dan weer voornamelijk hier in Europa tegen.
Vanwege dat laatste, waar ik wel een beetje vanuit gegaan was qua basis, lijkt me het klussen met veel mensen sowieso geen goed idee…quote:Op zondag 28 januari 2024 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet wat je zegtHet wordt een gevaarte van 600*350 met zijwanden, regenpijpen, een schuurtje/grote kast er in.
Het ziet er ook niet naar uit dat het een kant en klaar bouwpakket wordt.
Die kon ik er vrijwel direct ook weer uittrekken, maar de nagel is nu wat los van het nagelbed. En er zit nog een tweede stuk hout onder de nagel en daar kan ik niet bij. Heb de nagel zo kort mogelijk geknipt en er wat onder gepield met een speld maar ik krijg niks te pakken. Iemand raad of tips?Met een klein houtboortje (max. 2 mm) een gaatje in je nagel boren tot aan de de splinter en dan de splinter via het gaatje er met een stompe naald o.i.d. uit duwen.SPOILER: onsmakeljk plaatje bij het praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hospik in militaire dienst kreeg je op die manier alles onder nagels vandaan…
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Uitgangetje open houden zoals je nu doet met die vaseline of iets dergelijks
Het vreemde voorwerpje in je lijf wordt er dan vanzelf uitgewurmd door je lijf. Kun je het morgen of over paar dagen vanzelf bij uiteindje pakken en eruit sleuren.
Maak hier een filmpje van als je wilt voor ons vunzen
Christusquote:Op zondag 28 januari 2024 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een klein houtboortje (max. 2 mm) een gaatje in je nagel boren tot aan de de splinter en dan de splinter via het gaatje er met een stompe naald o.i.d. uit duwen.
Als hospik in militaire dienst kreeg je op die manier alles onder nagels vandaan…
Hoequote:Op zondag 28 januari 2024 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
En een wond die maar niet sloot en waar steeds zandkorreltjes uitkwamen en toen ik eens ging wroeten vond ik twee stenen. Met die wond was ik naar de huisarts gegaan om hem schoon te laten maar die vond het niet diep. Grapjes
Ik probeerde een galloperend paard bij te houden. Dat hou je een paar passen volquote:Op zondag 28 januari 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe? Hoe was je aan die stenen daar gekomen?
Uiteraard niet met een boormachine gaan borenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Christus. Ik was niet op zoek naar meer martelingen
Ik denk dat we beter iemand kunnen betalen om het gevaarte te plaatsenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege dat laatste, waar ik wel een beetje vanuit gegaan was qua basis, lijkt me het klussen met veel mensen sowieso geen goed idee…
Oh ok. Handboor. Ik zal het onthouden voor noodgevallen. In de (nu afgedopte) vinger zit al een gaatje van een boortje. Niet handgeboord. Ja of wel, dat is maar een beetje hoe je het bekijkt. Kwestie van perspectief.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard niet met een boormachine gaan boren, maar gewoon het boortje op je nagel plaatsen en rustig tussen je vingers van je andere hand draaien totdat je bij de splinter bent.
Pijnloos, zonder bloedvergieten en zeer effectief…
Zolang je het onderliggende vlees niet raakt, is er niet veel aan de hand. Rustig aan doen met draaien dus. Je bent er zo doorheen, maar die ervaring heb je kennelijk al.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ok. Handboor. Ik zal het onthouden voor noodgevallen. In de (nu afgedopte) vinger zit al een gaatje van een boortje. Niet handgeboord. Ja of wel, dat is maar een beetje hoe je het bekijkt. Kwestie van perspectief.
Hoe dan ook, in mijn ervaring (en die heb ik) ontsteken gaatjes van boortjes als een malle.
Het betreffende boorgat zit niet in die nagel hoor, gewoon in de vingertop.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je het onderliggende vlees niet raakt, is er niet veel aan de hand. Rustig aan doen met draaien dus. Je bent er zo doorheen, maar die ervaring heb je kennelijk al.
Na de boorbehandeling e.e.a. goed ontsmetten (wij gebruikten altijd lyorthol), dan wordt de wond onder de nagel ook meteen ontsmet…
Dit doet me denken aan die keer dat ik een gloeiende naald in de nagel van mijn vierjarige liet glijden om het bloed eronder vrij te laten.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een klein houtboortje (max. 2 mm) een gaatje in je nagel boren tot aan de de splinter en dan de splinter via het gaatje er met een stompe naald o.i.d. uit duwen.
Okeequote:Op zondag 28 januari 2024 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:dr_flash, geen challenge voor mij. Ik vind 50 euro te veel geld voor een afstandstracker.
Jammer wel, ik heb op zich wel interesse in zoiets.
Dit soort zalige verhalen maakt weleens dat ik de directe patiëntenzorg misquote:Op zondag 28 januari 2024 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik heb wel eens een diepe splinter gehad die er na een week spontaan uit kwam wandelen. En een wond die maar niet sloot en waar steeds zandkorreltjes uitkwamen en toen ik eens ging wroeten vond ik twee stenen. Met die wond was ik naar de huisarts gegaan om hem schoon te laten maar die vond het niet diep. Grapjas
Dappere Henkquote:Op zondag 28 januari 2024 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die keer dat ik een gloeiende naald in de nagel van mijn vierjarige liet glijden om het bloed eronder vrij te laten.
Die dappere Henk vertrouwde me ook nog dat ik het beter zou maken. Eng!
Werkte wel fantastisch
Nu krijg ik trek in Holtkamp kroketten.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Cees. Nog altijd opzoek naar de perfecte garnalenkroket.
Welnee, is een Westlander die manquote:Op zondag 28 januari 2024 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu krijg ik trek in Holtkamp kroketten.![]()
Of moet je in zijn geval van croquetten spreken?
Het gaat me meer om zijn goddelijke producten dan de persoon zelf.quote:
In de Amsterdamse winkel spreken ze over tompouce en bij zijn broer in de Maassluisse winkel over tompoes. Wel mooi verschilquote:Op zondag 28 januari 2024 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat me meer om zijn goddelijke producten dan de persoon zelf.
Hoewel hij zelf ook een soort van god is…
Een kroket heeft geen ragout maar salpicon. Wat voor beunhazen zijn dat.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Cees. Nog altijd opzoek naar de perfecte garnalenkroket.
Holtkamp is een kneus, met z'n bekroonde kroketten…quote:Op zondag 28 januari 2024 22:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een kroket heeft geen ragout maar salpicon. Wat voor beunhazen zijn dat.
De Krokettenkoning - ik mag Rien zeggen - heeft het ook over salpiconquote:Op zondag 28 januari 2024 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Holtkamp is een kneus, met z'n bekroonde kroketten…
quote:Op zondag 28 januari 2024 22:31 schreef derLudolf het volgende:
De Krokettenkoning - ik mag Rien zeggen
Die kon ik er vrijwel direct ook weer uittrekken, maar de nagel is nu wat los van het nagelbed. En er zit nog een tweede stuk hout onder de nagel en daar kan ik niet bij. Heb de nagel zo kort mogelijk geknipt en er wat onder gepield met een speld maar ik krijg niks te pakken. Iemand raad of tips?Sterkte meid, je komt er wel weer bovenop.SPOILER: onsmakeljk plaatje bij het praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lul maar lekker slap als het om een erectie gaat…quote:Op zondag 28 januari 2024 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Krokettenkoning - ik mag Rien zeggen - heeft het ook over salpicon
Mmmm ik heb weer ruimte in de vriezerquote:Op zondag 28 januari 2024 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Krokettenkoning - ik mag Rien zeggen - heeft het ook over salpicon
Mwa...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Gouden stroopwafels.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga stroopwafels bakken en verkopen. Kan daar vast wel wat winst op maken
[ afbeelding ]
Bizarre prijs, maar hun huur zal ook wel niet misselijk zijn, op de Kalverstraat.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat erger is, ze voor die prijs aanbieden of ze kopen voor dat bedrag.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier een graad of 19/20.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar nu ook zo warm? Spanje heeft record warmte hoorde ik van mijn zusje
Hmm ik zou toch naar een plastisch chirurg gaan hiervoor, niets te nadele van bouwvakkers overigensquote:Op maandag 29 januari 2024 09:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik droomde dat bouwvakkers m'n gevel aan het verwijderen waren en werd lekker gedesoriënteerd wakker
@:vlindertje89 succes bij huisarts!
@:Sarabi succes bij tandarts!
Ik droom zelden dat ik nog weet wat ik gedroomd heb, maar heel af en toe heb ik dromen die heel 'echt' lijken, waarbij de deuren in mijn huis uitkomen op random kamers van mijn ouderlijk huis. Dat mijn slaapkamer hier in de badkamer daar eindigt.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik droomde dat bouwvakkers m'n gevel aan het verwijderen waren en werd lekker gedesoriënteerd wakker
@:vlindertje89 succes bij huisarts!
@:Sarabi succes bij tandarts!
Hier schijnt de zon ook![]()
Prachtige zonsopkomst
Jammer om binnen te zitten maar m'n benen kunnen het wel waarderen om te zitten
Ik moest drie keer lezen om het kwartje te laten vallen dat er geen schema was voor het overlijden van je collegaquote:Op maandag 29 januari 2024 10:09 schreef Blues het volgende:
Ik droomde over werk icm overlijden schma van gisteren van collega/dinnetje.
SPOILER: voor desktoplezers op sommige browsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: workaround voor de anderenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat in een droom overigens prima kanquote:Op maandag 29 januari 2024 10:28 schreef Tuindier het volgende:
Ik moest drie keer lezen om het kwartje te laten vallen dat er geen schema was voor het overlijden van je collega.
Ook magere Hein heeft het drukquote:Op maandag 29 januari 2024 10:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen om het kwartje te laten vallen dat er geen schema was voor het overlijden van je collega.
Ik droomde dat ik op kantoor in Budapest was, ik wilde lunchen en de lift op hol sloeg, de deur vloog er uit, en na een tijdje reed de lift me rond. Aangekomen in de Kantine was mijn portemonnee weg, met al mijn geld en papieren er in. Lande vervolgens op de set van een Nederlandse film waar om de een of andere reden paniek was.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik droomde dat ik per ongeluk een kamer vol kippen had. Die kippen waren vergeten dus ze maakten kuikens en die gingen ze dan opeten.
Bohhhhquote:Op maandag 29 januari 2024 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is hier een graad of 19/20.![]()
Als de zon goed schijnt is het wel echt warm al. En heerlijk.
quote:Op maandag 29 januari 2024 10:33 schreef sigme het volgende:
Ihh van die bezuinigingen op letters door het gebruik van kk afkortingen die gh iets zeggen.SPOILER: voor desktoplezers op sommige browsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: workaround voor de anderenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben ook huizen op de shortlist staan met kleine eucalyptusplantages. Levert veel geld op, maar wel verantwoordelijk voor veel milieuschade en bosbranden.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:09 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de eerste tak is een daalder waard. Of wel meer trouwens, eucalyptushout stoken we zelf ook, kost nog aardig wat per 100kg, maar brandt prima.
Geeft een hoop zooi, die bomen vervellen nogalquote:Op maandag 29 januari 2024 12:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij hebben ook huizen op de shortlist staan met kleine eucalyptusplantages. Levert veel geld op, maar wel verantwoordelijk voor veel milieuschade en bosbranden.
quote:Op maandag 29 januari 2024 10:33 schreef sigme het volgende:
Ihh van die bezuinigingen op letters door het gebruik van kk afkortingen die gh iets zeggen.SPOILER: voor desktoplezers op sommige browsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat kutklote kan ik toch echt niet anders lezen als kanker. Vooruit, kan ook kenker zijn.SPOILER: workaround voor de anderenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is t niet hover trouwens? Je gaat ze niet opzuigen toch?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wow…mannen in tuigjes.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:38 schreef flipsen het volgende:
www.tipica-reizen.nl/casa/Eucalyptus.mp4
Niet kijken als je hoogtevrees hebt
doe je je alu hoedje op ?quote:Op maandag 29 januari 2024 12:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow…mannen in tuigjes.
Hier gaan ze ook wel de boom in voor onderhoud. Iets van 30-40 meter.
Lang niet gezien: strepen
[ link | afbeelding ]
Vooruit, speciaal voor jou en dan hou ik op met mijn bomem-gespam.quote:
Oh, kanker zie ik er nooit in. Daar worden de kleinkinderen nog kutkloteriger vanquote:Op maandag 29 januari 2024 12:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat kutklote kan ik toch echt niet anders lezen als kanker. Vooruit, kan ook kenker zijn.
Is t niet hover trouwens? Je gaat ze niet opzuigen toch?
Wij maken vaak deze linzensoep van de Groene Meisjes:quote:Op maandag 29 januari 2024 14:00 schreef Barreltje het volgende:
goed! soep!
wie heeft er nog goede recepten voor :
1. linzensoep
2. pompoensoep
3. courgettesoep
het is weer tijd om een voorraad aan te leggen
Ik vind deze pompoensoep lekker, is niet zo weeïg (wat je bij pompoensoep nog wel eens krijgt): https://kleinkoken.blogspot.com/2014/03/sydney-pompoensoep.htmlquote:Op maandag 29 januari 2024 14:00 schreef Barreltje het volgende:
goed! soep!
1. linzensoep
2. pompoensoep
3. courgettesoep
Los van recepten:quote:Op maandag 29 januari 2024 14:00 schreef Barreltje het volgende:
goed! soep!
1. linzensoep
2. pompoensoep
3. courgettesoep
Bedoel je als je het weer opwarmt vanuit de vriezer?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Los van recepten:
• Courgettesoep moet je minstens een kwartier doorkoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, eerst afspraak, kan wss donderdag al terecht, super fijn. Dan dat allemaal laten uitzoeken, en dan daarna gesprek weer met deze ha en bekijken wat ze precies te zeggen heeft. En dan kan ik dan ook aangeven hoe ik me erbij voel.
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 29-01-2024 15:46:54 ]
Nee, als je 'm maakt. Het hoeft niet *hard* te koken maar wel vrij lang - daar wordt het echt veel lekkerder van.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bedoel je als je het weer opwarmt vanuit de vriezer?
quote:Op maandag 29 januari 2024 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, als je 'm maakt. Het hoeft niet *hard* te koken maar wel vrij lang - daar wordt het echt veel lekkerder van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:37 schreef sigme het volgende:
• Courgettesoep moet je minstens een kwartier doorkoken
Peterselie?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wij maken vaak deze linzensoep van de Groene Meisjes:
https://www.degroenemeisj(...)nsoep-met-kokosmelk/
Ik mik er overigens wel meer knoflook in enzo, en ik laat de peterselie vaak weg.
Eenvoudig, redelijk snel en best vullend soepje.
Ziet er ook goed uit! Ik haal kipreepjes ipv gerookte kipfilet, want dat kennen ze hier geloof ik nietquote:Op maandag 29 januari 2024 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind deze pompoensoep lekker, is niet zo weeïg (wat je bij pompoensoep nog wel eens krijgt): https://kleinkoken.blogspot.com/2014/03/sydney-pompoensoep.html
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R584432/pompoensoepquote:Op maandag 29 januari 2024 14:00 schreef Barreltje het volgende:
goed! soep!
1. linzensoep
2. pompoensoep
3. courgettesoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:48 schreef flipsen het volgende:
Echt, de laatsten van vandaag hoor, de "nogal scheefgroeiende" eucalyptussen... En BellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Ed en Willem zijn weer bezig geweestquote:Op maandag 29 januari 2024 16:50 schreef sigme het volgende:
Gooi ik er ook nog even een boom in.
[ afbeelding ]
Hij staat nog overend!
Bijna het blauwe uurtje!quote:Op maandag 29 januari 2024 17:12 schreef AnneX het volgende:
Hier zijn de bomen nog in rust ofwel kaal.
[ link | afbeelding ]
En nog steeds licht buiten en ook binnen.
Het gaat snel nu met langere dagen.
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn linzensoep is blik linzen in vergiet afspoelen, dan kurkuma, komijnzaadpoeder en korianderpoeder even bakken in hete olie, en als dat gaat geuren bouillon en linzen erbij. Dat koken tot lekker zacht en dan pureren.
Of dat een goed recept is, laat ik aan jou![]()
Huisarts geweest. Gemengde gevoelens over. Wel doorverwijzing.Mijn mening (die er totaaaal niet toe doet) is dat ze je al eerder had moeten doorverwijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, eerst afspraak, kan wss donderdag al terecht, super fijn. Dan dat allemaal laten uitzoeken, en dan daarna gesprek weer met deze ha en bekijken wat ze precies te zeggen heeft. En dan kan ik dan ook aangeven hoe ik me erbij voel.
Overigens is er na een doorverwijzing en eventuele onderzoeken de uroloog ( ! ) die de uitslagen met je deelt.
Groter geheel lijkt me nu even niet ter zake doende.
1 ding tegelijk.
Een kilo-inch gelopenquote:Op maandag 29 januari 2024 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
2 rondjes gelopen vandaag: 1,43 en 2,54 km. Ik reken het goed.
ik heb dus gewoon zo'n schijthekel aan boodschappen doen dat ik nog steed sniet gegaan ben.. het boodschappenlijstje is al wel klaar....quote:Op maandag 29 januari 2024 16:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Peterselie?
Ziet er goed uit het recept. Zo meteen maar naar de grote winkel, want ik weet niet zeker of ze alles (kokosmelk) hebben bij de lokale super hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |