Of met 'normale' luchtdruk had hij 1:04 gereden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het lag dus helemaal niet aan de luchtdruk
Met 970 mslp had hij 1:03 gereden!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of met 'normale' luchtdruk had hij 1:04 gereden.
Ik liep maar wat te dollen hoor, Stolz is gewoon een klasse apartquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of met 'normale' luchtdruk had hij 1:04 gereden.
Tja, niet meer dan logisch.quote:
Zeker. Hij mag trots zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik liep maar wat te dollen hoor, Stolz is gewoon een klasse apart
Oh ja die act.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is ziek en start voor de WB-puntjes.
Weten we gelijk wie er niet naar Erben heeft geluisterd en wie dus af is.quote:
Ja jammer dat heel Zaanlander pas net in SLC is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bied hoop voor de 3000m zometeen
SPOILER: 1st 1000m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
O.a. de 1000 meter.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:33 schreef Faraday01 het volgende:
Wat rijdt stoltz dit weekend nog meer?
Hij zit wat te schreeuwen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:37 schreef Remco het volgende:
Erben denkt altijd dat hij Mart Smeets is als hij dit soort samenvattingen inspreekt terwijl het voor geen meter klinkt.
Ik denk niet eens dat Erben hier over nadenktquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:37 schreef Remco het volgende:
Erben denkt altijd dat hij Mart Smeets is als hij dit soort samenvattingen inspreekt terwijl het voor geen meter klinkt.
Oh you.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Deze emotie doet me meer dan die van Jutta
Geen Duitsland Italiėquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tennis ook niet. @:monkyyy @:wereldgozer
Ja dat heb ik nou ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja, Jutta doet me niks en hier geniet ik van.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je krijgt gewoon altijd punten als je meedoet en als je er niet bent krijg je dus niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er ook alweer anders aan de punten 'tegenwoordig'?
Niet heel veel toch? Het zijn er maar 6 wedstrijden in totaal en als je dan 2 (na 4 in totaal) mist dan kelder je.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er ook alweer anders aan de punten 'tegenwoordig'?
Mwah, emotie door een slepende blessure waar je op een gegeven moment geen oplossing meer voor hebt doet me wat meer dan dit, maar het is allemaal relatief natuurlijk. Hier een jaar naar uit kijken, dan net nu ziek worden en dan op zo'n manier 'moeten' rijden is ook gewoon ontzettend kut.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar dat was tien jaar geleden ook al zoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon altijd punten als je meedoet en als je er niet bent krijg je dus niks.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, Jutta doet me niks en hier geniet ik van.
Het zou nu moeten beginnen. Fluitje al op de achtergrond.quote:
Ook als je onderaan eindigde?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat was tien jaar geleden ook al zo
Dan krijg je wel punten juist? Maar dat was volgens mij vroeger ook al zo, toen had je wel meer world cups, maar dat is de laatste jaren ook niet veranderd.quote:
Beetje saaie gast.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:48 schreef Remco het volgende:
Ik heb niets met Stolz, ondanks deze bijna perfecte rit.
Vijf puntjes voor nummer twintig Elli Ochowiczquote:
Had je 'vroeger' schrapresultaten? Nee toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je wel punten juist? Maar dat was volgens mij vroeger ook al zo, toen had je wel meer world cups, maar dat is de laatste jaren ook niet veranderd.
Slepende blessure mag ook wel tussen haakjes, ondertussen rijdt ze wel wekelijks met redelijk goede tijden en laat Jumbo haar ook rijden. Dat is ook wat me tegenstaat het is allemaal erg vaag wat er nou aan de hand is bij Jutta.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, emotie door een slepende blessure waar je op een gegeven moment geen oplossing meer voor hebt doet me wat meer dan dit, maar het is allemaal relatief natuurlijk. Hier een jaar naar uit kijken, dan net nu ziek worden en dan op zo'n manier 'moeten' rijden is ook gewoon ontzettend kut.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had je 'vroeger' schrapresultaten? Nee toch?
500, 1500 en nog een 1000 dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:33 schreef Faraday01 het volgende:
Wat rijdt stoltz dit weekend nog meer?
Ik wou het net typen, die zit er afgelopen maanden ook al zo slecht in, en geeneens perse qua resultaten.quote:
IJzercrisis los je niet zomaar op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik wou het net typen, die zit er afgelopen maanden ook al zo slecht in, en geeneens perse qua resultaten.
Daar verwacht ik door de jet lag ook niet veel van.quote:
Dat zou echt genot zijnquote:
En gaat ze op en neer voor de NK Marathon op de Weissensee morgen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar verwacht ik door de jet lag ook niet veel van.
Denk het niet, die hebben ruziequote:
Ik heb pinda rotsjesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek even een speciaalbiertje open en ga mijn allerlaatste doritos oude stijl opmaken.
Wat voor een speciaalbiertje?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek even een speciaalbiertje open en ga mijn allerlaatste doritos oude stijl opmaken.
ik heb helemaal niks in huis, behalve een half gare fles wijn uit een pubquiz prijzenpakketquote:
Westmalle Dubbelquote:
Nog wat beter verwarmen zodat hij helemaal gaar wordt?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks in huis, behalve een half gare fles wijn uit een pubquiz prijzenpakket
Ik heb nog een Rochefort 10 liggen, maar die is voor morgen of volgende week.quote:
Dat wel, maar als ze hem weghalen wordt ie sowieso doof aan die kant. Bizar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:01 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat artikel van de NOS dat Michel Mulder een tumor heeft achter zijn oor.(wel goedaardig gelukkig)
Je kan er een brood tegenaan gooien dat gesneden terug komt?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Jezus wat staat Schouten scherp. Niet normaal die kaaklijnen.
Oh wtf, heftig.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ze hem weghalen wordt ie sowieso doof aan die kant. Bizar.
Omdat het goedaardig is, kan ik er oud mee worden. Al zullen de consequenties er op den duur wel zijn." De tumor groeit zo'n één millimeter per jaar en zal uiteindelijk operatief verwijderd moeten worden. Bij die operatie zal Mulders rechter gehoorzenuw onherstelbaar beschadigd raken, waardoor hij doof zal zijn aan dat oor.
Maar dat is het hem juist: dat is voor haar zo te horen ook vaag. Als je nou je pols hebt gebroken en je moet X weken herstellen weet je wat het probleem is, maar nu...geen idee.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Slepende blessure mag ook wel tussen haakjes, ondertussen rijdt ze wel wekelijks met redelijk goede tijden en laat Jumbo haar ook rijden. Dat is ook wat me tegenstaat het is allemaal erg vaag wat er nou aan de hand is bij Jutta.
34quote:
Op deze 3 komt er wel een plak.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Tsja.
Zouden ze echt onze mondjes snoeren in Calgary? Het is nu helemaal kut in ieder geval. Gewoon nog zonder medailles na dag 1 als dit zo doorgaat.
Beune is goed bezig maar kan nog in elkaar klappen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op deze 3 komt er wel een plak.
Hersman en schemas blijft geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:14 schreef Remco het volgende:
Hersman kijkt voor het eerst schaatsen en denkt dat Beune onder de 31 seconden kan blijven.
Ja, maar dat ze een oplopend schema heeft was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het gewoon een dikke prima race van Beune he, laten we niet doen alsof dit matig is ofzo
Klopt die heeft echt een stap gemaakt(eindelijk), vorige jaren eindigde ze regelmatig met 35ers.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het gewoon een dikke prima race van Beune he, laten we niet doen alsof dit matig is ofzo
Lijkt mij ook wel, zeker nu Wiklund niet fit is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel genoeg voor een PLAK denk ik
Ah dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, zeker nu Wiklund niet fit is.
Uiteraard, dat is ook niet slecht, want iedereen heeft een andere manier van rijden, maar een commentator mag dat inmiddels toch wel wetenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar dat ze een oplopend schema heeft was wel te verwachten.
Vannacht Pechstein nog!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Sablikova gaat ook door tot haar 50e ofzo.
Als die zo blijft rijden dan is dat ook helemaal prima in tegenstelling tot Pechsteinquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Sablikova gaat ook door tot haar 50e ofzo.
Die had ook heel lang gewoon nog een uitstekend niveau.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als die zo blijft rijden dan is dat ook helemaal prima in tegenstelling tot Pechstein
Sablikova is nu ook niet fantastisch, maar af en toe heeft ze nog wel een uitschieter ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als die zo blijft rijden dan is dat ook helemaal prima in tegenstelling tot Pechstein
Gewoon niet al te hard van start gegaan omdat ze wat ziekjes is.quote:
Dat kun je alleen stellen als ze even ziek zouden zijnquote:
Ja maar het ging over de 50-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had ook heel lang gewoon nog een uitstekend niveau.
Wellicht iets met dat je sneller naar de B-groep degradeert?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Hier, weer. "Het klassement is zó ingewikkeld gemaakt."
Er is dus iets veranderd wat kennelijk echt gezien wordt als iets met grote gevolgen (dus iets anders dan een paar puntjes meer voor de laatste plek), maar...wat?
Ik heb nog even gekeken maar het is volgens mij precies dezelfde puntentelling dan 4 jaar geleden:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Er is dus iets veranderd wat kennelijk echt gezien wordt als iets met grote gevolgen (dus iets anders dan een paar puntjes meer voor de laatste plek), maar...wat?
Om het spannender te maken heeft de Internationale Schaatsunie (ISU) vorig jaar de puntentelling veranderd. Nu krijgt de winnaar van een wereldbekerwedstrijd 60 punten, vroeger was dat 120. En het verschil met de daaropvolgende plaatsen is ook verkleind.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Volgensmij komt het ook door het continue overslaan van world cups van de Nederlanders en daardoor weer waar je in de loting komt bij een WK.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Tja, veel te laat afgereisd is gewoon domquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaanlander is echt heel nutteloos.
Toch wel even heftig om te horen te krijgen. Zo kan er ineens wat aan de hand zijn. Gelukkig goedaardig maar doofheid aan een oor en in de toekomst een hersenoperatie is toch schrikkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:01 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat artikel van de NOS dat Michel Mulder een tumor heeft achter zijn oor.(wel goedaardig gelukkig)
Gebeurde in Aziė ook alquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, veel te laat afgereisd is gewoon dom
Ze leren er niet van, want doen het elke keer weer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, veel te laat afgereisd is gewoon dom
Nee?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:26 schreef -XOR- het volgende:
Groenewoud dus ook nog achter de zieke Wiklund.
Toch niet inderdaad. Volgens mij loopt mijn stream ook achter.quote:
Ja, zeker met zijn zang/musical carričre ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:26 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Toch wel even heftig om te horen te krijgen. Zo kan er ineens wat aan de hand zijn. Gelukkig goedaardig maar doofheid aan een oor en in de toekomst een hersenoperatie is toch schrikken
Ja daar sloegen ze Japan over, waardoor Schouten daarna continue in B groepen/vroeg in het programma was.quote:
Dat was ook wel echt ongezond natuurlijk wat Kramer toen deed… rijden met koorts en alsnog diep gaan. Maar ja, heeft m een lange erelijst opgeleverd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me een zieke Sven Kramer die gewoon nog een WB-wedstrijd won.
Huidige punten systeem is er sinds seizoen 2018/2019quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Is het daar bijna 16:00?quote:
ik vind het wel een snoesje , maar over haar schaats kwaliteiten doe ik geen uitsprakenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 't Hof daar doe je ook niemand een plezier mee.
Ah, dus als je minder wedstrijden doet heb je minder kans op de eindzege. Ja, nou ja, dat klinkt eigenlijk ook zoals het wel een beetje hoort in een World Cup-seizoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om het spannender te maken heeft de Internationale Schaatsunie (ISU) vorig jaar de puntentelling veranderd. Nu krijgt de winnaar van een wereldbekerwedstrijd 60 punten, vroeger was dat 120. En het verschil met de daaropvolgende plaatsen is ook verkleind.
Het gevolg? Het missen van een wedstrijd, en dus van punten, kan tot een duikeling in het klassement leiden. Zeker omdat de meeste andere landen, waar de bond meestal geen rekening hoeft te houden met commerciėle ploegen, wel steeds met hun sterkste schaatsers komen.
22:52quote:
Als vliegen achter vliegen invliegen vliegen vliegen vliegensvlug in.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:39 schreef Remco het volgende:
Ik kan 'laat invliegen' nu al niet meer horen hoevaak kun je het in 1 uitzending ter sprake brengen?
Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is daar nu 14.40, dus nog iets minder dan anderhalf uur.
Laten we het Erben vragen!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn de Nederlanders misschien laat ingevlogen?
Vorige week ging die ook al los op dat ding.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[img[https://imgur.com/8Xqejmi[img]
Ik vind het best een leuk onderdeel. In tegenstelling tot al die kunstmatig bedachte gemengde teamonderdelen.quote:
Dat puntensysteem moeten ze echt mee nokken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk onderdeel. In tegenstelling tot al die kunstmatig bedachte gemengde teamonderdelen.
Bij eendaagse wedstrijden is het zinloos. Voor een wereldbekercircuit is er wel wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat puntensysteem moeten ze echt mee nokken.
Lijkt niet het geval te zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:00 schreef Starflyer het volgende:
Hoolwerf weer die de rest onderuit kegelt?
quote:
Volgensmij vonden wij daar hier toen wel wat van.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:18 schreef hole1988 het volgende:
Stolz doet een TJ'tje. Buigt het bord met het oude WR kapot.
Dat vonden we zeker. Disrespectvol naar Sven etc.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgensmij vonden wij daar hier toen wel wat van.
LUCHTCIRCULATIE.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:07 schreef wimderon het volgende:
Wijdeman en Lollobrigida sneller dan Beune, voor wat het waard is (niets).
DQ voor Claudia.
De schoolkrantinterviewer van vandaag was het ultieme voorbeeld van waarom Bert met afstand de beste interviewer is die de NOS te bieden heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een ticket voor Bert naar Heerenveen zou al te duur moeten zijn.
SPOILER: 3000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat zal niet de reden zijn, eerder haar persoonlijkheid en de manier waarop ze zich uit/neerzet. Toch logisch dat je dat óf graag hebt óf er een hekel aan hebt?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die haat op Jutta omdat ze succesvol is, typisch Nederlands.
Bob'ed.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Nederlanders die niet meer meedoen als het op hoogte is, de RABO-jaren zijn weer terug.
Huilmeisje Jutta. Sinds ze met die debiel gaat heeft ze allemaal onverklaarbare blessures.quote:Door een pijnlijke linkerenkel is Jutta Leerdam het helemaal kwijt. Drie weken voor de WK afstanden in Calgary zit de 25-jarige schaatsster vol zorgen. ,,Ik heb er geen plezier meer in zo, het is heel frustrerend”, zei ze na haar elfde plaats op 1000 meter bij de wereldbeker in Salt Lake City.
Ik vind Leerdam wel open en eerlijk, dat ze een beetje simpel is en iets te veel plamuurt nouja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zal niet de reden zijn, eerder haar persoonlijkheid en de manier waarop ze zich uit/neerzet. Toch logisch dat je dat óf graag hebt óf er een hekel aan hebt?
Een Wüst riep weinig tot geen negatieve gevoelens bij demensen op. Antwanet dan weer wel, Groenewoud dan weer niet, etcetera.
Plus dat ze met die verschrikkelijke kneus gaat. Dat zegt ook veel over haar als persoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Leerdam wel open en eerlijk, dat ze een beetje simpel is en iets te veel plamuurt nouja.
Het Nieuwe Schaatsen! Passie! Strijd! De menselijke maat is terug!quote:NOS-analist Erben Wennemars stond er met zijn neus bovenop in Salt Lake City. Hij genoot met volle teugen van de rit van Stolz. "Dit is ongelooflijk. Als er een wereldrecord was dat heel scherp stond, dan was het deze van Pavel Koelizjnikov wel."
"Kjeld Nuis heeft Stolz vaak verweten dat hij een beetje laf rijdt, maar dit was niet laf. Zijn laatste rondje begint hij alsof-ie nog moet starten, met zo veel energie."
"Ik kan hier nog heel vaak naar kijken. Dit is echt schaatsen, met heel je hart alles erin gooien. Je ziet het aan de manier waarop hij schaatst. Dit is gewoon het nieuwe schaatsen."
Hier is toch niks mis mee. Ik vind het waardeloos dat zoveel Nederlanders straks Quebec willen overslaan. Notabene de stad van Geatan Boucher, en ook nog eens twee weken voor het WK in hetzelfde land.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om het spannender te maken heeft de Internationale Schaatsunie (ISU) vorig jaar de puntentelling veranderd. Nu krijgt de winnaar van een wereldbekerwedstrijd 60 punten, vroeger was dat 120. En het verschil met de daaropvolgende plaatsen is ook verkleind.
Het gevolg? Het missen van een wedstrijd, en dus van punten, kan tot een duikeling in het klassement leiden. Zeker omdat de meeste andere landen, waar de bond meestal geen rekening hoeft te houden met commerciėle ploegen, wel steeds met hun sterkste schaatsers komen.
Wie gaan Quebec allemaal overslaan dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hier is toch niks mis mee. Ik vind het waardeloos dat zoveel Nederlanders straks Quebec willen overslaan. Notabene de stad van Geatan Boucher, en ook nog eens twee weken voor het WK in hetzelfde land.
Quebec is te laag, nu op hoogte blijven is veel beter met het oog op het WK.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hier is toch niks mis mee. Ik vind het waardeloos dat zoveel Nederlanders straks Quebec willen overslaan. Notabene de stad van Geatan Boucher, en ook nog eens twee weken voor het WK in hetzelfde land.
Jumbo-Visma en Roestquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie gaan Quebec allemaal overslaan dan?
Zoals ik zei zal bij de een dat uitgesprokene juist aanspreken en het de ander juist tegenstaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Leerdam wel open en eerlijk, dat ze een beetje simpel is en iets te veel plamuurt nouja.
Dat valt me reuze mee. Ik dacht dat er nog schaatsers van Reggeborgh, Zaanlander en IKO bij waren gekomen oidquote:
Nou, allemaal onverklaarbare blessures? Het is er maar één, haar enkel, maar wel een hardnekkige. Voor de rest heb ik haar nog nooit gehoord over lichamelijke klachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huilmeisje Jutta. Sinds ze met die debiel gaat heeft ze allemaal onverklaarbare blessures.
Ja dat vind ik wel een mongool ja, naar de buitenwereld tenminstequote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Plus dat ze met die verschrikkelijke kneus gaat. Dat zegt ook veel over haar als persoon.
quote:Kjeld Nuis heeft Stolz vaak verweten dat hij een beetje laf rijdt
Dit las ik gisteren ook al, maar als je die interviews zou hebben gezien dan heeft Kjeld het specifiek over de 1500m waarin Stolz iedere keer voor Stolz begrippen heel erg langzaam opent. Kjeld wilt dat Stolz eigenlijk de 1500m ingaat zoals die gisteren de 1000m inging en dan maar kijken hoe hard (of niet) je sterft dat laatste rondje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ie zijn eigen race al teruggekeken van gisteren?
En hij wint er de B-groep mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:47 schreef heywoodu het volgende:
1:43.53 voor Tim Prins, anderhalve seconde van zijn PR af
SPOILER: 1500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja en het is natuurlijk niet te vergelijken met iemand die ziek is, maar okéquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jake is gearriveerd.
[..]
Dit las ik gisteren ook al, maar als je die interviews zou hebben gezien dan heeft Kjeld het specifiek over de 1500m waarin Stolz iedere keer voor Stolz begrippen heel erg langzaam opent. Kjeld wilt dat Stolz eigenlijk de 1500m ingaat zoals die gisteren de 1000m inging en dan maar kijken hoe hard (of niet) je sterft dat laatste rondje.
Wel veel schaatsers die voor het eerst op dit snelle ijs staan, gok ik. Maar zou mooi zijn als de omstandigheden beter zijn dan gisterenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:03 schreef Cyan9 het volgende:
15 persoonlijke records op één afstand, dat lijkt er meer op dan gisteren.
Niet op tv nog?quote:
SPOILER: 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik gok op 1:39.87.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef vaarsuvius het volgende:
nou dat wordt een nieuw WR voor Stoltz erbij
Ook op NOS.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |