's avonds schaatsen kijken. Genot.quote:
Ligt aan je perspectief. Ik zie een vroege snelle tijd (rit 2) en 4 ritten die daar een aanval op gaan doen. Alleen de laatste rit is waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar een Maltais in vorm kan ook top 5 rijden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind de 3km loting maar matig.
SPOILER: 1st 1000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat is 880 mbar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoge (genormaliseerde) luchtdruk zie ik, rond de 1030 voor alledrie de dagen.
Ja maar dat is dus hoog voor Salt Lake begrippen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is 880 mbar.
Hier de live meting.
https://www.weather.gov/w(...)=true&pview=measured
SPOILER: 1st 1000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: Mass Start Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Via VPN/Proxyquote:
Ook zelfs live op NPO3!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
Nu hier ook.
https://nos.nl/livestream(...)en-wb-salt-lake-city
WK zonder Europa vind ik een betere omschrijving maar okéquote:
Een PR jawel!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Eens zien of er nog een recordje sneuvelt.
Ik vlieg niet graag om 4 uur in de nachtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef Felagund het volgende:
Je kan ook gewoon als Nederlander wat vroeger naar Salt Lake City vliegen Erik.
Zolang ze het zelf maar opruimt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Komt Lee Na-hyun of komt Lee Voor-hyun?
Ik heb er eigenlijk geen mening over.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de downstart ook lelijk?
Ja, komt ook wat amateuristisch over.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de downstart ook lelijk?
Nog 'maar' 32.quote:
Die doet voor mijn gevoel minimaal 15 jaar al meequote:
Nou ja, 14 jaar geleden was ze er op de Spelen al bij, dus het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doet voor mijn gevoel minimaal 15 jaar al mee
Op zich kan dat wel als je 32 bentquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doet voor mijn gevoel minimaal 15 jaar al mee
Lijkt mij wat te hoog gegrepen om het WR met meer dan 4 seconden te verbeteren.quote:
Kijk je voor het eerst ofzo?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:40 schreef Nober het volgende:
Allemaal Nederlandse bedrijven op de reclameborden.
Wat me weer eens doet realiseren dat er tegenwoordig beetje bij beetje een paar atleten in de diverse World Cups beginnen te verschijnen die geboren zijn in mijn eindexamenjaarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich kan dat wel als je 32 bent
Ik hoorde de eerste van Velde toch al bij Hersmanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wat te hoog gegrepen om het WR met meer dan 4 seconden te verbeteren.
Barometer genotquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
1:14, zitten we gewoon naar Obihiro te kijken ofzo?
Omdat Klevchenya er stondquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoorde de eerste van Velde toch al bij Hersman
Iemand anders die niet mee doet?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even zonder gein, waarom mag ze hier nou wel meedoen?
Meer Nederlandse deelnemers bij een WB dan op het WKquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even zonder gein, waarom mag ze hier nou wel meedoen?
Zijn ze misschien de klapschaatsen vergeten?quote:
Botjes-tijdenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn ze misschien de klapschaatsen vergeten?
Zwabberbeenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Na de enkel van Marco nu de enkel van Jutta
Echt hequote:
Ik denk ook niet dat iemand wel 1:05 verwacht vandaagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stolz gaat geen 1:05 rijden
Noteer maar
Die kan iedereen gebruiken tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft de wielerploeg ze al afgesloten van de foodcoach app?
Dit worden NUL medailles voor Nederland in Cortina!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:56 schreef Bill_Hillie het volgende:
Een grote zorg voor de Nederlandse schaatsnatie!!!
De eckte natuurlijk, niet dat commerciële gedrochtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kan iedereen gebruiken tegenwoordig
Klopt. Kom al jaren Brian Goetz tegen op conferenties. Die spreekt het ook uit als Getzquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Dankzij de Four Continents weet ik nu dat het waarschijnlijk niet eindigt op 'utz' maar meer op 'ets', Kimi 'Gets' dus
Dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit worden NUL medailles voor Nederland in Cortina!
Maar de luchtdruk is geen 1030quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap niet dat ze de luchtdruk niet benoemen als het 1030 in Heerenveen zou zijn (wat het zeeniveau luchtdruk op dit moment is in Salt Lake) dan was er al 10x gezegd dat het extreem zware omstandigheden zijn. 1030 is niet hoog, 1030 is extreem hoog.
Wie legt het die kneuzen bij de NOS uit?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Kom al jaren Brian Goetz tegen op conferenties. Die spreekt het ook uit als Getz
Dan moet je de Amerikaanse commentatoren ook uitleggen hoe je Marijke Groenewoud uitspreektquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie legt het die kneuzen bij de NOS uit?
Nee, vrouw vrouw vrouw.quote:
Alsof het vliegtuig met het Nederlandse team is neergestort.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:00 schreef Remco het volgende:
Erik van Dijk doet alsof Leerdam dubbel Olympisch goud heeft verloren.
Jutta "Ajax" Leerdamquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
We moeten naar de TWEEDE KAART voor Leerdam.
SPOILER: 1st 1000m Women Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Hier kan hij geen statistieken van vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:00 schreef Remco het volgende:
Erik van Dijk doet alsof Leerdam dubbel Olympisch goud heeft verloren.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:02 schreef Nober het volgende:
Waar blijft dat interview. Ik wil antwoorden!!
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:02 schreef Nova het volgende:
Ik heb geen specifieke informatie over de gezondheid van Jutta Leerdam met betrekking tot enkelproblemen. het kan echter voorkomen dat atleten blessures of kleine ongemakken ervaren als gevolg van hun intensieve training en competitie. Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij dergelijke uitspraken, tenzij er officiële bevestiging is vanuit een betrouwbare bron. Maar laten we ons richten op haar prestaties op het ijs! Is er nog iets anders waarover je wilt praten?
Een ticket voor Bert naar Heerenveen zou al te duur moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:04 schreef Remco het volgende:
Ticket voor Bert Maalderink kon er niet af?
Mwah, de reacties van de commentatoren enzo wel, maar haar eigen reactie natuurlijk niet. Als je voelt dat zoiets cruciaals keer op keer gewoon niet mee wil werken kan je best wel gaan twijfelen of het ooit nog goed komt, en dan is een beetje wanhoop niet zo gekquote:
Gerard zwabbervoet Kemkers kan vast ook advies geven.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Prof .mr .dr. ir. G. Sedoc weet het misschien wel.
Gelukkig geeft Jac Orie goede mentale support.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Als je 11e wordt is dit wel een probleem aan het worden Jutta
Of Ron Meulenkamp.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Prof .mr .dr. ir. G. Sedoc weet het misschien wel.
Binnenbaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gerard zwabbervoet Kemkers kan vast ook advies geven.
Nee ik bedoelde de commentatoren ook, ik loop zo'n minuut achter.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, de reacties van de commentatoren enzo wel, maar haar eigen reactie natuurlijk niet. Als je voelt dat zoiets cruciaals keer op keer gewoon niet mee wil werken kan je best wel gaan twijfelen of het ooit nog goed komt, en dan is een beetje wanhoop niet zo gek
Geen NEDERLANDERS, dus niet belangrijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben alweer een rit gemist. NOS goden.
Echt wat een dikke teringmongolen zijn het toch ook hequote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is niet het eerste seizoen waarin het over de enkel gaat, toch? Dan is het echt wel logisch dat wanhoop het over gaat nemen en dat is gewoon ronduit kut.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:08 schreef Em31 het volgende:
Is wel zo, als je gewoon wat gebroken hebt weet je in ieder geval wat er is. Dit lijkt me mentaal wel wat zwaarder door de onzekerheid.
Onze Jutta is wel belangrijker dan een of andere random rit 1 , dus in dit specifieke geval kan ik er mee levenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Kongshaug die even twee tellen van zijn PR rijdtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen NEDERLANDERS, dus niet belangrijk.
Onzinquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Onze Jutta is wel belangrijker dan een of andere random rit 1 , dus in dit specifieke geval kan ik er mee leven
Omdat je wel wat respect mag hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Waarom mag je Jutta geen tokkie noemen? Erg raar.
Wist je dat hij ook aan baanwielrennen doet/deed?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Haitre is ook al jaren troep
Lotte Kopecky ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wist je dat hij ook aan baanwielrennen doet/deed?
Jazeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wist je dat hij ook aan baanwielrennen doet/deed?
Zo te zien aan je bijdragen hier kan je überhaupt geen fatsoenlijke post maken, misschien is dat het.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Ze hadden even geen verbinding dus die snapte ik nog welquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Pas de 2e rit laten zien en tijdens de rit heb je de camera op Jutta staan...wtf is dit voor onzin
Nee komt door val van Japannerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:15 schreef Nober het volgende:
De Boo DQ want verkeerde transponders om?
quote:
Omdat ze dat niet is, ze is net een ander stereotypequote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Je zou zeggen dat dit geen problemen zo moeten opleveren, maar toch raakt de tijdwaarneming altijd in de war als iemand valt.quote:
Nee je gaat er toch vanuit dat de transponder weet wie er over de finish komtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit geen problemen zo moeten opleveren, maar toch raakt de tijdwaarneming altijd in de war als iemand valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |