quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet in stimmung
hoezo is alice nominiert?![]()
wat en gekute
Hier was het een lesbische donkere vrouwquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zal ik wat tea spillen eventjes, hij zei tegen mij juist dat hij geloofde dat jullie allemaal multi accounts hadden
Ziggo is vervelend de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:32 schreef bondage het volgende:
Stats zijn op dit moment niet beschikbaar omdat Ziggo weer eens een storing heeft, internet ligt er hier uit.
Gelukkig binnenkort glasvezel, ben ik van die baggerprovider af
Alice exitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet in stimmung
hoezo is alice nominiert?![]()
wat en gekute
Geen idee misschien vanavond op tv te zien of was het er gisteren al opquote:
Ik kijk eigenlijk te weinig om er een oordeel over te hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:51 schreef Mazikeen het volgende:
Alice is een nietszeggend persoon in bb
Ik had bijna tickets gekocht voor een TS concert. Bijna, want toen ik #1500 was in de wachtrij was het uitverkocht.quote:
Dat is toch een voorwaarde om mee te kunnen doen in BB?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:51 schreef Mazikeen het volgende:
Je was dan wel de coolste vader ever geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bijna tickets gekocht voor een TS concert. Bijna, want toen ik #1500 was in de wachtrij was het uitverkocht.
Dat is zuurquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bijna tickets gekocht voor een TS concert. Bijna, want toen ik #1500 was in de wachtrij was het uitverkocht.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch een voorwaarde om mee te kunnen doen in BB?
Daar is ze maar 3x geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je was dan wel de coolste vader ever geweest.
Mocht ze wel naar de film enzo?
Of heel veel geld uitgeven voor kaartjes op vage websites....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Je had meer kansen om de loterij te winnen dan kaartjes te krijgen
Dan kijk ik hem ook wel een paar keer jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de film straks te streamen is, dan zullen we het nog wel een keer zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:51 schreef Mazikeen het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:21 schreef Mazikeen het volgende:
@:harrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Je kijkt toch en plaatst hem hierquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:26 schreef mario390 het volgende:
ik will geen mannen zien
[ afbeelding ]
Kan ook, doen waar je zin in hebt nog een paar dagen en je zit weer in de koude loodsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja geen zin in wandelen dus we zitten sinds de tweede bier heel de tijd bij raymond 3
Ow echt hequote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, doen waar je zin in hebt nog een paar dagen en je zit weer in de koude loods
Hier waait het weer als een gek en best frisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |